100
  • BiroAndras
    #100
    "Csak kíváncsi vagyok, miért elkerülhetetlen a projekt elejétől a végéig állandóan naponta együtt lenni."

    A legfontosabb, hogy oda tudjunk menni a másik gépéhez (főleg teszterek), és meg tudjuk nézni a problémát. Ez naponta többször is előfordul. ÉS ettől függetlenül is folyamatos kommunikációra van szükség, ami sokkal könnyebb személyesen.
  • BiroAndras
    #99
    "Képtelenség, hogy a kód és a grafika nagy része naponta többször változzon."

    Nem kell teljesen megváltoznia, elég 1 paramétert vagy valamit átírni. Nem tudom mint csinálnak a grafikusaink, de amikor frissítek, mindíg egy jó nagy halom Gfx file lejön. A kód nem változik annyit, és egyébként is kisebb.

    "otthonról dolgoztunk, csak heti 1-2 alkalommal mentünk be."

    A feladattól függ, meg a rendszer felépítésétől. Minél kevesebb a függőség, annál jobban lehet otthon dolgozni. Nálunk tipikusan nagyon nagy a függőség.

    "Ezen kívül tudok példákat, hogy játékot hasonló módon nagyrészt otthon fejlesztettek (mármint az utóbbi években is), és csak a vége felé jártak össze gyakrabban."

    Kisebb projekteknél lehet, hogy működik. Nálunk garantáltan nem, és a többi nagyobb cégnél se.

    "Csak net kell hozzá."

    És D3D képet hogy viszek át neten értelmes sebességgel?

    "És hányszor kell egy nap az egészet újrafordítani?"

    Van amikor nem kell, és van amikor akár 10x is. És persze nem lehet előre tudni.
  • dez
    #98
    Egyébként nem azt mondom, hogy minden körülmények között felesleges naponta bemenni. Csak kíváncsi vagyok, miért elkerülhetetlen a projekt elejétől a végéig állandóan naponta együtt lenni. Csak mert vannak, akik otthon jobban tudnak dolgozni.
  • dez
    #97
    "Elég sok dolog szokott változni."

    Képtelenség, hogy a kód és a grafika nagy része naponta többször változzon. :)

    "Lehet, hogy ez neked új, de ha hiba van, az bárkinél előjöhet. És milliószor könnyebb helyben megnézni és javítani a bugot, mint a saját gépeden előidézni. Arról nem is beszélve, hogy amíg nem javítod ki, a másik esetleg nem is tud dolgozni.
    Felesleges ezen vitatkoznod. Sokéves tapasztalat, hogy ezt a munkát nem lehet otthonról végezni."

    Ez azért többmindentől függ. Én az utóbbi években játékokkal nem foglalkoztam, de más hasonlóan csapatmunkás projektben voltam: otthonról dolgoztunk, csak heti 1-2 alkalommal mentünk be. Ezen kívül tudok példákat, hogy játékot hasonló módon nagyrészt otthon fejlesztettek (mármint az utóbbi években is), és csak a vége felé jártak össze gyakrabban.

    "Meg most pl. 4 gépes multit tesztelek. Ezt elég nehéz lenne otthon 1 gépen..."

    Csak net kell hozzá. :)

    "És még mindíg ott van a fordítás. 1 géppel rettenetesen lassú."

    És hányszor kell egy nap az egészet újrafordítani?
  • BiroAndras
    #96
    "Na, és naponta többször átírjátok az összes kódot, lecserélitek az összes grafikát, stb.?"

    Elég sok dolog szokott változni.

    "Hát nem mindenki a saját dolgával foglalkozik? Egymás kódjában keresitek a hibát?"

