69
  • bracsek #69
    Szerintem meg ideje volna az autókat is kicsit kordában tartani számítási felhővel szépen és akkor többet nem volna baleset stb... majd.
  • Gordon88
    #68
    ezt ugye azért mondtam, mert a herrier egyhelyből feltud szállni, megállni a levegőben előre-hátra balra-jobbra, ill. bólogatni is tud :)
  • Gordon88
    #67
    olyan meghajtás kellene mint a herrier vadászgépeken is van, csak persze kistesó formában...és a fogyasztás...háááát.
    Talán kombinálni lehetne ezeket a dolgokat...herrier meghajtás hibrodmódra :D
  • LegionarR
    #66
    Már látom hogy ennek hányszor fognak beragadni a szárnyai a legrosszabb időkben :D
  • Epikurosz
    #65
    Az InterPici nem ilyen? Én utaztam eggyel.
  • toto66
    #64
    Magyarok is próbálkoztak a sín busszal, nem is egyszer. (Az akkori pályák miatt) nem volt elégséges az alváz, ha jól emlékszem ez volt az indok ami miatt nem lett semmi belölle.
  • MrWaczak
    #63
    Ennél a repcsinél sokkal érdekesebb egy olyan jármű, amely busz és vonat egyben.
    Ha jól emlékszem, japán fejlesztés, linket nem tudok. Például iskolabusznak jó lenne. Kigördül a pályaudvarról, és sorra látogatja a kisközségeket. Ja, és nem kellene izgulni a csatlakozásért.
  • NIBI
    #62
    Dehogynem, ott csak lehúzódni tudsz. :D
  • cateran
    #61
    Vegyél helikoptert....
    Bortékolható,hogy nem fog elterjedni..miért? mert autót ugyan még vezethet minden hülye,de repülőgépet már nem annyira...
    Ugyan ilyen kisebb gépekre valamivel könnyebb a dolog mint nagyokra,de
    1, új jogsi-új tanfolyam,új költségek és messze nem biztos hogy sikerül elvégezni (nem olyan egyszerü mint a földi kresz és még az is hiperkomplikált egyeseknek...)
    2, több üzemanyagot zabál ha repül (nem is a sebesség a lényeg,hanem hogy mekkora távot tud 1 feltöltéssel megtenni,bár 180km/h repülve eléggé karcsú..)
    3, karbantartásra sokkal szigorúbban kell odafigyelni (levegőben nem tudsz lehúzodni..)
    ezek a legkézenfekvőbb gubik,de biztos lenne még ha nagyon belegondolnék...
  • egyén
    #60
    Ha megfizeti, miért ne.
  • NEXUS6
    #59


    Végre egyszer valamennyire tényleg illik a cikkhez!;)))

    Persze az is kérdés, hogy a terroristák miért nem inkább kis repülőkkel csinálnák a dolgokat, és nem pedig ilyen drága játéxerekkel? De ezt már télleg csak a terroristák tudnák megválaszolni.
  • Sanyix
    #58
    ide pont illik:

    Csak nehogy terroristák kezére kerüljön!
  • Szefmester
    #57
    és ha több városba is utazgatsz, nem csak egybe oda-vissza? :P
  • Molnibalage
    #56
    És az tényleg repülő nem egy ilyen berhelt valami.
  • balage187
    #55
    Nem rossz, de kinek eri ez meg? A legtobb ember naponta nem tesz meg akkora tavolsagot, hogy megerje repulni, ha megis, akkor is varoson belul/vonzaskorzetbol varosba utazik, es ilyen korulmenyek kozott sokszor nincs repter a kiindulo pont es a vegallomas kozott. Van egy-ket kivetel, pl. Los Angeles-ben es kornyeken nagyon sok repter van, ott talan megerhetne, de ez csak egy kivetel, a legtobb varosban es kornyeken nincs erre lehetoseg (mert egyszeruen nincs eleg repter). Nagyobb tavolsagot meg csak az emberek kis resze tesz meg napi rendszereseggel, szoval emiatt nem sokan hasznalnak ezt.

    Masik dolog meg az, hogy minthogy az emberek tobbsege valszeg csak ket repter kozott ingazna rendszeresen, ezert egyszerubb (olcsobb), ha $30,000-bol vesznek ket autot meg egy kis Cessnat. Elindul otthonrol az egyik kocsival a repterre, atszall a masikra a Cessna-val, ott beul a masik kocsiba (amit mindig ott tart) es bemegy a varosba.
  • Balumann
    #54
    Ez sem hallott a fizika törvényeiről
  • m minnifield
    #53
    azt a sok gyökérarc meg teleb@szná ilyen kék neonokkal, meg kindertojást az antennára, egyből megnőne az ufóészlelések száma...
  • Doktor Kotász
    #52
    Csak az viszont soha nem repült még...
  • Andrew01
    #51
    "repülési sebessége 180 km/h körül mozog"... hát ez nemsok.
    ha 250 km/h körül lenne a repülési sebessége biztos többen vennének belőle.
  • NEXUS6
    #50
    Ja amúgy a légellenállást növelő vortex jelenség sem zavarná, van még más jó tulajdonsága is, de most nem jut eszembe.
  • NEXUS6
    #49
    Hú vazze, most jut eszembe, hogy a szárnyra van egy ötletem, ami jóval kisebb fesztávolságot jelent masszívabb kialakítás mellett, nem kell összecsukni sem, és mellette valszeg STOL tulajdonságai is vannak.

