158
  • janko1999
    #158
    csá én azt szeretném kérdezni hogy lehet vissza meni a click to enter képer nyőre
  • koviati
    #157
    szerintem jó játék csak könnyű mert én 2 hét alatt végignyomtam!!!
  • Balazs15
    #156
    de ügyes vagy tudod mi az a torrent hüöha
  • pbalna
    #155
    Én el tudom küldeni a Carbont!!!!
    [email protected]!
    Ja és a Fifa 07-et is!
  • concrete
    #154
    ingyen sehonnan, mert az internet, a telefon, az szgép, és az áram pénzbe kerül. te sem gondolod komolyan hogy itt valaki majd tippeket fog adni ...
  • kepladrián
    #153
    hali!!valaki nem tudja hol lehet teljesen ingyen letölteni a carbont????!!!!!
  • Balazs15
    #152
    é
  • momo99
    #151
    SEGITSÉGET KÉRNÉK!!

    Tudom hogy nem ide tartozik de Aki tud Autobusz szimulátort az segitcsen pliz.
    Köszi.
  • momo99
    #150
    Hali nekem is volt ilyen problémám.
    Anyi a dolgod hogy fogod a windows lemezét beteszed a gébbe s resetet nyomsz.
    .... had ne mondjam el végig lényeg ted ujra a windowst.
    s müködni fog.
  • Teflon Mike
    #149
    Ja és ezelött már ment :S
  • Teflon Mike
    #148
    Hi all mikor el akarom indítani a carbont aszondja nekem a hülye Billgéc feltalálta program hogy a vinfos hibát észlelt ezért le ált ez miért van? HELP PLS HELP
  • momo99
    #147
    Hy azért irok ide met itt forgalmassanirnak.
    Lenne egy olyan kérésem bár nem NFS Carbon jelegű:-(
    Nekem Busz szimulátor játék kellene.
    aki tud ilyet kérem segitsen hol találom meg.
    Elöre is köszönöm.
  • fdi-brutal
    #146
    szerintem jó a Carbon
  • En3r6y
    #145
    "Mióta látszik a kondenzcsík egy autón? Mert én nem nagyon láttam ám sosem, pedig szinte naponta autózom nem kis sebességekkel. :-)"

