168
Painkiller: Overdose
  • gettobuxa
    #168
    .com = company sztem
  • Qwerty4
    #167
    játékmásolásvilág.kereskedelmioldal
  • Vater 23
    #166
    nem tudja vlaki hogy hol találok crack fálj az overdosehoz?
    az 1st torrentről szedtem a game-t
  • Synchronous
    #165
    "Nekem nem tetszett, ha értékelni kéne úgy 35-45% között kapna így, hogy kb. 40%-t toltam végig, de ha teljesen végigjátszanám valószínű ennél kevesebb lenne... "


    A 40%-át toltad végig? Pedig a táposabb monszták a vége felé vannak. Nem tudom, mindenki szidja mint a fene ezt a játékot, de azért itt-ott vannak benne kellemes fícsörök. Nekem a grafika miatt tetszik, nem is a történet miatt, mert az nagyon bugyuta és patetikus. De már az első története is ilyen volt.
    Bár az ilyen hentelős gammáknál úgysem a sztori a lényeg, hanem: load, game, load shotgun, kill monster...
  • Qwerty4
    #164
    Halo 2 :)
  • AtiRadish
    #163
    "Simán megérdemli idáig az év második legrosszabb játéka címet, egyszóval ultra gagyi az egész, RETTENETES"

    Im dying to know which is the first one
  • Qwerty4
    #162
    Na ebből a szarból tökre elegem lett.
    Gondoltam mégis csak végigjátszom tegnap jó hamar, hogy legyek túl rajta, de még ezt sem engedi, töltésnél egyszerűen kifagy, a FRAPS a 7-es számnál megáll oszt viszlát.
    Az ellenfelek nevetségesek, kinézetük, hangjuk, minden.Az általam csordaeffektnek nevezett dolog újból megjelenik, ellenek nagyszámban támadnak , közben lövöm őket és kergetőzünk, mint tom és jerry.
    Sajnos igaz lett az amit sokak mondtak, kevés lőszer és pocsék fegyverfelhozatal.
    A pályák gagyibbak, unalmasak.Játékmenet csakugyan unalmas.
    A főhősünk nevetséges beszólásait se tudom jó ponttal jutalmazni, "yammi, taste like chicken" vagy mit mond, nevetséges.
    Az alapban megvolt az a lehetőség ha kinyírtunk a pályán mindenkit akkor átjárhattuk a pálya egészét, itt ez sem adatik meg, zárt ajtó vár minket visszafelé...
    A zene is negatív irányba haladt, eltűntek a metal dallamok, ez volt az egyik dolog ami tetszett anno.
    Egyedüli pozitívumként azt tudom felhozni, hogy a grafikája mai szemmel nézve sem csúnya, és néhol a pályadesign elég jó lett.

    Ez a játék az óvodába való, nem lehet komolyan venni.A komolytalansága nem tetszik, nem tudom tovább tolerálni.Igaz, hogy nem kedvelem túlságosan a stílust amit képvisel, csoda hogy tetszett az alapjáték valamennyire, de legalább volt valami hangulata, ami miatt lehetett szeretni és végigjátszásra törekedni, de itt ez egy nagy zéró.
    Simán megérdemli idáig az év második legrosszabb játéka címet, egyszóval ultra gagyi az egész, RETTENETES.
    Nekem nem tetszett, ha értékelni kéne úgy 35-45% között kapna így, hogy kb. 40%-t toltam végig, de ha teljesen végigjátszanám valószínű ennél kevesebb lenne...
  • fery02
    #161
    #98
  • #160
    Ez is valami bug volt, továbbjutottam. Most a főellenség gyenge pontját keresem, mert akármivel lövöm , bekékül és nem tudom sebezni.
  • fery02
    #159
    Már nem igazán emlékem, arra részre, de ha nem jön fel teljesen, akor próbáld meg, hogy egyszerűen csak átugrassz a túloldalra, ahol a forgóajtó van.
  • #158
    Nekem nem jön fel teljesen, csak félig. Így hogy tudom hídként használni?
  • fery02
    #157
    A második pénztárba nem kell bejutni. Ugye felhozta azt a betonrészt, az egy hídként szolgál, hogy bejuthassál a park-ba :)
  • #156
    10. töltésre elindult :)
    De most meg elakadtam a Vidámparkban!

