46
  • diablo1336
    #46
    Hát nem tudom ki hogy van neke dio1-2 kb évente előveszem főleg a 2-t mióta van netem,így tudok batttzlenetezni(kár h már kevesen vannak rajta :S ). Másik jó játék meg ami sztem a titan questnél jobb az a sacred.Titan quest tetszetős volt csak az volt benne a baj h totálisan egy irányba mehettél alig volt +küldi amio nem fő küldi. Ezért tetszett a sacred hatalmas pálya arra mentél amerre akartál(persze volt egy főszál amit követned kellett) max meghaltál :D. Amugy a grafikáról annyit h azért dio 2 grafikáju játékot hanyagoljuk,mert igenios számit a graf,bűnronda játékkal el se kezdek játszani,ami magakorához képes szar. Ha pl dio2 2007-es játék lenne akkor tutti nem álltam volna neki. Minimum annyi h 1280*1024-es felbontást birjon emellett meg ki lehesen már venni h mi ellene harcolok és en csaka nevéből... amugy dio-2 rulez!!!
  • MEdievil
    #45
    azért vicces hogy ezt a játékot a kedves cikkíró valami félistennek állítja be közben az ufót meg porig alázza... Nem minden a grafika kéremszépen
  • Kagemusha
    #44
    Most nem azért, hogy kötözködjek, de feltűnt valakinek, hogy a 11. képen a két alsó varázslathoz tartozó kép fel van cserélve? Ez azért elég durva bug, még ha csak grafikai, akkor is...
  • n0k0m
    #43
    Elnezest ha mar kicsit belementem a flamelesbe, de itt alapveto felreertesek vannak.

    Az, hogy adott varazslatokat, karaktereket, texturakat atlopnak az termeszetesen nem jo. Ezzel egyetertek. De egy unreal 2 motorra ezer 1 millio fele jatekot irhatsz, latvanytol, stilustol fuggetlen. Pont egy masik temaban emlitette mas is, hogy ha egeret akarsz akkor nem veszed me kulon a lencset, a lézert, a lapot, a muanyagot, mert ha megprobalod osszerakni 1. dragabb lesz .2 sok ido 3. roszabb lesz, mert aki csak arra van raallva hogy egeret (ertsd. itt grafikai motort) fejleszt az jobban fogja megcsinalni. Tehat egyszerubb es jobb ha bemesz a boltba es megveszed.

    Hataridore meg ne is dolgozz, ha meg motort is akarsz ala irni sajatot, minden tekintetben.

    RPG - szerepjatek ugyebar. Videojatekoknal eleg nehez beloni, hogy mit is ertesz RPG alatt. Karakterfejlodes, egyedi dontesek, minnel nagyobb szabadsag adja, kepzeloerod/akaratod befolyasolja karaktered es kornyezeted <- Ezek a technikai lehetosegek bovulesevel aranyosan kell, hogy egyre nagyobb teret kapjanak. Diablo 2 idejeben szerintem boven korbelottek amit akartak, inkabb hack n slash nem rpg teny. Akkoriban valoszinuleg azert RPG-nek tartottak.

    Ds2 valoban nem egy nagy jatek, multiban haverokkal nekiallni jo szorakozas. valami multicharacter hack n slash besorolast kaphatna.

    Hidd el en is osszkepet nezem. Minden jatekban talalsz millio idegesito dolgot. De valahogy ebben a jatekban minden rosszul all ossze. 10-bol 7 ember egybol torli, 2 aztmondja, hogy neha eloveszi azt probalgatja, 1 -nek pedig tetszik. Oke tisztelni kell azt az 1-et, de ha jatekelemzest irsz, akkor nem mutathatod be ugy, hogy 1-nek tetszik baromira, igy ez egy uberalles jatek.

