17
  • aDannyBoy
    #17
    imho a wow az tipikusan olyan játék, ami lefed három térfelet is a négyből és meg is férnek egymás mellett ezek az emberek. gondolkodtam még olyanon ami hasonlóan terebélyes, de nem nagyon van (kivéve persze más lightosab mmokat)
  • Archenemy
    #16
    " Starcraft és a Counter-Strike készítöi ilyenkor eleresztenének egy sanda mosolyt"

    Mindketto tipikus archiever/griefer jatek, csak az egyszeru kezelhetoseg, jo jatszhatosag miatt masok is jatszanak vele
  • Alfa Of NS
    #15
    "Előadásában egy egyszerű felosztással Boza Lajos (Black Hole Entertainment) négy részre osztotta a játékosokat. Vannak akik a közösségi szituációkat keresik, szívesen alapítanak klánokat, vannak akik a legjobbak akarnak lenni, individuálisak, de versenyezni akarnak, vannak akik trófeákat gyűjtenek és van aki csak kikapcsolódni akar. Természetesen egy játék fejlesztésekor nem csak azt kell eldönteni, hogy milyen műfaj legyen, milyen platform, hanem azt is, hogy ki legyen a célközönség.

    Nem lehet középre lőni, mert akkor senkinek sem fog tetszeni, hanem eredményesebb, ha az egyik negyedbe helyeződik a játék. "

    A Starcraft és a Counter-Strike készítöi ilyenkor eleresztenének egy sanda mosolyt.

    Meg lehet úgy csinálni egy játékot, hogy népjáték is lehessen meg profiknak is jó legyen, csak akkor rá kell száni az időt és úgy kialakítani a szabályrendszert, hogy egyszerüen is lehessen játszani, de az utolsó fűszálat is kihasználva lehessen komolyabb stragiéval is küzdeni. Persze pl tetris-re ez nem vonatkozik...
  • Sadist
    #13
    Először ott volt a cikk után, de nem működött a letöltés. Aztán levették, most pedig visszarakták és már le lehet szedni.
  • Sadist
    #12
    Azt még várhatod jó pár évtizedig.
  • Csaba42
    #11
    Lemaradtál, mert ott van a cikk után! (vagy utólag került ki?)

    Amúgy én is sajnálom, hogy nem mehettem ki, de sok ZHm volt, a pénzem is jól be kell osztanom, így ez most rejected lett :(. De talán egyszer később, ha megint lesz ilyen, és nem ilyen (mindent eldöntő) ZH-gazdag időben!
  • asysoft
    #10
    nm torony
  • Atisz #9
    "Egy játékba nem lehet minden funkciót, ötletet és effektet beleépíteni."

    Legalábbis ezt mondják. Sokkal jobb több rókabőrt lehúzni valamiről, mint vmi monumentálisat alkotni. Amíg a trágyát is meg(v)eszik, minek a disznósült?
    Na kb. ezért nem készülnek ma már Baldur's Gate és Fallout szintű játékok...
  • kvp
    #8
    "A mesterséges intelligencia fejlesztéssel kapcsolatban vicces anekdoták is napirendre kerültek: a játékban a vékonyabb fákat a játékos kivághatja és fel is markolhatja, sőt álcának használhatja. Mikor ezt a feature-t beépítették a játékba, akkor rájöttek, hogy az egyébként okos látó-halló-gondolkodó AI nem tud mit kezdeni azzal, hogy egy bokor szép lassan mozog felé az út közepén."

    Ez igy mellebeszeles. A mai jatekok nem a kepet elemzik, nem 'latnak', hanem ismernek minden objektumot es csak a szabalyrendszer tartja vissza oket attol hogy atlassanak a falakon vagy a palya tulso vegen is kiszurjak ha a jatekos elovesz egy targyat. Ezt a szabalyrendszert vettek eloszor tul szimplara, es csak siman letiltottak az altcazott jatekos eszrevetelet. Ezt kellett tovabbfejleszteni ugy, hogy az mi megfeleloen reagaljon a mozgasra, a terepre (pl. uton nincs bokor) es egyebekre. Ez meg mindig csak egy szimpla szakertoi rendszer aminek az erzekeleset szandekosan korlatoztak. Ugyanezeket a korlatokat oldjak fel a kulonbozo wall hack-ek es autoaim-ek is. (tehat az mi is csalhatna, de ha jo a jatek nem teszi)

    ps: En a teljes fizikara epulo engine-eket varom, ahol minden targy fizikai szinten van szimulalva. Ennek az extremebb valtozata atomi szinten szimulal, itt mar nincsennek fix limitek csak altalnos fizikai szabalyok. Persze egy sikeres jateknak nem kell elethunek lennie, lasd pl. pacman, tetris vagy modern peldakent a geometry wars.
  • bertino
    #7
    kösz bástya
  • asysoft
    #6
    Itt fent van egy GDF-es Crysis video.
  • bertino
    #5
    "A magyarázat helyett inkább megmutatom a helyszínen készült rövid videót, ahol az FPS játékok jövőjébe pillanthatunk bele a készítők tolmácsolásában."

    lehet lemaradtam, de hol az a video ? oO
  • Sadist
    #4
    Diák 5000, felnőtt 8000.
  • Szefmester
    #3
    a gamestarosok hetek óta hirdették és mindenféle akció is volt már a végén mert rengeteg jegy volt még rá.. de majd 5000 volt asszem egy felnőtt
  • forgoszek66
    #2
    Jah legalább egy utalás lett volna
  • JTBM
    #1
    Milyen jó lett volna, ha ez a cikk megjelenik még a találkozó előtt, hogy akkor elmentem volna...