154
Az első magyar Forma-1-es pilóta (megosztott népszerűséggel)
  • Zsolti9014
    #154
    Nekem nincs semmi bajom Baumgartnerrel, de azért még 2004-ben gamemakerrel csináltam egy gagyi kis játékot, aminek ő a főhőse.
    Tessék: baumgartner racing.exe - 2.47MB
  • Veszett1Kutya
    #153
    Jeh találtam 1 jó topicot. először is üdv mindenkinek, mindkét tábornak. Én az antitesthez csatlakozok.
    Soha nem voltam jó véleménnyel a Zsoltikáról, tügyimutyi, töketlen gyereknek tartom, és hogy miért is? Meg kell nézni csak a ,,pályafutását" Könyörgöm, go-kart OB-t sem tudott nyerni. Semmit nem tudott nyerni. Csapattársak ronggyá verték folyamatosan. ÉS nekem azért szúrta a szemem az F1-es bohóckodása, mert biztos vagyok benne, hogy tucatnyi olyan emberke van ebben az országban, akik tönkreverték már a gyereket ott, ahol lehetőségük volt elindulni. Sajnos, mint azt fb2 már leírta szinte minden a pénz, így azok a tehetséges srácoknak, akik otthoni kis sufnituning go-kartjukkal kiállnak, és elverik a pénzes csemetéket esélyük sincs előbbre lépni. Ide is az kelle, mint ami több országban már létrejött, ilyen tehetségkutató/gondozó egyesület, ami tényleg az igazi tehetségeket tarta szem előtt. Persze itt a mototrsport ilyen téren gyerekcipőben van, és megint előjön a pénzhiány, tehát bukott dolog. /Bár a Zsoltika milliárdjait inkább ebbe fektettem volna/

    Indy 1 pont: örültem neki, komolyan nagyon örültem. Az hogy hogy szerezte nem számít, sikerült neki a hozzáállása miatt.
    Na szerintem ezzel vannak óriási gondok: tutyimutyin elkóvály(j)og a pályán, no speed no risk effektel. Legnagyobb célja: behozni a gépet, meg talán elverni Brunit... SZÁNALMAS. Ez nem versenyzői mentalitás. 10000x többet ért volna a szememben a srác, ha 6x megtöri az autót, de látom h. azért mert hajt, nyomja neki, nem nyugszik bele h. egy szaros fünyíró van a segge alatt, és mondjuk olyan célt tűz ki, h. a Jordaneket akarom megverni. Az h. cstársat az lenne az alap. Sajnos B.ZSben semmiféle ilyen intuíciót nem láttam, tesztpilótának mehet az ilyen de versenyezni ne akarjon.
    amikor elkezdődött a magyart az F1be projekt, csak annyit mondtam, h. neeee csak őő nee, miért pont ő??
    Összefoglalva szerintem nincs tehetsége a csávónak az F1hez, nem is volt idevaló, jó menedzsmentje, és kapcsolatai voltak apucinak, elérte h. befizethessen, amit közületek sokan támogattak is.
    Azzal meg ne védekezzen senki h. a Minardi szarsága miatt nem lehetett maradandót alkotni.. ez csak duma, lejjebb említettek 2 nevet. Az mondjuk hozzátartozik a dolgokhoz, amit hajlamosak elfelejteni, h. az egyik volt Minardis menedzsere Flavio Briattore volt..
  • B0B0
    #152
    Tudod, többeknek az bassza a csőrét, hogy a ő pénzükön került be az F1-be...

    A tehetségről csak annyit:
    Kesjár Csaba gyalázta a népet az F3000-ben, na neki volt tehetsége, de aki a mezőny egyik legjobb autójával is csak a 7. helyen kullog....
  • Tono34
    #151
    "ő legalább behozta a minardit pontszerző helyen" - be, úgy hogy kiesett előle a fél mezőny, ő meg szépen átment a célvonalon...

    Nem kötekedésként, de a célvonalig el is kell jutni. Minardival nem volt ez olyan egyszerű. Pláne azon a futamon.
  • McGrady
    #150
    de jól se...ne érts félre, én nem szapulom mindenáron, elvégre sok balfék is megfordul a Forma-1-ben, engem csak az idegesít hogy így felfújták Zsoltikát, holott...
  • pzolika978
    #149
    (Jó kicsit erős volt amit írtam),de alapjában véve el kell ismerni,hogy az autó képességeihez képest nem ment rosszul.Jó nem egy Hamilton!