    Nem keves kedvelt jatekom kerult a sullyesztobe, mint az elobb emlitett savage vagy Europe 1400 - the guild. Hidd el ritka igenyes vagyok jatekkategoriaban, de neha megfelelnek egyszerubb jatekok is. Ha 2 evente 1 olyan jatek kijon ami igazan tetszik az mar csoda nalam.
  • mainruler
    #42
    Mint már említettem, nem várok túl sokat az ilyen típusú játékoktól ,talán pont ezért nem is tudom belelovallni magam egy ilyen szenvedélyes vitába velük kapcsolatban és ezért inkább az összhatást figyelem ahelyett, hogy görcsösen próbálnék belekötni az általad is említett részletekbe.
    Az RPG valahol a Torment környékén kezdődik - ezt is mondtam már. Ami ez alatt van, az legfeljebb megmosolyogtató lehet, ha RPG-nak akar látszani. A DoM nem akar annak látszani, hanem bevallottan egy Hack&Slash játék fantasy elemekkel...nem vaskalapos, dogmák uralta Gyűrűk Ura klisékkel operál, hanem azzal, amiről az egész műfaj, a szerepjátszás szól(na)...fantázia. Igen, egy kivénhedt pap, egy stréber tanonc, egy kövér pékné ténsasszony meg egy tüzes cigánylyány... :D
    Mindegy, majd megérted egyszer. Vagy nem. Akkor se történt semmi.
  • mainruler
    #41
    Először is tartózkodhatnál a szélsőségektől, mert ugyan kiválóak az ego-közeli érzelmek felszítására, viszont egyszersmind remekül akadályozzák a megértést és mi ugye itt most nem flémelni akarunk...ugye? UGYE?

    "Ha eszrevetted volna a jatekmenetbe semmit nem sikerult adniuk, unalmas, linearis, kidolgozatlan."

    Észrevettem. Ez a megállapítás azonban majdhogynem az összes ilyen típusú játékra vonatkozik a Diablo első része óta és különösen igaz mondjuk a DS2-re, ami irtózatosan unalmas (harmad-negyedkézből vett Gyűrűk Ura és Diablo kliséket puffogtatva, 10 éves gyerekek szintjére degradált történetével), totálisan lineáris játékmenetével ala RPG rész simán aláver bárminek, amivel mostanában játszottam (egyébként épp most hagytam abba a DS2 karakterem tápolását néhány órája). Nem arról van szó, hogy nem lehet vele/velük játszani, csak épp nem kell túl sokat várni tőlük és különösen túlbecsülni nem kell őket. Nagyon megható ez a szenvedélyesség, amivel kiállunk itt az "RPG"-k mellett, csak teljesen felesleges, mivel itt szerepjátszásról szó se volt soha.

    "A sajat motort meg mindig k**vara nem ertem, hogy minek kellene fejleszteni.

    Azért, mert ha nem saját kútfőből dolgozol, akkor törvényszerűen kilóg a lóláb egy idő után (általában elég hamar).
    Nekem úgy tűnik nem igazán érted a festő-hasonlatot, hadd fogalmazzak akkor máshogy:
    Amikor játékot készítesz akkor az összkép kialakításakor minden nagyobb terület bedolgozik egymásnak, a grafika alárendeli magát a hangulatnak, olyan látványt teremt, ami illeszkedik a játék megálmodóinak elképzeléseihez, ami teljesen kifejezi az adott világ milyenségét. Az adott világ milyensége (design) viszont egyértelműen a történet függvénye hisz olyan lesz a látványvilág, mint amilyet a sztori megkövetel. Nyilván lesznek olyan áthághatatlan akadályok, melyek előrevetítik a nagyobb egységek kisebb-nagyobb kompromisszumát más egységek felé; tegyük fel, hogy egy helyszín grafikailag nem megvalósítható, ezért a design-t is kissé meg kell változtatni, hogy kivitelezhető legyen, ugyanakkor a megváltozott helyszín akár a sztoriban is változásokat idézhet elő, sötétebb, vagy inkább könnyedebb hangulat felé viheti el az egészet, ami persze megint kihatással lehet a design egészére, ami pedig ezen keresztül akár a grafikai rész átírását vonhatja maga után, ami miatt már olyan változtatások is lehetségessé válhatnak, ami miatt elsősorban módosítani kellett a designt és azon keresztül a sztorit, így ismét kibővülhet mind a sztori, mint a látvány új, gazdagabb elemekkel, ésatöbbi ésatöbbi. Az egész lényege az egység, hogy dinamikusan, teljes szabadsággal tudj valamit létrehozni az égbenyúló hegységek ódon kastélyain át az asztalon figyelő utolsó kis morzsáig, mert így lesz teljes egy játék, így kapod vissza azokat az apróságokat, amelyek egészéből összáll egy koherens valami, egy egyedi hangulat, atmoszféra. Művészi szabadság.
    Ha ez nincs meg, ha határidőre kell dolgoznod (a kreativitás gyilkosa a határidő!!), ha olyan részegységeket vagy kénytelen használni ebből kifolyólag, amit más hozott létre egy más játékhoz, egy más hangulathoz, akkor hiába is próbálod eggyé kovácsolni a különböző részeket, mert elvész belőle az a valami, ami egy jó játékot jó játékká tesz. Nem kézzelfogható a dolog, nem tudsz rámutatni, hogy "na, ettől a varázslattól nem olyan fílinges már az egész, az a füves síkság rontja le a hangulatot", de érzed, hogy nincs meg benne a teljesség.
    A korábbi hozzászólásban említettem, hogy a "termék" szintre jutott
    játékkészítés ördögi köre ezt nem is nagyon teszi lehetővé a nagy nevek, várt folytatások kapcsán, de akadtak/akadnak olyan játékok, amik az ismeretlenség homályában védve fejlődhetnek, ilyen volt annak idején a Dungeon Siege első része is. A második résznél már határidők voltak, "ki kell adni a folytatást" címszóval. Törvényszerű, hogy így sikerült, nem voltam meglepve.

