16
  • archkoven
    #16
    Egyébként a grafika a videókban valóban lenyűgöző. Ez már szebb mint a valóság.
  • archkoven
    #15
    Már bocs balumann, de te nagyon sötét vagy. Honnan a fenéből tudná a játék, hogy te éppen mire akarsz fókuszálni? Az amiről beszélsz az csak valamiféle 3D-s megjelenítőn lenne lehetséges, 2D-ben megoldhatatlan.
  • Balumann
    #14
    Mondjuk ezt tényleg elég lenne megoldani
  • Balumann
    #13
    Tényleg, ez hiányzik a mai játékokból, hogy nem az látszódik tisztán ahova nézek. Ha elnézek egy korlát mellett, de korlát is bennevan, akkor a korlát is tisztán látszik, sőt még tisztábban mint a távoli ellenség.
    Érdekes, hogy dx10-es videókban, crysis -ben se látok ilyen effektet, csak szinte felesleges effekteket (most csak a grafikában nézve, tom hogy dx10 az fizikában is csinál dolgokat, környezetben).
  • feamatar
    #12
    én hallottam valami olyasmit hogy az AvP2 kapcsán a Monolith taláb összedob megint valami AvP gámát... de ez talán csak pletyka
  • CodeRed
    #11
    Inkább csinálnának a doom3 motorral egy ALIEN játékot.
  • m4G1c
    #10
    dof-effekt. mivel a téma többnyire közelebb van, mint a háttér, így kézenfekvő, hogy az előbbi van kiemelve. figyeld meg, hogy ami nagyon közel van, általában is homály. az, hogy az effektnek a játékokban van -e haszna, vagy sem, az más kérdés, elvégre honnan tudja a játék, hogy most hova nézek éppen... (nem biztos, hogy a célkeresztet is arra akarom rángatni, ami ugye az állítólagos nézőpontomat képviselni - flashpointban még oké a dolog)
    carmackék meg lassan feltalálhatnának már valami újat a játékiparban, mert az, hogy egyre-másra jönnek az új grafikai motorok, már tényleg túltelítődést von maga után. valami újat, mint anno az első fps-sel.
  • pepe792
    #9
    Bocs hogy ennyiszer írok, de ezen a linken is vannak videók: http://media.ps3.gamespy.com/media/926/926418/vids_1.html
  • pepe792
    #8
    amúgy meg azért homályos mert kézikamerás felvétel
  • pepe792
    #7
    Itt megtalálhatod a videót : http://www.hardwired.hu/search.php?q=rage
  • M0RN1NGST4R
    #6
    szerintem nem csak a távolban homályos, hanem mindenhol.
  • Adam II
    #5
    A távolban miért homályos minden manapság?
  • Inquisitor
    #4
    Az lehet, de ha olyan jól skálázható, mint gondolom és mint a Q1, Q2, Q3, D3 motor volt, akkor könnyedén lenyomhatja az Unreal Engine 3.0-t, aminek sajna igen is magas a gépigénye.
  • HöfEE
    #3
    Nem mondom, hogy rossz a grafika mert nem az, de nekem még mindig a doom3 féle motor jut eszembe a látványvilágáról.
  • gyuri12
    #2
    jaja,kár,hogy az sg nem linkelte be a videót...:S
  • Wittgen
    #1
    Láátam a QuakeCon videót róla,kicsit brutális a grafika. A játék maga meg tiszta Mad Max feelinget hordoz így ránézésre.