77793
  • mucsácsó
    #77793
    nálam is sima verza volt, szintén CD Galaxis asszem - ha jól rémlik, 12-13k volt, és egyetemistaként kuporgattam akkor még össze rá :D
    szintén vizsgaidőszak előtt/elején álltam én is, úgyhogy nem éppen használt a félévemnek, de imádtam :)
    engem már a betája is megvett kilóra, úgyhogy epekedve vártam. imádtam a dobozát, a mai napig megvan, rohadt jó kiadás volt, hogy ilyen kihajtogathatóra csinálták -- maga a játék azért már dobta a hibát első pár napban, nem a legstabilabb volt, rengeteg sorbanállás, rubberbanding és laggok, valamint random pár órás rollbackek... de ezeket leszámítva nagy élmény volt :)
    az Inferno fokozat az kb. játszhatatlan volt, 1-2 hitből leszedett egy random mob Act2-3-ban - nyilván át is lett alakítva idővel az egész nehézségi szint + tormentek.. :D jaaa, és az RMAH....... :) egyszer megtámogatta az egyetemi létemet, mert kb visszajött a játék ára, úgyhogy ezúton is köszi annak az ínyencnek, aki megvette a neheznen kifarmolt zöld cuccot tőlem :D

    A Torchlight és/vagy WoW grafikai kinézet az nekem is szúrta a szememet (habár az Act 1 temetős részei sztem elég jók voltak az elején), nem hiába terjengett a "nem elég darkos" duma :D

    összeségében elég jó gém volt, azért bele-bele csusszant párszáz óra, hasonlókat remélek a D4-től is! :)
  • repvez
    #77792
    nekem teljesen kimaradt a D3. még warezba se szedtem le remélem azért a D4 jobb lesz és visszahozza a D2 hangulatát látványát.
  • PiszkosFred
    #77791
    En sima verziot vettem, akkor meg a CD Galaxisbol (talan ez volt az utolso amit toluk rendeltem), meg is jott idoben a munkahelyre, telepites utan meg jott a error XX, ami aztan meme lett egy ideig. Elotte fel evvel jott ki a Skyrim meg az SWtOR, igy nem estem ketsegbe :) Azota is jatszok vele, igaz az utobbi idoben mar csak kazuarkent a szezonok kihivasait csinalom meg par het alatt, aztan pihi.

    Megmondom oszinten, nekem volt gondom azzal, amive valt, vagyis par het alatt megszoktam a D2-es dark dizajn helyebe lepo harsany, vilagosabb settinget - ebben mondjuk lehet, hogy segitett a Torchlight, ott mar megszoktam a szineket :D A tobbi mar tortenelem. Az XCOM, a Pirates! es a TES jatekok aktualis kiadasa/resze mellett egyedul a Diablo az a jatek, amely ugyanigy mindig, minden gepemre fel van rakva, meg a munkahelyen is.
  • TBTPumpa
    #77790
    Napra pontosan ma 10 éve annak, hogy a Diablo III megjelent!
    2012.05.15.




    Emlékszem, hogy vártam a futárt a gyűjtői változat megérkezésével és mennyire nehéz volt megállni, hogy ne játsszak vele (pont akkortájt készültem a vizsgáimra). Szerencsére május végén a sikeres vizsgáim után már semmi sem állta az útját annak, hogy belevágjak a játékba - akkorra már a szerverek stabilitását is megoldották. A mai napig szívesen emlékszem vissza rá, milyen hatalmas élmény volt először végigjátszani a játékot. Nagy kedvencem lett ez a rész is, bár az a Blizzard, aki/ami ezt készítette, mára már csak nyomokban létezik.

    Nektek mi volt az első élményetek a játékkal? Mi az, amire szívesen emlékeztek vissza?
    Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2022.05.15. 19:48:51
  • TBTPumpa
    #77789
    Diablo Immortal x Google Play TV reklám:
  • TBTPumpa
    #77788
    Boldog 10. évfordulót Diablo III !


