15
  • klaudiusz
    #15
    Kapitány a naplónak minden valószinüséggel én vagyok az utolsó túlélö a bolygón.Kitartok amíg jön utánpótlás.
  • klaudiusz
    #14
    örülnék ha valaki erre az oldalra tévedne és segíttene egy kicsit.
  • klaudiusz
    #13
    Nekem még megvan az 1-2 Profi cucc
  • klaudiusz
    #12
    Nem tudom ,hogy mitől növekszik a víz?
  • Loverman
    #11
    jah, Ufo 1 és 2.. kb akkor tanultam meg a PC használatát:D de jók is voltak. persze paráztam is rendesen 8 évesen.
  • lee56
    #10
    Te is szivesen jáccanál megint a Terror from the Deep-el mi, régi szép idők rulez :))
  • Szeszmester
    #9
    Tényleg gáz ez a grafika, de engem annyira nem izgat. A játék legyen jó, a legutóbbi részt nagyon elrontották.
  • Szefmester
    #8
    vagy csinálják meg fél izonometrikus - fél 3Dsen Unreal 3as grafmocival +fizikával az UFO:Enemy Unknow-t... tutira megvenném..
  • Morden23
    #7
    Én sem értem teljesen, minek erőltetni a 3D-s trendet, ha csak ocsmányra sikerül.

    Rettentő a grafika/képi világ. Aki UFO rajongó volt anno, az (a legtöbb esetben) az ilyentől cifrát hány, aki meg nem volt soha UFO rajongó, az meg valószínűleg rá sem néz a játékra, mert már a grafikánál bukik az egész.

    Adják ki a jól bevált izometrikus megjelenítéssel (esetleg egy ilyen Heroes3-as, "kézzel festett" rendszert el tudnék képzelni), és legyen benne tasoth mérnök, kopoltyús terrorista meg csápolat tetem :)))
  • szurka
    #6
    hát ezek agyontömörített képek... Mellesleg az Aftershock-ot is agyonfikázták, pedig sztem nem is volt annyira csúnya, inkább a játékélménnyel adódtak gondok. Kíváncsian várom az újat, mit hoznak ki belőle
  • AranyKéz
    #5
    Izometrikus nézetet én is jobban szeretem, szerintem sokkal átláthatóbb. Meg mellesleg majdnem minden előre van renderelve, nincsenek gagyi elmosódott textúrák.
  • Higany
    #4
    Húúú, de gáz ez a graf! Az oké, hogy remélhetőleg feelinges a gama, de ennyire nagyon gáz képi világgal, tuti nem fog az eladási listák elején tanyázni! LoL!!
  • Tinman #3
    De miért kell erőltetni ezt a 3D fasságot?
    Bőven jó volt anno az UFO az izometrikus megjelenítéssel...
  • Exi
    #2
    ok, nem a grafika a lényeg, de azért 2007 elején kiadni egy játékot olyan grafikával ami már 5 éve is gáz volt, háááááááát....

    voltak DX7-et igénylő játékok, pixel/vertex shader nélkül amik jobban néztek ki :/
  • Zocsi
    #1
    Hát grafikailag nem viszik túlzásba a dolgot... persze ettől még lehet jó!