59
  • Medwyn
    #59
    No, ezt felírtam a "nagyon várt" kategóriába... Az elképzelés kiváló, az eddigi infók és képek meggyőzőek. És nagyon érett már ez a szemléletváltás MMO-k terén (több kisebb proginál már működött egyébként, lásd pl. Freelancer multit).
    Sok sikert hozzá, bár tudnék segíteni...
  • TokraFan
    #58
    Ez a game kb. sose lesz készen. :-(
  • liberty2
    #57
    Ezt a játékot én nagyon várom. Ha lenne tehetségem, 100%, hogy beállnék ennek a fejlesztésébe. Ha a játéktér valóban olyan nagy lesz mint azt sejtem, akkor szerintem minden olyan sci-fi rajongót magához fog vonzani akik nem konkrét sci-fi sorozathűek ( bár ki nem az? StarGate, StarWars, StarTrek )
    No, most megyek aludni, mert holnap reggel 8:30-kor IR Fejlesztésből szóbelivizsgázom ami nem lenne gond, de 180 Km-el odébb!
  • bnfront
    #56
    A lusta programozó inkább ilyen fizikát rak bele mer kb. ugyanolyan könnyű megcsinálni mint a trabant fizikát. Na ittvan a directxes cucc megtaláltam: http://jaj22.org.uk/jjffe/download.html#Download .
  • NEXUS6
    #55
    A robotpilóta + időgyorsítás kombinációja már a Frontierben is elég jó megoldás volt erre.

    És ha már egymás közelében vannak, relatíve kis sebesség különbséggel, akkor ott is lehetett fordulózni, dogfájtolni.
    Szal nem kell megijedni.
    Szerintem, inkább csak a lusta programozók nem hajlandók ilyen fizikát beépíteni a játékukba, akik szerint a sztártrek izgalmasabb mint a valóság.
  • Su0my
    #54
    marha értelmes 1 gyerek vagy.... KIT ÉRDEKEL AZ OKOSKODÁSOD? eccsém, megvan annak is a helye, SG.hu tudományosabb hírei és fórumai, itt most nem ez a lényeg...

    más: félő, ha ez a játék elkészül, abbahagyom az egyetemet, a magánéletem, mint olyan meg fog szűnni stb.. Pedig már szinte nem is számítógépezek, fene.. :(
  • bnfront
    #53
    Nekem eredetibe van meg a Frontier Elite II és bizony CD-n adták( kb. 700K az egész :D ). Néha még előveszem és végignyomom. Aki nem ismeri innen letölthető valamiféle formában http://www.hooplah.com/encounters/files.htm , de inkább keresgéljetek még ha teccik. Van valami windózos directx-es átirat de már nemtom mi a neve és hol van.
  • pedrohsi
    #52
    teljesen valós fizika nem lesz, annak kicsit egyszerűbb változata, hogy élvezhető legyen
  • Sanyix
    #51
    Orbiterben is megoldották, akár a plutoról indulva elrepülhetsz a földig, beléphetsz a légkörbe, és leszállhatsz monjuk floridában, szimuláció közbeni loading képernyő nélkül :)

    Egyébként tuti nem lesz valós fizika, mert úgy nem igazán lenne izgalmas egy harc: támadjunk meg egy űrhajót, ok egyeztessük a keringési síkokat, majd áljunk szinkronizáló pályára, pár óra múlva beéred elkezdesz rá lőni, majd pár perc után megint eltávolodsz, ha kicsit is eltér a pályád, és megint várhatsz pár órát míg újra közel kerülsz hozzá :)
    Valós fizikával az űrben nemnagyon lehet ilyen összevissza cikázós ugribugri dogfightokat vívni.
  • pedrohsi
    #50
    ezt csak most vettem észre: ha a kamerával odamegyek egy nagy hajóhoz, a gravitációs tere miatt úgy látom, hogy nem mozog - valójában a kamera a hajóval együtt mozog, pofás:)
  • NEXUS6
    #49
    Lehetett óriásbolygókat is csapolni, persze nem military fuelt, csak sima hidrogént. Csak az volt a gond, hogy a távoli naprendszerek nem voltak feltérképezve így indulás elött nem tudhattad azt sem, hogy van-e egyáltalán gázbolygó benne. És ha 2x-3x roszzul választotál. Akkor télleg elfogyott az üza.

