89
World Series by Renault
-
zolimajster #89 Ha valakinek van fölösleges 2db VIP jegye a 2013 World Series by Renault napokra, szívesen átvenném!Csak vasárnapra kellene! Ár megegyezés szerint! -
Akey #88 Kiss Pál Tamás a WSR 3.5-ben debütál! link -
#87 Nagy verseny volt! Grat Tamás!
-
Szabi1991 #86
-
Szabi1991 #85 25.helyről indult :D
a végén pezsgőt is kapott :)) -
Akey #84 Na most KPT megmutatta, hogy kell 27-ről 10-be bejönni és közbe körrekordot futni.
Rendkívüli módon örülök, hogy ez a váltóhiba nem a brit bajnokságban jött elő. -
#83 Bazdmeg:| Itt van 3 vip jegy az asztalomon, és nem tudok elmenni:(
-
Szabi1991 #82 :/ -
Akey #81 Az LT szerint Tomi rajthoz sem állt. :( -
Akey #80 Szegény Kiss Pál Tomi nem tudott egy jó kört menni az időmérőn. 5 kört futva szerezte meg a rajtidejét (21.) az első qualin, míg a többiek cirka 15 kört futottak qualinként. Pedig a szabad edzések alapján ott volt a 6-7. helyeken. Hogy a technika mondta be az unalmast vagy volt egy kis kontakt, azt még nem tudni.
Amúgy Hartley meg Pentus jót meccseltek a 3.5 első versenyén. -
#79 engem az érdekel, hogy walker (asszem ő volt az) hogy került a boxutca bejáratához :DD -
#78 VERSENY KÉPEK! -
Szabi1991 #77 ahhhááá :O
szal így került a gumi a falra :O
(első kép) -
#76 martinezt sajnálom, molinával nem tudom mi történt. Mindkettő a kedvencem. Mindkettő kiesett :S -
carsandgirls #75 Sziasztok,
Kiraktuk mi is a képeket:
World Series by RENAULT
-
#74 Egy-két kép ha vkit érdekel az idei: link
még lesz több is! -
Csuky #73 Kösszi -
Szabi1991 #72 mármint jövő hétvégén ? :D
ingyenes.. :) -
Csuky #71 Mennyi ide a beugró most hétvégén? -
Szabi1991 #70
-
#69 Nekem a Forma-1 autók tetszettek....
-
#68 -
Szabi1991 #67 nem, akkor viszont sry.. -
Szabi1991 #66 elméletileg így jobb a videó :D
[center] -
Szabi1991 #65 passz, én csak vasárnap voltam, de amikor az oldtájmerek befejezték a karikázást, akkor ez volt 2x az utsó "műsorszám" :) -
Harry Seldon #64 Erről sajnos mi lemaradtunk. Ez mindkét napon volt?
Lassan megírom az élménybeszámolómat, és teszem ki a f1-es blogomba, majd ha ready, akkor dobok ki egy linket.
A videó egyébként remek, kár, hogy mi ilyeneket nem tudtunk elkapni. 3.5-ös versenyen is volt két kicsúszás ott, ahol ültünk, és mit tesz isten, mindkét esetben épp én fogtam be a gyerek fülét, ergo nem vettem az eseményeket. -
Szabi1991 #63 a legérdekesebb kb. ez volt :D
[center] -
Szabi1991 #62 nekem is tetszett, képet videót, majd teszek én is :)) -
Harry Seldon #61 Én is tegnap voltam, és csak osztani tudom, hogy remek volt ahangulat. Nagy élmény egy ilyen rendezvényre kilátogatni, még akkor is, ha megveszekedett Kimis, ennélfogva Ferraris vagyok. A Renaulttól roppant szimpatikus ez a rendezvény, pláne, hogy ingyenessé tették a nagyközönség felé.
Én kis családommal mentem ki,megnéztünk pár kvalit, Palik futását a F-1-es verdával, benéztünk mindne sátorba, rendezvényre, pihenésképp versenyeket szemlézgetünk, kajáltunk, szóval tényleg jó volt, az egész nap úgy elment, hogy csak na. Ja, és én is leégtem kicsit. :)
Majd hamarosan felrakok pár vidit youtubera - ne várjatok egetrengető dolgokat, digi fényképezővel készültek -, meg esetleg néhány képet is megosztok.
