89
World Series by Renault
  • zolimajster
    #89
    Ha valakinek van fölösleges 2db VIP jegye a 2013 World Series by Renault napokra, szívesen átvenném!Csak vasárnapra kellene! Ár megegyezés szerint!
  • Akey
    #88
    Kiss Pál Tamás a WSR 3.5-ben debütál! link
  • Czicsa
    #87
    Nagy verseny volt! Grat Tamás!
  • Szabi1991
    #86


  • Szabi1991
    #85
    25.helyről indult :D

    a végén pezsgőt is kapott :))
  • Akey
    #84
    Na most KPT megmutatta, hogy kell 27-ről 10-be bejönni és közbe körrekordot futni.
    Rendkívüli módon örülök, hogy ez a váltóhiba nem a brit bajnokságban jött elő.
  • solo
    #83
    Bazdmeg:| Itt van 3 vip jegy az asztalomon, és nem tudok elmenni:(

  • Szabi1991
    #82
    :/
  • Akey
    #81
    Az LT szerint Tomi rajthoz sem állt. :(
  • Akey
    #80
    Szegény Kiss Pál Tomi nem tudott egy jó kört menni az időmérőn. 5 kört futva szerezte meg a rajtidejét (21.) az első qualin, míg a többiek cirka 15 kört futottak qualinként. Pedig a szabad edzések alapján ott volt a 6-7. helyeken. Hogy a technika mondta be az unalmast vagy volt egy kis kontakt, azt még nem tudni.
    Amúgy Hartley meg Pentus jót meccseltek a 3.5 első versenyén.
  • matthias92
    #79
    engem az érdekel, hogy walker (asszem ő volt az) hogy került a boxutca bejáratához :DD
  • M4RCI
    #78
    VERSENY KÉPEK!
  • Szabi1991
    #77
    ahhhááá :O

    szal így került a gumi a falra :O
    (első kép)
  • matthias92
    #76
    martinezt sajnálom, molinával nem tudom mi történt. Mindkettő a kedvencem. Mindkettő kiesett :S
  • carsandgirls
    #75
    Sziasztok,

    Kiraktuk mi is a képeket:


    World Series by RENAULT







  • BECKHAM7
    #74
    Egy-két kép ha vkit érdekel az idei: link
    még lesz több is!
  • Csuky
    #73
    Kösszi
  • Szabi1991
    #72
    mármint jövő hétvégén ? :D

    ingyenes.. :)
  • Csuky
    #71
    Mennyi ide a beugró most hétvégén?
  • Szabi1991
    #70


  • hinar
    #69
    Nekem a Forma-1 autók tetszettek....
  • hinar
    #68
  • Szabi1991
    #67
    nem, akkor viszont sry..
  • Szabi1991
    #66
    elméletileg így jobb a videó :D
    [center]
  • Szabi1991
    #65
    passz, én csak vasárnap voltam, de amikor az oldtájmerek befejezték a karikázást, akkor ez volt 2x az utsó "műsorszám" :)
  • Harry Seldon
    #64
    Erről sajnos mi lemaradtunk. Ez mindkét napon volt?

    Lassan megírom az élménybeszámolómat, és teszem ki a f1-es blogomba, majd ha ready, akkor dobok ki egy linket.

    A videó egyébként remek, kár, hogy mi ilyeneket nem tudtunk elkapni. 3.5-ös versenyen is volt két kicsúszás ott, ahol ültünk, és mit tesz isten, mindkét esetben épp én fogtam be a gyerek fülét, ergo nem vettem az eseményeket.
  • Szabi1991
    #63
    a legérdekesebb kb. ez volt :D
    [center]
  • Szabi1991
    #62
    nekem is tetszett, képet videót, majd teszek én is :))
  • Harry Seldon
    #61
    Én is tegnap voltam, és csak osztani tudom, hogy remek volt ahangulat. Nagy élmény egy ilyen rendezvényre kilátogatni, még akkor is, ha megveszekedett Kimis, ennélfogva Ferraris vagyok. A Renaulttól roppant szimpatikus ez a rendezvény, pláne, hogy ingyenessé tették a nagyközönség felé.

    Én kis családommal mentem ki,megnéztünk pár kvalit, Palik futását a F-1-es verdával, benéztünk mindne sátorba, rendezvényre, pihenésképp versenyeket szemlézgetünk, kajáltunk, szóval tényleg jó volt, az egész nap úgy elment, hogy csak na. Ja, és én is leégtem kicsit. :)

    Majd hamarosan felrakok pár vidit youtubera - ne várjatok egetrengető dolgokat, digi fényképezővel készültek -, meg esetleg néhány képet is megosztok.

    Azt viszont tanácsolni tudom, hogy aki autóverseny szerelmes, az jövőre sem hagyja ki.
  • lippet
    #60
    Aki volt kinnt, pls tegyen fotókat, mert sajnos én idén nem jutok ki:S
  • Botond #59
    Én voltam kint tegnap. Mondhatni nem szívlelem a francia dolgokat, meg eleve utálom az ingyenes rendezvényeket(tömegnyomor miatt, nem sznobságból :D), de ennek ellenére nagyon jól éreztem magam. Megnéztünk egy időmérőt meg két futamot(2.0+3.5 literesek) 10től 15ig, meg egy oldtimer bemutatót(pár régi verseny autó ment vagy 3 kört) aztán eljöttünk. Kellemesen telt a nap, csak leégett a karom. Aki szereti az autókat és az autóversenyt annak csak ajánlani tudom, hogy ma vagy jövőre nézzen ki. :)