    Amire próbálok rávilágítani az az, hogy egy picit szélesebb látókörrel kéne kezelni az újdonságokat és nem a jól megszokott, könnyen emészthető kliséket keresni mindenben...igen tudom, az egszerűbb, kényelmesebb, csak éppen semmi köze a gondolkodáshoz. Ne vedd magadra egyébként, kortünet (mindkét értelemben ) a dolog, egyszerűen csak annyit szerettem volna mondani:
    Csigavér!
  • n0k0m
    #40
    Mainruler te jatszottal a jatekkal? Ha meg jatszottal akkor nagyon ugy tunik csak azert mert Huuuu ebben van vmi uj. Mellesleg ez egy tortadobalas, nem humor.

    Earthworm Jim-ben total eltalat volt a poen. Sot a nyuszis jatekon is estekig jatszottunk.

    En tudom ertekelni ha valami jo, ha eltalaltan ment bele egy kis humor. De ez teljesen melle van love.

    A jatekmenetrol meg nem szoltal tul sokat. Azthiszem ha arra aztmondod, hogy elvezetes, akkor le is irtad magad. Ha szerinted te alakitod a tortenetet, es a karaktered folyamatos fejlodesen esik at, akkor te mas jatekkal jatszol (valaszd ki az elejen mi akarsz lenni, jo vagy gonosz, azt jaccal...2007-ben ez mar keves.). A palyakban semmi fantaziat nem latok, olyan az egesz mintha egy Map generator 0.01 alpha rakta volna ossze. Elso palyan ember legyen aki at tudja latni a terepet, es nem csak egy osszehanyt valamit lat.
  • n0k0m
    #39
    Nem akarok senkit lebeszelni a jatekrol, de Demo-t esetleg masoltat elobb kotelezoen kiprobalni. Ha annyit meger neked letoltesben.

    Ez a cikk akar egybol vasarlasra buzdithatna embereket, ami total nem fer. Nem sokan nyilatkoztak jot rola.
  • mainruler
    #38
    Erre azt hiszem tudok egy jó zenei analógiát: Ismered netalán Frank Zappa "Does Humor Belong in Music?" című összeállítását? ;)
    Az ilyen játékok mindig is az agyatlan hentelésről és tápolásról (még egy zenei analógia, úgyszintén Zappa-közeli, csak egy-két generációval későbbről: My cock is much bigger than yours...) szóltak, akárhogy is próbálták hóttkomolyan belevinni a "de kérem szépen, ez igenis komoly játék, RPG" maszlagot. Ugyan már... :)
    Itt egy játék, ami nem kevés (ön)iróniával fűszerezett agyatlan hentelést nyújt egy kissé újszerűbb módon s lám, a tömeg rögtön felzúdul, ha kulisszamészárlást vél felfedezni a dologban...MENTSÜK MEG A KLISÉINKET!!!...
  • Szuni
    #37
    Na szép, jól elvettétek a kedvemet ettől a játéktól.. Pedig hogy vártam, még jó, hogy benéztem ide is... A cikk alapján azt hittem, jó lesz. akkor felejtős ezek szerint...
  • n0k0m
    #36
    Te vmit krvara felreertettel mainruler.

