110


Budget kategóriás játékok kiadója.
  • Gabe18
    #110
    Huh, a minap a kezembe került egy ilyen gyöngyszem. Adtam haveromnak pár játékot kölcsön, ő meg hozott egy "Villámcsapás Hadművelet" nevű valamit (illetve hozott még Stalkert, de az már régen megvolt nekem, meg Alien VS Predator-t, ami meg Steam-es és nem tudtam beregisztrálta-e már mert akkor úgyse megy, ha meg nem akkor talán én a saját nevemre nem fogom. gondoltam). Úgyhogy maradt nekem a City csoda. Valami perverz kíváncsiság nyomán felraktam.
    Hát mit mondjak, érdekes. Első küldetés, repülőn visznek, azt írja egy mezőn fogunk majd landolni/vagy találkozni valakivel már nem emlékszem. Erre elkezdik lőni a repülőt, na mondom biztos lezuhanunk. Töltés. Következő kép, emberem bent van egy ház padlásán, se beszakadt tető, se semmi. Hogy kerültünk oda, ki tudja...
    Grafika, borzalmas mai szemmel, de fogjuk rá. De azt képzeljük el hogy ami a pályán van tereptárgy, MINDENBEN fennakadunk. Nincs olyan folyosó ahol ne akadnánk bele valamibe, a végére már simán, természetesen laza egér rántásokkal szakítottam ki a karaktert mindenhonnan annyira megszoktam.
    Meg azon röhögtem, utolsó pályákon kiírja feladatként/tanácsként hogy "ne ejts foglyokat, ez egy likvidáló akció" (vagy valami hasonlót). Hát mondom ne röhögtess, mért ha akarnék lehetne foglyokat ejteni? Hát eddig se lehetett b... meg.
    Szóval a minőség az szárnyal továbbra is. Bár nem tudom mikori ez a csoda. De az vicc hogy ezekbe a szutykokba alapban van magyar nyelv (jó hát nem sokat kell benne fordítani). De hát inkább egy minőségibe lenne fordítás mint 5 ilyenbe...
  • tommygear
    #109
    budget
  • Synchronous
    #108
    Most volt szerencsém a Terrorist Takedown 2-höz. Megnevetettek vele a City-s kollegák, komolyan. :D
    Az még hagyján hogy a túszok helyben futnak, de hogy az ellenfelek még azt is megvárják míg újratöltök hát az no comment... és miközben lövöm őket csak vartyognak arabul. Ez a játék jobb mint a stand-up comedy.
  • tommygear
    #107
    az is egy fos játék
  • Falcon87
    #106
    "MI; ellenfelek nem tudnak dönteni, sok szituációban hogy mit is csináljanak. Sokszor beleütköznek egy végtelen döntési láncba pl. hogy: fedezékbe vonuljak? újratöltsek? hátráljak?... fedezékbe vonuljak? újratöltsek? hátráljak?..."
    Szóról szóra ugyanezt írták egy GS cikkben a crysisról :D
  • DJS8
    #105
  • LasDen #104
    segged kivan :D
  • tommygear
    #103
    namivan
  • tommygear
    #102


    LOOOOOOOOOOOOL
  • tommygear
    #101
    DEDE
  • Bokafix2
    #100
    Ügyes kis copyboj-ok nem?
  • Bokafix2
    #99
    Inkább így. :D

  • LasDen #98
    már ez se megy nekik????
  • tommygear
    #97




  • werkfilm
    #96
    heti 1 gamet kiszarják :D
  • strebacom
    #95
    Ja most szedem leeee..
  • Lowosan
    #94
    Battlestrike: Shadow of Stalingrad itt a legújabb alkotásuk :)
  • tommygear
    #93
    LOL
  • LasDen #92
    mintha az szar lenne.....
  • strebacom
    #91
    Na ez most jött ki!!
    by:Skidrow
    Ez is a szokásos fear engine...
  • DeerHunter01
    #90
    CD Galaxis
  • tommygear
    #89
    :D:D
  • DeerHunter01
    #88
    Armed Forces corp

    Available now

    Mature

    FPS


    Nem tudom milyen lehet és mikor jelenik meg,new relase-s között vannak a hivatalos city honlapon
  • tommygear
    #87
    új infót
  • DeerHunter01
    #86
  • tommygear
    #85
    -fav
  • tommygear
    #84
  • DeerHunter01
    #83
  • vérpocok
    #82
    Elmondom én sztem mennyi mindenben különbözne:

    - grafika; elég sok CI játékban hagy némi kívánni valót maga után (értsd: bűnronda, a la Mortyr széria) erről nem is kell különösebben szólni, mert a látvány magáért beszél