    Minden azzal a bizonyos hibakóddal kezdődött...
    Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2022.05.14. 14:11:39
  • LaposElem
    #77787
    Grim Dawn ahhoz lassú, hogy 1000x óra után megint új karit szintezni. Act 2 sem volt azóta játszom a GD-t, de kicsit elfáradtam most vele.
  • hitman1028
    #77786
    wolcen be is csak a story jó,az endgame szörnyű monoton
  • Crasher99
    #77785
    Nem a Grim Dawn lassú hanem a PoE van eszméletlenül felgyorsítva. Amikor még érdekelt megnéztem videókat róla és csak annyi láttam, hogy képernyőnyi mennyiségű mob között szaladgál az emberke és ugyanazt az egy skillet spammolja a végtelenségig. Néztem egy másik embert, az is. A harmadik is, a negyedik is. Szörnyű. Ez nem játék hanem csak rohanás.

    Ilyet a Grim Dawn-ban nem lehet csinálni mert ott több mindenre kell figyelni egyszerre és vannak rendes cooldown-ok meg figyelni kell arra, hogy éppen mi ellen mész. Esetleg micsodák a bónuszok az adott roguelike dungeon-ben és ilyenek. Bármikor ezt választom a stroboszkóppal megextrázott eszetlen rohanás helyett.
  • LaposElem
    #77784
    300 közel járok, de az endgame vhogy nem az igazi még. Remélem ez változik illetve az, hogy a mapok nem véltelen genráltak eléggé ...
  • undY1ng #77783
    Off: én nagyon reménykedek a Last Epoch-ba. Azonnal belepakoltam 100 órát amikor tavaly nyáron megtudtam, hogy létezik (:D). Várom a multi részét.
  • LaposElem
    #77782
    Ezért nem mondtam én semmi ilyet. Ki van éheztetve a ARPG és a DIABLO-s közösség.
    Last Epoch még nem készült el, jó, de nincs multi, end game is olyan meeeh szerintem. POE meg ugyanaz mint eddig, én már meguntam, majd a 2. részre. Grim Dawn meg lassú. Mi marad még? Ark? Ugyan, annak az eleje egy unalomtenger...
    Mivel érdemes legalább próbát tenni, mondjuk az elmúlt évből?
  • Wootan
    #77781
    Ennyi embernek nincs telefonja, hogy mégis kiadják pc-re is?
  • TBTPumpa
    #77780
  • repvez
    #77779
    Pontosan , ha nem vennék meg azonnal rohanva az éppen aktuális kiadást akkor talán nem lennének most egy kaptafára készülö rókabör játékok amik minden évben ugyan azt adják sokkal rövidebb játékidéval ugyan olyan bugosan és eszement tárhely és gépigénnyel.
  • PiszkosFred
    #77778
    > Nem is értem, hogy ezt így elfelejtették volna a játékosok?

    Tisztelet a kivetelnek, de annal nincs szanalmasabb, amikor a jatekosok fogadkoznak, meg eskudoznek, hogy az aktualis fejlesztoi faszsag utan ok aztan SOSE SEMMIT ezentul :) A legtobb jatekos memoriaja mint az aranyhale, ugy megy a kasszahoz es fizet vigan, mint a kisangyal, hiaba csinalt magabol hulyet par evvel korabban. A fejlesztok meg tudjak ezt es emiatt nincs valtozas. A CDPR Cyberpunk release koruli szarcunami meg sem tortentte valik a Witcher 4 megjelenesekor, pedig "hu de sokan" csalodtak bennuk, meg a tobbi ostoba gondolat. Blizzard detto. D4 rekord szamban fog elmenni es ide a rozsdas bokot, hogy az Immortal mtx is hoz annyit a konyhara, mint mas jatek az egesz eletciklusaban :)

    Idiota egy vilagban elunk, de ez van, ennel mindig csak rosszabb lesz.
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.04.25. 21:03:02
  • TBTPumpa
    #77777
    Ázsiai piacon (Kínában és Dél-Koreában) nagyon oda voltak a bétaverzióért, gondolom eleve oda is szánták ezt az egészet (ott élnek-halnak a mobiljátékokért), csak furán nézett volna ki, ha a Blizzard kiad egy Ázsia exkluzív mobiljátékot a Diablo univerzumban. Így is kapták a népharagot (mondjuk jogosan, mert nem ott és úgy kellett volna ezt bejelenteni), hát mi lett volna akkor, ha ezt meglépték volna. Emellett pedig nem a pénz ellenségei ők sem, Amerikában és Európában is tudnak szép számokat termelni vele (Hearthstone is szépen pörög a 80 eurós kiegészítő csomagjaival). És a most felnövő generációk számára pedig már teljesen természetes ez a life-service modell. Én sem örülök neki, hogy ez a "jövő", de egy próbát tenni fogok majd a játékkal.
    Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2022.04.25. 19:47:11
  • TBTPumpa
    #77776
    Június 2-án Android/Apple iOS rendszerre a végső verziók jönnek ki, PC-re pedig egy "open beta" változat (a Battle.net launcherben fogod megtalálni, ahogy a többi Blizzardos játékot is). Mobilos és PC-s játékosok együtt játszhatnak, illetve értelemszerűen a PC-s előrehaladásodat átviheted mobilra, illetve mobilról PC-re.

