85
Hunyadi hadai
  • Szathy
    #85
    Ne haragudj, de nekem ez sem működik. Megpróbáltam az összes kombinációt és a játék játszhatatlan.

    A probléma: a kurzor lassú, sőt egyre lassabb és néhány másodperc után már nem tudom mozgatni, egyben a játék is lefagy.
  • Misa1703
    #84
    Azt szeretném kérdezni, hogy ha a kompatibilitási cuucot nem találtam, mert igencsak amatőr vagyok, akkor hogyan lehet laptopon 1366x768 as képernyővel windows 7-tel futtatni a Pro libertatet?
    Köszönöm!
  • HunAnFionn
    #83
    Ha valakit még érdekel itt le lehet tölteni a játékokat:

    http://gamepod.hu/hir/ujra_elerheto_a_hunyadi_hadai.html
  • Montanosz
    #82
    valaki adjon már legyen szives egy letöltő linket vagy tegye fel valahova mert a minisztérium honlapjárol már nem letölthető
  • Radamesz
    #81
    És itt is ugyanaz a hiba: fut, de nagyon lassú.
  • Deer
    #80
  • Deer
    #79
    Na megtaláltam a megoldást mindhárom játékra Win 7 alatt:
    Kompatibilitás beállítása:

  • Deer
    #78
    Windows 7-em van, simán működik, kivéve a tutorialt, az bejön, de a térkép fekete marad. Hadjárattal nincs gond.
  • Radamesz
    #77
    Sziasztok!

    Vettem egy laptopot, amin Windows 7 van. Természetesen a korábbi programok jelentős része nem futtatható, így pl. a régi, de jó Hunyadi hadai játék sem. Fel tudom telepíteni, a játék indítóképernyője (értsd: a pálya) is bejön, de aztán nem reagál semmire. Próbáltam XP-kompatibilitással is futtatni, kevés sikerrel. Mit javasoltok?

    Radamesz
  • Radamesz
    #76
    Sziasztok!

    Nagyon szeretem mindhárom játékot, az 1848-at, a Pro libertate!-t és a Hunyadi hadait is. Sajnos azonban amióta Windows 7-em van, egyiket sem tudom futtatni. Próbáltam a Tulajdonságoknál beállítani a kompatibilitást Windows XP-re, de így sem futottak. Tudtok valami jó tanácsot adni?
    Köszi!
  • css
    #75
    Üdv mindenkinek!
    Most töltöttem le a cuccot, és van egy kis probléma.