13
  • Hegyikecske
    #13
    és hogy ellenőrzik hogy az oldalt én ki is nyomtattam? legegyszerűbb vmi virtuális nyomtatóba küldeni, mert ha én csak bannerrel teli oldalt nyomtatok akkor amennyi festéket elhasznál, csak annyit kapok vissza is, ergo 0ánvagyok, azaz egy csomó papírt elcsúfított és még nem is jártam jól...
  • Zoleeca
    #12
    Hmm...szerintem mindenkit befolyásolnak a reklámok, de nem úgy hogy mikor meglátod akkor egyből felkapod a fejed hogy "Ez nekem kell!!!" és indulsz le a boltba.
    Inkább úgy hogy ha ott vagy a boltban és venni akarsz mosóport, akkor az ismerős márkák felé kacsingatsz. Amiket reklámokból ismersz. Nem azért mert tuti jobb. Olyan ember meg szerintem nincs aki - a mosóporos témánál maradva - kipróbál mindent hogy objektíven döntsön arról hogy mit vesz meg.
    SZVSZ - nem tanultam marketinget.
  • Tetsuo
    #11
    Nálam is Pelikan autentikusabb mint a béna HP.
  • ProClub
    #10
    LOL majd úgy nyomtatok egyetemi jegyzetet, hogy rajta lesz az animált banner. :P
  • atomkrumpli
    #9
    "Pelikan nevű olcsó tintapatronokat gyártó és piacra dobó céget"

    1840 vagy mikor alakult a peli, amikor a hp még azt se tudta mi az a tinta
  • JL666
    #8
    Pedig coca colával sokkal jobb ízé van vagy cherry coke-kal :-)
  • Cat #7
    "miért éri meg a tintapatron gyártójának, hogy ingyen adjon nekem tintát"

    Ez olyan kérdés, hogy miért éri meg a nyelviskolának, hogy kinyomtat többtizezer szórólapot, majd fizet embereknek azért, hogy a metróaluljároban a kezedbe nyomják :) Tökingyen! :D
    Ráadásul ez a kinyomtatásos módszer jóval hatékonyabb, ugyanis foglalkozol a dologgal, és szinte biztos, hogy el is olvasod a tartalmát.
  • Gerygrey
    #6
    ki vesz csak a reklámok alapján cuccot?

    Sajnos nagyon sok a birka, aki elhisz mindent amit a tévé mond. Ha nekem például Coca-Cola reklámot nyomatna a DVD borítóimra a nyomtatóm, akkor életem hátralevő részében csakazértis pepsivel innám a boroskólát :)
  • Troll
    #5
    Sosem volt tintasugaras nyomtatóm, és sose nem is lesz. Lézerem már akadt, de kiöregedett, de ha legközelebb nyomingert veszek, az is az lesz. Ha meg színest akarok, akkor jól meggondolom, hogy mit akarok kinyomtatni, és kifizetem érte a pézet a CopyGeneralban (vagy beviszem melóba, és kisuttyantom ott).
  • windoki
    #4
    Ezt a szánalmas ötletet.
    Ez az szennyezzük csak a Földet. Hajrá hajrá.
    (De most komolyan, ki vesz csak a reklámok alapján cuccot? Annyira fel van fújva ez a reklámozás...)
  • UPHO
    #3
    Arról nem is beszélve, hogy fogok egy teljesen üres tintapatront, és azzal kezdek nyomtatni. Közben sem papír, sem tinta nem fogy, én meg jól felmarkolom az ingyencuccot.

    Még az ötlet felvetése is szánalom. Kapunk elég reklámot az arcunkba olyan helyeken is, ahol igazán nem számítunk rájuk, erre magunk, önszántunkból nyomtassuk ki őket alamizsnáért...na persze
  • szilagyiv
    #2
    szánalmas, hogy mit meg tesznek cégek a reklámok eladásáért.
  • Gerygrey
    #1
    Nem véletlenül merült fel azonban a kérdés, hogy a négy eredeti tintapatron megér-e annyit, hogy az ember naponta reklámokat nyomtasson.
    A kérdés nem ez, hanem hogy miért éri meg a tintapatron gyártójának, hogy ingyen adjon nekem tintát, amivel én telenyomtatok 4-5 A/4-es oldalt reklámmal, majd hajítom a kukába? Pontosabban, miért éri meg ilyen felületen hirdetni? SZVSZ ennek a módszernek a hatékonysága kábé "a metróaluljáróból feljövet kapok egy szórólapot amit napi rutin hogy az első kukába dobok" megoldáséval egyenértékű, vagyis nulla körüli, és ez az ingyen osztogatás legalább olyan bukta lesz mint az Il Ferro esete