Napi Online

Kirúgja ügyfeleit az egyik mobilcég

Az egyik amerikai mobiltelefon-szolgáltató kirúgja 1000 ügyfelét, mert azok túl sokszor hívták az ügyfélszolgálatot.

Az Egyesült Államok harmadik legnagyobb mobiltelefon-társasága, a Sprint Nextel megszabadult 1000 ügyfelétől, mert azok túl sokszor hívták az ügyfélszolgálatot. A cég levelet küldött az érintetteknek, amelyben egy hónapot adott nekik arra, hogy új szolgáltatót találjanak meglévő telefonszámukhoz, illetve közölte, hogy utolsó számlaegyenlegük kiegyenlítésére nem tart igényt.

A notórius érdeklődőkkel az volt a baj, hogy havonta legalább 40-50-szer zaklatták az ügyfélszolgálatot, de volt olyan is köztük, aki több százszor telefonálgatott annak ellenére, hogy a cég szerint kimerítő választ adtak a kérdéseire. További gondot okozott, hogy egyesek újra és újra mások számláiról érdeklődtek, amivel kapcsolatban a társaság nem adhat ki információkat.

Ezzel egyidejűleg a Sprint ügyfélgyűjtő akciót indított. A legutóbbi adatok szerint ugyanis csak 600 ezer új előfizetést sikerül összegereblyéznie, miközben az AT&T 1,2, a piacvezető Verizon pedig 1,7 milliót szedett össze.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • pbanfa #8
    Szerintem is jobban jártak volna, ha kérnek a magyar szolgáltatóktól egy kis tréninget...
  • htmm #7
    Kapcsolom az illetekest, 30 perc zene es veletlenul megszakad. A vod... szoval az egyik magyar szolgaltatoval jartam igy.
    Sot, ok szerintem feketelistaznak is. Meg mikor indult a gprs net szolgaltatasuk, elegge sokat hivtam oket (szerintem havi 80 tuti megvolt), persze mindezt egy-ket telefonszamrol. Es egy ido utan nagyon megnottek a varakozasi idok. Egy idoben hivtam oket arrol a szamrol, amit mar ismertek, es egy olyanrol, amirol meg sosem hivtam oket. Az ismert szamnak az automata azt mndta, hogy "varakozasi ido tobb, mint 10 perc", az ismeretlen szamnak meg azonnal kapcsoltak. Aztan azt is megismertek rovid idon belul...
    A masik (uj) kedvencem: a te hivasodat rogzitik, de ahhoz nem jarulnak hozza, hogy te is rogzitsd a hivast.
    De semmi ertelme hivogatni az uszit, hulyeseget beszelnek. Szeritnem pont ezert nem is rogzithetem en a beszelgeteseket, nehogy kikeruljenek a blogra...
  • Mr Gumby #6
    Miért nem tanulnak a magyar ügyfélszolgálatoktól:
    1. fizetős telefonszám
    2. 1-2 perces "kihagyhatatlan akciós ajánlat csak most" kötelező végighallgatása
    3. idegörlő zene a 10-30 perces várakozásnál
    4. "kapcsolom az illetékest" után vissza a 3. ponthoz
  • angyi #5
    kirúgni őket sokkal egyszerűbb mint feketelistara tenni a szamukat az ügyfeleseknel. gratula:)
  • xizor #4
    Hát nemtom te hogy bírnád, ha naponta 3x felhívja Józsibácsi, hogy megtudnád-e adni Marinéni titkosított számát 3 hónapon át.
  • RedStorm #3
    Azért az ATnT eladási adatain az a majd 1millió iPhone igencsak sokat fog dobni.
  • kow83 #2
    Hulljon a férgese...
  • PíszLávJuniti #1
    Már az is baj ha érdeklődő az ember -.-