5
-
bakagaijin #5 Az alábbi telefonszámra mehet a feljelentés: 00 800 6 7 8 9 10 11 (EU-ból ingyen hívható szám). Vagy postai úton ezzel a formalevéllel.Link. -
Franky25 #4 Miután hatórás késést szenvedtem M.o.-on, kivertem a palávert, mire a nő azt mondta, a Ryanair-t marhára nem érdekli, mert költséghatékonyságból összevontak két járatot. Nekik ez a fontos, nem a késés. Különben is a késés csak 12 óra után számít késésnek.
Olyan paraszt a légitársaság, mint a tulajdonosai, és a vezetője, illetve az ország, ahonnan származik.
Úgy bánjanak velük is, mint, ahogy ők bánnak az utasokkal. -
torcipepe #3 nem mind1 amúgy nekik, ki adja el a jegyet, ha megkapják a részüket?? bár az is igaz, hogy ha előre lefoglalják és drágábban árulják, az akkor üzérkedés. -
qwas #2 Mindjárt megszakad a szívem. Ez a Ryanair micsoda egy fantasztikus cég hogy csak az ügyfelek érdekeit nézi. Mondjuk ezt a tevékenységet ott kellene kezdeni hogy a vevőszolgálat egyáltalán létezzen és hogy ha valami bajod van akkor ne EMELTDÍJAS telefonon lehessen az ügyeidet intézni. Tegnap 2 órán keresztüli keresés után sem sikerült találnom olyan kapcsolatot ahol a jegyemet le tudnám mondani. Ez a cég egy vicc. Olcsónak viszonylag olcsó de ha valami bajod van akkor vége. Úszik a pénzed. Magyarázza el nekem valaki aki jártasabb a témában hogy egy jegyen a név átírása mért kerül 100 euróba. Szerintem nem tart tovább 10 percnél a személyazonosság ellenőrzését is beleszámítva. Igy nem is olyan rosz órabér jön ki. -
JL666 #1 sosem veszek semmit csak közvetlen az eladótól/gyártótól/tulajdonostól...