39
-
#39 A Stalker körítés eredetileg a Sztrugackij fivérek novellája alapján lett felépítve (Piknik az árokparton). Ebből nem mellesleg Tarkovszkij film is készült.
Ezt a csernobil baromságot a marketing találta ki, mert az előbbit nem ismeri a nyugati világ, utóbbit meg igen. -
DeviloftheHell #38 na érdeklödnék én arrol hogy lehet a cikben emlitett fegyvert javitást elérni -
who am I 7 #37 máskor ne írj ilyet, h 8. éves, mert ilyenkor mindig rájövök, h mennyire telik az idő -
n0k0m #36 "bakvarnyu
2007. feb. 25. 15:20 | privát | válasz erre | #28
ja te aludni meg enni akarsz egy fps játékban grat"
Igen, sok ember (mint en is) szereti a jatekstilusok keresztezeset, ujjitasokat. Ennyi erovel akkor a Black and White az egyik leg elszartabb jatek, mivel ki akar egy allatot simogatni egy RTS jatekban..... -
High Voltage #35 Strogg:
En egy hete alltam neki a SystemShock 2-nek :)) Es valoban siman megallja a helyet hangulatilag, meg 8 ev utan is. Ennyire reg szartam be barmifele jatektol. -
#34 ezt hogy értesem? ha jól fejtem le amit mondani akartál, a magas gépigény egy motor képességének számít? mert akkor elég nagy gázban vagyunk grafikus motor téren :D
/és bízhatsz bennem hogy tudom mire képes az UE3.0
azt nem tudom hogy mire akartál kijönni :S -
strogg #33 Nos gyanítom a jelenlévők többslge nem játszott a system shock 1-2. részével:)
Én ahhoz mérném a harmadik részt. Mert a mai napig havonta egyszer nekiállok kószálni a von braun fedélzetén, annyira ottvan. Pedig a játék 1999-es, és bizony már 8. éves!!! :) -
Wittgen #32 Felőlem csinálhatnak bármilyen csili-vili UE3.0 engines játékokat, ha azok 10 perc alatt nem fognak meg hangulatilag, jön az uninstall... -
#31 -
Loverman #30 "az hogy az eddig megjelent UE3.0-ás játékok mind magas gépigénnyel voltak nem a motort minősíti hanem a trehány fejlesztőket..."
hm, ezek szerint még nem láttad a motor képességeit... -
#29 ne szidd a CS-t -
#28 ja te aludni meg enni akarsz egy fps játékban grat -
#27 akkor pár tisztázás a nagy SG-s hc fórumharcosoknak :D
az online gaming az nem egyelő a hent-el
az online gaming az interaktivitása miatt remek (és a variációk sokasága miatt)
a CS még mindig nem szaros
sp gaming filmes (már ha jó) helyzetekkel való teletűzdelése miatt mindig fontos marad
az hogy az eddig megjelent UE3.0-ás játékok mind magas gépigénnyel voltak nem a motort minősíti hanem a trehány fejlesztőket...
-
#26 2007-van mit akarsz egy szaros CS-vel -
Szefmester #25 Mindkettőt várom, bár a STALKERT inkább csak vártam. Mióta meghalottam hogy azok az újítások nem lesznek benne amit igértek /evés, alvás, rpg-s részek/ már nem sokkal több mint egy storyorientált szabad fps.. -
Wittgen #24 Igenis szükség van jó sztorival rendelkező single játékokra. Aki hiányolja az online módokat némely progiból (ha 10-ből 1 nem játszható online, már sokat mondok, az szerezze be CS-t, vagy egyéb progit. ÉN imádok single progikkal nyomulni, de emellett ha kedvem van, a neten is nyomulok az erre kifejezetten specializált gámákkal. -
#23 De, multi játékok is tele vannak butákkal. SC:CT-ben lévő botok értelmesebbek, mint némelyik online játékos. SC-ben az ellenfelek megpróbáltak bekeríteni, riadóztatták a környéken lévőket, fedezék mögül lőttek rád, amíg a másik közelebb jutott hozzád, vagy megkerült és hátba vagy oldalba támadott. -
dcyrax #22 én a dukot várom, de nagyon -
#21 "Aki előre megscriptelt akciót akar, az válassza a Crysis-t, de annyit azért elárulhatunk, hogy az igazi élvezet nem az előre, megrendelésre legyártott ellenfelek legyőzésében, hanem embertársaink jó értelemben vett leigázásában rejlik."
-
szurka #20 Stalker, a csernobili kopó, heheheh
Huhh, én a Bioshockot várom, annál idiótább játékot még nem láttam:D -
archkoven #19 Akkor én valszeg a kisebbség vagyok.
