26
  • totya4
    #26
    Játszol. A versenyekért pontot kapsz (light) amik bizonyos értékenként szintnövelést eredményeznek. %-ban is kijelzi a rendszer hogy tartasz.
  • W10
    #25
    Hello! Kezdő vagyok és azt szeretném megtudni hogy a 2.szintet(rank 02) hogyan lehet elérni?
  • totya4
    #24
    Ez gond egy ideje, más se tud... állítólag a hiba kijavításán dolgoznak.
  • Bulykin
    #23
    hát én már nem játszom vele^^ de nekem nem volt vele ilyen problámám:)
    jól kenedXD mióta nyomomd a gamet?
  • hematit1976
    #22
    viszont nekem is van vele egy kis problémám:
    ha venni akarok vmit akkor vmi hibaüzenetet ír ki, hogy "ismeretlen hiba"
    na erre varjon vki gombot...
  • hematit1976
    #21
    én szoktam vele száguldozni
    pl a napokban beszabadultam egy brazil csapatba és szétszivattam őket a saját versenyükön :D
    szerintem csak azé nem banoltak mert mindenáron le akartak győzni , de csak carrambáztak sorba :)
  • Bulykin
    #20
    játszik még vki ezzel?
  • Bulykin
    #19
    sztem nem, mert én sem úgy indítom és nekem megy
  • Lyan Kyj
    #18
    én is vistán nyomtam anno, nem volt baja.

    Ha jól emlékszem, akkor böngészőből kell indítani (vagyis be kell jelentkezni potato-ra indítás előtt), firefoxból ez nem működik, csak ie-ből. De lehet ez a mostani verzióra már nem vonatkozik.
  • Bulykin
    #17
    okés
  • greco
    #16
    a hivatalos oldalon azt írják szedjem le a vista sp1-et és akkor működni fog, de inkább kihagyom
  • Bulykin
    #15
    ahham, elképzelhető
  • greco
    #14
    vistám van, lehet az a baj
  • Bulykin
    #13
    nekem működik, nemtom neked miért nem, más kipróbálta?
  • greco
    #12
    és el sem indul...kiír vmi security hibát..ennyit erről
  • Bulykin
    #11
    nekem max 15perc volt...
  • greco
    #10
    egy fél napig update-el :((
  • Bala10
    #9
    jóbanner
  • Lyan Kyj
    #8
    Nagyon sokat bétáztam vele, hatalmas móka, csak igen sok meghatározó bug volt benne, még indulás után is jóval.