    Ha figyelmesen figyelemmel kisérsz autóversenyeket, elsősorban említeném a formaautók versenyét, a közvetítések alatt bizony a hátsó szárnyak oldalán feltünnek a kondezcsíkok. És ehez nem is kell nagy sebességgel menni. Valószínű nyagyban függ a levegő páratartamától és egyebektól. Szal az, hogy Te még nem tapasztaltad, attól az a dolog még létezhet. Persze itt kb. 15-20cm-es kis ívekről van szó, de van.
  • latnok
    #144
    Nekem megoldotta ezt a gondot, hogy a registriben átírtam a localt hu-ról en-re
  • latnok
    #143
    Nos akárki akármit mond, nekem tetszik a játék! Tetszik, hogy van teület foglalá, tetszik, hogy van csapat. ÉN a játékélményért játszom, nincs pénzem kormányra, me egyébb nyalánkságokra a géphez, mert a család fontosabb. És mégisnyújt örömet és sikerélményt a játék! ráadásul megtalálhatók azok az autók amiket szeretek! Én izom kocsikkal nyomom, és tetszik! :) Vannak akik azt mondják, hogy a MW jobb volt. Leht azt azonban nm tudom telepíteni a gépemre....a directx miatt (ami azért érdeks, mert jó van fenn a gépen! :) Kipróbáltam minden lehetőséget az AutoRunnal amit a FAQ-ban ajánlottak mégsem megy.....ez van! Így nekem most ez a csúcs játék....bár, ha a fifa 07 linulna jobb lenne, de az sem megy ugyan amiatt amiért a NFS MW sem....ki érti ezt?:(
  • brodix
    #142
    na és melyik az az 1. számú torrentes oldal?
  • Sanyix
    #141
    Nemtom mi ez a hiszti a gépigénnyel, nekem 2500+-on 1 giga rammal, radeon 9600pro-val highon megy, 1024*768-ban a hülye effekteket (motion blur, kékítős postprocessing) kikapcsolva, 20 fps alá, csak akkor megy ha 10 rendőrautó van előttem :) amúgy a játék nem nagy szám.
  • dvdrw111
    #140
    help
    a játék nekem egy 10-20 perc után mindig kilép,ha valaki tudja hogy miért akkor segitsen a email cimem [email protected]
  • deshkowich
    #139
    need for speed KARTON !! :DD
  • Tetsuo
    #138
    A.) Vegyél 1 másik notebookot.
    B.) Játsz inkább a San Andreas-szal.
    :)
  • Rocko
    #137
    A gépigényt tényleg faszán optimalizálták. Most laptoppal nyomom és majd nem full grafikán megy akadás nélkül -X700 1gb ram 1,8centrino-. Az egyetlen probléma h max 1024×768ban megy viszont ez torzít az én monitorom ami 1280×800as -tehát széles-. Ha valakinek van ilyen baja és tudja a megoldást akkor ossza meg léci...
  • Rocko
    #136
    Szvsz a legszarabb NFS a 2. rész óta. Rövid és olyan megoldások vannak benne amit az EA szemmel láthatóan a nyúlt. Vegyük csak példáúl a csapatot a Juicedban simán benne volt ráadásul sokkal jobban kidolgozni. Még egy FMhez hasonló mendzselós játékot is kaptunk mellé ha nem voltunk elég ügyesek az 1000 lóerős Viper terelgetéséhez (nem voltunk mert lehetetlen volt irányítani). A tuning is egy vicc a sokkal jobb volt az UG2 pepecselős minden szart állító tuningműhelye. Viszont az optika minden eddigit visz. Tényleg nagyon eltalálták!! GRT! A dragot kár volt kihagyni... Az irányítás se lett tökéletes olyan mint ha zsibbadt kézzel rángatnál egy B30as téglát a betonon. Végre összehozhatnának egy normálisat... Most, h 4 bőrt is lehúztak a tuningolós NFSekből a következőbe összegyűjthetnék ami jó és elhagyhatnák ami szar...
  • DJSamFly
    #135
    nem is bánom h. nem megy a gépemen mert nagyon útálom az éjszakai élettelen száguldozást AzNFS:MW a legjobb mert nem kellett csúcs gép hogy jácchassak és igazán lehetett nappal játszani, de a Hot Pursuit sem rossz (minnenki tudja miért) Nagyon rossz Lett a az NFS:Carbon nemcsak azért mert éccaka van A LEGGYENGÉBB
  • Razgon
    #134
    Nekem mégis csak az NFS1 volt az igazi...486DX4 100 gépen nyomattam, bátyámmal egymász lökdöstük ki a gép elől, hogy mehessünk egy menetet..

