19
-
#19 Én nem tudom, te melyik fokozaton nyomtad, de normalon 1 big daddy minimum 5 reload volt... iszonyat erősek voltak.
Agyalni is kellett benne, hiszen a hackeléshez kellett egy kis logikai érzék, no meg a fejlődési rendszere is elég egyedi volt. Én pl. arra játszottam, hogy láthatatlanná válva taktikázok... de olvastam, hogy sokan a svédkulcsot tuningolták és az ehhez tartozó képességeket.
Tisztesség kedvéért... erről jut eszembe, a Blacksite Area 51 amit én is emiatt vittem végig éppen tegnap... iszonyat egy szar volt, ezt csak azért mondom el, mert hátha neked tetszik :-D -
#18 9900 volt indulóban, én 1 hónappal később 5k-ért vettem vaterán BONTATLANT. -
#17 Az egyik falra mászik ---> más taktika kell a levadászásához, mint a houdini splicersek esetében.
"ROSIES
BOUNCERS
ELITE BIG DADDIES
Nah hát ezeket meg aztán végképp egynek vehetjük, mert szinte csak erőben van eltérés közöttük, eyébként se kinézetben, sem AI-ben nem különböznek egymástól."
Ahogy gondolod... de soha nem felejtem el, azt, hogy ezek az úgynevezett tök egyforam enemyk közül az egyik pontlövővel 2-3 lövésből kicsinált, a másik meg állandóan nekem rohant. Kinézetben különböznek, egyik piros, másik fúrós egyszerű sisakban, a harmadik meg olyan, mintha összetett szeme lenne.
Thief, Cod1+UO ill. Cod4 tökéletesen megértve, alap :-)
A FEAR-t nem értem, nem volt rossz, de igazából semmi extra... akkor már inkább a Condemned vagy éppen a SH sorozat. De ugye ízlések...
-
#16 De ez eleve egy elszigetelt tenger alatti világ... elég fura lett volna, ha japán szamurájok, meg vértköpő virágárus lányok támadnának ránk.
Ezek egyszerű emberek VOLTAK, akik a sok adamtől úgy jártak, ahogy. -
opeca #15 Nem akartam túlozni.
Az ellenségek: splicers, big daddies, főellenség. + S bot, amit valóban kifelejtettem.
Ezt a Bioshockot is úgy hype-olták, hogy majd mennyit kell benne agyalni, meg, hogy a Big Daddy-ket nem is lehet majd leírtani, aztán amikor kapot a felsépcizett sörétessel egy pár lövést és szépen ki is terült, akkor rájöttem, hogy itt megint csúnya hazudozások folytak.
Persze embere válogatja, van akinek tetszik, hát nekem kurvára nem jött be. Ennek ellenére végigvittem, de már azt is csak a tisztesség kedvéért. (Ezt a hibát többet nem követem el)
A játék joban hajaz Kétéltű ember című regénynek (ami egyébként jó volt) a silány továbbgondolására és annak felszínes virtuális megvalósítására, mint valami komoly FPS-re. -
opeca #14 Jah, a Security botsok, akkor már négynél járunk, oszt mennyiért vesztegették? 14 ezerért?:)
Persze nem kell ám besértődni, ha neked tetszik, akkor menjél oszt játszál vele:)) -
opeca #13 Miért, ide csak írjon az, aki odavan a Bioshockért?
Mi vagy te? Valami kiberkommunista?:)) -
opeca #12 Ha nem vagyunk szigorúak, akkor:
SPLICERS-ek egy ellenségnek tekinthetőek. Most az, hogy az egyik a falra mászik, a másik meg eltünik, akkor is ugyanannak a mutációnak a következményei, gyakorlatilag én baromira nem tudtam külön ellenségként felfogni a különböző splicers fajtákat, ami nagyban hozzájárult ahhoz, hogy ne legyen jó véleményem a játékról.
ROSIES
BOUNCERS
ELITE BIG DADDIES
Nah hát ezeket meg aztán végképp egynek vehetjük, mert szinte csak erőben van eltérés közöttük, eyébként se kinézetben, sem AI-ben nem különböznek egymástól.
A harmadik pedig a főellenség.
