5
  • dez
    #5
    "és a PlayStation 3 játékkonzol sem tudta megismételni elődei sikerét"

    Ez így nem teljesen igaz: a PS2 eladásai is hasonlóan alakultak, mint a PS3. Jópár év kellett ahhoz, hogy mostanra össz-eladásokban vezető legyen a PS2. Ha a PS3 eladásai töretlenek lesznek, megismételheti az elődje által elért eredményt. És a PS2 pályafutása (ami még véget sem ért) alatt is voltak időlegesen sikeresebb kisebb konzol-féleségek. Szóval meglátjuk, meddig lesz ilyen sikeres a Wii.
  • dez
    #4
    A Lenovo csak a PC gyártó részleget vette meg.
  • JL666
    #3
    de a lenovo csak ideig-óráig használ6ja az ibm logót, nem?
  • Balea
    #2
    Nem feltétlenül a válalat nagysága, ami vonzó lehet egy felvásárló számára, hanem maga a márkanév. Mindenhol ismerik a vlágon, nem kell különösebben az elfogadottságra költeni, ideális alanya lehet valami kínai cégnek (lásd IBM->Lenovo)...
  • kukacS3K
    #1
    mostmár csak a kérdés hogy ki vásárol fel egy ekkora vállalatot:D?