15
  • elpazo
    #15
    a zenészes témához nm szolnék hozzá mer jopáran előttem is leirták azt amit én is gondolok..
    bakagaijin nevű felhasználó commentjéből kiindulva hama rá lehet jönni 1-2 dologra: pl az online-streamelt rádiok müsorait könnyedén rögziteni lehet, ergó a számokat mindenki megszerezheti.
    a másik tv adós/sorozatos dologhoz mg csak annyi h pl a tv gyárto kadják az emberek kezébe a lehetősséget, avval h pl reklámozzák h xy dvd felvevővel rögzitse kedvenc műsorát, vag a saját hdd vel rendelkező tv-k is ugyanezt a célt szolgálják, na már ha én igy felveszem a dolgokat és mutogato mak kergó ugynaugy terjesztem a dolgokat..

    ja nm azér irom, de van egy haverom aki nem egész négy éve gyüjti a zenéit, mind saját maga szedte p2pn(torrent) keresztül, most van kb 24000(~2000 óra) száma..szoval ha igy nézzük a za 4000 szám 'elenyésző'..
  • n0k0m
    #14
    Annyi ember tolt le illegalisan es osztja meg azt az interneten, hogy ennyi embert mar nem lehet megbuntetni/megfogni.
  • HavocS
    #13
    Hát a 4000 szám se egy nap alatt volt, 3-4 év alatt röhögve össze lehet gyűjteni úgy 7000 számot, hogy ismered is őket... a zenészek érdekei meg hol lennének már védve, naná, hogy a kiadóké van. Zenészek közül se sok olyat ismerek, aki igényes zenét csinál (figyelem! csinál, és nem csinálnak neki!), ebből gazdagodott meg, és ugrál azért, mert letöltenek...
  • Visor
    #12
    Hülyék ezek. Már nem tudnak kiket bűntetni, azt most kinéztek maguknak egy nekik nemtetsző réteget. De elküldeném őket egy hidegebb éghajlatra!
  • Rincewind
    #11
    Ebbol szerencsere en semmit nem ereztem, ugyanaz a "define the line" poszter van fent a comp. lab-ban mar egy eve. Semmi tobb...

    Mondjuk szerintem az is hulye aki egyetemi gepeket hasznal zeneletoltesre. Alapbol figyelnek mindent kulonbozo programokkal, nehogy valami porno oldalt nezegessenek a diakok, ami nyilvan kiszuri az illegalis letolteseket is. emelett nalunk peldaul addig el se kezdheted hasznalni, a gepet ameddig le nem ok-ztad az ablakot, ami arrol vilagosit fel, hogy a szamitogep nem tanulmanyokra valo felhasznalasa jogserto. Mondjuk ez Texas irrefele eleg komolyan vesznek mindent...

    Mindenestre total idiotanak kell lennie annak, aki egyetemi gepet hasznal illegalis letoltesre, fuggetlenul attol, hogy hol el az illeto... :P
  • Heavy knight
    #10
    Ők sztem nem a zenészek érdekeit védik, hanem sokkal inkább a kiadókét.
    Az előadók aligha bánnák, ha valai szereti a zenéjüket,v. csak ismerkedik velük és így nő a népszerűségük.

    Remélem nálunk ilyen nem fordulhat elő, mert akkor sokan nagyon benne lennének a slamasztikában.:)
  • bakagaijin
    #9
    Nem szorosan, de kapcsolódik a témához. Nagyon nem értem, hátha valaki tud segíteni. Miért van az, hogy a rádiók igyekeznek minél több emberhez eljutni, online is streamelni, többezer rádióadó streamel online (ebben ugye nincs benne a csak-online rádióadó, amikre más szabályok érvényesek és igyekeznek ellehetetleníteni őket), egyes adások archívumai elérhetőek p2p hálókon. Míg a tv-adók (többsége, tisztelet a kivételnek) ezzel szemben igyekeznek a nézőket megregulázni: feljelenteni az általuk leadott műsorok megosztóit, különös tekintettel a sorozatokra.

    És ezt így hogy?, csak hogy a klasszikusokat is idézzem.
  • Csaba42
    #8
    Kicsapták a diákokat is iskolákból? Ez aztán a kib* nagy lol dolog! Lazsi pedig leírta azt, amire én is gondoltam a cikk olvasatán. Ez a RIAA egy utolsó szemét banda.
  • Teppik Amon
    #7
    Ó Uram! A mindennapi fenyegetésünket add meg nekünk ma!
    A drogosokkal meg a dílerekkel foglalkoznának ennyit!? Jahogy azokat nehezebb elkapni, így meg könnyű a felderítési statisztikát javítani?
  • Sir Quno Jedi
    #6
    Na, azért azt megvárm, míg a Kandóról is kicsapnak, ha letöltessz egy MP3-mat! :DDDD
  • lazsi
    #5
    Az igazság az, hogy amióta az internetről a zene minden ember számára ingyenesen hozzáférhető, azóta a koncerteken másfélszeresérő nőtt a közönség száma. SZóval aki igényes zenét alkot az jobban él mint valaha. A kiadóknak ugye az a gondjuk hogy ők a koncertekből nem zsebelnek be pénzt, azt a művész kapja, az a művész akire minden buzi jogvédő hivatkozik, hogy meglopják. Sokkal inkább a kiadó lopja meg úgy hogy az eladott lemezeknek után bejövő pénz csupán töredékét kapja meg.
  • sh4d0w808
    #4
    RIAA - a bátor, mindenkit megvédő szervezet, aki kvázi-gyerekek ellen feljelentéseket mer tenni, büntetéseket kiszabni rájuk, megfélemlíteni őket.
  • AranyKéz
    #3
    Miért nem tiltják már be a kizárólagos szerződéseket a kiadókkal ? Mert így nincs igazán versenyhelyzet a kiadók között...
  • Szefmester
    #2
    de azért 4000 zeneszám... nekem is van 2-3000 de nem is tudom mintdet meghallgatni..
  • aaaaa
    #1
    Midjárt bőgök , hogy tönkremennek... Rohadt egyetemisták... De inkább rohadjon meg a zene-"IPAR", ez müvészet kellene hogy legyen, nem ipar. És majd ugyanígy sajnálni fogom a festő és költő ipart is. Normális körülmények között azért lesz művész egy művész, mert tehetséget érez hozzá. A zeneipar meg nem a műveszt védi ,hanem a saját mocskos lehuzós uzsora hasznát. Egy könnycseppet nem szabad értük ejteni, ha csődbe mennek. Az igazi tolvajok a kiadók, akik halálra keresik magukat egy egy művészen, közben mérhetetlen pénzéhségükben gyerekeket fenyegetnek, és próbálnak perekkel, megfélemlítéssel még több pénzt összeharácsolni.