7
  • Komolytalan
    #7
    Ennyi erővel inkább bankkártyákat kellene hamisítani, mert ugyanaz a technológia, és azért bankkártyán nagyobbat lehet kaszálni mint egy BKV jegyen.
  • codaco
    #6
    Az az érzésem, hogy az elektronikus fizetés tárgyát rövid időn belül hamisítani fogják és féláron lehet majd venni. Az aluljárókban a cigi-cigi emberek mellett feltűnnek az elektronikus jegy-elektronikus jegy emberek is.
  • Komolytalan
    #5
    Az elektronikus díjszedés jó volna, de én nem teljesen értem, hogy miért így csinálják ahogy csinálják. A metrófelújításra volt pénz, Combinokra volt pénz (egyik se létfontosságú), erre meg nincs pénz, hitelezze meg a kivitelező? Pedig ez volna az, amivel lehetne a BKV veszteségét csökkenteni, mert így már nem igazán lehetne bliccelni. A gond az, hogy a BKV nem úgy gondolkodik mint egy profitorientált cég, hanem a politikát szolgálja ki. Metrófelújítás: hűdeszép lett - +x szavazó. Combino: húdenagymegjólnézki + y szavazó (jó, ez besült, de a cél most a lényeg nem az eredmény). Elektronikus fizetés: francba, nem tudok bliccelni - -z szavazó. Szóval nem fontos, hiába hozna pénzt.
  • Bitman
    #4
    Magyarország & BKV egy normális villamost nem tud venni 1 milliárdért (majd forgalomba állítani), amin el lehet férni, és van rajta klíma (szerintem nem nagy követelmények..).
    Felújították az összes 4/6-os megállót/felsővezetéket, aztán forgalomba állítottak párat, elkezdett leszakadni a felsővezeték (rájöttek, hogy a tartók megerősítését elfelejtették), a tartóbigyóit utólag megerősítették, erre elkezdtek kidőlni a Margit hídon az oszlopok, amikor előző éjjel elvégezték ott is a felsővezeték-tartók "utómunkálatait".
    Most meg elkezdtek ledögleni az új kocsik, és kivonták őket az átvizsgálás idejére a forgalomból.

    Hát szerintem enyhén szólva brutális hibák vannak egy 1 milliárdos szerelvénynél és a felújításnál is. Komolyan mondom, más országba ilyet nem lehet megcsinálni, mert már az összes fejest menesztettek volna, akinek köze van az egészhez...

    Szal ezzel az óriási offal annyit akartam mondani, hogy ezek után ne nagyon akarjanak beléptető rendszert csinálni sehova, mert a végén az lesz, hogy a reggeli csúcsforgalomba meghal, aztán megbénul a teljes földalatti közlekedés, és kénytelenek lesznek kikapcsolni & átengedni mindenkit, ez idő alatt pedig teljes lesz a bliccelés, mert nem lehet használni az elektronikus kártyákat.

    15-20 milliárd..? Már boccs, de van olyan hülye cég, aki ekkora kockázatot bevállal, hogy egy óriási tőket elfelejt 10 évre, amit fokozatosan kap vissza..?

    Szal szerintem ez az egész eléggé egy kockázatos befektetés a BKV részéről is. És mi van, ha egy újpest vagy fradi, esetleg újpest vs fradi meccs után beszabadul a kultúrnép a metróba? Nyílván az lesz az első, hogy szétzúznak mindent, BKV meg persze nem tud mit csinálni, cseréltetheti újabb súlyos pénzekért az egész berendezést..
  • klastrom
    #3
    :DDDDDDDDDDDDDDD
    Mer ez ugye a putri magyarország !!!
  • benczurzs
    #2
    Szerintem később se fog rendelkezni, de akkor már belevág. Aztán a sok hiba, géphiba, adathiba rendszerelszállás...
    Ezeket persze vagy a fogyasztón veszik vissza, vagy az állami támogatást növelik majd meg.
  • codaco
    #1
    Valószínűleg az előre kijelölt nyertes még nem rendelkezik a megfelelő pénzmennyiséggel/infrastruktúrával/szakértelemmel, hogy megvalósítsa a projektet. :(