3
  • bippo
    #3
    Video-on-Demand-ra gondolsz? Mint egy otthoni videotéka.
    Ilyen már van. Persze nem kis hazánkban van elterjedve.
  • kanduhr
    #2
    Én inkább fizetnék olyanért havonta, ahol nincs reklám. Ezért jó a HBO, csak ritkás a műsorkínálatuk és sokat ismételnek.

    A jövő szerintem az lesz, hogy kifizetjük egy adóra a havidíjat, ahol mi válogatjuk ki, hogy éppen mit akarunk nézni.
    Úgy képzelem el, hogy van egy legördülő menü, ahol mászkálhatunk a régi filmek és az új filmek, esetleg a kategoriák között, és azt nézünk, amit akarunk.

    Mondjuk kb 6-7 ezerért simán benne lennék havonta, így dvd-ét sem kell vennünk, hisz akkor nézzük újra amikor akarjuk.

    És pl a premier filmek esetén, amik épp kifutottak a mozikból, azokat csak premium cash-sel nézhetnénk meg(plusz 1500ft mondjuk), de természetesen ezek a premium filmek is idővel benne lennének az alap szolgáltatásban.
  • Argathron
    #1
    Szívesen beszólnék, hogy megint csak mi, a nézők szívunk, mert még több reklám lesz, de sajnos nem lenne igazam, mert ezeknek a reklámoknak köszönhetjük, hogy ingyenesen foghatók...
    Bár mondjuk szerintem a mostani reklámmennyiséggel is bőven megélnek a szolgáltatók...