    PC-n is a mobilos felületet kapjuk picit szebb grafikával és jobb teljesítménnyel.
    Billentyűzettel és egérrel tökéletesen irányítható lesz, de kontroller támogatás is lesz.

    Az alábbi videóban minden lényeges dolgot elmondanak a fejlesztők:


    A játék F2P modellű lesz (teljesen ingyenesen játszható és havidíjmentes), csakúgy, mint a Hearthstone vagy a Heroes of the Storm (vagy a mostanság népszerű Lost Ark).
    Viszont tartalmazni fog egy Shop-ot, amiben boostereket (karakter fejlesztőket) és skineket lehet majd vásárolni játékbeli és valós pénzért (legalábbis a Kínában kiadott bétaváltozat tele volt erre utaló nyomokkal, bár az Ázsiai piac nagyon más, mint az itteni).

    PC-s változat követelményei:
    Minimális:
    Operating System Windows® 7 / Windows® 8 / Windows® 10 / Windows® 11 (64-bit)
    Processor Intel® Core™ i3 or AMD™ FX-8100
    Video NVIDIA® GeForce® GTX 460, ATI Radeon™ HD 6850 or Intel® HD Graphics 530
    Memory 4 GB RAM
    Internet Broadband Internet connection
    Resolution 1920 x 1080 minimum display resolution

    Ajánlott:
    Operating System Windows® 10 / Windows® 11 (64-bit)
    Processor Intel® Core™ i5 or AMD Ryzen™ 5
    Video NVIDIA® GeForce® GTX 770 or AMD Radeon™ RX 470
    Memory 8 GB RAM
    Internet Broadband Internet connection
    Resolution 1920 x 1080 minimum display resolution

    Bővebben a PC-s verzióról (hivatalos oldal)
    Utoljára szerkesztette: TBTPumpa, 2022.04.25. 19:28:10
  • SLICK
    #77775
    ezt a játékot bojkottálni kellene a BlizzConos blama után. Nem is értem, hogy ezt így elfelejtették volna a játékosok? Pedig manapság nem szoktak könyörülni a kiadóknak az ilyen balhék után. Ez a játék is a DIablo név megmocskolása.
  • repvez
    #77774
    és az ingyeners mmop, hogy kell elképzelni mint egy free to plaz world og tanks ot, hogy tényleg ingyen játszatsz és microtranzakciokkal fizetsz ha akasz, vagy meg kell venni a jtékot, de nincs havidij utána a játékhoz?
    az elöbbit jobban preferálnám.
  • JaSoN HuNTeR #77773
    Most jun 2 teljes release játék jelenik meg vagy csak Béta PCre és mobilra mi jelenik meg?
    HA PC-n béta jun.2án lesz akkor megmarad a karakter teljes megjelenésnél vagy törlik a karit?
    Az tök jó hogy játszhatsz pl otthon PCn és havernál telóról és minden egy szerveren van.
  • TBTPumpa
    #77772
    Engem is meglepett, de örülök a döntésnek, így több játékost tudnak majd bevonzani + közös játékra is lesz lehetőség (PC + Mobil).
    És ebből valóban arra tudok következtetni én is, hogy a Diablo IV megjelenése még nagyon, de nagyon messze van.
  • PiszkosFred
    #77771
    Na, valahol varhato volt a MS felvasarlas (vagy tervezett felvasarlas) es esetleg a D4-es megjelenesig hatralevo (nem kicsi) ido miatt.
  • TBTPumpa
    #77770
    Diablo Immortal - megjelenés: június 2.
    Érkezik PC-re is és Open béta is lesz!