  • McGrady
    #148
    ugyanmá, Forma3000-ben is csak töketlenkedett, mit tudna tenni akkor Forma-1ben?!
  • Indigo
    #147
    "Nos,aki kiesett az béna volt,aki meg pontott szerzett az meg jó pilóta volt." - LOL! Ezt ugye nem gondoltad komolyan? :)
  • pzolika978
    #146
    Nos,aki kiesett az béna volt,aki meg pontott szerzett az meg jó pilóta volt. Ha a managementnek nincsenek hülye követelései,akkor a mi zsoltink még a mai napig is a forma1 ben robogna.
  • McGrady
    #145
    " Lehet,hogy vannak nála tehetségesebbek nála" - igen, vannak páran...
    "ő legalább behozta a minardit pontszerző helyen" - be, úgy hogy kiesett előle a fél mezőny, ő meg szépen átment a célvonalon...
    " nem lett volna olyan szar a manager amilyen szar volt..." ha valaki tehetséges, azt úgy is észreveszik, ne fogd szegény managerre
  • pzolika978
    #144
    Sziasztok!
    Nem tudom miért kell szapulni a srácot. Lehet,hogy vannak nála tehetségesebbek nála,viszont neki volt sponzora,több nyelven beszél, kíváló tesztpilóta(ezt sok csapatnál elismerték),és ha nem lett volna olyan szar a manager amilyen szar volt, akkor lehetséges,hogy még ma is a Forma 1-ben lenne pilota. Arrol nem is beszélve,hogy ő legalább behozta a minardit pontszerző helyen. Én szurkolok neki, hogy sikeres legyen.
  • Dexantreal
    #143
    Nah az érdekes lesz, kíváncsi leszek, hogy feltánik-e a bokszutcában.
  • B0B0
    #142
    Seemi új, csak annyi, hogy most lesz az Egyesült Államok nagydíja a Forma1-ben és lehet, hogy megjelenik...
  • Tono34
    #141
    Vmi új hír vkinek?
  • Dexantreal
    #140
    Nem az.
  • McGrady
    #139
    gondolod hogy nem jöttek még rá? :-))
  • Indigo
    #138
    Mikor jönnek már rá a csapatok, hogy a Zsoltika egy tehetségtelen lúzer?
  • DJ BP
    #137
    Baumgartner csapattársa, Robert Doornbos 1:07.237-tel 5. lett

    csupán 3,2 vert Zsótira :DDD Miközben csak kétszer tesztelt eddig ő is :)
  • B0B0
    #136
    [URL=http://www.a5.hu/cikkek/53/19806.shtml]Megint "első" lett :)[/URL]
  • cindy86
    #135
    Hát ez nem volt valami jó kezdés :) Pedig az F1-ben ilyet nem csinált, ott inkább sétaautókázott ,hogy biztosan beérjen. Hozzá kell még szokni az új autóhoz, bár most hogy összetörte ismét egy újat kell megszoknia :)
    http://href.hu/x/2e8o
  • DJ BP
    #134
    a zúzás bejött :DDDD
  • ddt500
    #133
    http://www.radio.hu/read/216896/2007-03-10_19:32:19

    Gratulálok.
  • fb2
    #132
    champ cart link
    Lehet hogy a magyarok nem nagyon szereting Baumgartnert, de en feltetlenul meg fogom latogatni a csapatot ebben a szezonban. (Walker Racing meghivott bennunkent egy versenyre, es igy remelem talalkozok a 'Zsotival' is.)
  • B0B0
    #131
    Zsótika csempkárban zúzhatja a Minardikat, ha nem sikerült senkit sem igazolniuk
  • B0B0
    #130
    Schumacher dícsérte ezerrel amikor az F3000-ben a 3. helyért küzdött. Mondjuk az volt már vagy 6 éve, azóta lehet abba is hagyta :(
  • fb2
    #129
    Sajnos nem talaltam. Ha o nem versenyezz nemzetkozi szinvolanlon akkor nem hiszem hogy ismernem mert en nem magyarban elek...szoval az nehez lenne ismerni minden helyi versenyzoket...:) A Baumgartner viszont mas, mivel hogy o vilag szinvonalon csinalta a dolgot, es talalkoztam is vele Indianapolis ban mikor a Minardinal volt. Lehet hogy ez a lany jo tehetseg, de ugy latszik nincs nagyon alkalma versenyezni magasabb szinvonalokon. Ez sajnos egy megszokott dolog versenyzesben. Van tehetseg, nincs penz.
  • B0B0
    #128
    Biztos. Keress rá!
