83
125 köbcentis motorok témája.
  • öregember
    #83
    illetve : érdemes MOST mocit venni tél előtt?
  • öregember
    #82
    ajánlatokat, javaslatokat várok
    tavaszra tervezek venni egy 125-öst
    ár : max 180 ezer , rendszámmal természetesen
    (az esetleges rendszámoztatás mennyibe fáj?)
  • Barell
    #81
    Már eladtam, egyébként 125 2T amúgy is zabál :D karbit kellett amúgy beállítani, így már akkor vett 7 litert ha húzattam... ne felejtsd el hogy a tiéd 2010es, újabb konstrukció és 4T.. nagyon nem mindegy.. És kétütemű motor lehet akármilyen öreg, megéri felújítani, mert nem ugyanaz mint a négyütemű, ha folyamatosan használod akkor maximum 2 szezon és generál... nálam egy szezon volt... most 600as FZR-em van, 6 literrel elmegy... Hiába 600, 4T!
  • Szoki333
    #80
    Majd írj, hogy mit csináltál, mi lett az eredménye!!
  • Szoki333
    #79
    Szia! Nekem a CBF125-ösösm (2010) nagyon húzatva eszik 4 litert. 6-7 literes fogyasztás 500-600 ccm körül van. Ez a motor régiségéből és romlásából adódik.

    Gumi nyomását ellenőrizd gyakran.
    VPOWER+ tankolok, kevesebbet fogyaszt, de drágább a benzin...
    94-es motoron már ne nagyon újíts ilyen nagyot, mert nem érné meg. Érdemes inkább megválni tőle :( és beruházni egy újba.. CBF-et nagyon ajánlom!
  • Barell
    #78
    Hello! 94-es évjáratú (trapézlámpás) Suzuki RG-m 6-7 litert ZABÁL, úgy gondolom ez nagyon sok. Blokkfelújításra (dugó stb...) most nincs pénzem. A kérdésem az lenne, hogy szerintetek mit lehetne csinálni vele hogy kicsit lejjeb menjen a fogyasztása? Illetve nektek mennyit eszik?
    A válasz sürgős lenne, lassan már a gatyám is rámegy.
    Segítség!
    Előre is köszi!
  • Szoki333
    #77
    A Duke-ot ajánlanám :) Brutál jól néz ki!
  • Pingvinpuki
    #76
    Üdv mindenkinek, sportmotorból milyet ajánlotok? én egy RS re gondoltam vélemény? jó tanács?
  • Szoki333
    #75
    Szia! Elsőnek mindenképpen használtat érdemes! Úgy is össze fogod törni, én most épülök fel csuklótörésből (két helyen tört el)...
    Szezon végén olcsóbbn lehet őket kapni.
  • Desiderata #74
    yeah! 1 napi vizsgával vezethető 125cc
    kérdés: mikor érdemes motort venni?
    újat vagy használtat?
  • ba32101
    #73
    Sziasztok!

    Szeretnék venni egy motort, terepre hobbira használnám olyan 200e körüli árra gondoltam valami cross motorra.Szerintetek melyik az a tipus ami jobban megéri gondolok itt karbantártás ,élettartam ,alkatrészárak.2t -re gondoltam mivel szerintem igénytelenebb, nem kell olajat cserélni ,nincsenek szelepek ...stb.Ebben az árban biztos tudják a tapasztaltabbak akiknek több motorja volt már hogy melyikert érdemes választani.Kérlek segítsetek.
    Elöre is köszönöm!
  • Sawyer2
    #72
    Jaja és keveset eszik. Amúgy a legnagyobb álmom egy Honda Varadero 125. De az nagyon drága lenne, és 125-ösből nem éri meg ilyen drágát venni. Már a Yamaha is határeset.
  • Szoki333
    #71
    Hol lehet van budapesten olyan üzlet, ahol van mindenféle 125-ös motor?
  • pszihopata
    #70
    Szerintem is jó választás.
  • ChuckyHUN
    #69
    Jó gép, 4ütem, elnyűhetetlen... Én sem fogok 2t -t venn, mert ésszerűtlen, használt 2ütemű motort venni. TW125 szerintem 70-80-90 utazót bvírja, én a suzuki GN 125 féleséget nézegetem
  • Sawyer2
    #68
    125-ös túra-endúrót akarok venni. Már ki is néztem egy Yamaha TW 125-öt. Van valakinek olyanja? Mit gondoltok róla?
  • ChuckyHUN
    #67
    Segítség!
    jelenleg "M" kategóriés jogsim van,nyári meló után tervezem aaz A1 jogosítványmegszerzuését.
    Mit ajánlotok motornak? Amik tetszenek
    2t:
    -Yamaha TZR
    -Honda NSR
    -Aprilia RS ről sokjót nemhallottamÚ
    és a többi... bármilyen stilus bejön kivéve enduro + corss
    4t is érdekel! Segítseetettk
  • Szoki333
    #66
    Éjjen! Talma 3. lett!!!!
  • zoolee
    #65
    Sry..Tévedtem.
    Én se vok nagyon...
  • Ronny
    #64
    azt hittem viccelsz:)

    azért egy ilyen motornál jó azt 1000km környékén cserélni, mert eleve kevesebb olajat visznek és jobban is kopik, de azért ki lehet tólni valamennyire.

