54
Risen3D (Doom)
  • mateo1200
    #54
    a doom 3-nak van az egyik pályája aminél van a mágnes kapu vki nem tudja honan szerzem meg a kodot hozzá vagy vkki meg tudná mondani
  • Vass Gábor
    #53
  • Daza500
    #52
    itt
  • SZilaJMaGGoT
    #51
    Szép modellek, de inkább tűnnek véres katonáknak mint zombiknak(persze ez a textúra "gagyisága").
  • Slig
    #50
    Na merre vannak azok a fórumok? xD
  • Daza500
    #49
    A doomsdayhq már tényleg rég frissült...viszont a fórumukon még zajlik az élet, lehet hogy ott munkálkodnak valamit a fanok meg a modellezők.
  • Slig
    #48
    Ajj, kár... :( Csak mert az lett volna a lényege, hogy így 1-2 en cooperative-ban, LAN-on. A doomsday, jdoom tökéletes volt erre, csak hát azt asszem már nem fejlesztik így, mint ezt
  • Daza500
    #47
    Amúgy meg multira ott a Skulltag. :)
  • Daza500
    #46
    Hajaj. Tévedtem, mégsincs benne Multi.

    Írtam levelet a fejlesztőknek, azt válaszolták, hogy nem is lesz benne, mivel már sok port készült kifejezetten multira, ezt direkt single player módra fejlesztik.
    Szóval sose fognak ezzel multizni.
  • Daza500
    #45
    Na igen...bár szerintem ezzel se sokan játszanak online...
  • Slig
    #44
    Ok, csak mert a régi risen 3d-ben nem volt, csak a jdoom-ban. De akkor asszem ki fogom ezt is próbálni, eléggé faja lehet
  • Daza500
    #43
    Hülye kérdés. :D

    Hát persze !
  • Slig
    #42
    Öregem :O Uccsó kép odavág rendesen, multi van-e benne?
  • Daza500
    #41
    Most tolom az új verziót, baromi jó lett.
    Pár textúra beégési bugtól eltekintve egész jó :)
    Főleg az új terepet, modelleket, tárgyakat jó szemlélni.







  • Daza500
    #40
    Kijött az új Risen verzsön, próbáld ki. :)
  • fery02
    #39
    Na most nagyon felb*szott ez a játék. :D
    A történet a következő: elkezdtem még régebben ebben a Risen-ben az Ultimate Doom-ot, meg a Plutonia-t, elég sokáig eljutottam mindkettőben. Majd egy ideig szüneteltettem, majd szedtem le netről plusz pályákat és azokon játszogattam. Közben tovább bővítgettem a Risen-t szebb modellekkel, szebb textúrákkal, fegyvermodellekkel... A napokban jutott eszemben, hogy folytatni kéne a félbehagyott Ultimate-t, meg a Plutoniat. Erre nem töltődnek be az elmentések, mert az elmentésnek azok a beállítások kellenének, amikor még nem bővítgettem a Risen-t. Én meg honnan tudjam már, hogy mik voltak az akkori beállítások. Úgyhogy most fogtam, és letöröltem. :( Újra már biztos nem kezdem ezt a kettő játékot, annyira fanatikus nem vagyok.
    Remélem a következő verzióba (ha lesz), kijavítják ezt a hibát: arra célzok konkrétan, hogy a Risen lássa az elmentés beállításait és automatikusan(!) belője azokat, így futtatva a játékot.
  • fery02
    #38
    Nem tudom, nálam minden wad működik. Ha érdekel elküldhetem enyémet, azzal hátha működik nálad.
    A vért nem tudom, hogyan lehet meghagyhatóvá tenni, de a hullák megmaradására van egy opció: A launcherben a "Graphics" fülnél látsz egy olyat, hogy "Corpse fade". vedd 0-ára az értékét.
  • Soulstorm
    #37
    Hali.
    Nos nekemis kiírja, azt a "INTERCEPT NOT FOUND." error-t Doom 1-nél, de Doom 2 működik.
    Érdekelne, hogy nincs e vmi olyan beállítás amitől a vér és hullák nem tűnnek el?
  • fery02
    #36
    Igen, ezt hagytam még ki: BFG=Big fucking gun :D
    Akkor úgy tűnik még be lehetne szerezni néhány könyvet.
  • A Kaszas
    #35
    hi. nekem van 2 doom könyvem.a pokol kapui ésa tisztitótűz.ja meg van 1 amiről írtál a Doom legendája.Ebben a kezdetektől írja le hogy lett carmack és romero isten és hogy jött létre a doom.ebből tudtam meg hogy a BFG az big fucking gun:D
  • fery02
    #34
    Hát nem tudom, esetleg írhatsz a pcguru-nak, hátha tudnak segíteni. Könyvek beszerzéséhez nem igazán értek, ez az egyetlen könyv szinte, amit szó nélkül kiolvastam. :)

    Amúgy a Doom részek régebben megjelentek rendesen boltokban is, mint a mai játékok, vagy pedig úgy volt, hogy mindenki számára elérhetőek voltak a shareware verziók, és ha kellettek neki a teljes wad fájlok, bankkártyás fizetéssel letöltötte őket?
    A Daikatana csak azért lett bukta, mert mikorra megjelent, nagyon elavult az alatt futó (asszem) Quake 2-es motor? Vagy ott a játékmenettel is adódtak gondok? Csak mert néztem trailert,é s ott egész tűrhetőnek tűnt a játék, bár trailerbe könnyű trükközni tudom. Azért szívesen kipróbálnám, csak már nem igen tudom letölteni sehonnan se.