Azt viszont tanácsolni tudom, hogy aki autóverseny szerelmes, az jövőre sem hagyja ki. -
#60 Aki volt kinnt, pls tegyen fotókat, mert sajnos én idén nem jutok ki:S -
#59 Én voltam kint tegnap. Mondhatni nem szívlelem a francia dolgokat, meg eleve utálom az ingyenes rendezvényeket(tömegnyomor miatt, nem sznobságból :D), de ennek ellenére nagyon jól éreztem magam. Megnéztünk egy időmérőt meg két futamot(2.0+3.5 literesek) 10től 15ig, meg egy oldtimer bemutatót(pár régi verseny autó ment vagy 3 kört) aztán eljöttünk. Kellemesen telt a nap, csak leégett a karom. Aki szereti az autókat és az autóversenyt annak csak ajánlani tudom, hogy ma vagy jövőre nézzen ki. :)
Kimentünk, volt egy csomó hosstess lány, az egyik páros képeslapot osztott. Adtak nekünk is, amikor láttam, hogy a főnökük (vélhetően) hoz nekik egy doboz Renaultos haribot. Húztam is vissza hozzájuk ezerrel, hogy na mit kell a hariboért csinálni. Mondta az egyik, hogy fű alatt kaphatok, adta is, amikor visszaért a főnökük, és mondta a kiscsaj, hogy "osztjuk a haribot a kisfiúknak" :D Főnök rámnézett, látta vagyok vagy 30, mosolygott és nem szólt semmit. :) Sima gumicukor volt csak rönó f1 autó formában. :) Szóval jó volt a hangulat szerintem. -
Harry Seldon #58 Nem tudja valaki, hogy az Árpád-hídi állomásról mikor indulnak a ringre a buszok? Mert csak annyit írnak, hogy kedvezményes árú és sűrített járat, de hogy pontosan milyen időközönként, azt már elfelejtették közölni. Megpróbáltam felhívni a volán tudakozóját és a buszállomást is, de nem veszi fel senki... -
#57 Részletesebb program -
#56 2008. július 5-6
Az első magyarországi futamra 117 ezren voltak kíváncsiak, ezzel a rekord nézőszámmal, valamint az esemény kiváló lebonyolításáért a hungaroringi futam elnyerte a csapatok, pilóták és a közönség visszajelzései alapján a legjobb versenyhétvége díját a tavalyi évadzáró gálán.
Egy kis ismétlés a WSR-ről
A Renault Világszéria családi-és versenyhétvége koncepciója 2005 tavaszán debütált a nagyközönség előtt, és már az első pillanatoktól kezdve belopta magát az autósport szerelmeseinek szívébe. A kezdetektől fogva ingyenes rendezvény alapgondolata az autósport emberközelivé tétele, egy távoli és megfoghatatlan rajongás tapinthatóvá tétele, ezért a boxutca és a paddock is szabadon látogatható, ahol az ifjú pilóták szívesen adnak autogramot, vagy fogadnak egy-egy szívélyes vállveregetést, valamint a legkíváncsibbak bepillantást nyerhetnek az autósport boszorkánykonyhájába.
A WSR méltán nevezhető a Formula-1 belépő kategóriájának, hiszen számos tehetséges, ifjú pilótát adott a királykategóriának. Példának okáért, Sebastian Vettel tavaly még a World Series Formula Renault 3.5-ös szériájában versenyzett, majd két héttel később már lehetőséget kapott a Red Bull F1-es B-csapatától, a Toro Rossótól, és ez a bemutatkozás igen sikeresnek bizonyult, hiszen, azóta a csapat leigazolt pilótája – és nem utolsósorban az F1-es mezőny egyik legifjabb üdvöskéje. A WSR ezért sem csupán látványos autóverseny, itt minden megtörténhet.
Kategóriák
• World Series Formula Renault 3.5, a WSR sorozat top kategóriája, amely az Eurocup Formula Renault V6 és a World Series by Nissan egyesítése révén jött létre. A széria népszerűségét és komolyságát mutatja, hogy számos, jelenleg a Formula-1-ben versenyző pilótát „nevelt ki”, ezért az elit kategória előszobájának is tekinthető.
• Eurocup Formula Renault 2.0, amely szintén a World Series és az Eurocup FR 2.0 egyesüléséből jött létre. Ebben a kategóriában számos tehetséges fiatal küzd azért, hogy a sorozat top kategóriájába kerülhessen és reményei szerint még tovább léphessen.
• Eurocup V6 Mégane Trophy, amely a német túraautó-bajnokság (DTM) mintájára alakult. A Formula autókhoz hasonlóan a versenyzőknek szintén magas elvárásoknak kell megfelelniük és egyúttal komoly tapasztalatokat szerezhetnek az együléses autóversenyzésben.
Programok
A látványos és kemény küzdelmeknek helyt adó hungaroringi aszfalton, a futamokon kívül felvonulnak a Renault történelmi versenyautói, illetve a Renault gyűjtők oldtimerei is, valamint bemutatkozik az ING Renault F1-es csapat is a nagyérdemű előtt.
Az idei versenyhétvégén Palik László, az RTL Klub Forma-1-es szakkommentátora, valamint sikeres tereprali-versenyző is a Renault csapatát erősíti:, hogy vezetői képességeivel és Giancarlo Fisichella 2007-es autójával kápráztassa el és szórakoztassa a hungaroringi nézőközönséget.
Testközelből megcsodálhatják a száguldás szerelmesei többek között Jean Ragnotti legendás Maxi 5-ösét, valamint a Le Mans-i 24 órás verseny győztesét, az Alpine Renault A442B-t.
A benzingőz, a gumifüstölés és a dübörgő motorzaj mellett számos már népszerű és új színvonalas és szórakoztató program (légi parádé, koncertek, játék szimulátorok, bemutatók stb.) várja a látogatókat, 0-99 éves korig. -
Szabi1991 #55 az.. -
#54 Ez a BMW undorító -
#53 hát nem -
DJ BP #52 nem mindenkinek lehet 20 éves überkirály BMW-je :DDDDD -
#51 ez a nissan mindennek kinéz csak autónak nem!
ócsmány ízléstelen need for speed-es tuning -
#50 ez egy xar:S
Hibátlan hátsó: