193
Steel Fury: Tankszimulátor
  • citadella1943
    #193
    Sziasztok!
    Segítségre lenne szükségem!
    Letöltöttem a Game Mission Pack 3.0 módot+minden egyebet, amit kellet hozzá, a legújabb frissítést is. A leírtak szerint telepítettem mindent, mégse indul a játék!! El kezd betölteni, de néhány másodperc után kidob ezzel a hibaüzenettel: Exception core:
    001: Error initialization program!
    Lécci segítsen valaki!!
    Előre is köszi!!
    Üdv
  • Feró Flex
    #192
    SPM 1.8 full!

    A fenti linken megtalálsz mindent és a leírtak szerint telepíted,nálam minden ok megy rendesen.
    A JSGM-et(modváltó)a játék főkönyvtárába telepíted fel és a MODS mappába rakod a modókat amiket leszedtél(hang,küldetések,stb majd aktiválod ami eltarthat néhány percig.
    Valami van írj ha tudok segítek:O)
  • Axon
    #191
    Na azt hiszem előveszem újra :)
  • Feró Flex
    #190
    Itt is finomság!
  • Feró Flex
    #189
    Szevasztok Pánzerek!:O)
  • Axon
    #188
    Majd írd meg, hogy működik-e és ha igen, akkor milyen.
  • locsa
    #187
    Szevasztok! Sajnos még csak most tudtam kipróbálni ezt a játékot, régebben is tetszett, most is jó, viszont ez a PzIV eléggé zavaró. Kb. 3 hónapja tehettem fel, akkor nem találtam rá semmilyen megoldást. Itt a blogon amik kinnt vannak linkek sajnos már megszűntek. Hamar fel is idegesített és inkább hanyagoltam, VISZONT most találtam egyet, jelen pillanatban még töltöm, de elég jónak ígérkezik :) aki így járt mint én, szívesen segítek neki, mégpedig az alábbi linkkel: Patch ht tp://graviteam.com/forum/index.php ?action=printpage;topic=10322.0]Whukid's Kursk Patch[/URL]
    ahogy a nevéből is látszik, valamilyen Kurskos téma lesz tigrissel, pz4esek különböző fajtáival kv1 stb... bele van írva minden :) valamint hogyan is kell feltelepíteni? :)
    Hajrá, jó szórakozst! :)
  • Feró Flex
    #186
    "Exception core:
    001: Error initialization program"


    EZ MOST MIÉRT???
  • Feró Flex
    #185
    SPM 1.5 kint!
  • highlander15
    #184
    Vannak olyan modok a játékhoz amelyben az új járművek belső tere is teljesen kidolgozott?
  • zoltang
    #183
    Itt is van pár MOD:
    http://tanksim.org.ru

    Ezt a 'SPM 1.5 NTA 1.4.1 (for SF)' valaki próbálta?
  • zoltang
    #182
    Csak jelzem, kint van az újabb játékuk:
    Achtung Panzer: Operation Star
    http://www.graviteam.com/

    Bár nem szimulátor, ha jól látom.
  • pecaboy
    #181
    Valszeg igen.
    Egyébként nincs multi, ez a játék egyetlen nagy hibája :(
  • SirArcheer
    #180
    Azt hiszem újra elkezdem a játékot mert a WoT már kezd az idegeimre menni.
    Itt nincs cooperative mode?

    TigerII-es pálya nekem is tetszett, le lehet gyalulni mindent/mindenkit.
    Panther és Elefantot nem taléltam a küldetésekben, ezek az NTA patchben lesznek?
  • pecaboy
    #179
    Azon a linken, amit megadtam, tudtommal mindig frissítenek, szóval azt és az ott megadott linkeket érdemes nézegetni.
  • bgabor
    #178
    Marha jó lett ez a mod, tetszik hogy mindennel lehet menni. Egyetlen dolgot sajnálok, hogy a Tiger II-höz csak egyetlen küldetés van, és hogy a Pantherhoz, Ferdihez még nincs egy sem. Na majd a végleges 1.5-ös verzióban.