    Amúgy azt olvasom, hogy ez egyfajta olyan hiba volt amit a későbbi verzióban már kijavítottak, ott nem fordúlt át 400 fényévenként az üzemanyag óra.
  • Inquisitor
    #48
    Voltak "féregjáratok" a játékban amikor is sokszáz fényévnyi csillagokra elég volt pár egység üzemanyag ... csak ha valaki elkóricált, akkor elfogyhatott az üzemanyaga, mielött talált lakott rendszert ahol pótolhatta volna. :)
  • Szekely Goree
    #47
    Kivancsi vagyok mi sul ki belole.
  • Komolytalan
    #46
    Válasz gombot használd ha reagálsz, mert én pl programozó vagyok. Mellesleg szerintem meg is adtam a kellő tiszteletet a srácnak. Az meg hogy nem vagyok biztos a progy sikerében, mert még számos ponton megbukhat (nem feltétlenül a srác tudásán), az szerintem nem tiszteletlenség kérdése.
  • Komolytalan
    #45
    A naprendszeren belül is vannak a földinél jóval magasabb hegyek, pl már a Marson is (ami pedig kisebb a földnél). Sőt ha a földön kiszárítanád a tengereket, akkor itt is lennének 20km+ magas hegyek (óceáni árkok 10km+ mélyek).
    Szóval az nem gáz, ha egy hegy az atmoszféráig ér. Egy bolygónál nem kritérium az, hogy a gömb alakot közelítse x% pontossággal, , hiszen érhették már különböző balesetek az évmilliárdok során.
  • Komolytalan
    #44
    Nem foglalt el 1 floppy, mert 700K volt:-P A gond az volt vele, hogy 1 idő után csak tök üres naprendszerek voltak, vagyis nem tudtam tankolni, így nem tudtam továbbmenni. Lehet nem próbáltam végig minden irányt, de ez akkor is gáz volt.
    Ennél a játéknál is a generálás lehet a kulcskérdés: kódból mennyire lehetséges érdekes, izgalmas világot generálni. Ha ezt meg tudja oldani a srác - meg lehet szerintem, ez nem pénz, ez koponya kérdése - akkor jó gáma lesz, ha nem akkor meg nem.
  • NEXUS6
    #43
    Gondoljatok bele, hogy ezelött 10 évvel azt az egészet amit ebe a játékba terveznek a kor akkori színvonalán már megcsinálták.

    Abban is volt 100 milliárd naprendszer, ráadásul több galaxis is. Mindegyik csillag körül vagy tizenx objektum keringett, ráadásul az ismertebb csillagok is bele voltak dolgozva a sok milliárd ismeretlen közé, Vega Rigel stb.

    Az űrben a newtoni fizika szerint közlekedhettél, leszállhattál a bolygókra, vagy űrállomásokra. Küldetéseket csinálhattál, beszélhettél más űrhajókkal, részenként fejleszthetted az űrhajód. STB STB STB

    Ez volt a Frontier és összesen 1 db floppyt foglalt el!
  • Kecske85
    #42
    Nyilvány egyikőtök se programozó, a srác teljesítménye igenis tiszteletreméltó.
    Egyebkent sem techdemo hanem prototipus kifelyezetten az engine tesztelésére, finomítására.
    Maga a "játék" pedig szórakoztató, és még az én gépemen is elfogadhatóan fut, csak ajánlani tudom.
  • Inquisitor
    #41
    Ráadásul vagy 2 éves ...
  • pedrohsi
    #40
    emberek, ez egy tech demo, felesleges logikát keresni benne:)
  • zzebi
    #39
    Tenyleg feltuno, hogy tul gyorsan leert az urhajo a bolygo felszinere. Kis gondolkodas utan konnyu rajonni, hogy azert, mert ez egy meglehetosen torpe bolygo ami valojaban nagyon kozel van az urallomashoz (vagy az urallomas oriasi, tobb tiz kilometeres). De a legnagyobb hiba, hogy a bolygo meretehez kepest a hegyek meg tulmeretesek. Nemelyik az atmoszfera hatara kozeleig nyulik. Mintha a Foldon 50-70 km magas hegyek lennenek. Ez egy ilyen koru es allapotu bolygonal lehetetlen.
  • NEXUS6
    #38
    Emberök!
    Ne a Barátokköztet nézzétek, megy a szerver!
    ;)
  • item
    #37
    Ok közben olvasgatom a magyar oldalt nem mennek a szerverek... Remélem majd kipróbálható lesz.
  • item
    #36
    Hi all!

    Ez a használatban lévő IP : 72.36.154.126 ??

    A portot átirtam 7001 re de Connection failed...

