101
Ford Fusion témák minden téren.
  • KillerBlue
    #101
    helló, érdeklődnék arról h a cd- lejátszónak milyen köze van az órákhoz (fordulatszámmérő, km/h)
    mert történt velem egy kis baleset. Pár napja takarítás közben az ülés alatt behúzott elektromos antenna kábeléről a lecsúszott a szigetelés és letestelt, azt azóta működik az autó csak gyújtás ráadásakor 15 másodperccel később jönnek be az órák, ha be indítom akkor sincs változás sem a fordulatszám mérő sem a többi óra nem működik még pár másodpercig. Azt betölt. Miért lehet ez? Hová forduljak ezzel a dologgal? előre is köszi

    --------------------------------------------------------------------------------
  • Magnumrolcsi
    #100
    Még 2005 novemberében történt.





  • Botond #99
    Elmondtam a tapasztalataimat, mert elég sűrűn van szerencsém ezt a típust vezetni, aztán csinál mindenki amit akar. Még én is. ^.^
  • Sir Quno Jedi
    #98
    ja
  • Pheel
    #97
    Kb az összes autómárkát ennyire tárgyalja ki az SG hozzáértő fórumozói köre...
  • Sir Quno Jedi
    #96
    kb. ennyire izgalmas téma egy ford fusion... :D
  • Botond #95
    Passz.
  • Pheel
    #94
    Tedd mellé te! Egyáltalán forgalmazzák ezeket nálunk?
  • Pheel
    #93
    Nem baj, nekem nem fáj, ha neked nem jön be. :-P
  • Botond #92
    Ez így önmagában nem mondd semmit,tedd mellé a Ford Ecosport,Honda Element,Chevrolet HHR,VW CrossPolo árait összehasonlításképpen! Vmihez képest lehet vmi olcsó vagy drága.
  • Botond #91
    Nem dumáltál meg,akkor is lesújtó véleménnyel vagyok a Ford Fusionról,ha drágállod a másik kategóriába tartozó SX4et,ha nem. ^.^
  • Pheel
    #90
    4x2
    SX4 1.5 GC 2 850 000
    SX4 1.5 GC (AC) 3 100 000
    SX4 1.5 GLX 3 200 000
    SX4 1.5 GLX (AC) 3 450 000

    4x4
    SX4 1.6 GS 4WD (ESP, MP3) 4 590 000
    SX4 1.9 GS DÍZEL 4WD (ESP, MP3) 5 550 000

    Forrás
  • Pheel
    #89
    Az olcsó vagy sem kérdésre könnyű a válasz: mini egyterűnek drága, terepjárónak pedig csak akkor nevezhető, ha négykerékhajtást kér bele az ember. Úgy pedig megintcsak drága, bár abban az esetben már elfogadhatóbbnak tűnik.
  • Botond #88
    Akkor mégiscsak méret alapján kategórizálnak. Legalábbis nekem ezek a mm dolgok méretnek tűnnek. ^.^ Viszont még az alapfelvetésről mindig nem esett szó. Olcsó avagy sem? :-) Természetesen az evidens dolgot feltételezve,hogy a kategóriájában lévő többi autót vizsgáljuk. Mostmár hála neked a pontos kategóriáját is tudjuk.
  • Sir Quno Jedi
    #87
    Jól jár aki Botonddal vitatkozik, én csak tudom! :D
  • Pheel
    #86
    Golf
    Hossz / szélesség / magasság , mm 4204 / 1759 / 1485
    Polo
    Hossz / szélesség / magasság , mm 3916 / 1650 / 1467
    SX4
    Hossz / szélesség / magasság , mm 4100 / 1730 / 1555
    Fusion
    Hossz / szélesség / magasság , mm 4018 / 1720 / 1529
    Focus
    Hossz / szélesség / magasság , mm 4342 / 1840 / 1447
    CrossPolo
    Hossz / szélesség / magasság , mm 4351 / 1851 / 1551
    Astra
    Hossz / szélesség / magasság , mm 4249 / 1753 / 1460
    Meriva
    Hossz / szélesség / magasság , mm 4042 / 1694 / 1624


    Az adatokból kiderül, hogy nem véletlenül hívják mini egyterűnek, kompakt autó helyett.
  • Botond #85
    Mégegyszer átolvasva valóban félreérthető volt amit írtam,legközelebb majd pontosabban fogalmazok. Sorry. :-)
  • Botond #84
    Ne ferdítsünk! Ezt mondtad:

    "Majd nézd meg az SX4-et. Aztán meg az árát. A Suzuki már régen nem olcsó."