    Ha nem lennék ilyen lusta szerintem már szabadalmaztattam volna.
  • Molnibalage
    #48
    Azt mégis mennyi fakezű hétvégi pilóta repked az USA-ban...
  • who am I 7
    #47
    Na te alja paraszt :) Azok a miniszterek és stbk is csak szarrágó tolvaj gec*k és az átlag emberek közül valóak :) Ha nem így lenne, akkor jó irányba haladna a világ és a társadalom...Az a 100 millió majom meg meg is érdemli, ha rájuk sóznak egy ilyen szart kéccázezer dodóé
  • stremix
    #46
    A repülőjogsit (szakszót) nem olyan könnyen adják mint aki autót vezet. Én inkább ott látom a hibát, h esetleg túl nagy lesz a forgalom, nehezebb lesz látvarepülés szerint közlekedni.
  • zola2000
    #45
    Pedig 2012re el fog terjedni, láttam a vissza jövőbenben.
  • atlagember
    #44
    nekem is kell egy ilyen
  • Szefmester
    #43
    sztem felsőállású szárnyakkal jobb lenne az egész, és azt még be is lehetne hajtani amolyan surfdeszkásas stílusra:D
  • darkhill
    #42
    Ez nem egy auto ahogy le is van irva a cel annyi h elmesz vele a repterig ott meg felszalsz.. ez abbol a szempontbol jo h megsporolod vele a berleti kolcseget amit fizetned kellene ha a repteren tartod. bar akinek ennyi penze van annak valoszinuleg ugysem gond kifizetni.
    Para annyi h en nem akkarom h engem egy ilyen repulo kapjon el amikor setalok az utcan mert mar most latom h ha ezek elterjednek akkor le is fognak esni egyszer v a kertedbe v a hazad tetejere rosszabb esetbe rad.
    Viszont annyit meg h nem hiszem h szukseges lenne a kifutopalyak hasznalata ott vannnak az autopalyak kicsit atrendezik! sebesseg megvan szarnyakat ki es hajra
  • tomonor
    #41
    keci nekem kell egy ilyen :D
  • Molnibalage
    #40
    Nem. Nem 2 méter gurulás után száll fel. A radar meg simán látja.
  • Molnibalage
    #39
    De az igazi repülő. Ezzel ki a jóisten tud majd repülni? Nem éppen könnyen vezethetőnek tűnik órmótlan kinézete miatt. A legtöbb ember autót sem tud rendesen vezetni nemhogy repülőt..
  • agyalok
    #38
    Ott a bal orrlika mellett, arra a bütyökre kell akasztani a felmosóvödröt?
  • Epikurosz
    #37
    Gagyiság az egész.
    Ehelyett ajánlanám ezt: Sky Commuter (égi ingázó).
  • mcganyol
    #36
    bankot rabolni tökéletes szvsz.
    autóval nehéz ellógni a városban, de ezzel elég sok időd van amíg a helik megjönnek és eléggé lent lehet vele szállni, hogy radaron meg ne látszódj.

    ha valaki nyúlja az ötletet, 10%ot kérek :)
  • brueni
    #35
    ja és az a gyalogos-sípcsont barát ütköző ott elöl...

    ... hát az maga a csúcs...

    Fanthomas autójának legalább volt stílusa
  • brueni
    #34
    kocsiként bukta. vékonyka kerekek. hátsó kerék hajtás, ráadásul hátul kormányozva. na ezzel ívelj 100-as tempónál. kinézni oldalt-hátrafelé sem könnyű. aerodinamikailag meg egy hányás a felhajtott szárnyak miatt. repülőként pedig jobb a felül-szárnyas kategória, mert stabilabb, nem annyira sérülékeny és jobb a kilátás belőle.
    mondjuk, úgy nem európai piacra szánják. amerikáról lévén szó pedig megint a kínálat teremti a keresletet.
  • kvp
    #33
    "Na ezek hogyan közlekednének a levegőben? Már nem csak az utcán nem lennél biztonságban, valaki írta már, mi lenne ha bejönne a nappalidba?"

    Amerikaban is azota lett tobb a haznak utkozeses baleset, amiota nem kell rendes pilotavizsga a kisgepekhez. (elmult 3 evben volt egy vancouver-ben, egy meg newyork-ban) Mindezt ugy, hogy a gepek tenyleg a felhokarcolokat kerulgetik. Az elmult 10 evben pl. ket utasszallitot is vizbe tettek le, mert mashol nem fertek el a felhokarcolok kozott. Az egyik seattle-ben tortent egy boeing-al, a masik meg most newyork-ban egy airbus-al.

    Mindazonaltal az egesznek csak akkor van ertelme, ha mar mindenhoz elterjed az automata iranyitas. Europa folott mar most is szamitogep iranyitja a legtobb repulot es csak a regi elvault gepek, meg a kis sortrepulok nem rendelkeznek ilyen vezerlessel. Ha a tomeges repuloauto hasznalatot valaha is be akarjak vezetni, akkor kenytelenek lesznek teljesen automatizaltta tenni. Europaban mar most is folynak kiserletek arra, hogy minden autot kotelezoen automatava tegyek, tehat az osszes forgalmasabb helyen (varosok, orszagutak) egy szamitogep felugyelne hogy a vezetonek mit szabad es mit nem. (pl. sebesseglimitek betartatasa, forgalommal szembeni haladas megakadalyozasa, stb.)
  • edios
    #32
  • jaspercry
    #31
    kicsit gagyi...195ezerért(összecsukhato tábori faasztal jut az eszembe)aztis jo fél oráig tartott kinyitni...
    veszek az árábaol egy faszán bevállt Csesznát,+valami jo kis kocsit,ja meg egy jo kéglit) a megmaradt pénzböl meg vegetálok egy kicsit ,az uj kéglimbe NEW ZELAND-on...
  • Anomaly
    #30
    Érzem hogy úgy fog véget érni az életem, hogy egy részeg 16 éves hardcore gamer neki fog menni egy ilyen repülő átokkal a soproni tűztoronynak és rám fog esni az órának a mutatója.