12
  • Tetsuo
    #12
    még 10 évig biztosan nem. ;)
  • GulaSoft
    #11
    Persze mondom neki pizza erre kidob 3000 smst a telefonomra a pizzázók neveivel. Hihető.
    Majd ha a beszédfelismerés ott tart, hogy a számítógépem tényleg megérti amit félhangosan félálomban elmotyogok az orrom alatt, na akkor lehet ilyet csinálni.
    Jó cég a google, csak azért nem kell túlmisztifikálni!
    Ha jobban megnézitek a gmail sem egy mai találmány, csak azért használom, mert egy akkora cég áll mögötte mint a google, de igazából semmi rendkívülit (olyat amit eddig még más nem csinált) nem alkottak még soha.
    Böngésző volt eddig is
    Webes levelező volt eddig is
    Kereső volt eddig is
    Könyvdigitalizálás volt eddig is és sorolhatnám.
    Az más kérdés, hogy esetleg jobban csinálnak pár dolgot, de ez a beszédfelismerés nem az ő asztaluk, még a magyar helyesírásellenőrzőjük sem jó, nem hogy a beszédfelismerés, ami egy kicsit nehezebb téma.
  • bandypappa
    #10
    Hány éves a norvég király?

    Háú old iz dö norvédzsian king?

    Mondjuk erös ausztrál vagy dél-texasi tájszolással nem hinném hogy megbirkózna a szoftver.
  • Caro
    #9
    És? A termelékenységhez amúgy sem járultak hozzá. Vagy ha igen, akkor most már nékülük is lehet biztosítani.
    Majd szereznek hasznosabb állást.
  • fourgee
    #8
    "Még a meglévő szolgáltatásaikat nem fordították le mind magyarra, akkor meg mit akarnak?"
    Ne sajnáld Konkrétan 1 fordítót ismerek, aki valamennyire tud angolul (Londonban vszinüleg nem értenék meg a csávót), a számítógéphez segg hülye, de qrvára el van/volt szállva magától, mert ő a műegyetemre jár(t). Ha a többi fordító is ilyen, akkor érthető, hogy sok fizetett fordítás miért olyan katasztrofális. Maradok inkább mindenből az angol verziónál (pedig soha nem tanultam angolul). Pl. Nero-nál is, eredeti változatban minden egyértelmű és áttekinthető, viszont magyarra olyan szörnyűen fordították le, hogy át kell gondolni minden egyes dolgot, hogy jó helyre bökök-e az egérrel...
  • aaaaa
    #7
    A kézi kapcsolású telfonközpontok is megszűntek, világszerte több százezer telefonos kisasszony állása szűnt meg ezzel. Mégsem sirja vissza annyira senki.
  • Penge4
    #6
    Van benne valami. De ebben a témában nem igazán lehet igazságot tenni, attól függ, milyen szemszögből nézzük. Ha olyan szakmád van, hogy ilyen miatt elveszíted az állásodat, akkor szar ügy, de amúgy meg amióta ember él a Földön, mindig arra törekedett a kőbalta feltalálásától kezdve, hogy minél több feladatot minél egyszerűbben, gyorsabban elvégezzen és amit csak lehet, automatizáljon. A robot nem kér fizetést, folyamatosan dolgozik, nem megy nyugdíjba, táppénzre, nem fáradt, nincs rossz napja, nem sikkaszt, nehezebb kiverni belőle különböző infókat...stb tehát csak előállítási költség+áram/karbantartás => költségminimalizálás=profitmaximalizálás. Előbb-utóbb minden munkakör megszűnik, minden attól függ, kinek mi áll érdekében és olyan ütemben fejlődik az ipar/technológia.
  • 1hengeresVmotor
    #5
    teszem hozzá hogy a magyar tudakozó + ban is googlet hasznalnak.......
  • Frosty01
    #4
    nem kár értük.
  • BCs design
    #3
    csak kísérleti fázisban van a dolog
    egyébként még senki nem tudod normálisan beszéd felismerést csinálni, szov. könnyen lehet, hogy ez is befuccsol
  • Cat #2
    itt most nem az angol nyelv a lényeg hanem a beszédfelismerés: kapásból értelmetlenné válnak az indiai ügyfélszolgálatok, több százezer, világszerte pedig több millió ember veszti el majd az állását, ha egy szoftver is át tudja venni a feladatot.
  • Penge4
    #1
    Még a meglévő szolgáltatásaikat nem fordították le mind magyarra, akkor meg mit akarnak? Angol nyelvterületen leeht, hogy majd szakít a dolog, de itt sokára lesz belőle valami...