7
-
hpteso #7 """Szeretnénk egyszer majd megmondani, hogy egy videó vagy más mű miért keresett és népszerű és egy másik pedig miért nem. Ettől azonban még nagyon messze vagyunk" - közölte Crane.
Nem gondolom, hogy én fejteném meg a nagy titkot, de egy könyv esetében pl az író neve sokat segít az eladásban.""
A nem keresett mu rendszerint azert nem keresett mert szar. Masikkal meg ugyanez csak forditva. -
MrImy #6 Nekem miért nem fizetnek, hogy ilyen baromsággal foglalkozzak? -
#5 Hát kb. Kevésbé populáris dolgok kereséssel érhetőek el. Ha kellően egyediek akkor viszont a related videók is kis nézettségűek lesznek. -
waterman #4 "Minek köszönhető, hogy egyes videókat több millióan néznek meg, miközben a felvételek 90 százaléka átlagosan csak egy felhasználóhoz jut el?"
erre a kérdésre én a cikkben nem találtam választ. de megpróbálok válaszolni:
1 - mert a maradék 90% sz*r.
2 - mert ha rezurektálok, akkor sem fogja a youtube (gúgli algoritmusa) felajánlani a kevésbé populáris videókat. nemes egyszerűséggel lehúzzák a klotyón azt a tartalmat, amire nem kattintanak annyian. egy témában kattintgatva annyira könnyű körbeérni a felajánlott tartalmak útvesztőjében, hogy csoda, hogy egyáltalán van 10% amire gyakran kattintunk. a youtube kezdőlapján promoted videos van. tehát ami eleve sikeres. a megtekintett videó mellett felajánlott 40 videó sem fog a ritkábban kattintottak közé vezetni, ki kíváncsi rá alapon.. ellenben ha abba a 40 felajánlott videóba random belekevernének 10et amit ritkán tekintenek meg, akkor lehet rögtön nem csak 10% lenne populáris. -
#3 vagy bizonyos esetekben az agyonreklámozás. -
kvp #2 A honlapok latogatottsagarol pl. a google-nak vannak nagyon pontos adatai, mivel az osszes google hirdetest tartalmazo oldal letoltesi statisztikaja megvan nekik. Ez viszonylag jol lefedi az internetet. Nem veletlen, hogy a youtube is az ovek. Viszont a google nem adja ki a hirdetesi adatait, leginkabb azert mert elegge megijednenek a cegek, ha meglatnak a valos adatokat. A kutatok meg dologzhatnak az elerheto keves adatbol. -
#1 "Szeretnénk egyszer majd megmondani, hogy egy videó vagy más mű miért keresett és népszerű és egy másik pedig miért nem. Ettől azonban még nagyon messze vagyunk" - közölte Crane.
Nem gondolom, hogy én fejteném meg a nagy titkot, de egy könyv esetében pl az író neve sokat segít az eladásban.