3
  • AranyKéz
    #3
    Hol van az "internetes tesztek", "internetes fórumok" ?


    Rokonok, ismerősök, barátok idióták.
    Szórólapok, reklámújságok mennek ki egyből a kukába.
    TV reklámok alatt átkapcsoljuk másik csatornára a tévét.
    Bolti reklámra eddig még nem figyeltem.
    Kereskedők ajánlását most már leszarom, mindig azt ajánlják amiből éppen túl sok van készleten (SMC router fúj).
    Sajtóhirdetéseket észre se veszem.
    Plakáthirdetések nem nagyon érdekelnek.
    Termékkatalógus néha hasznos lehet, de ha csak valami konkrét dolgot keresek, ott viszont már jobban körülnézek és nem veszem meg a szart.
    Termékminták nem nagyon érdekelnek.
  • Atomy
    #2
    Hogy miért nem tekintjük mérvadónak a hagyományos reklámokat mint vásárlási döntést segítő információs forrást? Mert azzal hogy idegölő, erőszakos, hazug vagy félrevezető nekem nem segít a döntésemben(esetleg elijeszt a terméktől).
  • Normal
    #1
    Gerillamarketing. ;P