    Az egyik pénztárban van a piros checkpoint jelzőfény, az kicsit feljebb hoz egy betonrészt, de a második pénztárba hogyan jutok be?
  • #155
    A problémám az volt, hogy töltöttem be a mentett állást, de a töltés közben bejött egy kék ablak, egy egy hibaüzenet, hogy a program leállt. Probáltam régebbi mentéssel is, de azzal is jártam. Ezért újratelepítettem a játékot.
    Most is ugyanezt csinálja. Járt valaki így ahogy én? Van rá megoldás?
    Patchet kerestem a hivatalos oldalon, de nem találtam.
  • #154
    Megtaláltam!
  • #153
    Nem tudjátok hol tárolja a játék a mentéseket?
  • Klemice
    #152
    egyenlőre az első pályán a dögnél akadtam el :D
  • Dant0r
    #151
    Heh!

    Mondtam h a Painkiller+BooH-ot Nightmaren, majd utána Trauma-n is végigtoltam, mindenféle idegeskedés nélkül úgy, hogy az összes kártyát unlockoltam.
    UT-kban is inhuman-szint körül voltam, Q3-ban ment a nightmare is. Mondhatnám magam "pro"-nak is, ha lett volna időm (és kedvem!) egy bizonyos játék elé leülni és csak azt nyomatni online, akkor tuti értem volna el eredményeket, de nem ez történt:)

    Szinte csak pontlövő fegyverrel vagyok hajlandó játszani, shotgunokat utálom mert számomra túl "random". Az első pályán is inkább használtam a rubikkockát, mert egylövés-egyhalál pl. zombik esetében, lovagoknak meg 3-4. Itt a japánoknál is jól jött, ninjákat vitte szépen egyesével itt is.
    Számszeríj sem volt rossz éppen, csak a folyamatos használathoz nincs elég töltény a pályán:)
    Azt meg nem értem miért mondod, hogy a mozgás alap. Mit gondolsz, ott álltam egy helyben és vártam hogy leköpőcsövezzenek?
    Nem, nem ez volt a bajom. Hanem épp az, hogy a papók eltűntek a p*csába, én meg bunnyztam a pályán körbe-körbe vadászgatva akik maradtak, és PIFFPAFF kapom a pofámba KÖZELRŐL az ütéseket, mert amikor véletlenül, _mit sem sejtve_ melléjük ugrok, akkor leépítenek jó 40hp-kat.
    És _EZ_ nagyon idegesítő, és nem a "skill"-től függ.
    Persze insomnián 10 papó helyett van 3, meg 40hp helyett sebeznek 10-et. Úgy persze "háborús veszteség"-ként elfogadható a veszteség, de nightmare-n nem.
  • AtiRadish
    #150
    Majd add ki a gozt ha a kiegeszito kolosszeum palyajan atjuttottal az akadalyokon :P
  • Klemice
    #149
    na végignyomva a sima
  • Klemice
    #148
    na már 4. chapternél járok a sima painkillerben aztán BooH
    isteni a játék... az overdose hogy miért tölt olyan sokáig
  • fery02
    #147
    Csak sejtem, hogy melyik pálya. Aminek az elején azt mondja magában a karakterünk, hogy "Sweet home" vagy valami ilyesmi. :P Mind1, ha ez az a pálya, akkor emléxem, hogy van egy híd, ami le van szakadva, de nyugodtan ugorjunk előre, a semmibe, mert átteleportálódunk esés közben a túloldalra :D
  • fawcet
    #146
    Hali!

    Mit kell csinálni a 3ik fejezet 1 pályáján, ahol csak azt látom, hogy zuhanok a semmibe és maghalok.
  • Klemice
    #145
    az overdose elvileg valami mod lett volna csak a drímkecsör fantáziát látott benne és pénzelte
    maradt az interface és kb ennyi :D sztori semmiben nem megy a simához
  • jboones
    #144
    lentebb már vki kérdezte, de megkérdezem én is, végülis az Overdose hogy illeszkedik az eredeti Painkiller sztorihoz... meg azt se vágom, hogy miért lakatolták be az angyal-ördög csávót?
  • fery02
    #143
    Ezen eddig sem vitáztunk :) Vvolt már említve néhányszor.
  • gettobuxa
    #142
    insomnián is lehet idegeskedni (1-2 pályán) bőven :)
  • Frank99
    #141
    én is láma vagyok.
    ezért nem kezdem a legnehezebb fokozaton :-)
  • Tinman #140
    Láma... na persze. PC-s FPS-ek 99%-át a kezdetektől fogva, napjainkig végigjátszottam, de az Overdose eleje még Insomnián /Normal/ is okozott kellemetlen meglepetéseket.