    A Quake sorozattal meg nagy sajnálatomra, csak az Arena óta kezdtem ismerkedni, de azért később belenéztem az első két részbe is, de persze nem volt velük nagy élmény játszani, mert lekéstem róluk, nem fűz hozzájuk semmi gyerek kori élmény. Nembaj, az a lényeg, hogy Doom-on nőttem fel, ahhoz mindig fűződik valami. :)

  • Slig
    #33
    Hú az egyik könyvet én is olvastam, a másik sajna nincs meg... Nem tudod véletlenül honnan tudnék szert tenni rá? Akár PDF-ben is jó lenne... Am, én is ilyen doom-fanatikus vok, sz'al érdekelnek ezek a dolgok
  • Daza500
    #32
    Már értem, mire föl csinálták a Quake 2-ben a titkos szobát a Ferrari plakáttal a Lower Palace pályán. :)
  • fery02
    #31
    Amúgy jut eszembe, bár félig OFF, szóval:
    Akit érdekel, régen a PC Guru-hoz adtak kettő könyvet "Masters of Doom" címmel. Egyik könyv a másiknak a folytatása, mindkettő kb 120 oldalas, borítójukon egy Doom 3-as Hell Knight akarja letörni a kedves olvasó arcát, amit nem értek, mert a könyvben ha jól emlékszek szó sincs a Doom 3-ról. Az egész könyv a kezdetektől, a csapat megalakulásától, sikereken keresztül, John Romero kiválásig részletesen végig meséli az eseményeket. Nagyon érdekes, én ajánlanám kötelező olvasmánynak egy Doom fanatikusnak.
    Olyan érdekességeket tudhatunk meg a könyvből, hogy pl:
    -John Carmack beszéd közben néha zizegő hangot ad ki
    -Annyira tudott Carmack koncentrálni programozás közben, hogy állítólag a munkatársai egyszer viccből a háta mögött beizzítottak nagy képernyőre, nagy hangerőre egy pornófilmet, de Carmack mintha észre se vette volna, majd egyszer csak kis idő után hátra fordult, nyomott halkan egy "hmm"-öt, majd visszafordult, és ugyanúgy dolgozott tovább, mint eddig. :)
    -Sikeres ember lévén hobbiként Ferrari gyűjtésbe fogott (:D), amiből egyszer egy Doom-os LAN party alkalmával a győztes rajongónak adta az egyik Ferrari-ját
    -John Romero egy állat volt :D
    -Egyszer a Doom2 fejlesztése alatt az egyik munkatársnak (nem tudom már a nevét) megsebesült a lába, és végül is a játékba az egyik "véres fal" textúra, úgy készült, hogy a szórakozott id-sek beszkennelték a sebet. :D
    -A Doom2 utolsó pályáján egy levágott John Romero fejet kell szétlőni, de igazán, hogy mie is lövünk, csak falon átjárás kóddal nézhetjük meg

    Most így gépelés közbe nem jut eszembe több minden, munka közbe persze csak cikáznak a gondolatok a fejemben, de az biztos, hogy rengeteg dolog van még, amiért érdemes elolvasni a könyvet. Nem csak Doom-ról szól, van benne Quake, visszaköszönnek benne a konkurensek is, pl az Epic a UT-el, és olvashatunk az akkor már id-ből kivállt John Romero, és sajét csapata által készített Daikatanáról is.
    ON

    Én még annyi mindent tudnék mesélni a Doom-ról, saját tapasztalatok, meg ilyesmi, csak nem tudom, hogy megéri-e, mert valószínűleg ezt a hsz-s se olvassák túl sokan, mégis csak régi játék már a Doom.
    Majd ha érdekelnek képek valakit, tölthetek majd fel párat.
  • Daza500
    #30
    Arról azért lehet vitázni, hogy a Ctacomb meg a Wolfeinstein közül melyik jelent meg előbb 1992-ben, bár én a Wolf3D-re voksolok.