    Én sem vagyok képben 125-ösök terén, de a nagyobbak jellemzően nem mennek el 200-300 üzemóránál többet és akkor a szervízkönybe még sokkal kevesebb van.

  • zoolee
    #63
    wtf!
    Azért azt illik 5000 km enként.:)
    Am ha 1 MotoGP s motor kibÍr áltban 1500 órát, és utánna is megy, csak fele akkora teljesÍtménnyel, akkor ez kb 2x annyit mehet..De öszintén megvallva nemtudom.:)
  • zoolee
    #62
    Hehe.:)
    Osztálytársamnak 85 SX van:)
    Asszem már 2 vagy 3 éve.
    És eddÍg csak olajat,hűtővizet,meg hátsó gumikat cserélt.:):P
  • Ronny
    #61
    és 50 000 kilóméter után jöhet az olajcsere, mi?:)
  • Boconadi
    #60
    a 300-as exc 80 órát bír
  • zoolee
    #59
    Sztem olyan átlagos 3-5000 üzemórát:)
  • Ronny
    #58
    így van, érdemes olvasgatni a horizonsunlimited forumát, elképesztő milyen helyekre eljutnak azzal az öreg vassal:)
  • Ronny
    #57
    kiváncsi vagyok hány üzemórát megy el egy dugóval:)
  • Boconadi
    #56
    Azok kurva jól mennek hidd el! Gyorsak, csak hamar lehet szerelni:D
  • Boconadi
    #55
    ennyiért 560SMR-t vennék kb... :)
  • BECKHAM7
    #54
    ott is vagyok....itt is :D
    télleg nagyon keskeny, ez mondjuk pestieknek előny...
    van egy srác a sulinkba akinek ilyene van...hát nem néz ki olyan rosszul de nem a formatervezés csúcsa :P hangját nem nagyon hallotam, de aztmondták h az sem nagy cucc....
    de viszont elég "olcsó" a töbihez képest!
    RS 125 /új/ 1.3 milla stb.

    a Mito nem olyan rossz, nekem azért tetszik mert Ducatis :)
  • zoolee
    #53
    Uff..
    Trén néz ki azokkal az MVA felnikkel:S az elsőpanell ótvar, 1 ből törném le a rendszámtáblatartóval 1 ütt.
    Menne rá 1 egyedi titánium rendszer dob nélkül a motor alá, nem hátrahozva, hanem oldalra kivezetve és máris emberien nézne ki.:)
    Jókis kispolák áravan..
    Ennyiért még álomnak is sok, akkor már 1 KTM 250 SXF, és azt megcsinálni normálisra.:)
  • ColdFire
    #52
    és használtan még nincs is
    41 loerő dsasadsadadfafaklfajfa omg fater 500as GS-e van 40 körül
  • zeli
    #51
    Jólnézki, de húzós az ára xd
  • ColdFire
    #50
    legnagyobb álmom: TM SMM125 BlackDream (még a neve is azt mondja h csak egy álom:)

    emlitek pár adatot, nehogy elsirjátok magatokat:

    hengerűrtartalom
    123,5 ccm

    gyújtás
    Kokusan CDI elektromos

    furat x löket
    54 x 54,5

    teljesítmény
    43 LE

    tengelykapcsoló
    olajban futó, többtárcsás

    karburátor
    Keihin PWK 38

    elsőkerék felfüggesztés
    Kayaba-Paioli

    hátsókerék felfüggesztés
    Ohlins központi rugóstag

    fék elől
    fék hátul

    szimplatárcsás, Ø 420mm
    szimplatárcsás, Ø 220mm

    gumi elől
    gumi hátul

    120/70 ZR17
    150/60 ZR17

    tömeg
    -

    hűtés
    folyadékhűtéses

    ár
    1.650.000 Ft

  • ColdFire
    #49
    cagiva mito? :)
  • ColdFire
    #48
    ugye h milyen keskeny? tegnap néztem, brutál milyen kicsi, egyszerüen hülyén is néznék ki rajta :D
  • ColdFire
    #47
    jaj te is Sportmotor.hus vagy? én is ColdF néven
  • Boconadi
    #46
    Exup Deltaboxos Yamaha YzF - R1

    minden álmom...
  • BECKHAM7
    #45
    én sem vennék sztem.....neekm kinézetre nem jön be... olyan "kicsi" meg keskeny...nemtom...én ezeket olvastam...
    Yamaha a legjobb :)
  • Boconadi
    #44
    "és van már benne majdnem 30e km, és szinte semmi baja nem volt!"
    AZTA!! nem semmi! 4 ütem, és kibír 30-40 ezret. Hát ez valóban elképesztő... És le lehet szabályozni is! Remek a hangja! 10 méter után már kettesben van! Eszméletlen, vegyétek meg!

    egyszerűen hányok attól a motortól :)