    Sehol nem mondtam, hogy DS2 jobb mint az 1. Vagy megkozelitene. De DS2 jatszhato volt... Ez meg nem. Ez amit te istenitesz, hogy uj elgondolas arrol szol, hogy pakoljunk bele egy rakat baromsagot a jatekba, aztan majd aztmondjak, huuuu ez mennyire uj elgondolas. Ez ugyanaz mint megfogni egy marek szemetet, osszeragasztani es aztmodnani ra hogy muveszet. A szorrel belelt cseszet + magaban allo piszoart meg mindannyian ismerjuk. Te is biztos ilyen lelek vagy aki arra ranyogte, hogy istenem micsoda remek, muveszet szuletett.

    Ha eszrevetted volna a jatekmenetbe semmit nem sikerult adniuk, unalmas, linearis, kidolgozatlan.

    A sajat motort meg mindig k**vara nem ertem, hogy minek kellene fejleszteni. A leirasod szerint szerinted se a motor teszi jobba a jatekot... A hasonlatodat ugy javitanam, hogy a DOm fejlesztoi evekig viragokat meg fonalat gyujtogettek, hogy legyen festek meg vaszon. Mig a DS2 fejlesztoi megvettek egyben a vasznat es a festeket. Aztan ok befejeztek a festmenyt, mig a Dom-osok meg a vasznat foltozgattak. Amire en celoztam, hogy minek feleslegesen szenvedni 3 evet ujrairni azt, amit alapbol masik 10 csapat keszit, amikor az a jateknak csak minimalis reszet adja. Ehelyett azt a 3 evet a jatek tenyleges fejlesztesere kellene szanni.

    Elarulom, hogy baromi keves jatek van amivel tobb hetig elvagyok. A tomeg szemetet begyurom 1 nap alatt, de mivel keves jatek jelenik meg ami nem budget, igy neki kell allni gyengebb jatekoknak is. Szorakozast nyujtja egy minimalis ideig aztan bye-bye. Kedvenc jatekom a Savage- Battle for newerth, ha szerinted az egy tomeg szemet akkor egeszsegedre. Mostanaban is csak BF2, Two worlds ment.