    Másnak ??
  • pedrohsi
    #35
    regisztrálni nem kell, amit elsőre beütsz, azt használod
  • NEXUS6
    #34
    Szólj ha elindult!
    Én is próbálkozom;)
  • NEXUS6
    #33
    nem frissítettem;)
  • NEXUS6
    #32
    Hol lehet regisztrálni hozzá?
  • Inquisitor
    #31
    A videok nem is az ő oldalukon van, a felhasználók saját vagy ingyenes tárhelyekre rakták. :)
  • pedrohsi
    #30
    ja, loginnév név jelszó bármi lehet, a portot viszont valszeg át kell írni 7001-re
  • pedrohsi
    #29
    a 2.0-ás prototípus már megvan, én is játszottam vele, csak nem hirdetik sehol mert túl nagy forgalmat generálunk így is a sok videóletöltéssel és egyéb finomságokkal:)

    remélem ma este is lesz szerver, a letöltési oldal itt van:

    infinity letöltés

    innen a 2.0 DATA (131 MB) és a legújabb EXE (8.10 MB) kell, pl. 2.0e
  • Inquisitor
    #28
    Szinte minden generált, a textúrák, a csillagködök, még a naprendszerek nevei is. :)
  • Inquisitor
    #27
    Mondjuk a videoban a GFX-ből sok nem látszik (nagyobb hajókon a saját vetett árnyék, valódi lövegtornyok, ahogy követik a célpontokat, elnyelődési hullámok a pajzson) csak pár kisebb nagyobb hajó, ahogy lövik egymást egy bolygó mellett. Na meg elég egy állati jóra sikerült csillagköd. (fraktál?)
  • Inquisitor
    #26
    "Több playerrel nem is láttam videot, bár a cikk szerint az is működik."
    Ha szétnézel az oldal fórumában, ott van külön topik az alfa tesztelés alatt álló Infinity Combat Prototype 2.0e verzióból, ami állítólag lehet, hogy heteken belül publikus is lesz.
  • juzosch
    #25
    Nem a hajódat nem láthatod, hanem az embert aki vezeti. EVE-ben is szépen beállítod a kinéeted, aztán többet nem is látod:)
  • Acheron
    #24
    Azt ugye nem mondjátok komolyan,hogy az egy IN-GAME videó??mert akkor leesek a székről!Az egész föld ki van dolgozva vagy mi a pénisz?
  • Komolytalan
    #23
    Értem én a problémát, de valami fakelés úgyis lesz benne (pl felhők gondolom minden bolygó felett vannak). Vagy rátérnek valami nagyobb pontosságú számábrázolásra, mondjuk lebegőpontosra. Nem olyan lassú az már. Szerintem a nagy durr az mindenképpen az, hogy ahol jársz azt menet közben tölti le (mármint ha ezt sikerül korrektül kivitelezniük).
  • pedrohsi
    #22
    próbáljátok ki a Combat Prototype-ot, a szerver nem megy folyamatosan, de az IRC csatin mindig írják ha van valami

    Quakenet szerver, #InfinityGame szoba

    a saját hajódat láthatod, ez már most benne van, a világban pedig bárhol találkozhatsz másokkal (természetesen).

    mégegyszer mondom, töltsétek le a proto-t, és gyertek be a szerverre, ha éppen megy (általában estefelé)
  • Fenrir
    #21
    Ha olvastad volna Isaac Asimov-tól az Alapítvány című sorozatot akkor tudhatnád, hogy ezt nem ők találták ki elsőre...
  • NEXUS6
    #20
    Nekem is még kicsit homályos maga a játék, mert ugye a röpködés egy dolog.

    Másrészt itt nem is a különböző helyszínekhez kapcsolódó töltögetés okozza a nehézséget, hanem az, hogy az enginek általában egy végtelen űrben lebegő naprendszerekből álló scenét máshogy generálnak, mint egy felszínit, pláne egy zárthelyit, és nincs rá lehetőség hogy köztük folyamatos átmenetet hozz létre. Met pl teljesen mások a koordinátapontokhoz kapcsolódó léptékek.

    Pl lásd Q4 kezdése, mennek az űrben az űrhajók, snitt, emberek beszállnak, snitt, űrhajó lezuhan, snitt emberek kiszállnak a bolygón. Nem csak azért csinálták így mert így filmszerűbb, hanem mert nem képes az engine lekezelni a dolgot. Ha pl az objekt valós méretét nézed, tartok tőle az elején látható űrhajók, bolygók, nem sokkal nagyobbak pl az emberek objektjeinél. De maga a scene határa sem sokkal nagyobb a bolygó környezeténél.