22
-
#22 az kb. az itthoni OTP ;) -
fanatick #21
Csak nem Mikrofos rencer senyved e "nagyszerű" site alatt?
És szar?
Az hogy lehet?
Azt mondják, hogy csak az MS szoftver a jó!
Vagy mégsem?
Hogy lehet ez?
-
sonicXX #20 Ez az egész nekem kicsit HOAX-gyanús, a wamu-t leszámítva semmilyen konkrétum nincs az egész cikkben. Ilyen fiaskót egy bank nem követhet el, ha pedig mégis, akkor ott fejek fognak hullani. -
pemga #19 Hmm, valóban, de képzeld el ezt: a meleg backup rendszer is szépen elhasalt, mondjuk diszk-alrendszer hiba miatt. Jönnek a szalagos backup-ok, ha valaki rendszergazdi elegendően slendrián, sosem olvassa vissza, simán előfordulhat hogy több napos/hetes/hónapos mentés van csak. És ez nem csak teória, ezt sajnos valóságban is láttam, egyszerűen nem volt semminek igazi gazdája, csak egymásra mutogatás. Igaz, az nem bank volt, "csak" egy szolgáltató cég, ami szépen csődbe is ment :).
Itt ha jól láttam, a webes interface hasalt "csak" meg, a belső folyamatoknak nem lett baja. Mindenesetre nagyon érdekelne, kivel fejlesztették le a dolgokat, és leginkább hol. Vannak tippjeim, de szeretném tudni :P. -
pemga #18 Hmm, azért engem érdekelne, kivel fejlesztették le? S mondjuk melyik országba outsource-olta az a cég. Tudja valaki? Hátha van üresedés :P -
nedudu #17 http://uptime.netcraft.com/up/graph/?host=www.wamu.com
http://searchdns.netcraft.com/?host=WaMu.com&position=limited&lookup=Wait.. -
#16 Azért egy kis technikai részlet érdekelt volna.
Milyen oprendszer?
Mit is frissítenek? (szerver, kliens)
Azon belül milyen komponenseket, milyen programokat, milyen szolgáltatásokat?
Szóval mindenképpen bővebben.
Van valami leírás erről valahol magyarul? -
#15 Nem akarom elhinni, hogy egy bank ilyet megengedhet magának!!! Nekem van ismerősöm, aki amerikában dolgozott egy banknál, mint infos, azt mondta, hogy folyamatos 24 órás IT ügyelet van és minden eshetőségre felkészülve különböző "katasztrófa" terveik vannak. Egy rendszerfrissítés sem úgy működik, hogy nyomnak egy format c-t a szerveren, aztán install új rendszer, hanem új szervert új rendszerrel állítanak be, ha nem mükszik, akkor "lehúzzák" a hálóról és máris a régi rendszer az aktív úja.
Én egyszerűen nem hiszem el ezt az egészet. Én is informatikus vagyok, de még laikusként is kételkednék a hir valós mivoltában... -
intrex #14 Zsoltuval egyetemben én is mosolygok. -
intrex #13 És láss csodát, megint igaz. Csak most nem mosolyogtat, mert már te is szenvedő alanya vagy a microsoft űberrendszerének.
:D -
#12 Ez a mondat kb. 15 évvel ezelőtt mosolyogatott volna meg. -
#11 Hivják ki a Bill Gates-t. Majd ujrainditja, ahogy szokta. -
Garfield #10 Akkor viszont elég érdekesen (nem) működik... -
#9 Biztos, hogy van nekik. Mission-critical kornyezetben kotelezo. Ebbe a bank is beleesik. -
#8 Ezt azert ketlem. Aki itt Angliaban egy bankban kap allas ilyen pozicioban, az kb 50000-1*0000 fontot keres egy evben. Az usaban pedig atlagban egy arnyalattal jobban is keresnek az informatikusok. -
Garfield #7 Tesztrendszerről arrafelé nem hallottak??? -
UnnameD #6 Jaj, szegény amerikaiak! Ki kelett mozdulnia, hogy befizesse a kábeltv-t.. hát ez felháborító. Be is perelném az egész amerikai államot a helyébe, úgyis megnyeri, kap egy millió dollárt, és kész :) -
#5 lol.. wamu... ez van.. meg jo hogy a bank of americanal vagyunk:D -
#4 De jó, hogy nem vagyok a helyükben... -
metaljesus #3 "Ám a mostani hasonló hibák igencsak megingathatják az ügyfelek bizalmát."
attól még hogy valaki lát egy autóbalesetet, másnap ugyanúgy kocsiba száll
ha feltörték volna az ügyfelek adatait, számláit, vagy akár csak a bank honlapját, na akkor ingana meg igazán a bizalom. ez így csak egy csúnya malőr. -
mitch2006 #2 Nyilván spórolósra fogták a fejlesztők fizetését, azok meg úgy álltak hozzá :D -
izb #1 tiszta OTP....