  • fb2
    #127
    es neki milyen palyfutasa van? Van web oldal amit lehet latogatni?
  • V8
    #126
    kijaza baumgarner zsoltika?
  • B0B0
    #125
    Na akkor mondok neked egy nevet (egy olyat aki sokkal tehetségesebb mint Zsoltika):
    Forró Judit
  • McGrady
    #124
    hát gondolom rájött hogy ez nem az ő sportja...meg a papának úgyis sok pénze van :)
  • fb2
    #123
    ok, ertem. A lenyeg az hogy: A magyarok tobbet vartak tole, es nem teljesitett. (pedig meg penzi tamogatas is volt) De a kerdesem fent marad: Ki mas lett volna kepes arra hogy a Minardihoz keruljon a mostani magyar motorsport kozul?
    A Baumgartner nek jobban kellett volta teljesitenie especialias mikor a penzt a szurkoloktol kapta. F1 nek vege van, de az a furcsa, hogy nem is csinal semmi mast ha jol tudom. Legalabb egy Europai Renault szeriat vagy hasonlot...
  • McGrady
    #122
    mért, szerinted a Zsoltika tudja kezelni? nem, úgyhogy ha tehetséges lett volna, lehet hogy akkor is eltűnt volna az F1-ből, akárcsak Wilson, de pl. neked tuti feltűnt volna, hogy rá máshol érdemes odafigyelni :)
    hiába ő volt az egyetlen, az én szememben nagyon kicsivel több csak a 0-nál. :)
  • fb2
    #121
    Ket versenyzo van ott, akik a Minardival kezdettek, es mindketto F1 be valo. Az eggyik persze Alonso, a masik pedig Justin Wilson. Sajnos Wilson politikailag nem jot lepett, a penzbol kifutott, es nem birta fent tartani a Jaguar arakat sem. A tobbi versenyzo, mint Gianmaria Bruni, Zsolt Baumgartner, Mazzacane, Alex (irtozatos) Young, stb mind jott, fizetett, es eltuntek. Eggyik sem tudta tartani magat a F1 ben. A regi Minardi jo volt arra hogy lehetoseget adjon az ilyen versenyzoknek igaz nem olcson, de legalabb volt lehetoseg. Ezen kivul, mivel hogy Baumgartner fizetett a szezonert, (vagyis a magyarok fizettek neki) nem tudok bele szolni. Ha Baumgartner kapott volna egy ingyenes szezont, akkor viszont fel lennek haborodva, es AKKOR az mondanam hogy 'nem erdemelte meg'. De amig az "o penzet" igy szorja, addig nem szolok bele.
    Csak ugy kivancsi vagyok, ha nem Baumgartner, akkor KI MAS ulhetett volna bele egy F1 be, aki mar tudja kezelni a 400 le F3 as autot? Mert ahogy utoljara neztem, az eggyetlen magyar aki szerepelt a F3 ban, vagy egy FIA GT categoriaban (es nem 50 eves) az csak a Baumgartner volt.... Persze lehet hogy tevedek..
  • B0B0
    #120
    Beszélgettek itt a pénzről meg arról milyen nehéz bejutni. Száz szónak is egy a vége: be sem kellett volna kerülnie az F1-be, mert nem oda való! De azt vitathatatlan, hogy elért valamit amit sokan nem: egy év elég volt egy Minardiban neki, hogy pontot szerezzen (bár én nagyobb tettnek tartottam volna, ha 15 célbaérkező között a 10. lesz, de persze ismertük a Minardi képességeit).
    Miután bemutatkozott, mindenki tudja: sosem fog visszatérni a F1-be. Nincs miért.
  • fb2
    #119
    van meg egy peldam. A cseh gyerek, Tomas Enge. Mr Enge eleg jo versenyzo, mivel hogy itt most az Indy Racing League ben versenyez, de ahogy tudjuk, a F1 ben is nagyon jo volt, mivel hogy a Prost Racing autojat 3.helyre rakta egy ido meroben. Tomas Enge legnagyobb szponszora COCA COLA. Tudod mekkora penzekrol van itt szo? huh.... csak lenne belole 10% nekem. Na de itt sem volt eleg, nem tudott F1 ben maradni. Volt Penz, volt Tehetseg, de valami hianyzott..Es ez a 3. dolog ami muszaj... KAPCSOLAT, Meg se*gg Csokolas..... tehat ezt mondhatnank tovabb es tovabb.
