107
Virtual Grand Prix 3 Simulator
-
#107 A full-ban is ki van kapcsolva a tores (de bekapcsolhato a cfg fileban). Eso nincs.
Akkor szerintem, ugyan az, csak a plusz palyakat nem lehet hasznalni. Es mivel demobol mindig kiadja a legfrissebb verziot, igy nagy veszteseg nincs.:) -
GPx8 #106 A demo-ban a törés és az eső ki van kapcsolva és csak egy pályát lehet használni. A mod-ok is mennek.
Gondolom a full-ban van törés. Eső is van? -
#105 Igen, megvettem amikor megjelent. Nem tudom, miulyen korlatozasok vannak a demoban, de a teljesben lehet hasznalni az osszes megjelent hjivatalos palyat, a modderek altal keszitett palyakat (nem sok van, altalaban fantasy:P), van palyaeditor (eleg "egyszeru" es jo), lehet hasznalni a modokat (van F1 kinezetu fantasy, van F3-as stb.), mukodik online (bar nagy tumultus nincs:P).
Ha megveszi az ember, akkor ezeket hasznalhatja korlatlanul. De az "elofizetesnek" van 1 eves korlatja is, mert utana mar "csak" hasznalni lehet, nem lehet az oldalukrol letolteni a frissiteseket. -
GPx8 #104 Alex! Te megvetted a VGP3 -at?
Ha igen, akkor milyen pluszok vannak a demo-hoz képest? -
#103 Kétlem, hogy az a játék okozott volna sebeket :D Inkább a marhák, akik szimnek istenítették :D -
#102 Működik én mentem rajta ... -
GPx8 #101 Köszi! Imola helyett, úgy tűnik, hogy működik, bár még nem mentem rajta. -
GPx8 #100 Próbáljuk az F1 2010 okozta sebeket gyógyítgatni a lelkivilágunkban... -
#99 Igen, nézem a hsz fejléceket ahogy görgetek lefele, ma ma ma tegnap tegnap tegnap tavaly tavaly tavaly tavalyelőtt tavalyelőtt tavalyelőtt lapalja :D :D -
#98 Kitermeljuk az eves hozzaszolasmennyiseget;D -
#97 Na mi van itt ? :D -
#96 Kösz!
Sajnos nem lehet kiválasztani, majd megpróbálom felülírni imolát.... -
#95 Hungary -
#94 Külön pirospont, hogy végre egy játék ,ahol jól működik az ütközésmodell a gumiknál !Ha összeérnek repülés van :) -
#93 A kijelolt utvonal (szfalt) szent es serthetetlen, onnan csak akkor megy le, ha a lendulet es a fizika is ugy akarja;) -
#92 Még egyszer hozzám nem értek !!!
Próbából leszorítottam egyet, de csak az ut széléig engedett utána már összeakadt velem. -
#91 Igen, kicsit agressziv, kicsit kapkodos, ideges tipus, de legalabb nem rombol;D -
#90 Most így ha már szembe jutott mentem vele pár karikát, hát tuti ez az AI!
Nem balfaszoskodik mögöttem, az életemet megeszi állandóan a tükröt kell figyelnem, hogy éppen hol dugja be magát a köcsög !!! :)))
De ha nem fér be akkor is ijesztget folyamatosan ! :))) -
GPx8 #89 Demo van nekem is, abban az Imola van.
Hungary jöhetne, meg a Monza is... ;)
-
#88 Hungary jöhet :)
Bár nekem is csak demom van ... -
#87 http://www.vgp3.com :)
De szerintem a demo-val nem lehet belepni a letoltesekhez.
Milyen palya(i)d van(nak) meg?
Ezek vannak egyelore: barcelona, hungary, imola, indianapolis, interlagos, monza, silverstone.
Egyet-egyet fel tudok tolteni, valszeg mukodni fog;) -
GPx8 #86 Pályákat honnan tudok letölteni? -
#85 Nem, elszamoltam magam, rosszul tippeltem, a hozzaszolasok es a megnyitas ideje alapjan, meg 10.5 ev...:DDDDDDD -
#84 Nem vagyok hazigazda, nem tudok semmit betenni:D
Csak 500 hozzaszolas utan lehet hazigazdaskodni, az meg odebb van - a jelenlegi nepszerusegi index alapjan, meg 3-4 ev... ;DD -
#83 Valami bannert összedobhatnál, nem találom a játék honlapját :))) -
#82 A VGP3 eleg toppos, mar a VGP2 is jo volt (hasznaltuk vagy 5-en:DDDD).
Ez is egyemberes, raadasul multisystem (PC/MAC), nulla liszenszel, vagyis a szuper grafika, latvany, effekt stb. hanyagolos, de vezetesielmenyre eleg jo. A felulet kicsit "egyedi", de kiismerheto, az FFB-beallitasok eleg jok. Erezni, hogy ez is fizikabol szamolja az autot, felfuggesztest, FFB-t stb., ugy mint az LFS, nKP, iR. Folyamatosan keszulnek hozza a palyak, most 7 van osszesen.
