19
  • Toughtful
    #19
    Volt egy darab filmje előtte (A Kontroll) szóval mikor is bizonyított előtte?
  • Sance231
    #18
    Ezzel azért vitatkoznék, rengeteg tehetséges emberke van ebben az országban, az már más kérdés, hogy nem juttatják őket lehetőségekhez, hanem mindenféle faszságokra költik az állami filmes pénzeket.
  • Inquisitor
    #17
    Hát ez annyira nem meglepő, anno már a Sorstalanságnál is vita tárgya volt, hogy nagyon jól tud képeket beállítani (érthető okokból), de finoman se egy rendező alkat ...
    Az Antal Nimrod kinti filmje meg nem nagy durr, de sz*rból nem lehet várat építeni, volt egy szuper alacsony költségvetése, meg egy f*s forgatókönyv. Viszont ő már többször bizonyított mint rendező!
  • NEXUS6
    #16
    A Mephisto oscart kapott, és volt még ezen kívül is olyan jelölt film, amiben ő is dolgozott.

    Szal nem valami B kategóriás szinésznőcskéről van szó, aki valami producer f.sza után szegődött.

    Ettől függetlenül szerintem sem kéne eröltetnie ezt a rendezést. Amilyen életteli képeket tud operatörként csinálni ugyan olyan élettelen rendező.
  • savior
    #15
    mi magyarok sokmindenben jok vagyunk, de a filmkeszites nem az erossegunk
  • winnie
    #14
    hollywoodban nincs sok esély. ha valaki kap, élnie kell vele, nem? antal filmje korrektül hozott és mérföldekkel jobb kritikákat kapott, mint az evening. mág a rottenen is. ami egy béfilmtől elismerés.
  • raymond01
    #13
    Ez a baj!
    A magyar már az első kinti filmtől Oscart vár!! Azért mennyi nagy rendező van aki hosszú éveket vár a szoborra! Lásd Martin Scorsese.
    Az Antal Nimród film nekem tetszett!
  • winnie
    #12
    ja, amúgy a bukás sajnos várható volt, amikor kiderült, hogy a forgalmazó betolja 900 moziba a filmet, hogy gyorsan ledarálják, hiszen az arthouse filmeket kevés moziban indítják, hogy elinduljon a buzz, hogy "ezt látni kell" és így egyre több moziba kerül be és egyre jobban érdekli az embert.

    a 900 mozi azt jelentette, hogy gyorsan legyen meg a bevétel maximalizálás és aztán ki is veszik a mozikból.
  • winnie
    #11
    "7,6-ot kapott, ami egész jó, "

    most 7.6, később kevesebb, de ha nem is, akkor is. egy film, amit 24-en néznek meg és mind a 24 ember szerint király, az attól még bukás.

    egy ilyen volumenű filmnél, ilyen botrányosan rossz kritikák, mutatták a sorsát. egy horrornál egy 30-40% királyságnak számít, hszen a horrorokat lehúzza egy kritikus. egy ilyen díjnyertes alapanyag mindig jó kritikákat kapő.

    ráadásul egy 3000-es moziátlag is mindent elmond.
  • winnie
    #10
    "Ja kérem, hogy senkinek nem loccsan ki az agyveleje, és nincsenek benne milliárdos kütyük??? Hát ezt bizony nehezen veszi be az átlag amerikai néző gyomra..."

    ja, kérem. nyilván ezért lesz akkora siker egy csomó arthouse film. amerikát nyilván érheti sok kritika, de az biztos, hogy jobban értékelik a nem "kiloccsanós" filmeket, mint mi.
  • echo
    #9
    de sajna össz vissz még mindig csak 496-an szavaztak. ez elég sok mindent elmond.
    Egyébként én több helyen pont azt olvastam, hogy a sztori az ami kevés és gyenge.
  • PoisonBorz #8
    Tipikus SG újságírás, adatok csak a Rottentomatoes alapján...

    Bármennyire közepes rendezőnek is tartom Koltait, a film NEM bukás.
    imdb-n http://www.imdb.com/title/tt0765447/ 7,6-ot kapott, ami egész jó, úgy átlagban filmes oldalakat nézve az egészet mindenki elkönyvelte közepes lányoknak való filmen, ennyi. Közepes iparosmunka, amilyen a Sorstalanság volt.
  • Sance231
    #7
    Itt nem az átlag amerikai nézővel van gond. Akármennyire is szeretnénk azt hinni, hogy mi magyarok mennyire felsőbbrendűek is vagyunk az amikhoz képest, azért ott sem csak hülye emberek élnek:).

    Koltairól a Sorstalanság óta tudjuk, hogy nem kiemelkedő rendező, semmi meglepő nincs abban, hogy bukta a film, valóban várható volt. Ami szerintem inkább váratlanabb, az Antal Nimród átlagthrillere.
  • emp
    #6
    Ja kérem, hogy senkinek nem loccsan ki az agyveleje, és nincsenek benne milliárdos kütyük??? Hát ezt bizony nehezen veszi be az átlag amerikai néző gyomra...
  • mellon
    #5
    Az első sor idézőjelben akart lenni.
  • mellon
    #4
    Pedig az Órák című Oscar-díjas filmhez alapul szolgáló regényt író Michael Cunningham könyvéből

    Én Cunningham neve után Susan Minot nevét raktam volna be, akinek a regényéből Cunningham (is) írta a forgatókönyvet.

    Pár hónappal ezelőtt én is jobbra számítottam.
  • winnie
    #3
    ki látta előre?
  • Magoo
    #2
    Ezt ki nem látta előre?
  • 1488
    #1
    ja pont ezt akartam én is kiemelni xD