    Ha mesz a www.mnasz.hu oldalara, latod ott van Baumgartner kepe. Ugy latszik hogy jo azt mutatni nekik is hogy igen ott egy F1 auto magyar zaszloval. Na de ez nem valtoztat semmit a "Zsoltika" :) vezeteseben... En ertem hogy mit mondtok.... talan irigy vagyok egy kicsit, es meg is becsulom ot azert, mert valamit azert csak jol csinalt(ak) ahoz hogy eljussanak odaig...
    Amit hallasz a gokart rol az ugy is van hogy megy feljebb a pilota, de ahogy mondtam, meg az F3 ban fizetned kell. vagy a te zsebedbol, vagy szponszorok alltal, ami alltalaban ugy van, hogy az apuka a nagyfonoke a vallalatnak, es ugy esik a dolog hogy a vallalat kolt a nagyfonok gyerekenek szponszoralasaban, mert ez Marketing, amit le lehet irni az adobol kulonbozo % ban, kulonbozo orszagokban.
    A Brazil versenyzok pl. mint hatalmas milliomos szulok gyerekei. Ott nagy a penz. a Michael apja viszont szegeny volt, azt tudom mert olvastam. De ott volt Willie Webber, aki jo helyen volt es tudott szerezni penzt Michaelnak. Na meg persze, ez a 80as evekben volt... sajnos ez mar nagyon mas.
  • McGrady
    #118
    te többet tudsz a pénzügyi részekről mint én :) én a versenyeket látom, meg hallgatom az infókat, és az jött le, hogy kezdte a jó pilóta gokarttal utána meg egyre feljebb jutott, és forma-1ben is megállja a helyét. lehet, hogy ehhez kellett pénz, igen, de nézd meg, Zsoltinak hiába volt meg a pénz...:)
  • fb2
    #117
    figyelj, en ertem hogy mit mondassz. De ahoz hogy 'bekerulj' barmi motor sportba ahol nem kell penz es fizetest kapsz, ahoz nagy nagy szerencse kell, es az ut az nagyon hosszu. Mire oda ersz nagyon sokat kell fizetned...mint 'tanulo penz'. Es ez a hely ahol talan-talan fizetnek, a FIA GI1 categoriaban kezdodik. Tudod milyen hosszu oda az ut? Vagyis mennyi penz kell ahoz hogy oda juss? Egy tipikus Europai GT3 as kategoria 70 ezer USD. Ha megnyered, akkor talan azt mondjak hogy....ohhh...ok, jo munka volt. es ennyi. Ott van a fiam haverja, az europai F3 ban. Az apja 800 ezer dollart fizetett egy szezonra. A fiu most van a 2.eveben es mar volt talan egy dobogora jutasa, ami nagyon jo, mivel hogy nem ismerte a palyakat, stb.stb. Mikor megkerdeztuk hogy van-e valami erdeklodes, azt mondtak hogy talan tesztelhet egy csapattal, de ennyi. A papanak kell hoznia a zsak penzt.... Vannak peldaim, egesz nap mondhatom ezt, sot nyithatunk egy uj forumot is, es talan a vegen meg talalunk is valami jo lehetoseget szponszorokra...jo lenne..
    Abban eggyet ertek hogy Baumgartner nem volt semmi kulonos a F3 ban sem ossze hasonlitva mas versenyzokkel mint pl. Webber.
    Azert nem szeretik az emberek Baumgartnert, mert penzel befizettek magukat, ami igaz. De ez az o dolguk. Ha pedig ezt nem tudjuk meg emeszteni, akkor azt jelenti hogy irigyek vagyunk... nem? Hat en egy kicsit az vagyok oszinten megmondva...
  • McGrady
    #116
    igen, rá emlékszem én is :)
    de ő ellentétben Zsoltival, más versenyben megállja a helyét, Zsoltika meg elég középmezőny f3000ben ami semmi az f1-hez képest
  • fb2
    #115
    JUSTIN WILSON

    Aki nagyon jo versenyzo, ott hagyta Minardi't, ment a Jaguar hoz,( most red bull) ahol 3-4 verseny utan kirugtak, mert kellett a hely a Christian Klien nek, (aki nem volt jobb mint Justin, es aki szinten elvesztette a helyet az F1 ben) es most Justin a Champ Car ban versenyzik ,ahol egy tipikus ar amit egy versenyzonek kell behozni a csapatba 1.2, 1.4 millio dollar. Justin 2. a bajnoksagban. Ha tudott volna maradni az F1 ben, most biztos ott lenne a top 5 ben. Justin arrol volt hires, hogy a Minardit a traction control nelkul, a rajtnal felkuldte 7 hellyezessel elobre azok ellen akinek traction control ja volt.