429
Travians.com tágyalására lehetőség,aki tudja hogyan kell használni vagy esetleg érdeklődik a játék iránt bátran írjon!!
  • magdi68
    #429
    Na sikerült a tekercs,de tovább elakadtam
  • magdi68
    #428
    Nem tudom a kodot,akkor löttek a tekercsnek,vagy meg lehet kapni valahol?
    Köszi akárhogy de nem megyek semmire,mind nehezebb és nehezebb.Kaptam egy ezüst fátylat avval mit lehet csinálni?Azt irja hogy Lorena,de hozzávittem és nem veszi el?
  • Sikoly85
    #427
    Tekercs a házadtol jobbra van az a roncs épület. Az első generácioban koddal lehetett belépni, szal jó ha megvan még az a kod..
    Fegyvereket meg ugy lehet eladni hogy belépsz a fegyver kereskedőhöz és ott látsz egy arany tallért. Oda ráhuzod a fegyvert és ellehet adni...
  • magdi68
    #426
    nem lehet a fegyvereimböl eladni?
    Tele van az inventorim?
  • magdi68
    #425
    honnan van a tekercs mert azt kéri nekem is
  • Sikoly85
    #424
    Én is ott tartok. Az majd vmelyik küldihez fog kelleni.
    a mostani küldit nem birom meg csinálni. Megvan a tekercs de rose-nel nem fogadja el a kodot, amit matrica mond...
  • magdi68
    #423
    köszi,sikerült,de most kaptam egy viztérképet,avval mi legyen?
  • Sikoly85
    #422
    Axe az karamix kalapácsa, amivel az aréna melletti bükk fát kell kivágni...
    Nekem megvannak az első generácios küldik magyarba akinek kell az jelezze
    Viszont cserébe a második generácios küldetéseket kérném:D
  • magdi68
    #421
    segitsetek,nem kapok t0bb feladatott
    még be kell teljesitsek valamit de nem értem
    broken axe,itt mit kell csinálni?
  • Gerbill
    #420
    Kb két hete kezdtem el játszani. Nagyon tetszik, habár a küldetések kicsit sűrűbben is jöhetnének, mert most még 3 napig nem tudok mit csinálni, de hát ez van. Addig pénzt keresek
  • DarkHorSe
    #419
    jatszik meg ezzel valaki?
  • fire5
    #418
    Csőtök!
    Most regiztem és azt szeretném kérdezni, hogy kinek vannak meg a 100. nap utáni küldik?(azért kérdezem mert nekem csak angolba vannak meg)Amúgy akinek kellenek a küldik megtalálja őket az oldalamon a 98. napi küldiig.
    It vannak az oldalaim linkjei:
    www.traviansosok.mlap.hu
    www.traviansosoklapja.mlap.hu
    Üdvözletem: fire5
  • gabo91
    #417
    nekem még 3 nap. 27 napos vagyok csak...

    A képernyő alján van egy vízszintes barna csik ami jelzi az életkort...
    100 nap után vége a játéknak, vagy lehet még menni utánna? mert akorül ér véget a csík, 98. nap kapjuk az utolsó feladatot...
  • Pistike 007
    #416
    Én nemtok tovább menni:C
    Már 3 napja alszom...:D
  • milk41
    #415
    na megvan a 2. munkám is:D
  • gabo91
    #414
    A bal alsó sarokban található 4 csík:
    - a hunger=éhség,
    - a fun=hangulat,
    - a sleep=alvás,
    - hygiene=tisztaság,
    - mire jók és miért kell zöldnek, illetve maximumon lenniük.

