15
  • gegeraaa
    #15
    sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! A 4-ben amikor meghozzák a belgát és nyilik le a repülő hátulja ott szól egy rap zene és annak szeretném megtudni az előadőját és a cimét!!! Előre is köszönöm!!!
  • Dante73
    #14
    Apám, Te aztán sötét vagy...
    propaganda, elvtársak, nem zavar hogy 2007 van?
    Vagy müködött az agymosás? Javaslom a SAJÁT GONDOLATOK használatát.
    Egyszer kell elkezdeni, és megy magától, ráadásul marha jó érzés.
  • winnie
    #13
    nem kell kifejteni, ostobaság. igazából a magyar gondolkodásról jó látlelet. (és a togóiak ízlésével mi van? vagy a peruiakéval?)
  • Iwant2Belive
    #12
    "a japánoknak van a legszarabb ízlés"

    Ezt kifejtenéd? Csak mert így elsőre elég nagy ostobaságnak tűnik:S
  • fapapi
    #11
    Gratulálok magunknak....
  • gyuri12
    #10
    jójó,ők is ott vannak az élmezőnyben:) de sztem a japók az elsők!
  • winnie
    #9
    nem keverem, miért tenném? a film marketingjébe meg ugyanúgy beletartoznak a plakátok is, de attól még igaz, amit írtam.
  • avman
    #8
    azért ne keverj össze egy mekis/autós/telefonos/alsógatyás reklámhadjáratot egy trailerrel. jóvan, tom ez így sarkított, de reklám és reklám, marketing és marketing között is van különbség.
  • saco
    #7
    Én speciel várom a Spidermant :)
  • winnie
    #6
    Ó! oké, hogy egy újszülöttnek minden vicc új, de tényleg csak most fedezted fel a spanyoviaszt? ja, nem, mert akkor nem írnál ilyesmit, hogy "Minél jobban reklámoznak valamit annál többen mennek el rá.", mivel nyilvánvaló butaság. (ha ilyen egyszerű lenne...)

    1. minden filmet a reklámja ad el. nem csak magyarországon. (durva is lenne, ha magyar jelenség lenne)
    2. az erős reklám egyáltalán nem jelent sikert. nyomott film is bukott meg, alig reklámozott is lett siker.

    a taxi 4-et nem is kellett reklámozni, hiszen az emberek az első 3 rész alapján maguk bementek.

    idén leginkább a 300 volt az a film, amire a reklámjával ment be az ember.
  • Tecnamo
    #5
    Ez elkeserítő. Egy film nézettségét Magyarországon úgylátszik h a propaganda határozza meg... Minél jobban reklámoznak valamit annál többen mennek el rá.
    És ez miért elkeserítő? Mert ezekszerint rettentően befolyásolhatóak a magyar emberek, köszönhető a médiának ami persze az elvtársak kezében éli világát...
  • DoctorJohnson
    #4
    Nem,nem, ízlés terén az oroszok verhetetlenek :D
  • DoctorJohnson
    #3
    Majd jövő héten átveszi a dobogót a pókember
  • gyuri12
    #2
    eddig azthittem,hogy a japánoknak van a legszarabb ízlésük... ha a magyarok így folytatják,akkor legyőzik őket:)
  • avcom
    #1
    két nézhetetlen film az élen
    bravo :)