    Kimentünk, volt egy csomó hosstess lány, az egyik páros képeslapot osztott. Adtak nekünk is, amikor láttam, hogy a főnökük (vélhetően) hoz nekik egy doboz Renaultos haribot. Húztam is vissza hozzájuk ezerrel, hogy na mit kell a hariboért csinálni. Mondta az egyik, hogy fű alatt kaphatok, adta is, amikor visszaért a főnökük, és mondta a kiscsaj, hogy "osztjuk a haribot a kisfiúknak" :D Főnök rámnézett, látta vagyok vagy 30, mosolygott és nem szólt semmit. :) Sima gumicukor volt csak rönó f1 autó formában. :) Szóval jó volt a hangulat szerintem.
  • Harry Seldon
    #58
    Nem tudja valaki, hogy az Árpád-hídi állomásról mikor indulnak a ringre a buszok? Mert csak annyit írnak, hogy kedvezményes árú és sűrített járat, de hogy pontosan milyen időközönként, azt már elfelejtették közölni. Megpróbáltam felhívni a volán tudakozóját és a buszállomást is, de nem veszi fel senki...
  • lippet
    #57
    Részletesebb program
  • lippet
    #56
    2008. július 5-6

    Az első magyarországi futamra 117 ezren voltak kíváncsiak, ezzel a rekord nézőszámmal, valamint az esemény kiváló lebonyolításáért a hungaroringi futam elnyerte a csapatok, pilóták és a közönség visszajelzései alapján a legjobb versenyhétvége díját a tavalyi évadzáró gálán.

    Egy kis ismétlés a WSR-ről

    A Renault Világszéria családi-és versenyhétvége koncepciója 2005 tavaszán debütált a nagyközönség előtt, és már az első pillanatoktól kezdve belopta magát az autósport szerelmeseinek szívébe. A kezdetektől fogva ingyenes rendezvény alapgondolata az autósport emberközelivé tétele, egy távoli és megfoghatatlan rajongás tapinthatóvá tétele, ezért a boxutca és a paddock is szabadon látogatható, ahol az ifjú pilóták szívesen adnak autogramot, vagy fogadnak egy-egy szívélyes vállveregetést, valamint a legkíváncsibbak bepillantást nyerhetnek az autósport boszorkánykonyhájába.

    A WSR méltán nevezhető a Formula-1 belépő kategóriájának, hiszen számos tehetséges, ifjú pilótát adott a királykategóriának. Példának okáért, Sebastian Vettel tavaly még a World Series Formula Renault 3.5-ös szériájában versenyzett, majd két héttel később már lehetőséget kapott a Red Bull F1-es B-csapatától, a Toro Rossótól, és ez a bemutatkozás igen sikeresnek bizonyult, hiszen, azóta a csapat leigazolt pilótája – és nem utolsósorban az F1-es mezőny egyik legifjabb üdvöskéje. A WSR ezért sem csupán látványos autóverseny, itt minden megtörténhet.

    Kategóriák

    • World Series Formula Renault 3.5, a WSR sorozat top kategóriája, amely az Eurocup Formula Renault V6 és a World Series by Nissan egyesítése révén jött létre. A széria népszerűségét és komolyságát mutatja, hogy számos, jelenleg a Formula-1-ben versenyző pilótát „nevelt ki”, ezért az elit kategória előszobájának is tekinthető.

    • Eurocup Formula Renault 2.0, amely szintén a World Series és az Eurocup FR 2.0 egyesüléséből jött létre. Ebben a kategóriában számos tehetséges fiatal küzd azért, hogy a sorozat top kategóriájába kerülhessen és reményei szerint még tovább léphessen.

    • Eurocup V6 Mégane Trophy, amely a német túraautó-bajnokság (DTM) mintájára alakult. A Formula autókhoz hasonlóan a versenyzőknek szintén magas elvárásoknak kell megfelelniük és egyúttal komoly tapasztalatokat szerezhetnek az együléses autóversenyzésben.

    Programok

    A látványos és kemény küzdelmeknek helyt adó hungaroringi aszfalton, a futamokon kívül felvonulnak a Renault történelmi versenyautói, illetve a Renault gyűjtők oldtimerei is, valamint bemutatkozik az ING Renault F1-es csapat is a nagyérdemű előtt.

    Az idei versenyhétvégén Palik László, az RTL Klub Forma-1-es szakkommentátora, valamint sikeres tereprali-versenyző is a Renault csapatát erősíti:, hogy vezetői képességeivel és Giancarlo Fisichella 2007-es autójával kápráztassa el és szórakoztassa a hungaroringi nézőközönséget.
    Testközelből megcsodálhatják a száguldás szerelmesei többek között Jean Ragnotti legendás Maxi 5-ösét, valamint a Le Mans-i 24 órás verseny győztesét, az Alpine Renault A442B-t.
    A benzingőz, a gumifüstölés és a dübörgő motorzaj mellett számos már népszerű és új színvonalas és szórakoztató program (légi parádé, koncertek, játék szimulátorok, bemutatók stb.) várja a látogatókat, 0-99 éves korig.
  • Szabi1991
    #55
    az..
  • cicai
    #54
    Ez a BMW undorító
  • MaSzKa
    #53
    hát nem
  • DJ BP
    #52
    nem mindenkinek lehet 20 éves überkirály BMW-je :DDDDD
  • MaSzKa
    #51
    ez a nissan mindennek kinéz csak autónak nem!
    ócsmány ízléstelen need for speed-es tuning
  • cicai
    #50
    ez egy xar:S
    Hibátlan hátsó: