7
  • cateran
    #7
    Hát nem tudom:S Biztos igazad van,de én pl. 1 deka reklámot nem láttam itt angliában róla (igaz nem nézek tv-t,nem olvasok újságot...)Ja,bocs néhány plakátot láttam a bemutató idején:) a karib 3 meg orrba-szájba megy pl. müszaki boltokban a hd-ready tvken(mármint a trailer)..ami nem rossz reklám szerintem:D
  • winnie
    #6
    ööö, nem tudom, de a 300 itthon és külföldön is a legtöbb marketing- és reklámköltséget felemésztő film volt. a 60 milliós költségvetéshez, majd ugyanennyi reklámköltés is társult és busásan megtérült. (iszonyat volt az előhype, az sg-n is jóval több cikk, hír szólt a filmről, mint mondjuk a karib 3-ról, meg lehet nézni.)

    szóval, ha volt nagyon szájba rágott film, az a 300 volt. nem érdemtelenül, nyilván. a karib 3-nak igazából szinte reklámra sem volt szüksége:)
  • IStexI
    #5
    épp erre próbáltak rávilágítani... Annak ellenére, hogy nem volt az emberek szájába rágva mégis elég sokan megnézték
  • winnie
    #4
    "Nem azert de 300-rol az emberek nagy resze azt se tudta, hogy eszik e vagy isszak. "

    nagyon sokan látták, hiszen az első héten mind amaerikában, mind itthon iszonyat sokan nézték meg.
  • norti
    #3
    Én elég sok embernek ajánlottam a 300-at, de közülük még senki se nézte meg. Valahogy nem érdekes se a cím, se a szóban elmesélt történet nekik...
  • n0k0m
    #2
    Nem azert de 300-rol az emberek nagy resze azt se tudta, hogy eszik e vagy isszak. Aztan amikor mar sokan lattak meg ment reklam ezerrel, eleg sokan neztek meg.

    A nagy nevek nagy folytatasai mar tobb evnyi reklam elonyet elvezik.
  • Nyiri
    #1
    Varhato volt. Nagyobb retegnek keszult.