Szekeres Viktor

Továbbra is a T4xi uralkodik itthon

Úgy tűnik nincs elegünk Emilien és Daniel kalandjaiból, hiszen premierjének második hetében is a Taxi negyedik részét néztük meg legtöbben.

Budapesten majd 20 ezren látták a filmet, ami hatalmas zuhanás a premier 55 ezres nézőszámához képest, vagyis leszűrhető, hogy a közönségreakció kevésbé jó a filmmel kapcsolatban és valamelyest az érdeklődés is lanyhult, hiszen a 2-3. rész jóval több embert vonzott az első két héten. Ennek ellenére mégis korrektnek mondható a francia autós komédia szereplése, hiszen négy friss premiert is megelőzött.

Bruce Willis (sajnos borzalmas) Vadidegen című filmje 13168 nézővel nyitott a második helyen, míg Eddie Murphy, minőségileg ugyancsak nem éppen tökéletes Norbitja, szinte észrevétlenül, 7183 nézővel mindössze a negyedik helyen debütált. Hazai premierként az 56 csepp vér című 56-os Rómeó és Júlia BS-musical filmváltozata 3810 nézőt vonzott bemutatásának hetén.

Hozzászólások

A témához csak regisztrált és bejelentkezett látogatók szólhatnak hozzá!
Bejelentkezéshez klikk ide
(Regisztráció a fórum nyitóoldalán)
  • gegeraaa #15
    sziasztok! Egy kis segítséget szeretnék kérni! A 4-ben amikor meghozzák a belgát és nyilik le a repülő hátulja ott szól egy rap zene és annak szeretném megtudni az előadőját és a cimét!!! Előre is köszönöm!!!
  • Dante73 #14
    Apám, Te aztán sötét vagy...
    propaganda, elvtársak, nem zavar hogy 2007 van?
    Vagy müködött az agymosás? Javaslom a SAJÁT GONDOLATOK használatát.
    Egyszer kell elkezdeni, és megy magától, ráadásul marha jó érzés.
  • winnie #13
    nem kell kifejteni, ostobaság. igazából a magyar gondolkodásról jó látlelet. (és a togóiak ízlésével mi van? vagy a peruiakéval?)
  • Iwant2Belive #12
    "a japánoknak van a legszarabb ízlés"

    Ezt kifejtenéd? Csak mert így elsőre elég nagy ostobaságnak tűnik:S
  • fapapi #11
    Gratulálok magunknak....
  • gyuri12 #10
    jójó,ők is ott vannak az élmezőnyben:) de sztem a japók az elsők!
  • winnie #9
    nem keverem, miért tenném? a film marketingjébe meg ugyanúgy beletartoznak a plakátok is, de attól még igaz, amit írtam.
  • avman #8
    azért ne keverj össze egy mekis/autós/telefonos/alsógatyás reklámhadjáratot egy trailerrel. jóvan, tom ez így sarkított, de reklám és reklám, marketing és marketing között is van különbség.
  • saco #7
    Én speciel várom a Spidermant :)
  • winnie #6
    Ó! oké, hogy egy újszülöttnek minden vicc új, de tényleg csak most fedezted fel a spanyoviaszt? ja, nem, mert akkor nem írnál ilyesmit, hogy "Minél jobban reklámoznak valamit annál többen mennek el rá.", mivel nyilvánvaló butaság. (ha ilyen egyszerű lenne...)

    1. minden filmet a reklámja ad el. nem csak magyarországon. (durva is lenne, ha magyar jelenség lenne)
    2. az erős reklám egyáltalán nem jelent sikert. nyomott film is bukott meg, alig reklámozott is lett siker.

    a taxi 4-et nem is kellett reklámozni, hiszen az emberek az első 3 rész alapján maguk bementek.

    idén leginkább a 300 volt az a film, amire a reklámjával ment be az ember.