    1., hunger=éhség : nem fog ugyan éhenhalni a karaktered, ha nem eteted, de ha sokáig piros, nem fog neked annyit dolgozni és nem fogod tudni elkölteni az OP pontodat. 3 fél képpen lehet enni.
    A tavernában a faluban az öregnél a pultnál. Itt vagy a sajátodat eszed, vagy tudsz venni. Vagy egy házban, ha leülsz és éppen a community actionre van bónusz(megjelenik a fejed felett egy barna valami arra kattintva is eszik a karaktered),vagy a tavernában egyél egy junk food-ot, amit szintén kapsz Shenkelnél. Vagy gyémántot is költhetsz rá, de ezt szerintem hagyjuk. :)

    2., fun=hangulat: ez meg azért fontos, mert ha alacsony, az experience pontoknak (tapasztalati pontoknak) csak a felét kapod! Úgyhogy ezt javaslott mindig maximumon tartani. Emelni, vagy maximumon tartani fürdőzéssel lehet (pl. nálam), vagy a tavernában leülsz játszani a minigam-el, gyógynövényszedéssel - de itt még nem tartunk - küzdelemmel az arénában, vagy egy jó pofa sörrel szintén a tavernábn a csaposnál ami persze gyémántba, vagyis pénzbe kerül. Ajánlom, inkább fürödj meg valakinél a kádban, mivel a hygiene is fontos és két legyet ütsz 1 csapásra!

    3., hygiene=tisztaság: ez meg azért fontos, mert ha ha túl piszkos vagy, a tavernában kapott ennivaló nem laktat annyira, és ha szintén a tavernában leülsz játszani a minigame-mel, 50%-al kevesebb csillagot kapsz, mint amúgy kapnál a játékért! Aztán NPC-vel sem tudsz kereskedni, ami azért néha jól jön, ha sürgősen kéne pénz.Meg ha mocskos vagy és bűzölögsz, akkor a kajáért is másfélszeres árat kér a csapos a kocsmában.

    4., sleep=alvás: ez meg arra jó, hogy ha ki vagy aludva, jobban fog dolgozni az embered és többet fog termelni.
  • gabo91
    #413
    30. napon lehet második szakmát választani
  • gabo91
    #412
    Elsőnek: "Kérlek vigyázz, mert ha adóhátralékod van, akkor addig nem kapsz új feladatot, amíg be nem fizetted az adót. (A legújabb szabály szerint szintet sem léphetsz addig.)
    Ha várod a következő küldetést, de az nem kezdődik el, kérlek, várd meg a következő OP-t, mielőtt reklamálsz. "

    0. NAP
    Az életed Travianként egy kicsiny területen kezdődik, ahol még nem sok mindent tudsz csinálni. De hamarosan kapsz egy üzenetet a fenntartóktól, amelyben üdvözölnek, és azt ajánlják, hogy kezdetnek termelj ki némi nyersanyagot. Miután ezt megcsináltad, egy másik postagalamb hoz neked egy levelet Horatio bácsikádtól. Miután ezt elolvastad, rákattinthatsz arra a sorra, hogy 'Click here to begin your wanderings' (Katt ide, hogy elindulhass az utadon) és kezdődnek a kalandok! (Ezt az üzenetet tartsd meg, kérlek)

    Most egy új tájat látsz, ahol ott vannak a bányák, de láthatsz egy házat is, mellette pedig ott áll a bácsikád (a feje fölött van egy felkiáltójel) és a malaca, akik rád várnak.

    I. Horatio bácsi (küldetések: Nyerd el a falusiak bizalmát, Társasági teszt, A nagybácsi éhes, Kereskedelem)
    Beszélgess a bácsikáddal, ameddig fel nem ismer, és elmondja neked, hogy a ház mostantól a tiéd. Figyelj oda jól erre a kis párbeszédre, mert ez fog bevezetni a történetbe. Ha mindent megbeszéltél a bácsikáddal, kiosztja az első feladataidat:

