2
  • bakagaijin
    #2
    Vidra, neked valami oltári mázlid lehetett. A homár csak ezekkel a történetekkel van tele, meg belsős levlistákon is olyan leveleket látok akik kontaktokat keresnek szolgáltatás lemondásához (mivel csak várakoznak és nem történik semmi, általában a tértivevényes lemondás szokott lenni a megoldás) Nekem is megvan a történetem, hasonlóan kezdődött mint a tied, de más a folytatás... Végül egy hét alatt megoldották, de ehhez keményen kellett verni az asztalt.
  • Vidra52
    #1
    Hát igen! A t-com és a t-online már közelít a kifogástalan ügyfélszolgálati munkához és szervízeléshez. Karácsony előtt egy héttel egy szombati napon délután 4 óra előtt feladta a harcot a rezidens getway routerem. Kétperc alatt már az ügyfélszolgálatosal beszéltem és este 6-kor a lakásomon volt a technikus a csere darabal. Nem próbálgatott semmit, kikapta vezetékeket a getway-ből és bedugta az újba, beregisztráltunk és 10 perc után Kellemes Karácsot kívánva elrobogott! Ez már kezd hasonlítani a XXI. századra! Brávó T-com!