  • TBTPumpa
    #77769
    Sajnos még mindig Android/Apple rendszerű telefon/tablet a célplatform.
  • PiszkosFred
    #77768
    Meg mindig csak telefonra csinaljak, vagy az uj gazda miatt azota mar bejelentettek az asztali es konzolos portokra is?
  • TBTPumpa
    #77767
    Valószínűleg kapni fogunk egy megjelenési dátumot is:
  • PetruZ
    #77766
    Én inkább ezt kérném, ha lehet:
  • Carmang
    #77765
    A Warcraft 3 is alapból csili-vili effektes volt, de a beállításokban vissza lehetett fogni, szóval én emiatt nem aggódom. Ami tetszik, hogy minden normálisan néz ki, nem olyan semmilyenül, mint a D3-ban, illetve a magas épületek időben eltűnnek a látótérből. Ami hiányzik, az a fénykör a kari körül. A sötétben simán beleveszik a kari környezetbe (vagy csak én vagyok vaksi).
  • SLICK
    #77764
    Igaz ez a gameplay még a játék bejelentése után készült nem sokkal, az akkori demo-ból. Szerintem nagyon sokat nem fog változni a harcrendszer. Bár tuti lesznek olyan buildek, amik sok attack speeddel fognak működni, vagy mint a Rogue class esetében, lesznek ugrálósabb skillek is.
    De eddig szerintem a harcrendszerre nem lehet panasz, jónak tűnik. Iszonyatosan várom már a játékot.

  • repvez
    #77763


    eddig tetszik, ahogy irtam elözö9leg, nincs az a nagy szines csili vili mindenhol az egész monitoron látható vibrálás egy egy akcionál , remélem igy is marad és bár ez csak egy kis bemutató, de talán nem viszik el egy kapkodos játékmenet felé, hanem lehet szép komotosan megfontoltan is harconli
  • repvez
    #77762
    nem néz ki rosszul, de remélem, nem kurják el azzal, hogy a játék közben meg anyni féle villogo csilli villi efectet telerakják és a minöség helyett a menyniségre mennek rá, hogy nem lehet majd semmit sem látni belöle csak azt , hogy minden vibrál egyszerre.
  • TBTPumpa
    #77761
    Egy kis Diablo IV fejlesztői állapotjelentés:

  • TBTPumpa
    #77760
    Némi mozgolódás a Diablo Immortal körül:


    Pletykák szerint május-június környékére várható a megjelenés.
  • hiper KOCKA
    #77759
    Vásárolsz egy sima, socketmentes íjat, vagy felveszed ha dob valaki, és eltárolod a ládában: majd farmolod megállás nélkül a Grófnőt (ACT 1.), és összeszedsz egy Ral rúnát, egy Amn rúnát, és a sok kicsiből készítesz egy perfect ametisztet. Ezeket beleteszed horadric cube-ba a fegyverrel együtt, és transzmutálod. Az eredmény: egy 4 socket-es fegyver.
  • extra sensory
    #77758
    Charsi-t farmold az I. Act-ban. Ő szokott árulni olyat... bár én még csak egy vagy két foglalatosat láttam nála.
  • mégvadabbdisznó
    #77757
    Nem tudjátok, hogy 3 socketes minőségi kompozíciós íjat milyen monszta dobál, vagy hol fordul elő gyakrabban? 3 tökéletes gemet tartogatok rá extra nagy sebzésekkel, de mindeddig nem akart kipattanni semmiből.
    Jó lenne tudni, hogy milyen szörnyet érdemes farmolni vagy milyen területeken érdemes keresni. Ha teljesen random működik az egész, akkor beszoptam, mert órák alatt sem jött össze. Viszont ha abból indulok ki, hogy a Grófnő rendszeresen dob valamilyen rúnát, akkor hátha lenne olyan, aki meg csak íjat dob mondjuk. (D2:R)
  • TurboX
    #77756


    nálam még 1 hájgendruna nem esett...
    Utoljára szerkesztette: TurboX, 2022.02.28. 16:55:03
  • PiszkosFred
    #77755
    cucc + hel + TP a ladaban (de vissza nem kapod oket, azoknak mar reszeltek)

    (hacsak nem raktak bele valami ilyesmi QoL ficsort...)
    Utoljára szerkesztette: PiszkosFred, 2022.02.24. 23:34:07
  • Bokafix2
    #77754
    Eltoltam a socketelést... rossz tárgyba tettem a felfejlesztett gemjeimet. Egymás mellett voltak a ládában, és amilyen figyelmes vagyok, a rossz itembe pakoltam őket. Van valamilyen módszer, amivel ki lehet szedni a cuccot a foglalatokból? Diablo 2 Resurrected-ről van szó.