"Ok, nem jön be, de akkor neked milyen FPS jön be?"
FPS-ből nem túl sok, én inkább a TPS-t kedvelem, de a már rákérdeztél, mondjuk a Halo első része, F.E.A.R, COD, Thief.
Kb. elsőre ennyi, aztán biztos lenne még.
Szóval nem az az örök kirtikus vagyok, de a Bioshock, nekem egy sivár játék. -
bitbandita #11 részben egyet kell hogy értsek oecaval. Tinman felsorolta az enemyket. ok, tényleg több van mint amennyit op. leírt -ami szerintem szándékos túlzás volt, amit nem kell szó szerint érteni, a lényeg hogy szerinte kevés fajta ellen van. szóval lehet hogy elégséges az ellenfelek fajtáinak mennyisége, de... ami nekem nagyon nem tetszett, hogy a fajtán belül ugyanúgy néznek ki majdnem sőt, ugyanúgy. ez egy nextgennek kikiáltott -egyébként valóban egyedi- játéknál nagyon nagy hiba, sőt talán nem túlzok hogy megbocsáthatatlan. Főleg hogy nincs belőlük olyan sok, értem ezt úgy hogy pl egy San Andreasban, vagy a Godfatherben ok ill még elmegy hogy az utcán elég gyakran belebotlunk ugyanolyan arcú járókelőbe, de mennyi van belőlük? A keresztapában -kis túlzással- egy háztömb körül sétál annyi ember amennyi a Bioshockban az egész játékban (túlzás nélkül 2háztömb körül :) ). remélem érthető mire akarok célozni. Szerintem ez a legnagyobb -hangulati- hibája a játéknak. -
kovadam87 #10 remélem h ez a hír nem teljesen kerek, én mint nagy system shock 2 rajongó, nagyon kíváncsi vagyok h milyen lehet a bioshock videót láttam már az nagyon tetszett, de h egyből gebasz van és cigánykodás a fejlesztői csoportban :S remélem meggondolják magukat és vissza mennek a fejlesztők/programozók.. jó lenne látni egy megfelelő színvonalú 2. részt! -
Loverman #9 rólad az jön le hogy nem szereted ezt a stílust, talán még a játékokat sem. akkor minek is írsz ide? xD -
#8 A Security Bots-ok kimaradtak, azokból is 3 van /rakéta, golyószóró, repkedve lövöldözős/... akkor összesen 12 féle ellenfél van -
#7 Attól zseniális, hogy egyedi. Mert szakítani, a szokványos FPS elemekkel és a retro környezet nem is kicsit hozzájárul, valami egészen egyedi hangulathoz.
Nem 3 féle ellenség van, hanem 9, ami 3x több, mint amit mondtál :-D
-THUG SPLICERS
-LEADHEAD SPLICERS
-NITRO SPLICERS
-SPIDER SPLICERS
-HOUDINI SPLICERS
-BOSS SPLICERS
-ROSIES
-BOUNCERS
-ELITE BIG DADDIES
Ok, nem jön be, de akkor neked milyen FPS jön be? -komoly kérdés. -
gabore #6 sajnos 1et kell értenem operával.. jobbra számitottam -
lee56 #5 Kéne, de ugyan ki javítaná, igy amugyis olyan esgés :) -
opeca #4 Mi a Bioshockban? Mitől zseniális a játék?:)
Nem értem, szerintem egy elég monoton, sivár játékot kapunk, amiben van 3 féle ellenség, meg ki kell jutni egy rombadöntött víz alatti városból.
Még a hangulat sem jön át, a főszereplővel pedig semmiféle szinten sem tudok együttérezni.
Szerintem semmi extra nincs ebbena játékban, úgyhogy én a magam részéről közömbös vagyok a 2. rész iránt.
-
#3 "A hírek szerint a távozók belekezdtek ugyan a BioShock 2 fejlesztésébe, de az a játék azért lett olyan zseniális, mert mindenki hozzátett valamit a tehetségéből."
jaj, az a szöveg, atyaisten :) -
sanner011 #2 Jujj, tényleg... x) -
kicsibicska #1 A "Biozokni" linket nem kéne kijavítani? :)