    - fizika; bugos... vagy ha nem az, akkor egyszerűen nincs. falba ajtóba lógó testeken kívül is, egy csomó blődség, pl. az anyagok egymással való kölcsönhatása tök irreális, a robbanások fizikája, meg úgy egészében véve a dolgok működése a játékban: xarr

    - MI; ellenfelek nem tudnak dönteni, sok szituációban hogy mit is csináljanak. Sokszor beleütköznek egy végtelen döntési láncba pl. hogy: fedezékbe vonuljak? újratöltsek? hátráljak?... fedezékbe vonuljak? újratöltsek? hátráljak?...
    És ez megy egymás után. Te pedig csak annyit látsz, hogy az ellenfél totojázik, azaz nem csinál semmit, mert leragadt a szerencsétlen a hibás kódolás miatti döntésképtelenségben.
    Tanúsíthatom, hogy City-s játékoknál ez mindig előfordul (freddyD tudna erről még mesélni :P)
    De nem csak emiatt kuka az MI. Mert nem használja ki a csapatmunkát, a játék nyújtotta lehetőségeket, pl. a fedezéket és egymást sem veszik észre meg engem sem sokszor. Volt úgy, hogy a tára mellett 2 méterre lőttem le a katonát, a nekem háttal álló pedig csak cigizett tovább. Pff
    ff...

    -Következetlen történet; A sztorijai a City-s gammáknak annyira homályosak, kivehetetlenek, mint egy sötét szobában bujkáló fekete macska. Köszönhető ez a illogikus történetvezetésnek, az értelmetlen több szálon futásnak, és a felesleges bonyolításoknak. Sokszor a sztori önmagának mond ellent, ahogy történnek benne a dolgok.

    -Bugyuta küldetések; a City ezen a fronton is siralmasan teljesít. Elég csak a Mortyr összes részére gondolni, A Stalin Subway-re, vagy a Battlestrike-ra. Annyira nevetséges dolgokat kell csinálni, hogy pl. elmenni innen amoda és odaállni, különben nem mehetek tovább, vagy értelmetlen kerülőket tenni, mikor egyenes útvonalon is mehetnék... és mindig ugyanazokon a semmiből előbukkanó rosszfiúkon kell átgázolni, akik mindig megjelennek az útban, dehogy honnan jönnek nem tudom, biztos a pók szövi őket a sarokban.

    -béna irányítás; ez is úgy bugos ahogy van, vagy nem lehet benne futni, vagy ha lehet is a futó mód egy gyorsabb gyalogló sebességével ér fel, és ezalatt az ellenfél úgyis leszed, hogy közben hugyozik...

    -rosszul belőtt nehézségi fokok; kérlek szépen ez a City-s játékoknak akkora ismertető jegye, hogyha elé ültetnének egy játéknak és nem tudnám, hogy City-s, akkor is rájönnék abból, ahogyan a nehézségi szinteket megcsinálták. Az easy fokozat ami a legkönnyebb is olyan kemény mint más játékban a hard. Az ellenfél úgy leszívja a hp-d 1-2 lövéssel is, hogy öröm nézni. Medkit alig van elszórva, és akkor teljesítsd a pályát.

    Szal, az itt leírtak mind személyes tapasztalat eredménye, úgyhogy sztem kétszer is gondold meg mit mondasz mielőtt az Infinity Ward, vagy a Treyarch beperel rágalmazás vádjával.
  • DeerHunter01
    #81
  • LasDen #80
    sztetek eljutott volna az 5. részig a COD ha ők csinálják??? :D
  • tommygear
    #79
    omg
  • zomgzerg
    #78
    pedig ha nem találják ki ezt a perkrank szarságot nem sokba különbözne egy city játéktól a cod mostanság
  • tommygear
    #77
    fel is kötném magam
    vicc volt
  • Barny
    #76
    *MW2
  • Barny
    #75
    cod4 mf2-t a city csinalja?keszuljunk fel idegekkel xD
  • hiper KOCKA
    #74
    Üdv

    Nekem is van City-s játékom, de nem nagyon jön be egyik sem. Még amiben van is egy-két jó ficsör az összhatás elrontja. Nem hiszem h jó játék is ki fog kerülni a kezük közül.
  • DeerHunter01
    #73
    CoD sorozatot a City készitette volna...áhhhhhhhhh
  • tommygear
    #72
    cod4 modern warfare 2 hamarosan
  • DeerHunter01
    #71
    FPS nem jön citytől mostanság ?
    vmi info ??