9
-
John1987 #9 Az biztos :D
Lehetne.. -
kapucni #8 1,65 milliárd dollár...Tudnék mihez kezdeni vele... -
#7 Kivéve, ha 1 millió ember kíváncsi a szülinapi videóra -
#6 coolspace-es megoldástól félek. most töltöttem fel oda egy videót, és egy csúya kis rekálm ott gubbaszt a bal alsó sarokba:S
ha ilyet csinál youtubev akkro ** -
Ruzso #5 Olvassátok el rendesen a cikket: "A Google csak azokon a felületeken fog ilyen módon reklámozni, amelyeket szerződéses alapon kis és nagy médiavállalatok helyeznek el a YouTube-on"
A szülinapi videón nem lesz reklám. :D -
bvalek2 #4 Reménykedem én is, eddig sem volt jellemző, hogy a Google reklámai tolakodóak lettek volna. Jó példa a GMail és a Yahoo Mail összehasonlítása.
Yahoo Mailt egyszerűen nem lehet használni semmire Adblock Plus nélkül. A flash animációs reklámsávok iszonyúan belassítják a gépet. Ez a sokat markol keveset fog esete.
GMailnál, Google keresőnél, stb.-nél csendben meghúzódnak a reklámok, úgy hatnak, mintha csak plusz információ lennének. Bevallom őszintén, többször kattintottam már Google reklámra, Yahoo-sra még sosem, pedig az utóbbi beterítette a képernyőt.
Félek, ezeket a Youtube-os reklámokat nem lehet blokkolni, be lesznek ágyazva a flash videólejátszásba. Az viszont jó ötlet, hogy először lejátszom a reklámot, aztán a videót, mert akkor szépen le lehet tölteni őket a VideoDownloaderrel mint eddig :) -
#3 ha megjelenik a blogokra bepattintott videókon is a reklám, akkor a youtube meghal. nem egyből, de elkezdődik a hosszu agonizálás, ami akár évekig is elhúzodhat.
Amúgy meg mit keresne mondjuk a szülinapi gyerekvideómon egy kólareklám ? -
#2 Nem hinném, hogy sokszor fogunk látni reklámot: "A Google csak azokon a felületeken fog ilyen módon reklámozni, amelyeket szerződéses alapon kis és nagy médiavállalatok helyeznek el a YouTube-on." -
wanek #1 Majd az ügyesek kitalálják, hogy miként lehet online blokkolni. Ha meg nem lehet, akkor inkább letöltöm azt a videot, ami érdekel, és megnézem offline, azon meg már valószínűleg nem lesz reklám :)