Számomra sem túl élvezetes gép ellen játszani (bár volt pár FPS ami nagyon tetszett), a halflife2-őt végig se vittem annyira untatott. Igaz engem online is egyre jobban untat a műfaj -túl egyszerű egy RTS-hez képest: futok, ugrok, bújok, lövök -kurvára nem motivál, hogy versenyképesebb legyek benne. -
avman #18 megfordítanám a dolgot, a nagy többség számára még mindig sokkal élvezetesebb egy ai ellen játszani valamilyen körítéssel, mint a hentimádó, rankfüggő progémer arcokkal. -
#17 QW:ET-ről előző cikkben írtak, nézd csak meg. Egyjátékos-orientált FPS nem tudom miért fáj, elhiszem, hogy téged zavar a történet/cselekmény egy játékban, de más nem így áll vele. Meg aztán nem mindenkinek van napi sokórája "edzésben" tartani magát (hogy ne ő legyen az ugrás közben hátrafordulva sniperrel mindenkit lekapó pro-gamer (netán cheater) áldozata), nomeg a multi élménye az a játékostársaidtól is nagyban függ-számomra elég egy rakétavetőző láma, hogy megnyomjam a "disconnect" gombot... -
#16 nna szép a kvékvór enemiterritori nnna meg persze a frontlájn:fuel of war-ral mi lesz miért mindíg ezeket a díszbuzi fps-eket kell nyomatni amikor köztudott hogy az fps az online legyen 2007 van és még mindíg nem ismerik el az igazi multis cuccokat -
#15 Hát a source motor nem éppen skálázható volt, hanem inkább jól optimalizált, így régebbi gépen is high közeli grafikával futott... remélem itt is az lesz, mer az jó :) -
#14 Őő, 100ms késleltetéssel hogy lehet valami játszható?:) Egyébiránt meg fejlesszék csak a singleplayer gameket, nem mindenki csak a hent miatt játszik... -
j6 #13 Pont azért fog gyengébb gépeken is elmenni. Az unreal motorokat eddig is mindig jól be lehetett állítani a gép teljesítményét figyelembe véve. -
obe #12 a bioschock 100% hogy pc-re is jön, és mivel unreal 3 motor hajtja, izmos gép kell alá -
Inquisitor #11 "A BioShock elvileg a SystemShock 3 nevet viselné a legszívesebben, de a kőkemény EA-üzletpolitika miatt az Irrational Games-nek új név után kellett néznie, és őszintén szólva a fejlesztők a névválasztásnál sem vallottak szégyent."
Ejnye, az egy dolgo, hogy elvesztették a SystemShock nevet a készítők, de éppen ezért SEMMI köze az "Űroperának" ehhez az 50-es évek végén játszódó örülttudosos rémlátomásnak. A játékban használt FPS és RPG részek lettek átemelve illetve modernizálva. De ettől még várjuk szeretettel :D
A Stalkernél meg azért a story vonalon meg lehetne említeni a Sztugackij tesók novelláit, meg a túl művészire sikerült film verziót is, mert ha csak nagyjából is, de közük van a játékhoz. -
Inquisitor #10 Ne túlozz, azon a VGA-n csak DX8 módban megy, igaz úgy is elég jól néz ki. -
spy803 #9 Elkeserítelek, de én egy 2,4-es pentiumon tolom ATi 9600XT és 1giga ram társaságában. Röccenés nélkül megy fullban. -
heyman8909 #8 Gondolom atomerőműre lesz szükségem, hogy menjen pl a stalker. Legalább egy csernobili atomerőmű -
HUmanEmber41st #7 Az FPS játékok halála az A.I. Soha de soha nem lesz olyan intelligens, mint egy tapasztalt, élő ellenfél. Látott-e valaki olyan A.I.-t amelyik képes odakúszni egy ellenséges sniperhez, és hátbakéseli?
Én nem találkoztam ilyenekkel.
Hagynák a fenébe, inkább fejlesszék a net kódokat, h akár 100 feletti pinggel is játszható legyen egy gamma. -
DagadtNinja #6 A BioShockhoz nem kell uber PC mert X360 ra jon csak ki. (legalabbis egyelore)
A STALKER-rol is azt irtak, hogy olyan mint a source motor, remekul skalazhato, igy egy regebbi gepen is kepes kellemesen futni. Varom szeretettel mindkettot...
Huxley is johetne mar igazan. Itt talalsz rola nemi infot, es par kepet: http://www.cybergen.hu/?q=node/229 -
POrtal #5 Már kezdem uni. Jönnek ki a szebbnél szebb játékok über pc kell hozzá meg minden, de a történetük egy kalap szar a játékmenet is és még sorolhatnam. Remélem ezeknél nem lesz ez probléma és végre kapunk valami értékeset is amit érdemes végigvinni. -
#4 Apropó Unreal3 engine. A Huxley-ról nincs valami uj infó? -
#3 A STALKER-t már iszonyatosan várom és amiért idáig huzták sokat el is várok tőle! De ha nem lesz akkora nagy cucc akkor is biztosan végigviszem :).
A Bisohock meg jó kis akció-horror vegyités. Jó lesz az is.. -
RpPRO #2 YAWN... -
#1 Én mind a kettőt baromira várom!!!