13
  • Merces
    #13
    hááh lol 2007
  • Merces
    #12
    ..had ábránditsalak ki azért nem csinálnak igazán okos AI-t mert 100 bol 99 szer lenyomna azt meg ki szeretné, most őszintén............
  • Kurt97
    #11
    szerintem nagyon jó lenne, egy ilyen stratégia-fantasy keverék. ezekkel a háborúsakkal már nem nagyon tetszik a műfaj. a War3 óta csak egy pár király stratégia jött ki. de ez talán megin cool lesz. kicsit war of the ring stílus, nem?
  • psishock
    #10
    Griphons:
    "Úgy látom profi vagy abban, hogy kell játékot lehúzni a megjelenés előtt. Még ki se jött apafej, honnan tudod, hogy nem fog meglepni, és nem fogja két év múlva mindenki isteníteni a játékot?"
    Hmm, nem volt szándékomban a szemedben lehúzni a játékot, ahogy megmondtam ami tőlem elhangzott, azt az eddigi begyüjtött infókból foglaltam össze. Ahogy ezeket értelmeztem egyáltalán terveztek semmilyen különösebb egyedi dolgot ami annyira hatalmassá tenné, hogy "két év múlva mindenki istenítené" a játékot. Szóval ezért nem nagy dobás (eddig) a szememben. Különben tényleg nem az RTS, annál inkább Dungeon Siege2 "feel" jön le a játékból.

    "Azt aláírom, hogy a grafika elég divatjamúlt"
    én is ezt tettem. :)

    "Azok az emberek az igazán szánalmasak, akik az aláírásukban kérkednek gépük konfigurációjával"
    én nem a sign-okból szoktam megítélni az embertársaimat, de kénytelen vagyok belátni, hogy vannak nálam sokkal jobb képességûek is, akik ezt csettintve képesek összehozni <250 karakterből.

    Komolytalan:
    Tudod kb mostanában pont az van, amit Testudolius előttem már meg említett. Mindenki szuper inteligens AI-t harangozik be, de amikor odajutunk akkor enyhe, igen sablonos valamit kapunk vissza. Ne legyen igazam, ok. Ez a játék hatalmas erőkkel fogja földbedöngölni az eddig mesterséges inteligenciánag nevezett scripteket. Hatalmas, radikális reformokat hoz majd az RTS-ek, de az RPG-k világába, mivel 1 játékként fogja bevezetni a /gondolkodó gépet/. Ha ez egyszer megjelenik, akkor már soha az életben nem fogunk úgy tekinteni a "stratégia" gener-re mint eddig...
    Szerintem azért te sem gondoltad komolyan.
  • gyuri12
    #9
    ELFOG MENNI A GÉPEMEN!!!! emberek örüljünk!:D kár hogy olyan mint egy rpg... de ha rpg lesz,annak csak jobban örülök...főleg ha jó is lesz
  • JTBM
    #8
    Hát, ezt nem néz ki RTS-nek, ez egy RPG-nek néz ki.
    Persze majd meglátjuk...
  • Testudolius
    #7
    A legtöbb megjelenő RTS-nél forradalmi MI-ről és ügyesen taktikázó gépről beszélnek, aztán ritkán lesz belőle valami tényleg forradalmi újjítás. Ha jól sejtem mindössze ennyire gondolt. :sohaj:
  • Komolytalan
    #6
    ""A fejlesztők különösen büszkék a mesterséges intelligencia kidolgozottságára."
    nem baj, majd felébrednek és rájönnek, hogy még nagyon messze vannak attól a hatástól amit ember vs ember tud képezni."
    Bazd meg medve a létrád, ugye? Hadd jelenjen már meg, vagy már annyira szar az epéd, hogy addig nem bírod ki fikázás nélkül?
  • Griphons
    #5
    Úgy látom profi vagy abban, hogy kell játékot lehúzni a megjelenés előtt. Még ki se jött apafej, honnan tudod, hogy nem fog meglepni, és nem fogja két év múlva mindenki isteníteni a játékot?
    Azt aláírom, hogy a grafika elég divatjamúlt, de egy rts-nél az csak másodlagos dolog. Ha meg tud fogni olyan játékélményel, ami anno csak a warcraft2-nek sikerült, akkor nálam nyerő. Mindez a jövő zenéje.
    Egyébként meg ez a hír nem játékteszt, hanem beharangozó.
    (Azok az emberek az igazán szánalmasak, akik az aláírásukban kérkednek gépük konfigurációjával)
  • psishock
    #4
    off:
    (mellesleg tud valaki olyan /magyar/ fórumot ahol modjuk /beszélgetni/ is szoktak a játékokról, azzal kapcsolatos hírekről, mert az utúbbi időben, ha nagyon finoman is szeretnék fogalmazni, az SG nem elégíti ki az ezzel kapcsolatos igényeimet. Egy "lol" pl nekem nem válasz... de az is lehet, hogy én várok el sokat? Ez most a trendy, a (hyper) short kommentek?)
  • psishock
    #3
    a játék külcsínyét nem kommentálom mert kategórián kívül esik (vagyis... régebben már megtettem), viszont az alapötlet annyira nem egyedi, warcraft 3-, spellforce-, és hasonlókkal már találkoztunk, ami szintén fantasy/rts/rpg keveredett elemeket vonultatott fel. Sajnos (?) az eddigi infókból szerintem ez nem fog közéjük rugni.

    "A fejlesztők különösen büszkék a mesterséges intelligencia kidolgozottságára."
    nem baj, majd felébrednek és rájönnek, hogy még nagyon messze vannak attól a hatástól amit ember vs ember tud képezni. Nagyon rövid idő alatt ki lehet ismerni minden taktikát amit a gépnek előprogramoztak. A gépnek sokkal dinamikusabbnak kellene, hogy legyen. Folyamatosan kellene figyelnie minden reakciónkra, és akár menet közben is változtatni az elképzelésein. Nem belezavarni minden egységet a bivalyerős védelembe, hanem 1-2 felderítőt küldeni, ha észrevesz valami gondot, akkor onnan hajtani a tömeget ahol éppen kevésbé van kibetonozva. Akár több oldalról is támadhatna egy időben, ne legyen olyan egyszerû az életünk, de csomó módszer van, oldják meg hogy a szerencsétlen AI legyen kreatívabb. ^_^

    hemmmm.... élesztené fel inkább valaki szegény dungeon keeper III-at, az előző részek legalább vicces és nagyon szórakoztató projectek voltak...
  • psishock
    #2
    "Manapság híján vagyunk az izgalmas stratégiai játékoknak." ,
    "Szinte minden napra jut egy-egy Crysis, Unreal 3, vagy éppen Enemy Territory hír"
    hát igen , hírekből, igérgetésekből, bejelentésekből nem szenvedünk hiányt, csak amikor oda kellene jutni, hogy kiadják a játékot akkor általában egy hosszú huzavonával, push-back(ekk)-el találjuk szembe magunkat (persze nem a te hibád természetesen :). Pl ha már a témánál vagyunk, mondjuk a kétarcú stalker-en kívül nem tudom milyen FPS-re gondolsz ami ki is jött a közelmultban? Arra is vártunk egy csöppet. Stratégiákból viszont éppen, hogy nem szenvedtünk hiányt: supreme commander, c&c3, warhammer, sparta, de gondolom még tart a lista (viszonylag követem).
  • quantum
    #1
    Wow...ilyen rendszerkövetelményt is régen láttam már...