    1. Először is, minden nyersanyagból, amit magad körül látsz, termelned kell egyet: vagyis agyagot ásni, fát vágni, búzát aratni és vasat bányászni. Mikor már mindegyikből van egy, menj és beszélj újra a bácsikáddal.
    2. Akkor azt fogja mondani, hogy menj és üdvözöld Tombót, és emlékeztesd arra az esetre a birkákkal, hogy beengedjen a faluba. Tombo a falu őre, akinek hosszú lándzsa van a jobb kezében, és a képernyő jobb alsó sarkában láthatod. Szóval, menj és beszélj vele!
    3. Ha nem klikkeltél még rá az útjelző táblára, mielőtt beszélsz vele, azt fogja mondani, hogy olvasd el a játékszabályokat (megtalálod a kis "i" alatt is a készleted (inventory) mellett). Egy pillantás a FAQ-ra nem árthat amúgy. De most vissza az üdvözletre amit át kell adni Tombónak.
    4. Mielőtt Tombo beengedne a faluba, ő is ad egy feladatot neked: vagy hozz neki ugyanabból a nyersanyagból 10-et (pl. 10 fát) vagy találj egy barátot, hogy bebizonyítsd, hogy megbízható vagy.
    5. Miután sikerült belépni a faluba, beszélj megint Horatióval. Ő mostanra megéhezett, és kérni fog egy kenyeret tőled. Ehhez szükséged lesz búzára, amit megőrölhetsz a faluban. A lisztből pedig kenyeret kell sütnöd a pékségben. Aztán vidd el a kenyeret a bácsikádnak.
    6. A következő küldetésben meg kell tanulnod kereskedni az NPC-piacon. Ehhez vissza kell menned a faluba, és lemenni egész délre. A zöld csíkos ponyvájú épület (úgy néz ki kicsit mint egy sátor) az NPC-piac, ahol el tudsz adni valamit a terményeidből, hogy a karaktered csináljon egy jó üzletet.
    7. Miután elmesélted a bácsikádnak az első üzletedet, több feladatot nem fog adni mára. Azt mondja, hogy gyere vissza, mikor egy napos leszel, szóval holnapig várnod kell.

    ----------------------------------------------------
    1. NAP
    Végre új nap virradt. Gyerünk és beszéljünk megint a bácsikánkkal!

    I. Újabb feladatok (küldetés: Válassz foglalkozást)
    Mielőtt kiérdemelnéd, hogy megörököld a bácsikád szeretett malackáját, újabb feladatokat fog adni neked.

    1. Először is szeretné, ha megbízható polgár válnék belőled, ezért ki kell tanulnod egy szakmát. Elmondja neked, hogy a következő termény, amit kitermelsz, meghatározza majd a foglalkozásodat. Ha most búzát aratsz, földműves leszel, ha agyagot ásol, agyagásó, ha fát vágsz, favágó, ha pedig vasércet bányászol akkor bányász. Miután kiválasztottad a foglalkozásod, és jelentetted a bácsikádnak, a vándormalac követni fog.

    II. Mellékfeladat: a malac és a kincs (küldetés: A vándormalac)
    Beszélj a malacoddal. El fogja mondani neked, hogy tudja, hol van kincs elrejtve!
    Menj megint a falu déli végébe, de ezúttal a páncélkovács mögötti utat válaszd. A malackád onnan már magától elindul oda, ahol a kincs van, neked csak követned kell. Beszélj vele megint, és el fogja mondani, hogy talált egy pénztárcát, majd kapsz 5 ezüstöt, amire nagy szükséged lesz a következő feladathoz.

    III. A nagybácsi elégedetlen (küldetés: Szerszámvásárlás, Felszerelés)
    A bácsikád még nem végzett veled, szóval menj vissza és beszélj vele megint.

    2. Ahhoz, hogy hatékonyabban tudj dolgozni, venned kell egy szerszámot. A szerszámkereskedő ott van pont az NPC-piac alatt. A szerszámok elég drágák, szóval érdemes kiválasztani egyet, (figyelem: bizonyos készségeknek (attributes) meg kell lenni az egyes szerszámokhoz) és katt a "remember"-re („jegyezd meg”). Ez esetben nem fog nőni az ára addig, amíg megkeresed rá a pénzt a termények eladásával.

    3. Most, hogy végre van egy szerszámod, siess vissza a bácsikádhoz. Ő újabb feladatokat fog adni, venni kell még a páncélkovácsnál egyvalamit a felszerelésből, és egy fegyvert is. Megint félre kell tetetni, és összegyűjteni rá a pénzt. A páncélkovács a piactól balra van, a fegyverkovács pedig pont alatta. Elég, ha minden kereskedőtől csak egy darabot veszel – nem kell a teljes páncélzatot megvásárolni ahhoz, hogy meglegyen a küldetés.

    Mikor ezzel mind megvagy, Horatio bácsikád búcsút vesz tőled (egy időre) és a ház és a malac most már teljesen a tiéd.

