24
  • BiroAndras
    #24
    "egyébként szeretem mikor valaki megtanul valamit, és azt hangoztatja hogy ez a legjobb a világon."

    Történetesen én még soha senkitől nem hallottam olyat, hogy a VS-nél bármi is jobb lenne.

    "Aztán látok olyanokat akik programozóként dolgoznak cégeknél, és nekik mindegy min programoznak"

    Én is programozó vagyok. ÉS VS nélkül is tudnék dolgozni, már csak azért is, mert C16-on BASIC-ben, meg DOS-ra Pascal-ban is. Viszont A VS-en sokkal hatékonyabban tudok dolgozni.
    Attól, hogy ököllel is be tudsz verni egy szöget a falba, még sokkal ésszerűbb kalapácsot használni.
  • Benedicht
    #23
    Hat, nekem az idezett reszlet szerint ugy tunik, hogy akar VS-t is hasznalhatnak...
  • sathinel
    #22
    Use the Visual Studio .NET IDE and Grasshopper to Deploy .NET Apps on Linux!

    ITT a cikk!

    egyébként szeretem mikor valaki megtanul valamit, és azt hangoztatja hogy ez a legjobb a világon. Aztán látok olyanokat akik programozóként dolgoznak cégeknél, és nekik mindegy min programoznak..... Pl programozóversenyeken mit használnak? visualstudiót?


    VI. BME-KTH 24 órás Nemzetközi Programozóverseny
    "Sem az elektronikus előválogatón, sem a helyszíni döntőn nincs megkötés a versenyzők által használt fejlesztőeszközökre, könyvekre, operációs rendszerre vonatkozóan. A helyszíni versenyen a résztvevők a saját maguk által hozott számítógépeken dolgoznak, a szervezők csak elektromos áramot és a verseny idejére létrehozott helyi hálózathoz való csatlakozást biztosítják. Természetesen a viadal során tilos a csapattagoknak a külvilággal kommunikálni."

    programozónak mindegy hogy van-e visualstudio. Csak az informatikusok, vagy akik annak mondják magukat esnek hasra tőle.
  • asdasdasd
    #21
    Ugyebár ezek célgépek lesznek, fut rajtuk pár egyedi olimpiai alkalmazás, mást nem is tesznek rájuk.