    Egyébként a 2-t leszámítva mindegyik bejött, a Carbont még nem próbáltam.
  • Elijah
    #133
    koschwarz-cal csak egyet érteni tudok!teljesen felesleges volt ez a játék,a rengeteg hibájával!
    Még az Underground 1,2 volt atuti,De ezek a gagyik nem vehetik fel a versenyt a a LEgjobb NFS-játékkal: a 4-el szemben!
  • Elijah
    #132
    Szerintem az Év egyik Leggyengébb játékát tisztelhetjük ezzel a Karbonnal!
    Az MI egy fantasztikusan kidolgozott .............! Szóval gagyi!
    A megígért gyögynörű grafika helyett is ,csak 1 Erős Közepest kaptunk szerintem....
  • szurka
    #131
    lehet, hogy megköveznek, de nekem a Most Wanted grafja jobban bejött, mint ez az éccakás csilivili grafika. De azért ez sem rossz.... köcsög egy játék, nem hagyott aludni:D
  • magus4884
    #130
    Hellosztok!!! Nekem még csak most lesz meg a teljes játék!Már nagyon várom!Benne van a kedvenc kocsim a 1967 shelby gt 500-as ezért vártam már ezt a játékot sokkal jobban mert ez a kocsi a kedvencem!Szerintem a demó alapján jo a game, csak kár hogy megint este van,de remélem majd simán futni fog a game.Én gépem egy 2,2ghz-es 512ram, és egy ati radeon 9550 ge 256 mb os videó kártya van benne.Szerintem simán megy majd rajta maksz a full grafot nem probákom ki:(De nem baj az a lényeg nekem hogy fuson:)
  • akiroftlosz
    #129
    Én csak annyit mondok nekem bejön ez a nfs is, kicsit kiakasztó 90% után, de összejött:)Vnnak hibái,... Dehát minek nincs?
  • koschwarz
    #128
    nemtom, nekem csak egy újabb ea-s rókabőrnyúzásnak tűnik ez a gamma. tetszett az underground1, mert új volt, jött 2 is, ami szerintem szintén egy qrva nagy bőrnyúzás. most wanted: végre rendőrök, végre napfény. persze azt nem tudták megcsinálni, hogy éjszaka is legyen verseny, és butítottak a tuningon is. most itt van ez a carbon, amire nyugodtan ragaszthatták volna a underground3 nevet is (nem tették, gondolták, hogy ez már pofátlanság és a játékosok nyílt hülyének nézése lenne). olyan érzésem van, mint az ea sportjákéainak évenként érkező, gyakorlatialag érdemleges újítást nem tartalmazó részei (sims kiegekről ne is beszéljünk): aki nagyon hülye, megveszi őket.

    ha kiadnák azt a maximálisan tuningolós, éjjeli és nappali versenyeket, rendőröket, az összes eddig kitalált versenymódot is tartalmazó NFS-t, amiben az AI nem csalna olyan iszonyatosan pofátlan módon, az lenne a tökéletes. de nem fogják megtenni. miért? mert akkor nem lehetne több rókabőrt nyúzni.

  • Rapid81
    #127
    Bocsi de a Most Wantedban is volt Trafipax csak Speedtrapnek hívták. Ezt buktad!
  • levlistak
    #126
    Ami még kicsit igénytelenül hat, hogy bárhova megyek versenyezni, akár a város két ellentétes pontjára, érdekes módon ugyanaz a bula engedi útjára a lóerőket. Ennyire nem tellett nekik statisztára hogy legalább egy féltucatnyit berakjanak, vagy Vaugier kisasszony épp elég hogy ne kapjon a játék (18)-as besorolást?
  • léry
    #125
    tetszett a leírásod a magyar tuningolási szokásokról :)))

    amúgy ha már tuningolás: sosem voltam egy nfs fan, és ez leginkább az elsőre látványos, de nagyon hamar megunható, és teljesen értelmetlen tuningolási lehetőségnek köszönhető..hol van ez a gran turismo sorozathoz képest, ahol 25féle futómű finomhangolást lehet elvégezni a kocsikon..
  • arty
    #124
    biztos én másik Carbon demot néztem, mert ez a leirás nem arról a játékról szól :)
  • levlistak
    #123
    400 lóerős Golf Vegas-ban
    http://www.a5.hu/cikkek/1/18105.shtml
    már rég nem a plebs-nek szól az a kocsi :)
  • killahdog
    #122
    Kezdjük pozitivot. Maga a játék jó. Kb ez miatt érdemes VGA kártyát venni. Nem az unatkozos fajta dolog ez. Bár nem 160 ezres kártyát használok (fujjj nincs 900fps, tudom "l4m4" meg haosnlo vagyok. Tetszik a tuning lehetőségek, valamint a "muanyagozás" lehetőségei is egész jók (legalább tanulnak valamit az itthoni cégek, meg kevesebb lesz a "beteg" megoldás).
    Játék negativuma: Mit keres benne a golf ? Sokat fizetett érte sztem a fócvágen, viszont nincs benne honda?, jo persze ez csak nekem furi) De kb ennyivle ki is merül, meghogy öcsémnek nézhetek egy izmosabb kártyát.