    ---------------------------------------------------------
    3. NAP: A panasz (küldetés: Polgári kötelezettség)
    Amikor 3 napos lettél, üzenetet kapsz Tombótól, amelyben elmondja, hogy valaki panaszkodott rád.

    1. Menj és beszélj Tombóval. Ő nem akarja megmondani neked, hogy ki panaszolt be. Először azt követeli, hogy hozz neki némi nyersanyagot, aztán elárulja, hogy Senkel, a kocsmáros a tavernából neheztel rád.
    2. Menj és beszélj Senkellel. El fogja mondani neked, hogy a raktárad igencsak ramaty állapotban van, fejlesztened kéne. Ha nyaggatod egy kicsit, ad majd némi nyersanyagot hozzá.
    3. A raktár bővítéséhez minden nyersanyagfajtából 8 darabra van szükséged. Ha ezek megvannak, katt a raktárra (a faluban, a malomtól balra áll) és válaszd a következőt: "Upgrade to level 1" (fejlesztés 1. szintre)
    4. Menj vissza Senkelhez – jutalmul kapsz tőle egy "overpriced junk food"-ot (vagyis „csillagászati árú gyorskaját”).

    ----------------------------------------------------------
    5. NAP: Üzenet a bácsikádtól (küldetések: Tedd magad hasznossá, Testőr)
    Kapsz egy üzenetet a bácsikádtól, akinek végre eszébe jut, hogy hol vesztette el az amulettet.

    1. Senkelt kirabolták, és nem árul el neked semmit. Először csatlakoznod kell egy guildhez (~céh, klán).
    2. Keress egy guildet a fórumon vagy alapíts egy újat. Ehhez legalább 5-ös szintűnek kell lenned. Utána beszélj Senkellel megint. Most már barátságosabb lesz, de még mindig nem árul el semmit.
    3. Várd meg a következő OP –t, aztán beszélj vele újra.
    4. Ekkor azt ajánlja, hogy legyél a testőre. Menj és nyerj 3 mérkőzést az arénában (ha eddig még nem nyertél) vagy vegyél részt 10 mérkőzésen. Utána vissza Senkelhez, hogy mondjon el többet az amulettről.
    5. Senkel találkozni akar veled a romoknál, úgyhogy menj oda és beszélj vele. Ez a lerombolt épületnél lesz a falutól északra.
    6. Ott mesél majd a rablásról, és az ellopott amulett darabról. Mellesleg megemlíti, hogy a továbbjutáshoz ki kell vágnod a bükkfát (beech).

    -----------------------------------------------------

    7. NAP: Üzenet Senkeltől (küldetés: A fogadás)
    Senkel elmondja neked, hogy álmatlanságtól szenved. A testőreként a te dolgod, hogy vigyázz a vagyonára, úgyhogy siess hozzá.
    1. Senkel elmondja neked, hogy fogadásokat tett meg a huszonegyezős fickónál az aréna mellett.
    2. Menj az arénához, majd tovább kelet felé, és beszélj a fickóval, majd játssz vele, amíg nem nyersz legalább egy játékot.
    3. Menj vissza Senkelhez és számolj be a győzelemről. Jutalmul 1 aranyat fogsz kapni tőle.


    -----------------------------------------------------

    10. NAP: A titokzatos kalapács (küldetés: A kalapács)
    A napló azt mondja, hogy hallgassuk meg a malacunkat. Hogy mi, hallgassuk meg? Uhhh! Mi volt ez? Honnan jött ez a kalapács? Egyáltalán, ki vagyok én?
    1. Úgy jössz rá, hogy honnan jött a kalapács, ha elindulsz az arénától délre vezető úton. Egy taverna mellett ott találod Karamixot – ő dobta el a kalapácsot.
    2. Kárpótlásként, hogy "kitörölte" a fejedből a foglalkozásodat, választhatsz egy újat, ezúttal a faluban űzhető második fokú foglalkozások közül is (molnár, pék, agyagégető, asztalos, szénégető és kovács). Segítségképpen kapsz néhány nyersanyagot is.
    3. Miután kiválasztottad az új foglalkozásod, most már büszkén állhatsz Karamix elé, hogy beszélj vele.
    Last edit by Mallior at 10.08.08 11:49:24
    10.08.08 11:44:43
    Edit Change quote Quote Delete Delete report
    Mallior
    13. NAP:
    I. Karamix gyermekei (Küldetés: A fegyverkovács gyermekei)
    Karamixnak van egy nagy problémája, talán mi tudnánk segíteni neki?
    1. Ő elmondja nekünk, hogy elrabolták a gyermekeit, úgyhogy nagylelkűen felajánljuk a segítségünket. A malac már szagot is fogott, és elvezet minket egy kis kunyhóhoz.
    (A kunyhót megtalálod, ha dél felé fordulsz a szerencsejátékosnál)
    2. A kunyhóban megtalálod a 2 rablót és a gyerekeket. Mindkét rablót le kell győznöd.
    3. Utána visszatérhetünk Karamixhoz, aki hálából nekünk adja a fejszéjét, a Chop-o-matic-ot.