    Ha meg tenyleges RPG-t akarsz, es meg az Oblivion is gatat szab kepzeletednek, akkor kezdj el papiron jatszogatni.
  • NeoMaN
    #35
    Majd számolj be mindenképp!
  • Lysandus
    #34
    Meggyőztetek. Kipróbálom.
  • NeoMaN
    #33
    A suliban szétverhető könyvespolcok, a csúcssüveges vénemberek meg az esernyővel rohangáló főhős tényleg egyedi atmoszférát teremt.
  • who am I 7
    #32
    a wow sikeréből absolute logikus az sc2.igy a fanoktól még több lét tudnak kicsikarni.és lőn világosság...reméljük hogy marad pénzük és elkészitik a dio3-at is :D ami elég valószinű.Csak ne olyan összetákolt vacak legyen mint a sc2...mert azon látszik, h nem 8 év munkája van....az az 1 BIZTOS.
  • mainruler
    #31
    Tudod az a baj, hogy itt már a DiabloII is mint RPG szerepel olvasatodban. Az RPG valahol a Torment környékén kezdődik, ezeknek a játékoknak nem sok köze van hozzá ami azt illeti. S mint ilyenek, már csak abban lehetnek esteleg jók, hogy valami olyasmit nyújtanak, amit a versenytársak esteleg máshogy oldottak meg. Az eredeti Dungeon Siege ilyen játék volt, atmoszférája, megoldásai üdítően különböztek a hasonszőrüek meg az eredeti Diablo kliséitől (melyek ott abszolút odaillők volak, ezért is szerettük őket), és igen, saját motorral készült, évekig halasztgatva. A második rész egy nagy tömegek által könnyedén befogadható, fákdalmasan Diablo klisékre építő valami, egyéniség és fejlődés nélkül. Kicsit kipofozták a DS motorját, hozzácsapták a Blood Magic varázslatait/effektjeit, lehagyták róla az első rész teljesen egyedi multiplayer világát és készen is állt a nagy mű. Egyértelmű visszalépés az elsőhöz képest. Persze mindannyian ismerjük az okokat...profit. A játékkészítés profitorientáltságának ördögi köre, a kiadó zúgolódik, rövidebb határidőket vár s ezért inkább licenszeltetnek részeket más játékokból, felhigítanak, butítanak...miért ne tennék? A hozzád hasonló termékre vágyó játékosokkal így is el tudja hitetni még akár azt is, hogy amivel játszik, az valójában RPG. :) Nagyon mulatságosnak tartom, hogy a hosszúra nyúlt fejlesztési időt mint negatívumot említed...tudod, ez régen normális volt. ;) Ha valaki játékot akart fejleszteni, akkor játékot fejlesztett és nem terméket készített. Egy festménynek se úgy állsz neki, hogy a tájat meg az alakokat megveszed a szomszéd festőtől és ráragasztod őket a vászonra, nemde? :) Meglehetősen szomorú, hogy a generációd már természetesnek találja a játék, mint fogyasztási cikk elgondolást. Szerinted, azért, mert sokan játszanak valamivel, attól jó lesz? :D Birkamentalitás...
    A Blood Magic-nek (most már Dawn of Magic) egyedi hangulata van, atmoszférája, amit nem tudsz megragadni azzal, hogy szétcincálod apró darabjaira. Nem a grafika milyensége vagy az animációk tökéletessége vagy a menük felépítése a lényeg, ezek max. eszközök az összhatás elérésében, nem maguk az összetevők. Vicces, hogy az emberek manapság ha már nem a jól megszokott kliséket kapják egy játékban, akkor elkezdenek nyűgösködni... :)
    A játék lényege, esszenciális rendeltetése maga a változatosság, az újszerűség és annak felfedezhetősége. Nálad nem ezek szerint, de semmi gond, ilyen a kor amiben élünk, nem a te hibád elsősorban. Csak egy picivel több toleranciát és egy kicsit szélesebb látókört, hmm? ;)
  • NeoMaN
    #30
    Hát az benne van a pakliban.
    World of Diablo.
  • n0k0m
    #29
    Bizzunk benne. Bar lehet Diablo online? :D
  • NeoMaN
    #28
    Ami sikeres, azt addig folytatják, amíg világ a világ -
    Doomok, Quake-ek, Diok, CnC-k, Tomb Raiderek stbstb.
    Lesz Dio3 az tuti!
    :D
  • n0k0m
    #27
    Ebbol a fix kamerasbol kihozni meg vmit egy TQ utan tenyleg baromi nehez lenne. Bar sztem nem lesz Dio3, inkabb egy ujabb MMo-t fognak beizzitani, ha mar lefutoban lesz a wow. Kitudja ... Igaz meglepodtem Starcraft2-on is.
  • NeoMaN
    #26
    Hát, egy TPS/FPS Dio vízió nagyon lehangoló...

    Minenesetre egy TQ után nagyon nehéz dolguk lesz az biztos.
  • n0k0m
    #25
    Juj bocsi Neo, nemneztem a neveket. :P
  • n0k0m
    #24
    Ugy van velemenyed hogy nem jatszottal vele? Akkor probald ki es akkor irj velemenyt. Nem tudom, hogy irsz ilyen velemenyt mint: "szerintem a DS2-vel legalábbis egy ligában vesenyezhetne a DoM."

