64
Töréstesztek minden mennyiségben
  • DJ BP
    #64
    minden autógyártó, akinek van múltja, 5*-ot csinál, már nem lsz újdonság
  • RoR zsozso
    #63
    C5 szépen szerepelt :)
  • [HUN]FaTaL
    #62
    Hát jah. Majd ha elüt valakit és az épphogy meghal, egy jobb autóval túlélhette volna, hát akkor majd a börtönben érdekelni fogja:D
  • Taranov
    #61
    Szép, csak az a gond, hogy a vásárlókat úgysem érdekli a gyalogosvédelem.
  • [HUN]FaTaL
    #60
    Citroen C6



    Felnőtt biztonság: 5 csillag
    Gyerek biztonság: 4 csillag
    Gyalogos biztonság: 4 csillag

    Kapott még valami 4 csillagot a gyalogosra? Mert eddig csak ezt találtam.
  • Reyes
    #59
    Szerintem a karosszéria merevségében teljesen ugyanaz a kettő, max a légzsákok száma, illetve az elektronikus segédeszközök száma és beállítása más, ha a biztonsági szempontokat nézzük...
  • RoR zsozso
    #58
    A www.euroncap.com-ot végnéztem de semmi...
    Pedig ezen az összes hivatalos törésteszt fenn van amit az EuroNCAP végzett.
  • Lammer
    #57
    hatakkor bukta... szoval akkor meg mindig all az ST-s torestesztes kerdesem... megkoszonnem ha valaki talalna ;D
  • RoR zsozso
    #56
    Amit teszteltek az egy Ford Fiesta 1.4 Trend.
    Abba pedig 2légzsák van!!
  • RoR zsozso
    #55
    Sztem az van a tiedben ami a simából a Full extrásba. sztem.
  • Lammer
    #54
    namost a bokkeno az, hogy foggalmam sincs a sima fiestaban milyen legyzsakok vannak :D de az enyemben 4 db van(2 elol, 2 oldalt) es plusz van extrakent ki/be kapcsolhato traction control is... fene tudja(szamit ez) :D
  • Reyes
    #53
    Szerintem azért tesztelik 60-64km/h-val a töréstesztet, mert ha 2 50km/h-val közlekedő autó frontálisan összeütközik, akkor az nem olyan, mintha az egyik kocsi 100-al menne bele a falba, hanem 60-nal. Legalábbis én ilyenre emlékszem még valamelyik TV adásból, amikor bemutatták, hogy milyen, ha 50 km/h-s ütközésnél megránt a biztonsági öv.

    Én tudom milyen, ha 70-el frontálisan belemegyünk egy másik kb. 70-el közlekedő kocsiba:-/ A biztonsági öv nyoma pár napig látszott, meg a lábam fájt egy picit, úgyhogy marha nagy szerencsém volt, főleg hogy egy Zastavát vezettem:)

    Ilyen kínai fosba meg akkor sem ülnék bele, ha fizetnének érte...
  • Taranov
    #52
    Igen, ez az.
    A ráncfelvarrás csak az eladásokat hivatott előremozdítani, a törési eredményeket nem befolyásolja.
  • RoR zsozso
    #51
    Tessék!!
    Ez tudom h. nem a tied de a ráncfelvarrottról nem csináltak (legalábbis én nem találtam)
  • RoR zsozso
    #50
    A Ráncfelvarrástól én sztem nem törik másképp az autó. Vagy igen??
  • Lammer
    #49
    en meg mindig kivancsi vagyok a kis automra... eddig talaltam sima fiestat 2000,2002est... namost a szeriavaltas pont 2002ben volt(mk6) es ugye az enyemet raadasul csak 2005tol gyartjak(ST) erre vagyok kivancsi... RAADASUL 2005-ben volt egy kis rancfelvarras az alapmodellnel, amit felhivatalosan MK6.5-nek is szoktak csufolni... szoval, akkor^^
  • RoR zsozso
    #48
    Uppsz :D
    Pedig itt néztem de ezek szerint ez szart sem ér
  • w77d
    #47
    és nem is szerepelt rosszul :D
  • Máté94
    #46
    Opel Corsa
  • Máté94
    #45
    De csináltak!:P
  • RoR zsozso
    #44
    Na,itt ne Offoljunk gyere a szokásos topikba
  • RoR zsozso
    #43
    Az új Corsához nem csináltak
  • w77d
    #42
    HESS innen rohadt kölök XD
  • RoR zsozso
    #41
    /+fav ;)
  • w77d
    #40
    egy Corsa D tesztet nyomjon be valaki :)
  • Carmang
    #39
    Volvo XC90 borulásos teszt:
    http://www.youtube.com/watch?v=CqNITUm3WA8&feature=related

    http://www.youtube.com/watch?v=YJhlNv8Snm4&feature=related


    Ford Explorer borulásos teszt:
    http://www.youtube.com/watch?v=lGVlF95DDjk
  • Carmang
    #38
    Hopp, az alsó link rossz.

    Mégegyszer:
    http://www.youtube.com/watch?v=qIQ2VI7pJ1o
  • Carmang
    #37
    Mókás Volvo film:
    http://www.youtube.com/watch?v=llXMDXZ1KR8

    Volvo Tesztközpont:
    http://www.youtube.com/watch?v=llXMDXZ1KR8
  • Carmang
    #36
    Nem mozog.
  • Carmang
    #35
    Száznál nagyobb sebességkülönbség esetén nagyon valószínű, hogy meghal mindenki, mindkét autóban.
    Ezért nem is tesztelik. Nincs értelme.
  • Taranov
    #34
    És a szembe jövő autó, tehát ez a bizonyos kockaféleség is mozog?
  • DJ BP
    #33
    akkor mit csinál egy 180-100 frontális ütközésnél ahol még ugye a sebességek is összeadódnak.

    Fizikailag lehetetlen túlélni :)
  • neevous
    #32
    A frontális ütközésnél 64km/h-s sebességgel és 40%-os átfedéssel ütközi az autó egy deformálódó tárgynak, szóval ez a teszt egy szembejövő autóval való ütközést hivatott reprodukálni.
  • Palinko
    #31
    ja én is 60 körül tudtam, hát ha 60 nál ennyire gyűrődnek, mit csinálnak nagyobb sebességnél... mert a gyűrődés nyeli az energiát ugye ez közdtudott, de hát 60 at alig nyeli akkor mit csinál egy 180-100 frontális ütközésnél ahol még ugye a sebességek is összeadódnak.
  • Taranov
    #30
    Inkább az a kérdés szerintem, hogy a törésteszten egy másik autóval történő frontális ütközést reprodukálnak, vagy a teszt olyan, mintha egy falnak menne az autó.
  • stp4trick
    #29
    amcsi szabvány szerint, mivel az 40 mph
  • Csesza
    #28
    akkor sorry :S
  • Csesza
    #27
    asszem mindig annyival amit a KRESZ enged :)

    tehát gondolom a városi vagy a városon kívüli megengedett legnagyobb sebességgel :)
  • kemszi2
    #26
    64km/h
  • Palinko
    #25
    ja és milyen sebességgel végzik a törésteszteket?