    II. A bükkfa
    Na most már kezdhetünk valamit az aréna melletti bükkfával.
    1. A Chop-o-matic-kal már ki tudjuk vágni az aréna melletti bükkfát. Csak kattints rá, és már kezded is a munkát.

    III. Senkel amulett darabja (Küldetés: Az ellopott javak visszaszerzése)
    Emlékszel még? Senkelt kirabolták! Itt az idő, hogy visszaszerezzük a holmiját.
    1. Kövesd az újonnan megnyílt ösvényt az arénától északra, amíg meg nem pillantasz egy kis sziklát. Menj be a barlangba. Nem kell megijedni, ez az üreg belül sötét, de így is találhatunk valamit odabent.
    2. Kutasd át a barlangot, amíg meg nem találod Senkel amulett darabját. Utána gyere ki az üregből (más már nincs ott) és vidd vissza Senkelnek a tulajdonát.


    ---------------------------------------------------------

    20. NAP: Matricia visszatért (küldetés: Gyógyfüves küldetés)
    A malacod újra megvillantja csalhatatlan ösztönét, hogy kiszimatoljon dolgokat, ezúttal növényeket (a guild területtől északra). Ez talán azt jelentené, hogy Matricia visszatért? De egyáltalán ki az a Matricia?

    1. Matriciát megtalálod, ha követed az ösvényt az arénától északra, majd jobbra fordulsz (figyelem: a kereszteződést némileg eltakarják a fák!). Ez az ösvény elvezet egy házhoz, ami egy nagy fatuskóra emlékeztet.
    2. Várd meg, amíg a malacod és Matricia üdvözlik egymást, majd beszélj vele. Matriciáról kiderül, hogy egy boszorkány, aki főzeteket tud készíteni a füvekből.
    3. Menj a guildházak bejáratához (a piactól nyugatra és a guild területétől északra), ahol most már tudsz füveket szedni. Egy növény leszedése 1 AP. Miután gyűjtöttél néhányat, menj vissza Matriciához.
    4. Ő a füvekből főzetet készít neked, és ha van öved, használhatod ezeket a főzeteket harc közben.
    5. Mostantól kezdve bármikor szedhetsz friss növényeket és elkészíttetheted a főzeteket Matriciával.

    ----------------------------------------------------------
    24. NAP: A támadás (küldetés: A rablás)
    A falut megtámadták! Tombo nem engedi, hogy kilépj a faluból, amíg nem segítettél az újjáépítésben.
    2. Ha adsz 50 téglát, 50 kenyeret és 100 deszkát Tombónak, a rendkívüli állapotot felfüggeszti. Amíg ezt a hozzájárulást nem fizeted meg, addig csak a házad, a falu, a piac és a guild terület által lezárt térben mozoghatsz.


    ------------------------------------------------------------
    28. NAP: Levél Matriciától (küldetés: A vándorkereskedő)
    Matricia küldött egy üzenetet a malacodnak, hogy mondja el neked, hogy Pilout letartóztatták. Szóval végre megismerhetjük ezt a titokzatos vándorkereskedőt.