Van hozza ingyenes palyaeditor, eleg egyedi, curve/poly/nurbs-os. Szabadon modolhato. Letoltheto hozza F1-szeru kiegeszites, de van hozza F3-as is (azt hasznalom);)
Az AI is eleg jo, egyedi megoldasos, valoban tanulo tipus! Nullarol epitett palyanal SEMMILYEN infot nem kell adni az AI-nak, "felismeri" az aszfaltot, kerekvetot stb., az alapjan lovi be a koreit. Kell neki 5-10-20 kor;) De le lehet torolni az AI file-t, amit versenyrol versenyre frissit, es megnezni, hogy mennyire benaznak eloszor;)))) Alig tudnak korbemenni, korzepen mennek, keresik az iveket, alig gyorsitanak, padlot fekeznek kanyar elott stb.) Aztan korrol-korre eloszor masodperceket, aztan tizedeket, es vegul szazadokat javitanak.
Vagyis jonak jo lenne, de az egyemberes jellege miatt ez sem lesz nepszeru soha (foleg, hogy meg "draga" is - evi 6000 HUF?!). -
GPx8 #81 WOW! Ez nagyon tetszik!
Olyan mint az Lfs-ben a formula autók, csak fullos AI-val. -
#80 Van;) P-gomb. -
#79 Replay van ebben? Vagy csak én nem találom ? :)))) -
#78 Milyen kormanyod van?! Elvileg ha ha latja, aktivnak kellene lennie a Joystick resznek. -
#77 De ott nem enged választani a felső 3 gomb közül, csak a mouse-t tudom konfigolni és ott a kanyarodást nem, csak az összes többit. Vagy nagyon béna vagyok :D -
#76 Az Options/Input reszben be kell allitani a kormanyt (Joystick kivalasztas es utana kattintgatassal hozzarendelni a dolgokat):) -
#75 Kipróbálnám a demot, de nem enged csak egérrel játszani, ami enyhén szólva is gány, főleg az én egeremmel. Nem tud valaki valami megoldást? -
#74 Megjelent a Formula Fantasy 2009 MOD is:
- F1 stilusu autok
- 16 pilota, 8 csapat, 2 fele kasztni
- mukodo KERS
- Engine Mapping, reszletesebb beallitasok, fordulatok, osszehangolt KERS mukodessel
- J-Damper (F1 Renault style:P)
http://www.drivingitalia.net/forum/index.php?showtopic=44237
-
#73 Megjelent a 0.80 Alpha verzio, nehany ujdonsaggal, frissitessel:
- konnyebb MOD-olhatosag
- jobb shaderek
- postprocess effektek
- optimalizalas
-
#72 Virtual Grand Prix 3 Future Plans -
#71 Lassan fejlesztgetik, lesz benne minden (elvileg). A "DevKit megjelent, mar csak emberek kellenenek, es lenne hozza palya is boven;) A fizika szerintem teljesen OK - nem most kezdte:) -, bar mas mint a tobbi (igazabol nincs ket egyforma:P), de nem rossz, vannak benne jo dolgok.
Igaz, hogy nem valami szep, de legalabb jo gyors (es persze multiplatform - PC/MAC). De van offline es eleg jo az AI (a palyakat valoban maguktol tanuljak:) Erdemes kiprobalni: a \Circuiti\"palya_neve"\Config konyvtarbol kitorolni az ia_*.* kezdetu cuccokat, aztan menni versenyre offline:) Persze, elotte erdemes archivalni! -
#70 Nos kipróbáltam én is DEMO-t, és azt kell mondanom tetszetős. Én grafikailag kevesebbre számítottam, de szerencsére pozitívan csalódtam. Na jó a pálya, aszfaltcsík melletti dolgok, lehetnének kidolgozottabbak, szebben textúrázva, stb., de összességében nem rossz. Ami a fő, pedig a fizika, ami szerintem nagyon élvezhető. Lehűlt gumikkal, TC nélkül pedig, egyenesen embert próbáló :D Ha jól tudom akkor akarnak esőt is rakni a játékba, azt hogy dinamikusan változó lesz e az időjárás vagy sem azt nem tudom. Ha nagyobb community alakulna ki a játék körül, biztos születnének említésre méltó alkotások. -
#69 Csak lesz aki lát majd benne fantáziát. A modellezéssel minden esetre nem kell majd túl sok időt tölteni, kiindulva abból, hogy mennyi modell létezik pl. az rFactorhoz, és, hogy ezeket lehet importálni, exportálni, stb. Igaz ehhez a részéhez a dolognak annyira nem értek, de biztos egyszerűbb, mint nulláról kezdeni. -
#68 Igazabol profi szim lehetne, nagyon jo a palyaszerkesztoje, most mar modolhato is rendesen, de hat kinek van erre is ideje?!:)