    Ez a jatek unalmas, cseppet sem szorakoztato. DS 2-ot millio ember talalta szorakoztatonak, toled hallom eloszor, hogy egy szar dio 2 kopi. Persze nem olyan jo mint az 1, de nem merfoldekkel roszabb, mivel reszben azt a jatekmenetet vette at. Egyebkent kihalo felben van ez a jatekstilus es inkabb az elder scroll, fable, gothic, two worlds vonalra alltak ra. Ha lesz diablo 3 az is valoszinuleg TPS/FPS lesz.
  • NeoMaN
    #23
    Egyetértek, bár nálam még mindig DIO2 az etalon - ill. ha az újakat nézzük akkor a Titan Quest.
  • NeoMaN
    #22
    Az "öregesdi" szövegedre meg nem is reagálok.
  • NeoMaN
    #21
    Nem, nem játszottam vele, látatlanban mondom vazzeg...
    Engedd már meg légyszi, hogy legyen véleményem.
    Köszi.
  • n0k0m
    #20
    Itt szo se volt a latvanyvilagrol! Egyaltalan nem erdekel a grafika, ha kiadnanak egy Diablo 2 grafikaju, jo kis RPG-t, akkor teljesen elegedett lennek vele. Ennelfogva nem erdekel, hogy ki honnan "lop". Egyertelmuen arrol szol a jatekfejlesztes, hogy veszel grafikai motort, +kulon kis extrakat mint speedtree+ tool-ok (palyaszerkeszto ...). Ha mindenki nekiallni mindenbol ujat irni (feltalalni a spanyolviaszt) akkor 1 jatek fejlesztese +3 ev +5szoros fejlesztesi koltseg lenne. Ezzel a hozzaallasoddal jegyzettombben kellene elkezdeni irogatni jatekokat.

    Itt arrol van a szo, hogy ebben a jatekban az ujitas annyi volt, hogy betettek 4 idetlen, elore generalt karaktert (humor cimszo alatt)+ egy halom idegesito dolgot. Az egesz jatek osszessegeben budget kategoria.

    DS2 pedig szorakoztato, nem tudom miert lenne dio2 klon, amikor mar volt 1 jatekuk (akkor mar inkabb DS klon, ha igy nezzuk). Egyebkent a Ds2 es DOM kozt jopar ev telt el ami lehetoseget adott jopar ujitasra, ezeket en nem latom amugysem a Dom-ban. Szivesebben allok neki inkabb Ds2-zni.
  • mainruler
    #19
    Elnézést, de a Dungeon Siege 2 attól lett olyan, amilyen, hogy a GPG megvásárolta a Dawn of Magic (Akkor még Bloody Magic, később Blood Magic) egész látványkészletét, spell-animációit, special effectjeit ahelyett, hogy sajátot fejlesztettek volna. Többek közt ez is volt az oka, hogy a Dawn of Magic jóval később jött csak ki (most). Szerintem a DS2-vel legalábbis egy ligában vesenyezhetne a DoM, mivel jóval ötletesebb, újszerűbb, mint a szánalmasan Diablo II kópia Siege II.
    Szomorú, mivel a Dungeon Siege első része messze ötletesebb, újítóbb volt a Diablónál, de a második részből sikeresen kiirtottak minden egyéniséget, és látványában felturbózták ennek a játéknak az enginejével...
    Szerintem nem kéne leírni a DoM-ot pusztán azért, mert valami új perspektívát próbálnak belevinni a stílusba, kedves gyerekek...
  • n0k0m
    #18
    Rajtad kivul pedig mindenkinek megegyezik a velemenye....
  • Frank99
    #17
    szerintem meg az is jó erre, de tök mindegy.
    mások a vélemények, ennyi.
  • n0k0m
    #16
    Mint azt leirtam, en jatszottam vele.

    Ez nem elvezet, ez nem valodi hack n slash egyebkent se. Ez egy egyszeru dontott/felul nezetes rpg pl. Dungeon siege, de meg se kozeliti a minosege. Osszedobott, otlettelen, budget jatek. Semmi tobb.

    Ehelyett tudom inkabb ajanlani a Dungeon siege 1-2-ot, Titan Quest-et, Diablot.

    +Hack n Slash-re ott egy halom konzol jatek/konzolatirat. Devil may cry, Dinasty Warriors + egy rakat. Bar a capcom fele verekedosok szerintem a legjobbak egy kis kikapcsolodasra. Munkautani steresszlevezetesre.