    Mire én mondtam,hogy a kategóriájában igenis az. Tévedtem mi a kategória,de ettől még az állításom áll,hogy kategóriájában igenis olcsó. A Grand Vitarát a Matízhoz hasonlítva persze drágának tűnhet. :-P
  • Pheel
    #83
    Ne ferdítsünk! Azt mondtad, hogy az SX4 Golf méretű. Rámutattam, hogy közel sem. Ennyi és nem több.
  • Botond #82
    Crosspolo,az nem Polo :-D Vagy az X5 és az 540d is ugyanaz,mert 5ös BMW mind2?:-D
  • DJ Bee18
    #81
    hát inkább olcsóbb... De ezerszer inkább egy SX4 kéne, mint egy CrossPolo... Abban 4x4 sincs, és a 100 lovas dízel árán kijön a 130 lovas dízel 4WD SX4...
  • Pheel
    #80
    Látom sikeresen elsiklottál afelett az aprócska tény felett, hogy nem GOLF, hanem POLO.
  • Botond #79
    "Similar:
    Ford Ecosport
    Honda Element
    Chevrolet HHR
    VW CrossPolo
    SX4"

    És ezekhez képest drága? :-)
  • Pheel
    #78
    Class:
    Mini SUV

    Similar:
    Ford Ecosport
    Honda Element
    Chevrolet HHR
    VW CrossPolo
    SX4

    Class:
    FF compact car

    Similar: Chevrolet Cobalt
    Saturn Ion
    Ford Focus
    Toyota Corolla
    Opel Astra
    Honda Civic
    Peugeot 307
    Renault Megane
    Mazda 3
    VW Golf

    Class:
    Small family car

    Similar:
    Ford Focus
    Volkswagen Golf
    Astra
  • Sir Quno Jedi
    #77
    kitudja... :D
  • Botond #76
    Méret alapján kategórizálnak. ^.^
  • DJ Bee18
    #75
    fordítva :). Valójában jó autó, nincs vele semmi gond, de kisebb a hely benne egy Golfnál :). De semmi gond, mert jóval olcsóbb a Golfnál :). Inkább Punto, Clio konkurens
  • Pheel
    #74
    Méret alapján lehetséges, de valójában...
  • DJ Bee18
    #73
    az Swift MTA, vagyis automataváltós.... az jóhogy megdobja...
  • Botond #72
    Az ember nem vasgolyó viszont.
  • Botond #71
    SX4 az Astra,Golf kategória,azoknál olcsóbb.
  • Sir Quno Jedi
    #70
    Apámat pl. telibetörték frontálisan/féloldalról a 2000-es dízel Mazdámmal, de a 626-os orrésze+a nehéz motor miatt az utasfülke nem is sérült! A többi kocsi totálkáros lett. Aki tanult fizikát tudja, milyen az, amikor egy nagy vasgolyónak lökünk egy kisebbet.
  • Sir Quno Jedi
    #69
    A 20+ az már oldtimerhez közelít.
  • Botond #68
    Összetörni összetöri a Fusiont,de mivel az erőelnyelő része olyan amilyen belehalsz te is,csak jobb állapotú kocsit örökölnek utánad,mint a Fusionos után. És most itt a 20+ éves kocsikra gondolok nem az 5-10évesekre.
  • Sir Quno Jedi
    #67
    A SX4 már más kategória és ott a trendiséget, meg a feelinget kell megfizetni (én ugyan nem fogom).
  • Sir Quno Jedi
    #66
    Az biztos. Term. egy Lada vs Fusion összehasonlításban lehet, hogy a Fusion jönne ki győztesen biztonságra, de egy régi nagyautó (nagy volvo, scorpi, legend, nagy merdzsó, volga, nagy bmw stb.) 1xűen letakarítja az 5*-os töréstesztes kisautókat az útról (meg az alvázukról is), hiába minden csodatechnikai bizgentyű. A vas, az VAS.

    Azt kell megérteni, hogy egy nagykategóriás (néha luxus) autó az adott időben amikor gyártották igenis biztonságosnak/erősnek számított és ez máig igaz. Hiába a sok technikai csodaketyere (van pár tényleg hasznos), ütközéskor többnyire az éli túl (ha túléli), akinek óval erősebb autója volt. Hiába a légzsák, ha az autódból az alvázon kívül nem marad más csak fémforgács.

    A valóban hasznos ketyerék, pl. az ESP pedig általában nem alapfelszereltség mindmáig a kisautókban (sem), ABS meg még az enyémben is van, pedig nem mai darab.

    Újonnan egy ilyen autót sem akkor, sem ma nem tud egy átlag középosztálybeli állampolgár megvásárolni, mert bődületes áruk van. De attól, hogy pár év elszáll felette, az az autó még ugyanaz a nagy és biztonságos luxusautó marad és aki az új kiskocsijára vagizik, az nem biztos, hogy túléli vele azt, amit egy régi nagyautóban túlélne (sőt). Szal. ha beruházol akárcsak egy 5-6 éves böszemébe, lehet az életedet (és a családod életét) menti majd meg. Lehet az is, hogy nem...

    Term. mindenki maga dönt. De nekem nem fogják bemesélni, milyen jó a swift/fusion/kitudjami.
  • Pheel
    #65
    Majd nézd meg az SX4-et. Aztán meg az árát. A Suzuki már régen nem olcsó.
  • Pheel
    #64
    Nem nagy autó, de kétségkívül nagyobb, mint a Fusion. A régi autók biztonságosságát próbáltam kiemelni, úgy látszik kevés sikerrel.
  • Pheel
    #63
    Fusion Fresh-re van alapból 450 000 kedvezmény, ha jól emlékszem.
  • Sir Quno Jedi
    #62
    Nem veszexünk, csak vitázunk, jóaz!