    Van amúgy ennek a remek modnak honlapja, ahol lehetne figyelni az új verziókat, változtatásokat?
  • pecaboy
    #177
    Benne van mindkettő. A hadjáratokat sorban kell megcsinálni, ha minden igaz. Zoom: backspace.
  • bgabor
    #176
    Köszönöm, jó kis mod ez. A Panthert és a Ferdinandot lehet játszani benne? Ahol csak egy pálya van megjelenítve a hadjáratban, ott majd később jelennek meg újak amikor teljesítem a küldiket?

    És még egy hülye kérdés: Lehet valahogy zoomolni a gunner optikájában?
  • pecaboy
    #175
    Lásd 162. hsz, ott le van írva szinte minden.
  • bgabor
    #174
    A steel furyhoz ezt a bizonyos patchet hol találom? Nem találok a neten sehol patchet hozzá.
  • pecaboy
    #173
    Ha jól tévedek, kevésnél van egyedi (Tigrisnél asszem van), néhánynál átmásolták egy meglévőét, a többié "fekete". A többi dolgot viszont részletesen kidolgozták: a célzóoptikától a kötényezésen keresztül a löveg forgatási sebességén és erején át a motorhangig minden pontos.
  • bgabor
    #172
    Köszi. És a belsőnézetet hogyan oldották meg a járműveknél?
  • RODLEE
    #171
    Na hi!
    Kössz a sok helpet mostmárminen klappol!
    Hódmezővásárhelyen lakom!:-)
    Ugy értelmeztem,hogy majd a télen jó lesz nekiülni csak legyen egybe minden!
    Kössz mindent üdv!
  • pecaboy
    #170
    A PzIII.go csak egy file, ami a PzIII adatait tartalmazza.

    Ha a Steel Panzert kérdezed: rengeteg új pálya, kampány, játszható tank, rohamlöveg, páncélozott autó (!), valódi bombavető (és elvileg lelőhető, bár nem próbáltam) repülőgépek, toronyóra lánccal, meg úgy egyáltalán, minden szebb és jobb és több :) Sztem kötelező letölteni. Csak egy példa: az eredeti játékban van 3 db kampány 3 játszható tankkal, meg pár pálya. Az SP-ben van MÉG vagy tíz-tizenöt kampány kb. 8-9-féle tankkal, plusz még egy rahedli sima pálya vagy negyvenféle tankkal/rohamlöveggel/csúzlival/bugylibicskával.

    Az NTA pedig new tanks addon, ez tulképp a SP része, de külön kell letölteni és felrakni, asszem az új tankok vannak benne (NTA=new tanks addon).
  • bgabor
    #169
    Új tankok játszhatóak ebben a modban, netán új pályákat is tartalmaz?
  • pecaboy
    #168
    Amúgy keressétek meg a Steel Fury mappáján belül az illető file-t (PzIII.go talán?), azt kell cserélni. Ha így se megy, szóljatok, segítek.
  • pecaboy
    #167
    Hideg? Te merre laksz, a Tundrán vagy az Északi-Kárpátokban? :)
    Egyébként itt vetettem fel a problémát és itt adták a választ:
    http://graviteam.com/forum/index.php?topic=8066.105
    A linkem nyilván kitalálod benne :) De ha csak a file kell, a fentebbit el se olvasd:
    http://www.4shared.com/file/CBt7U1mq/PzIIIgo.html
    És ne zavarjon meg, h ugyanaz a fájlméret (az eredetiben a fórumon néztem is), a játékmeneten nagyon is változtat.
  • bgabor
    #166
    Ez milyen mod? Nem találtam sehol a honlapját, vagy bármi infót róla a letöltési linken kívül.
  • RODLEE
    #165
    Hali!
    Köszönet az eddigi helpért,ha nem nagy kérés küld már el lécci a azt go filés linket ugy tuti,hogy nem lesz gondom a pzIII-ok likvidálásával!
    Eddig én a német oldalt kezdtem el!
    Régóta megvolt ez a game már akkor nagyon bejött csak akkor még nem voltak peccsek hozzá,volt 1 kis kihagyásom gaméval,de itt tél és jól jön most a hideg bentülős időszakra!
    Ha tudod akkor küld a linket léccccci,ja meg az a GO file hol helyezkedik el?
    Elöre is kössz!!!
    Üdv!
  • pecaboy
    #164
    Ezekre a modokra keress rá:

    Steel_Panzer_Mod_v1.5_beta
    SPM_V1.5_beta_English-patch_ver2
    SPM1.5 NTA1.4(ENG)

    Meg persze előtte kell a patch is.