    2 fejezet vége és 3 fejezet első pár pályája nagyon jóra sikeredett, idézte a régi feelinget. Nagy kár, hogy olyan jellegtelenül kezdődik a játék, nulla fegyverrel, meg tonnányi szörnnyel. Főmonszták nagyon gyengék.

    Dant0r: A japános pálye elég egyszerű... minél előbb megtanulod a pontlövő fegyverek használatát annál jobb. Azt meg mondanom sem kell, hogy a folyamatos mozgás alapkövetelmény... ez nem Splinter Cell ahol 1 enemy 1 perc taktika.

    Mondjuk a Haunted Village túl keményre sikeredett... lövöldözni papokra és szárnyaló minisztránsfiúkra egy templomban nem valami vicces dolog, főleg, hogy vallásos képek és kegytárgyak lettek elég csúnyán eltorzítva. Nagyon csodálkozom, hogy nem tiltakozott ellene senki, persze talán azért, mert az említett pályáig nem 2 perc eljutni.

    Na megyek utolsó fejezet, utolsó pályáján vagyok leölöm Ismaelt vagy kifenét és elfelejtem a játékot. Meló után nem volt rossz 1-1 órát tolni, de felejtős alkotás volt. Egy 60%-ot adnék az összélményre max.
  • fery02
    #139
    Ezen eddig sem vitáztunk :)
  • Klemice
    #138
    sima painkiller lenyomja az overdose-t már látom
  • fery02
    #137
    Jó, de ez Painkiller Overdose, és itt a nehézségi fokozatokat biztos fatal1ty diktálta, nem foglalkozva az átlag gémerekkel. Szóval nem szégyen az, ha esetleg Insomnia-án tolod, még az idegeskedésektől is megkíméled magad. Én is ezen toltam ki, és az átlagnál többet játszom (szóval minden játékot igyekszem hard-on játszani).
  • Dant0r
    #136
    ^^
    Igazad van, de én szeretem a kihívásokat, mégpedig az ésszerű, teljesíthető kihívásokat.
    Az első pálya frankó volt, oda kellett figyelni a tüzes démonokra, akik messziről is nagyot sebeztek, ha közel kerültél meg pillanat alatt még nagyobbat. Tetszett!
    De ez, hogy a semmiből előjön a fater és lekaratéz.. Könyörgöm, írok én nekik olyan scriptet hogy senki nem tudja végigvinni. De ez nem kihívás, ez szivatás:)
  • AtiRadish
    #135
    Láma az aki erosebb szinten csapatja a jatekokat?
  • Frank99
    #134
    kezdggyed' alacsonyabb erősségen, mert láma vagy.
    ez tény.
  • Dant0r
    #133
    Letöröltem a g*cibe ezt a hulladékot..
    Nightmare-n akartam vinni, de a második pályát nem bírtam idegekkel.
    Jöttek ezek a kínai kalapos vének, akik hip-hop eltűnnek.
    Közben persze mozognak, és amikor teljesen közel kerülnek belém ütnek, de sebeznek legalább 35-40hp-t...
    De ez még nem is a legdurvább. Szobáról-szobára mentem, néztem quick-save-enként, hogy hány objektumot semmisítettem meg (ugye azokból eshet pénz), és mikor már az összeset szétrobbantottam a pálya végén kiírja, hogy 396 arany a 400-ból, akkor forrt fel az agyam és.. első mondat.
  • Darkjether
    #132
    Nah mondjátok már el a storyt tuti an vmi azonkívül ,hogy bosszulniakar!!
  • Darkjether
    #131
    nemszóltamXD
  • Darkjether
    #130
    az Battle out of Hell...BooH...de sztem teis tod csak félregépeltél;) csak okoskodni akartam
  • Klemice
    #129
    BOOH