    1. Indulj el a guild terület irányába, délre attól a helytől, ahol füveket szedtél, van egy börtön, és abban tartják fogva Pilout. Ha megpróbálsz beszélni vele, egy őrszem az utadat állja.
    2. Nincs mit tenni, muszáj ennek a mohó embernek 99 ezüstöt adni, hogy megengedje, hogy beszélj Pilouval. Ő mesél majd az ellopott javakról.

    ---------------------------------------------------------
    30. NAP: Hírek Karamixtól (küldetés: Második foglalkozás)
    Ezekben a napokban elég sok üzenetet kapunk... valami készülődik?

    1. Beszélj Karamixszal, és választhatsz egy második foglalkozást is (ez a történet szempontjából nem kötelező!)
    2. Ő ad majd neked elég nyersanyagot, úgyhogy a következő termék amit elkészítesz, meghatározza a második szakmád.

    -----------------------------------------------------------
    32. NAP
    I. Az omladék
    Ma már készen állsz arra, hogy eltakarítsd az omladékot a piactól délre, ami mindeddig az utadat állta. Ehhez szükséged lesz 10 OP-ra, és a kemény munka 20 agyagot és 20 ércet eredményez majd neked.

    Kövesd az újonnan nyílt utat, és szembe fogod találni magad Tonkkal.

    II. A rablók (küldetés: Tolvaj banda)
    Most találkozol a rablókkal, akik ellopták Pilou áruját.

    1. Ha Tonknál balra fordulsz, és délnek tartasz, találsz egy másik tavernát, és benne az egyik rablót. Miután legyőzted, megkapod a zsákmány felét.
    2. A második rabló és a zsákmány másik fele az arénától keletre lévő tavernában van. (az arénától indulj jobbra és menj át a kis folyón, majd az ösvényen tovább észak felé).

    III. Az őrszem újra
    Az őr visszatért, és nem enged minket Pilouhoz!

    1. Miután sikeresen visszaszerezted a zsákmányt a rablóktól, mennél vissza Pilouhoz, hogy odaadd neki és bebizonyítsd az ártatlanságát, de nem jutsz át az őrön. Mindig egy érmével többet fog követelni, mint ami a zsebedben van.
    2. Mondd el ezt Matriciának, és ő mesélni fog neked a békaporról.
    3. Ha adsz neki egy gyémántot, készít neked egyet. (Ha nincs már egy gyémántod sem, akkor várnod kell a 35. napi küldetésig, abban megkapod a gyémántot amire szükséged van.)
    4. Beszélj Matriciának Tonkról is, és meg fogod tudni tőle, hogy a viola az egyetlen dolog ami le tudja nyugtatni.
    5. Menj vissza az őrhöz, használd a békaport, ami a készletedben van, és továbbmehetsz. Add vissza a zsákmányt Pilounak. Ő még nem fog ugyanaznap kiszabadulni – elmondja neked, hogy ez még beletelhet néhány napba.

    ----------------------------------------------------------
    35. NAP: Megtakarítás a szűkös időkre (küldetés: Kincsvadászat)
    Oh, még egy üzenet a nagybátyádtól? Ahhoz képest, hogy elment, és nem is igazán emlékszik ránk, eléggé jelen van.

    1. Az üzenet úgy szól, hogy elrejtett egy kincses térképet, de nem emlékszik, hogy hová.
    2. A térképet a játékos piactól balra a két barna hordó között találod. Az egér kurzora "??? ezt a jelet mutatja, ha a megfelelő helyzetben vagy.
    3. Most már a kincses térkép a készletedben van, ha ráklikkelsz, kinyílik és egy piros pötty jelzi rajta a kincs elhelyezkedését.
    4. Találsz majd egy gyémánttal és néhány arannyal teli ládát a mocsárban, azon a helyen, amelyet a térkép mutat. Utána a térkép eltűnik.
    (Ha nem volt gyémántod, amivel be tudtad volna fejezni a 32. nap küldetését, akkor most megteheted azzal, amit kaptál.)

    -----------------------------------------------------------
    38. NAP: Pilou megint szabad (küldetés: A vízeséshez)
    Még egy üzenet, ezúttal a guildfőnöktől. Pilou a segítségünknek köszönhetően kiszabadult.
    Ahhoz, hogy átjuss Tonkon, szükség van a violára.

