11
  • greenrabbit
    #11
    illetve zoltán...tök mindegy(legalábbis nekem)
  • greenrabbit
    #10
    ez a várdy zsolt vagy iszonyatosan nincs képben, vagy nagyon esetlenül játsza a lököttet..
  • winnie
    #9
    inkább legyen több PP, mint még több reklám.
  • Morden23
    #8
    Gondolod, hogy ha ez lenne, az rontana a Mónika-show élményszintjén?

    Eddig is volt product placement, filmekben és sorozatokban is. Hogy a Mónika-showban most mutatni fogja a kamera, hogy az éppen aktuális interjúalany előtt Naturaqua ásványvíz van, az nem sok vizet zavar.

    ha meg nem nézel ilyen műsorokat, akkor mitől félsz? Híradóban nem lesz, filmben, sorozatban eddig is volt.
  • rmate1988hun
    #7
    Hát ez nem igaz! Eddig se néztem túl sok tv-t de ezután még kevesebbet fogok!
    Elegem van már a sok ömlengő, és agresszív propagandából! Erre mit találnak ki?
    Most komolyan! A Mónika-show-ban (nem nézem) 5 percenként bemondja a műsorvezető mitől csillog a haja, meg a mosolya?!
  • Kobaljov
    #6
    na mégtöbb reklám, még a szünetek között is, nagyszerű

    a Truman Showban ezt a típust parodizálták is

  • trogi
    #5
    "Nincs új a nap alatt!"
    A magyar filmgyártásban már régóta alkalmazzák (pölö: az új Meseautó, SÓSszerelem, stb., stb.) .
  • Caine
    #4
    "Szal mivel a reklámoknál elkapcsolunk, ezért maga a tévéműsor lesz reklám."

    Semmi gond, majd elkapcsolunk a tv műsorok alatt is
    Úgysenem nézek már sok tv-t.
  • Morden23
    #3
    Nem szűnnek meg a reklámblokkok.

    Amúgy product placement meg nem egy nagy újdonság. Hozzáteszem: szellemi képességeim teljes birtokában, marketingesként mondom, hogy a PP címszava alatt vannak a legrohadtabb húzások, amik elképzelhetőek.

    Aki meg majd ki akarja kerülni, nézzen politikai közvetítéseket. Ottan tilos.:)
  • Cat #2
    Simon Zsolt, a Mediaedge:cia ügyvezető igazgatója szerint a piacnak szüksége van erre az új eszközre. Ez már a tőlünk fejlettebb országokban is megfogalmazódott, ott is azt tapasztalták, hogy csökken a reklámok hatékonysága, és a "fogyasztók" reklámkerülő magatartása egyre érzékelhetőbbé válik.

    Szal mivel a reklámoknál elkapcsolunk, ezért maga a tévéműsor lesz reklám. Kérdésem az, hogy ezáltal ha megszünnek a reklámblokkok, mikor megyünk ki pisilni? :)
  • ZoliJ
    #1
    ortt megszünhetne már...