64
Töréstesztek minden mennyiségben
-
DJ BP #64 minden autógyártó, akinek van múltja, 5*-ot csinál, már nem lsz újdonság -
#63 C5 szépen szerepelt :) -
#62 Hát jah. Majd ha elüt valakit és az épphogy meghal, egy jobb autóval túlélhette volna, hát akkor majd a börtönben érdekelni fogja:D -
#61 Szép, csak az a gond, hogy a vásárlókat úgysem érdekli a gyalogosvédelem. -
#60 Citroen C6
Felnőtt biztonság: 5 csillag
Gyerek biztonság: 4 csillag
Gyalogos biztonság: 4 csillag
Kapott még valami 4 csillagot a gyalogosra? Mert eddig csak ezt találtam. -
Reyes #59 Szerintem a karosszéria merevségében teljesen ugyanaz a kettő, max a légzsákok száma, illetve az elektronikus segédeszközök száma és beállítása más, ha a biztonsági szempontokat nézzük... -
#58 A www.euroncap.com-ot végnéztem de semmi...
Pedig ezen az összes hivatalos törésteszt fenn van amit az EuroNCAP végzett. -
#57 hatakkor bukta... szoval akkor meg mindig all az ST-s torestesztes kerdesem... megkoszonnem ha valaki talalna ;D -
#56 Amit teszteltek az egy Ford Fiesta 1.4 Trend.
Abba pedig 2légzsák van!! -
#55 Sztem az van a tiedben ami a simából a Full extrásba. sztem. -
#54 namost a bokkeno az, hogy foggalmam sincs a sima fiestaban milyen legyzsakok vannak :D de az enyemben 4 db van(2 elol, 2 oldalt) es plusz van extrakent ki/be kapcsolhato traction control is... fene tudja(szamit ez) :D -
Reyes #53 Szerintem azért tesztelik 60-64km/h-val a töréstesztet, mert ha 2 50km/h-val közlekedő autó frontálisan összeütközik, akkor az nem olyan, mintha az egyik kocsi 100-al menne bele a falba, hanem 60-nal. Legalábbis én ilyenre emlékszem még valamelyik TV adásból, amikor bemutatták, hogy milyen, ha 50 km/h-s ütközésnél megránt a biztonsági öv.
Én tudom milyen, ha 70-el frontálisan belemegyünk egy másik kb. 70-el közlekedő kocsiba:-/ A biztonsági öv nyoma pár napig látszott, meg a lábam fájt egy picit, úgyhogy marha nagy szerencsém volt, főleg hogy egy Zastavát vezettem:)
Ilyen kínai fosba meg akkor sem ülnék bele, ha fizetnének érte... -
#52 Igen, ez az.
A ráncfelvarrás csak az eladásokat hivatott előremozdítani, a törési eredményeket nem befolyásolja. -
#51 Tessék!!
Ez tudom h. nem a tied de a ráncfelvarrottról nem csináltak (legalábbis én nem találtam) -
#50 A Ráncfelvarrástól én sztem nem törik másképp az autó. Vagy igen?? -
#49 en meg mindig kivancsi vagyok a kis automra... eddig talaltam sima fiestat 2000,2002est... namost a szeriavaltas pont 2002ben volt(mk6) es ugye az enyemet raadasul csak 2005tol gyartjak(ST) erre vagyok kivancsi... RAADASUL 2005-ben volt egy kis rancfelvarras az alapmodellnel, amit felhivatalosan MK6.5-nek is szoktak csufolni... szoval, akkor^^ -
#48 Uppsz :D
Pedig itt néztem de ezek szerint ez szart sem ér -
#47 és nem is szerepelt rosszul :D -
#46 Opel Corsa -
#45 De csináltak!:P -
#44 Na,itt ne Offoljunk gyere a szokásos topikba -
#43 Az új Corsához nem csináltak -
#42 HESS innen rohadt kölök XD -
#41 /+fav ;) -
#40 egy Corsa D tesztet nyomjon be valaki :) -
#39 Volvo XC90 borulásos teszt:
http://www.youtube.com/watch?v=CqNITUm3WA8&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=YJhlNv8Snm4&feature=related
Ford Explorer borulásos teszt:
http://www.youtube.com/watch?v=lGVlF95DDjk
-
#38 Hopp, az alsó link rossz.
Mégegyszer:
http://www.youtube.com/watch?v=qIQ2VI7pJ1o
-
#37 Mókás Volvo film:
http://www.youtube.com/watch?v=llXMDXZ1KR8
Volvo Tesztközpont:
http://www.youtube.com/watch?v=llXMDXZ1KR8 -
#36 Nem mozog. -
#35 Száznál nagyobb sebességkülönbség esetén nagyon valószínű, hogy meghal mindenki, mindkét autóban.
Ezért nem is tesztelik. Nincs értelme. -
#34 És a szembe jövő autó, tehát ez a bizonyos kockaféleség is mozog? -
DJ BP #33 akkor mit csinál egy 180-100 frontális ütközésnél ahol még ugye a sebességek is összeadódnak.
Fizikailag lehetetlen túlélni :) -
#32 A frontális ütközésnél 64km/h-s sebességgel és 40%-os átfedéssel ütközi az autó egy deformálódó tárgynak, szóval ez a teszt egy szembejövő autóval való ütközést hivatott reprodukálni. -
#31 ja én is 60 körül tudtam, hát ha 60 nál ennyire gyűrődnek, mit csinálnak nagyobb sebességnél... mert a gyűrődés nyeli az energiát ugye ez közdtudott, de hát 60 at alig nyeli akkor mit csinál egy 180-100 frontális ütközésnél ahol még ugye a sebességek is összeadódnak. -
#30 Inkább az a kérdés szerintem, hogy a törésteszten egy másik autóval történő frontális ütközést reprodukálnak, vagy a teszt olyan, mintha egy falnak menne az autó. -
#29 amcsi szabvány szerint, mivel az 40 mph -
Csesza #28 akkor sorry :S -
Csesza #27 asszem mindig annyival amit a KRESZ enged :)
tehát gondolom a városi vagy a városon kívüli megengedett legnagyobb sebességgel :) -
#26 64km/h -
#25 ja és milyen sebességgel végzik a törésteszteket?