    Már csak azért is, mert leszármazottja az 1984-es Castle Wolfeinstein-nek, ami már akkor DOS-ra készült.
    Csak azt még nem az ID csinálta, hanem a Muse Software.
    (sztem akkor Carmack-ék még meg se alapították az ID-t)
  • Daza500
    #29
    Ejha...tavaly játszottam ezzel. Aztán leállították egy időre a fejlesztést.
    Most látom, 2008 Júniusban frissült újra.
  • fery02
    #28
    Te aztán tudsz valamit. :O
    Köszi szépen az infókat! Ezt a Catacombs-ot, meg a Rise of the Triad-ot nem is ismertem.
  • Slig
    #27
    Nos... Multiban nem a deathmatch, stb.. egymás gyilkolászása miatt szeretem ezt a játékot, hanem cooperative-ban LAN-on igencsak vicces... A síkhülye gépi ellenfelek sztem is mókásak, el lehet ám velük lenni XD A cyberdemon sztem is ugyanolyan rakétát lő ránk, mint a milyenk, csak ránk kicsit erősebben hat, mint az ő fajtájukra.

    A legeslegelső FPS a Catacombs: the descent volt. Ott csak egy kéz volt... Aztán varázsolni tudtál, meg ilyenek... Ennek jött még 3 változata, szebb grafikával. Utána jött a Wolfenstein 3D, Doom, Rise of the Triad (Duke 3D elődje, grafikus motorban). Aztán a következőket sztem már nem kell bemutatni, Duke 3D, Quake (első true-3D fps).
  • fery02
    #26
    ?
  • fery02
    #25
    Tényleg ugyanaz. :O
    Nembaj, ha már elkezdtem ezzel foglalkozni, meg az összerakással, ismerkedéssel is elidőztem egy kicsit, marad inkább ez. Annyira elvetemült meg nem vagyok, hogy Doom-al multizzak, bár biztos vicces. :)

    #20: Doom 95 az azt hiszem alap, hogy ismerje az ember, ha már több, mint 10 éve ismeri a játékot. :) CSDoom meg most így nem tudom elképzelni, hogy milyen lehet, youtube-on nem találtam róla semmit se, de szerintem az se érdekel engem nagyon. Számomra a Doom mindíg is single játék fog maradni. Nekem tetszenek a gép irányította "síkhülye" ellenfelek, akik ha meglátnak, egyből támadnak, nem foglalkozva semmivel (de ne is várjuk azt, hogy egy Hell Knight majd fedezék mögé bújva osztja az áldást :D). Meg tetszik az is, hogy egymást is gyilkolják, ha véletlenül eltalálják egymást. Sok esetbe nem kicsit kímélve az értékes lőszerkészletünket (tényleg, a cyberdemon ugyanolyan rakétát lő ki ránk, mint mi a rakétalövőből?).
    Amúgy érdekelne, hogy melyik volt a legelső fps, amiben a fegyver a képernyő alján, középen látszódott. Van egy sejtésem mondjuk. Ja, és melyik volt az első fps, amiben már a fegyver jobb alsó sarokból indul ki a képernyő közepe felé?
  • Slig
    #24
    Az a 2 gigás doom cucc engem is érdekelne nagyon!
  • Slig
    #23
    Na ez egy az egyben jdoom, csak nincs benne multi :( Úgy nem az igazi... Csak ahhoz meg nincsenek már meg a cuccaim :S Ha érdekel itt
  • Looooser
    #22
    és azt is végig lehet tolni 25 perc alatt????
  • Maxtreme
    #21
    Ezzel anno nagyon sokat szórakoztam (mondjuk én inkább a jDoom-al foglalkoztam) valóban nem rossz, de pl a kvék1 remake nagyobbat üt :)
    Az már majdnem 2008-as szint :)) (najó azért nem, de a doom3 grafikai világát 1-2 dologtól eltekintve hozza)
  • Doomista
    #20
    hehe,én minden doom fajtát ismerek :D még a shareware több tiz éves verziok is megvoltak xD kül mindent meglehet találni googlen ha keresed,doom 95-t ismered ?
    zdaemont szedd le,megéri kiprobálni.
  • fery02
    #19
    Egyiket se, nemrég a GZDoom-al volt dolgom, de az semmi extra. Persze, lehet meglehet tömni cuccokkal azt is. Nem tudom, hogy azt ismered-e, az ígyű néz ki. Ezt használom, amikor ki akarok próbálni házi készítéső wad-okat, mert ez visz mindent. Viszont a Risen3D féle Doom-ot nem nagyon bírtam még indítani ilyen wad-okkal.
  • Doomista
    #18
    áááááááá nagyon király !

    és probáltad már a zdaemon -t ? azis doom,csak éppen multiplayer,de van lan mod is...ott is rengeteg verzio van,köztük a CSdooom ( counter strike doom ) ott is eszméletlen fegyverek vannak és pályák.
  • fery02
    #17
    Ha érdekel nekem megvan minden teljesbe, privibe elintézhetjük. Amúgy nem muszáj az eredeti wad-okkal játszani, lehet letölteni ingyen olyan pályákat, amik olyan szintűen meg vannak csinálva, hogy az én kártyámhoz pl a 800*600-as felbontást ajánlják. :)
  • Szabi84
    #16
    nagyon frankó, csak egy baj van vele hogy a Knee deep in the Dead fejezet van meg a másik kettő nincs!
  • fery02
    #15
    háhá
    majd azt is kipróbálom