6
  • shabba
    #6
    Logikusan csak annak a hálózatában fordulhatnak elő meghibásodások, akinek egyáltalán van hálózata. ADSL hálózata pedig a Tíkomnak van, a szerződéses kiskereskedelmi partner ISP-k csak viszontértékesítik a Tíkom szolgáltatását.

    A Tíkom hálózat meg kicsi, országos méretű és sok száz ezer végpontot szolgál ki. Ehhez mérten nincs olyan sok hiba a rendszerükben, tömeges hálózat kiesésről nem igazán szóltak hírek. Lokális hibák minden hálózatban előfordulnak. Lehet nálad a telefonkábel minőségéhez mérten túl nagy sebességű ADSL csomag van megrendelve és azért rendetlenkedik annyit.
  • drizzt1666
    #5
    Hát hallod nincs is miért panaszkodni: Szeptember 1-től 3 megabit fölé vitték a letöltést ezzel párhuzamosan pedig levitték a havidíjat 8900 hufra. Amúgy a szolgáltatás minőségére sem lehet nagyon panasz, néha itt-ott megszakad, kb félévente, és ennyi...
  • pbanfa
    #4
    Nekem Enternet-es ADSL-em van. Eddig egyszer fordult elő, hogy az ő hibájukból szünetelt a szolgáltatás. A többi kiesés (sajnos volt bőven), az mind t-com-os hiba miatt volt.
    Nekem a szolgáltatómmal semmi gondom, ha hívom őket, készségesek, segítőkészek, és a díjazás is nagyon jó.
    Szóval első sorban nem a szolgáltatótak kellene szidni a rossz minőségért, hanem a t-com-ot. Én még chello-s ismerőst nem hallottam panaszkodni, de ha van itt chello-s netező, akkor ő most megcáfolhat vagy megerősíthet ebben!
  • dondore
    #3
    ebbol 410e T-Com ;)
  • crx
    #2
    Ámen
  • BiG G
    #1
    aha, csak azt felejtik el, hogy itthon siralmas az ADSL szolgáltatás minőségben, sebességben és árban is :C