    Viszont egy teljessen másik oldala is van ennek a játéknak, amiröl nem maga a játék tehet, hanem inkább az itthoni közönsége. Mégpedig Pat Tamás (fiktiv személy) megrögzött kocka végignyomja a játékot, aztán amikor kidugja fejét, észreveszi otthon a ******* (Ide behejettsithetö pár "célmárka"). Hát mit is lehetne vele kezdeni, elöször is kötelezö 20db sárkány matrica lángnyelvekkel, egy no feri hátulra -ebböl él a magyar tuning-, piros triko a süppedös üllésre, esetleg sportpedálszett, és alu hatásu lábtörlö (amin ugy csuszik az ember lába hogy rég be kellet volna tiltani). Esetleg dodge viper csikok, hipermarketes féktárcsa imitácios spinneres krómozott DISZTÁRCSA, hátulra 2*2 pengés lehetöleg 4 méteres alu létrának látszo valami (hát igen azt a 60 lóeröt és 3 hengert le kell fogni), majd hazai "tuning" portál, haveroknak vagizás, esetleg egy visito kis dob hátulra (amitöl elhiszi hogy +20LE :D), még kicsit utánna néz hogy direktszürö az milyen jo (-1LE), és már kész is a hazai életveszélyes tuninggép. Mert pici gyerek nem gondol bele, hogy lehet bevenni egy kanyart 160 al, csak akkor legyen olyan lengéscsillapito, nyomtáv, merevités, vezetésiTUDÁS, hogy tul is élje.... mert legtöbje a keritésen végzi.

    Bár előre mutato, hogy a játkban párszor közlik, hogy ne csináld otthon.... de legalább !!! legyen már egy magyarázat hogy mit vesz a játékban a kocsira, és az miért SZÜKSÉGES!!!
    1. Legalább meglehetne tanulni annak akit valóban érdekel (el kell kezdeni),
    2. P.T letenne a 180 as szaladgálásrol, miközben torzul már a kasztni és üveghangon eszi olajat az autó.

    Amugy a játék jo, mégegyszer megjegyezve.
  • peca
    #121
    Nemtom... Nekem a NFS:U2 tetszett a legjobban. Ez csak a "muscle car"-ok miatt jon be.. Viszont amikor (ha egyyaltalan) ki jon a Carmageddon4, az szakitani fog rendesen...
  • levlistak
    #120
    Én nem értem mitől tömjénezik ennyire ezt a játékot a kritikusok.

    A MW-ben sokkal változatosabbak volt a város: szökőkutak, lepusztult negyed, alagutak, hidak, hegyvidéki lankás kertváros, bújócska a stadionban, berongyolás az üvegtáblán a házba, kaszinók, villogó lámpák, városi fények-neonok. A járókelők hiányától függetlenül ÉLT a város.

    A közlekedő autókból is max 10 fajta összesen. Legalább a színük lenne más hogy ne csak fehér tévéskocsik, szürke páncélozott furgonok jöjjenek velem szembe. A kamionok mindig fákat szállítanak.

    Csupa kanyar az egész, mint ha a t. lakosoknak nem az lenne a szempont hogy minél hamarabb eljussanak A-ból B-be.

    Város: gyenge kettes.

    Tuning:
    A U2-ben sokkal több lehetőség volt a testreszabásra. Nekem az hogy most a hűtőmaszk rése hány százalék nem dob fel ahhoz képest hogy anno zöld xenon fényszórót is tudtam magamnak varázsolni (aztán voltak neonok, csomagtartó pakolászás, stb).
    Ráadásul csak egy ember van aki ért az optikai tuninghoz, mert míg nincs neked a megfelelő wingman-ed bizony szürke marad a százalékos csík.

    Hangok:
    Én hallottam már Gallardo-t az üllői úton másfél méterről - lassítani, majd csutkán nekilódulni a zöld lámpánál
    NAGYON nem ilyen hangja van mint a játékban :)
    Az ámerikai benzinfalók hangjai se olyan öblösek, mint kéne lenniük.