    Ui. nem tudom ki szolta le a hack n slash jatekokat, tudtommal senki.
  • Frank99
    #15
    játszottál vele?
    bár én öregebb vagyok 100% mint te (ha igaz a korod 30-35...), mások az igényeink, vannak, akik MUNKA után vágynak egy kis hentelésre (nem az iskolából lógnak ugye..) arra tökéletes, ha erre a játéktípusra vágyik...
    bár erre nekem jó a F.E.A.R, és a HL2 is....
    látatlanban valamit leszarozni a legnagyobb butaság, és bunkóság....
    a VÉLEMÉNY attól van, hogy valaki megtapasztal valamit, és pro/kontra előadja a véleményét megalapozó tényeket...
  • Loverman
    #14
    szerinted
  • NeoMaN
    #13
    Ez egy borzasztóan rossz game.....
  • n0k0m
    #12
    A cikk iroja vagy nagyon perverz vagy vmit belott magaba jatek elott. A karaktervalasztonal minden joerzeku ember alkalmazza az alt+f4 -> uninstall "varazslatot". Ezzel nem hetkoznapi karakterek lettek (gondolom ezt akartak elerni, hogy ne hetkoznapi szetgyurt hosokkel indulj meg, hanem jobban magad kepzeld oda), mert en hetkoznapi karakter vagyok, magas/gyengecske/atlagos srac. De ezek a karakterek a legaljak mindennek. Probaltam lenyelni, hogy harcos karakterem egy kopasz kivenhett szerzetes, akinek jatek kozben szinte erezni lehet hugyszagat. Tehat elkezdtem jatszani, a skillrendszer/ mindehez design nagyon felre van love. Gyengen van megcsinalva kb minden. Ha kirohansz a palya szelere, a maguskepzo udvarabol egy vegtelen sivatagot latsz... Az egesz osszkep egy massza, jellegtelen, atlathatatlan trutyi a palya.

    Aztan amikor mar elso szinten azzal probaljak feldobni a jatekot, hogy kulonfele mutaciok jelennek meg a karakteren, meguntam az egeszet es uninstall.

    Egyebkent ha valaki nagyon jatszani akar, akkor az varazsoljon le egy zombit, es az kinyirja a nalad 32132131 szinttel magasabb ellenfeleket is. Jo jatekot.
  • Alwares
    #11
    Sztem is elég trágya lett, de há ez van...
  • mucsácsó
    #10
    kicsit...
    sztem ritka nagy szar a játék, annyira gagyi lett..próbáltak valamit vele kierőlködni, de egy annyira budget kategóriás olcsó jános játék lett, hogy az valami förtelem :D
    semmiképpen nem gyaláznám a Diablot azzal, hogy ezzel a zsák fossal hasonlítgatom össze... Inkább Titan Quest, azt joggal lehet hasonlítgatni! ;)
  • csgj
    #9
    hát ööö 5 csillag enyhén szólva túlzás...
  • psishock
    #8
    Csak a demot próbáltam (még régebben), de lehangolóan unalmas volt. Egyáltalán nem éreztem a pörgést ami ennél a stílusnál jellemző a minőségesebb daraboknál. Persze, ha éppen nem lenne mivel ellenni mostanában a PC piacon akkor még ráfanyalodhat az ember, na de szerencsére korán sem ez a helyzet.
  • solikka
    #7
    Hát én pár napig játszottam vele, és tényleg szép meg érdekes ez a sok mágiás rendszer de szerintem kicsit "gagyi" a menürendszer, főleg az inventory. Meg némelyik küldetésben akár 1-2 órát is kell menni ugyanolyan bányákban és ölni az ugyanolyan szörnyeket hogy elérj végre a küldetés céljához! De azért ha értékelni kéne kapna 70%-ot tőlem!

    Arról meg hogy valaki azt irta előttem hogy hüyleség hogy ha elbuksz a mellék küldikben akkor ujra felajánja az a vélemyényem hogy ez jó dolog mert ha kell pénz és van időd akkor itt biztosan szerezhetsz, sőt még néhány extra skill pontra is szert tehetsz!