    Nekem annyi gond volt kezdetben, hogy a PzIII szinte sebezhetetlen volt, hiába lőttem ementálivá. Kiderült, hogy a "go" fájlja hibás (a sérülékeny pontok zárolva vannak), és a jót el is küldték nekem. Ha neked is gondod lenne a kilövésével, akkor megadom a linket.
  • RODLEE
    #163
    Hi!
    Kössz a gyors infot!
    A steel panzer mod 1.5!
    Ez csak orosz verzióba van inglisben véletlen nincs meg?
    Ja még annyi STUGGal nemtudom mennyire nyomultál az optikájában miért nincsenek ezek a méterbeosztások mint a többi bármelyik tank optikájában?
    Ha esetleg tudsz megoldást kössz4
    Üdv!
  • pecaboy
    #162
    http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/3021012/Steel_Fury_Kharkov_1942_The_Es.html#Post3021012
  • pecaboy
    #161
    http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/3021012/Steel_Fury_Kharkov_1942_The_Es.html#Post3021012
  • RODLEE
    #160
    Hajol!
    Pecaboy tudnál nekem abban segiteni,hogy melyik patchet kell felrakni milyen módon ami szükséges!!??
    Elöre is kössz!
    Üdv
  • pecaboy
    #159
    Nem tudom, nézi-e ezt valaki, de azért írok :)

    Lehet, hogy rájöttem az okosságra. Csináltam pár tesztet. Az object editorral nem boldogultam páncélzatügyileg, úgyhogy a mission editorral ügyködtem. Beállítottam ellenfélnek először egy szimpla PzIII-at. 10-ből 9-szer a legtöbb, amit el tudtam érni, hogy szétlőttem a lánctalpát egy-két lövéssel, utána az ágyúját kb. 5-10 lövéssel, és ilyenkor vagy kiugrott belőle a legénység, vagy lőni kellett még bele pár tucatot és utána előbb-utóbb menekülőre fogták a dolgot. Persze a "teszt" végén mindig megnézem, hányat kapott, hány lövedékem vitte át és milyen sérülést okoztak. Gyakran 40-50 lövedékem találta el, ezeknek kb. 80-90%-a ütötte át (mindig 500 m-en belülről harcoltam), de egy darab ember nem halt meg benne, nem volt hajlandó felrobbanni sem! Pedig kapott elölről, oldalról, hátulról, a legváltozatosabb helyekről tesztelgettem. Egyik esetben az oldalsó páncélja úgy nézett ki, hogy az ementálisajt elsárgult volna irigységében, ha látja (kb. 30 lyuk), de senki nem sérült meg benne! Ebből levontam azt a következtetést, hogy bizony a PzIII modellezésével komoly probléma van.

    Később 3 PzIII-at állítottam be viszonylag közelre (vegyesen rövid- és hosszúcsövűek), és 3 PzIV-et (szintén vegyes csövekkel) távolra. A (szintén Matilda) társammal egyik alkalommal sikerült megállítani a III-asokat (szokás szerint lánctalp és ágyú szétlövésével), én sajna belehaltam a procedúrába, de megnéztem, hogy bírja a haver. Gond nélkül lőtte szét mind a három PzIV-est! Nem egy lövésből, de sikerült neki. Közben haltak az emberek és rendszerek az ellenséges tankokban rendesen, ahogy kell és ahogy logikus.

    Következtetés: a PzIII modellje bizony nagyon el van baltázva a játékban, legalábbis a legújabb 1.5-ös Steel Panzer modban (new tanks vagy milyen moddal egybeépítve) biztosan. Amit kipróbálok: törlöm az összes modot és úgy küzdök meg a hármasokkal. Illetve beállítok csak PzIV-eket ellenfélnek, hogy "első kézből" gyűjtsek tapasztalatot, mert az előző tesztekben sajna nem értem meg a velük való lövöldözést. De a látottak alapján a PzIV rendben van, csak a III-as problémás.
  • pecaboy
    #158
    Egy kérdésem/problémám nekem is lenne, bár korábban már felvetették/-tétek.