    Versenyek:
    Nekem - személy szerint - hiányzik a drag. Ütős volt 2-300k-val bebújni egy kanyarodó kamion alatt.
    Voltak anno reptéri pályák, sok állat egyenes pálya (többsávos autópályák) ezek helyett is csak kanyargós szutykok maradtak. Teljesen felesleges egy bizonyos autó teljesítmény felett végsebességre (lóerőre) optimalizálni, mivel úgyis a kanyarokból való kigyorsítás amivel ütni lehet. Ráadásul valahogy jobban csúsznak az autók kanyarban mint az előző részekben, ergo: vissza kell vegyünk a sebességből ha nem akarjuk a falat polírozni.

    Mivel csupa kanyar az egész város a kihívásos verseny egyszerűen használhatatlan. Kereszteződésekbe nem lehet "belegangolni" mert a GPS hoppsz, ugrik egyet és "kilohatvannál" döbbensz rá hogy neked jobbra kellett volna menned.

    Wingman-ek:
    A wingman-eknek se az lenne a feladatuk hogy megnyerjék előlem a versenyt. Valahogy illúzióromboló hogy végüli és én vagyok a megahírószupermosi, de ő tépi el a célszalagot - rendszeresen.
    Aztán Nikki rendszeresen parázik: 2-3 versenyenként beleszáll valamibe mikor vontat, aztán pörgés és már húznak is el a versenytársak. Időnként hátúlról is telibever mikor ideális íven próbálok haladni, ő meg a szöges gumijaival a legbelső íven próbál elhaladni mellettem - közel hangsebességgel.

    Ellenfelek:
    Csal a gép - NAGYON DURVÁN. Másodperces hátrányokat úgy dolgoz le mint ha kétszer olyan gyors lenne a járgánya mint az enyém, aztán mikor közel ér újra lelassul hozzám. Ez nagyon tré dolog. A hosszú egyenesekben az elején toltam a nitro-t hogy elhúzzak a bolytól, de érdekes módon sose kerültem messzebb a mezőnytől így.
    Ha egész versenyen nem használom a nitrot ugyanolyan időkülönbséget érek el mint mikor tolom ahol csak szükség van rá.

    Kicsit olyan érzésem van mint hogy ha sakkoznék és ha nagyon előnybe kerülök akkor az ellen futója átmegy vezérbe, amikor pedig szoros a meccs akkor beáldoz egy-két gyalogot csak hogy rendben legyen a péterkém.
    Nekem ne legyen programozott atyaúristen felettem csak hogy meglegyen a célvonalnál is az izgalom hogy utolérnek-e.
    Ha elhúzok 20 másodpercre a többiektől akkor legyen meg az érzés, hogy sajnálom, de ronggyá kellett verjem a mezőnyt, sírják ki magukat a vállamon és majd próbálkozzanak legközelebb.

    A végső főnökharc városi pályáján olyan elkerülő utak vannak ahol akkora előnyre lehet szert tenni (5-6mp) amivel egy versenyt simán meg lehet nyerni. Ez nem feltétlen baj, csak idegesítő hogy ha jól is vezetsz akkor is újra kell kezdd mert a kocsid épp hogy fel tudja venni a versenyt az ellennel, csak annyi a hátrányod hogy nem ismered a mellékutcákat. Mert van olyan is, amibe egyszerűen nem érdemes bemenni, mert egyszerűen rosszabbul jössz ki ha bemész mint ha a versenyútvonalon maradnál.

    Felület:
    Egy automatán mentős játék nem tudom miért kérdez minden egyes kézi mentésnél kétszer hogy valóban akarok-e menteni.
    Amire még rálegyintenék, ha nem szállna el véletlenszerűen a játék alólam.
    Az online játékmódokat bizony keresgélni kell a lehetőségek közül, legalábbis amennyire kihegyezték rá a játékot.

    Vártam már hogy megjelenjen, a környezetemet előre felkészítettem arra hogy az elkövetkezendő napokban átmegyek antiszociálisba de valahogy 3-4 nap után egyszerűen elment a kedvem az egésztől.

    A játékot nem tudom ajánlani meleg szívvel a legnagyobb függőknek sem, feltéve ha a durván csaló AI nem zavarja őket, és a karriermód csak felkészülés az online zúzásra.
  • Yrda
    #119
    ez igaz
    nekem is a semmiből jönnek :))