    1. A viola a második tavernánál található, ez az a mocsár felett. Miután megérkeztél a tavernához, meglátod a violát, egy kék virágot, egy kicsivel az épület alatt.
    2. Egyszerűen klikkelj rá és húzd ki.
    3. Vidd el a violát Tonknak, most már át fog engedni titeket, és beléphetsz Pilou házába, ott van éppen mögötte a vízesésnél.
    4. A házban az asztalon találsz egy üzenetet - Pilou néhány nap múlva vissza fog térni.
  • Pistike 007
    #411
    aha
    vágom
    én most kegyetlenül elakadtam-.-'
  • milk41
    #410
    ja,igazából ez nem 2. munka,az majd később jön
  • Pistike 007
    #409
    de akkor ennek mi értelme?
    szal ha farmer vagyok és másodszorra lisztes leszek akkor egyszerre 30 lisztet csinál de a búzavágás megint csak 3-4 lesz?:/
  • gabo91
    #408
    maradok favágó
  • precision
    #407
    csak az újat
  • gabo91
    #406
    Most választhatok új szakmát...
    Favágó voltam, megkapom azt is vagy csak azt amit most váalsztok?
  • gabo91
    #405
    club és guilds között mi a különbség?
  • gabo91
    #404
    hát ilyen már nincs...
    4 játékost verek le odamegyek a kocsmároshoz és semmi, elküld az arénába... (én meg őt a p***ba) hogyan csináljam, hogy jó legyen?
    alig van ember aki egyáltalán elfogadja a kihivást...
  • gabo91
    #403
    Van mikor 3 gyereket kell lenyomni az arénában, vagy 10 csatát játszani...
    lenyomtam tegnap este egyet ma kettöt, csak ma volt 15 csatám és mégis hiába beszélek a kocsmárossal semmi változás...
    ha megkérdezem tőle a dolgokat, akkor elöről kezdi számolni a 3 ill. 10 csatát vagy mivan?
  • Pistike 007
    #402
    oksi
  • Voroll
    #401
    Nem.
  • Pistike 007
    #400
    Amúgy ebben "meg lehet halni"?:D
    Pl ha minden csíkod nulla lesz vagy ilyesmi
  • gabo91
    #399
    az öreg már lelépett rég.
  • gabo91
    #398
    alszok, eszek utánna melozom...
  • Fbn Lx
    #397
    szerintem még nem beszéltél az öreggel :D
    szóval ha megvetted a fejszédet, akkor menj vissza a nagyfaterhoz, és beszéld meg ele, hogy teljesítetted a feladatot... addig nem lép érvénybe a fejsze
  • precision
    #396
    azt jelenti igen

    amúgy nálam akkor szokott ilyen lenni hogy több OP -s szerszámnál csak 1 -et használ el és keveset termel mikor éhes a karakter... legyen zöldbe a kajája és akkor próbáld újra
  • gabo91
    #395
    +1,3, 2OP

    Egyébként ez mit jelent?
    1,3 * anyi fát vág? Az OP nál pedig hogy egyszerre két OP-ot fogyaszt vagy mi?
    (bár 1 OP-ot vesz csak le) De vicces, hogy egyre több pontot teszek favágásra annál kevesebb fát vág. Nem volt mesterségem ugy vágtam 2 fát, alapfejsze+ mesterség 4fa. Most megint csak 2 fa... :( (utobbi 35 favágásnál volt 2 a bevétel)
  • FZoleee
    #394
    Milyen fejsze? Mármint mit ír? (pl.: + 2.5, 2OP)
    Én most egy + 4.3, 3OP-s üstöt akarok venni.
  • gabo91
    #393
    alapfejszével átlagban 4 fát termeltem egy OP-ból. Vettem egy fejszét, sőt még szintet is léptem (6-os favágó), eszek és alszok rendszeresen és 2-3 fát termelek...
    Miért? enyire szar lenne az új fejsze?
  • Pistike 007
    #392
    #390:D
  • gabo91
    #391
    8. feladat is kész. Kiszagolta a malac az ezüstöt.
    Az öreg eltünt, most kitől kérjek feladatot? Vagy mit kell csinálni?
  • Voroll
    #390
    Walkthrough