    Igen, az átkozott 40-es Matilda-lövegről lenne szó :)

    Hiába ütöm át vele a PzIII-at és IV-et, sokszor még oldalról sem adják meg magukat 4-5 tiszta találat után sem, közvetlen közelről. Máskor meg 800 méterről, oldalról egyetlen (!) lövéssel felrobbantom (!) a hosszúcsövű PzIV-et, és a másik kettőt is hasonló távról 2 lövéssel kifektetem. Szóval ezt nem nagyon értem - távolról robbannak, közelről meg semmi.

    Nincs neten valami 3D-s vagy legalább 2D-s kép a Panzerekről, ahol mutatják a sebezhető pontjaikat? Értem ezalatt az üzemanyagtartályt, a lőszert, motort ésatöbbi, szóval amit ha eltalálok, egyből felrobbannak vagy megállnak. Mert így fogalmam nincs, mire lőjek, 50 méterről sem.

    Az egyik küldetésben alsó hangon 6 (!) Panzer III-IV-et kéne megállítanom, mert ellentámadnak, persze csak azután, hogy legyőztem a védekező 10 és feles ágyúkat meg a sisakig beásott gyalogságot, ami önmagában sem egy leányálom. És a Panzerek (ha a 10,5-ösök nem előzték meg őket egyáltalán) sorban kilövik a "haveri" Matildámat meg a három ócskavas T-60-ast, egyedül maradok, aztán hajrá, nyírjak ki 6-7 Panzert egy, max. 2 csomóban... Kössz... Volt, hogy egyet lesből, 10 találattal az oldalán szétszedtem, de eddig ez a rekord :P Jellemző a statisztikánál az 50-70 hit, általam bekapott és általam lőtt egyaránt :O

    Ha nincs ilyen sematikus ábra, gondolom van valami tankszerkesztő külső progi a játékhoz, amiben ki lehetne figyelni a gyenge pontjaikat. Ha vki dobna linket ehhez, azt is megköszönném.
  • pecaboy
    #157
    Üdv!

    Ajánlanék egy oldalt, főleg kezdőknek, itt össze van foglalva, mit érdemes felrakni és honnan:
    http://simhq.com/forum/ubbthreads.php/topics/3021012/Steel_Fury_Kharkov_1942_The_Es.html#Post3021012

    nVidia videokártyákhoz anti-aliasing bekapcsolása (nekem bevált, imádom az élsimítást! :)) :
    http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=336854&page=11 , 271. hozzászólás, két képpel mellékelve a hatást :)

    A végére egy tipp: mindenképp kapcsoljátok KI az "use desktop resolution" opciót, és "manuálisan" válasszatok a játékban a felbontások közül - ez brutálisan meggyorsítja a játékot! Ez sztem valami bug lehet, mert nálam "use desktop..."-pal némileg szaggatott 1280x1024-ben, viszont miután ezt kikapcsoltam, az élsimítást be, és átvettem 1600x1200-ra, nemhogy nem lett lassabb, de teljesen simán ment!
  • SirArcheer
    #156
    Hmm...
    Válaszolok magamnak.
    1. Van hozzá egy fix ami visszaállítja a nyelvet angolra.
    2. Miután angol lett, megtaláltam.
    3.Panther és Elefant mod nincs meg de már nem hiányzik.
    Összes mod egy helyen:
    http://www.mediafire.com/?q38nkzaginphq
  • SirArcheer
    #155
    Üdv!

    Hátha tud valaki segíteni:
    1. Felraktam a játékhoz rengeteg modot amit a simhq oldalon írnak, de nem tudom visszarakni az angol nyelvet. Találtam egy leírást hogy a data/text könyvtárban kell egy file-t átnevezni de csak a menük lettek angolul a küldetés leírások nem.

    2. A tigris modot is felraktam de a küldetések között nem találtam.

    3. Írnak vezethető Pantherről-D, Elefántról, KV-2, Marder III stb ezeket melyik modban találhatóak?
  • Mersant
    #154
    en is jatszottam a jatekkal, de van mar kb. egy eve, ugyhogy nem tudok hozzaszolni, mert mindent ujra kene tanulnom...:)