5
-
#5 Ezt én is megszívtam haverral. Viszont ha nem teszed fel a patchet, és csak a sima 1,0ával játszotok mindketten, akkor nem laggol. Ne kérdezd miért, mi sem tudtunk rájönni... -
#4 Az eddigi C&C-k legnagyobb baja a netkódjuk. Szinte minden multi játék megszakad egy idő után. Az egységek számának növekedésével játszhatatlanná lassul az egész, nem számít hogy lanon, vagy neten megy. Talán a legelső C&C-vel tudtunk jókat játszani nullmodem kábellel... -
#3 Hát én inkább ezt nem az eddigiekre, hanem csak a generalsra mondanám. Ok nélkül beszaggat, full optimalizálatlan, feltűnően csal az ai, multi szar fos. Most próbáltunk zh 1.04-el multizni a haverokkal, 8 ból 2 játszmát tudtunk végigjátszani. Volt hogy baromira laggolt 1/1mbites szerverrel is, volt hogy egyszercsak kivágta, hogy a szerver leállt és mindenkit disconnectált(ezt a szöveget szervernél is), volt hogy csak elkezdett mindenkinek visszaszámolni hogy nincs kapcsolat majd timeout, és 5-en próbáltuk ki szerverként, 5 különböző gép, 5 különböző net. -
Egerwin #2 Ha olyan lesz mint a Red Alert, akkor nagyon fasza lesz...
C&C for ever! :) -
Luminas #1 Remélhetőleg most nem csak az ötletek lesznek zseniálisak, hanem a technikai megvalósítás is. (Gépigény, iszonyatos bugok, etc, amik az eddigiekre jellemzőek voltak.. :/ )