8
  • pbanfa
    #8
    Szerintem is jobban jártak volna, ha kérnek a magyar szolgáltatóktól egy kis tréninget...
  • htmm
    #7
    Kapcsolom az illetekest, 30 perc zene es veletlenul megszakad. A vod... szoval az egyik magyar szolgaltatoval jartam igy.
    Sot, ok szerintem feketelistaznak is. Meg mikor indult a gprs net szolgaltatasuk, elegge sokat hivtam oket (szerintem havi 80 tuti megvolt), persze mindezt egy-ket telefonszamrol. Es egy ido utan nagyon megnottek a varakozasi idok. Egy idoben hivtam oket arrol a szamrol, amit mar ismertek, es egy olyanrol, amirol meg sosem hivtam oket. Az ismert szamnak az automata azt mndta, hogy "varakozasi ido tobb, mint 10 perc", az ismeretlen szamnak meg azonnal kapcsoltak. Aztan azt is megismertek rovid idon belul...
    A masik (uj) kedvencem: a te hivasodat rogzitik, de ahhoz nem jarulnak hozza, hogy te is rogzitsd a hivast.
    De semmi ertelme hivogatni az uszit, hulyeseget beszelnek. Szeritnem pont ezert nem is rogzithetem en a beszelgeteseket, nehogy kikeruljenek a blogra...
  • Mr Gumby
    #6
    Miért nem tanulnak a magyar ügyfélszolgálatoktól:
    1. fizetős telefonszám
    2. 1-2 perces "kihagyhatatlan akciós ajánlat csak most" kötelező végighallgatása
    3. idegörlő zene a 10-30 perces várakozásnál
    4. "kapcsolom az illetékest" után vissza a 3. ponthoz
  • angyi
    #5
    kirúgni őket sokkal egyszerűbb mint feketelistara tenni a szamukat az ügyfeleseknel. gratula:)
  • xizor
    #4
    Hát nemtom te hogy bírnád, ha naponta 3x felhívja Józsibácsi, hogy megtudnád-e adni Marinéni titkosított számát 3 hónapon át.
  • RedStorm
    #3
    Azért az ATnT eladási adatain az a majd 1millió iPhone igencsak sokat fog dobni.
  • kow83
    #2
    Hulljon a férgese...
  • PíszLávJuniti
    #1
    Már az is baj ha érdeklődő az ember -.-