    Lehet, hogy ez neked új, de ha hiba van, az bárkinél előjöhet. És milliószor könnyebb helyben megnézni és javítani a bugot, mint a saját gépeden előidézni. Arról nem is beszélve, hogy amíg nem javítod ki, a másik esetleg nem is tud dolgozni.
    És még mindíg ott van a fordítás. 1 géppel rettenetesen lassú.
    Meg most pl. 4 gépes multit tesztelek. Ezt elég nehéz lenne otthon 1 gépen...
    Felesleges ezen vitatkoznod. Sokéves tapasztalat, hogy ezt a munkát nem lehet otthonról végezni.
  • dez
    #95
    "Nem lakok túl közel, cask találtam egy remek kis utat, ami majdnem egyenesen a céghez visz, és nem túl forgalmas."

    Ez is benne van a szerencsés esetben.

    "Ki mondta, hogy óránként?"

    Akkor legyen 2-3 óránként, tök mindegy. Lényeg, hogy rendszeresen, és viszonylag sűrűn. Különben nem lenne gond a full frissítés. Ha egyátalán kellene.

    "Persze."

    Na, és naponta többször átírjátok az összes kódot, lecserélitek az összes grafikát, stb.?

    "De mint már mondtam, nem ezek a lényeges szempontok. A legfontosabb az, hogy bármikor szükség lehet arra, hogy a másik gépéhez odaüljek hibát keresni. Ezt pedig nem lehet otthonról."

    Hát nem mindenki a saját dolgával foglalkozik? Egymás kódjában keresitek a hibát?
  • BiroAndras
    #94
    "Tehát negyed órányira laksz? Szerencsés eset."

    Nem lakok túl közel, cask találtam egy remek kis utat, ami majdnem egyenesen a céghez visz, és nem túl forgalmas.

    "Na ne... Óránként full frissítés!?"

    Ki mondta, hogy óránként?

    "Használtok ti egyátalán automatikus verziókövetést?"

    Persze.

    De mint már mondtam, nem ezek a lényeges szempontok. A legfontosabb az, hogy bármikor szükség lehet arra, hogy a másik gépéhez odaüljek hibát keresni. Ezt pedig nem lehet otthonról.
  • dez
    #93
    "Fél órát. Kocsival járok, nem túl forgalmas útvonalon."

    Tehát negyed órányira laksz? Szerencsés eset.

    "Nem én írom. A grafikusok meg dizájnerek csinálnak nekem sok frissítenivalót.
    A kölönféle ügyes függőségek miatt meg sose lehet megúszni a full frissítést."

    Na ne... Óránként full frissítés!? Használtok ti egyátalán automatikus verziókövetést?
  • BiroAndras
    #92
    "Oké, de ezért minden nap 2 órát utazni..."

    Fél órát. Kocsival járok, nem túl forgalmas útvonalon.

    "De, az volt. Te egyszerre több gigát írsz? Mert csak azt kell frissíteni, ami új kód."

    Nem én írom. A grafikusok meg dizájnerek csinálnak nekem sok frissítenivalót.
    A kölönféle ügyes függőségek miatt meg sose lehet megúszni a full frissítést.

    "Ez ilyen órabér alapú szemlélet. Én jobb szeretem, ha az eredmények alapján ítélnek."

    Én is, de mint már írtam, az eredményt nem könnyű megítélni.

    A lényeg az, hogy ezt a munkát képtelenség otthonról hatékonyan csinálni. Ezzel nagyjából mindenki egyetért itt.
  • dez
    #91
    "És vannak még emberek, akik jobban szeretnek személyesen beszélni (pl. én is)."

    Oké, de ezért minden nap 2 órát utazni...

    "Aha. Jó lenne. Még LAN-on is percekig tart a frissítés. Nyílván nálatok nem több gigás projekt volt."

    De, az volt. Te egyszerre több gigát írsz? Mert csak azt kell frissíteni, ami új kód.

    "Persze, csakhogy azt nehéz lemérni. Az viszont jól látszik, hogy dolgozom, vagy nem."

    Ez ilyen órabér alapú szemlélet. Én jobb szeretem, ha az eredmények alapján ítélnek.

    "Vagy másképp fogalmazva : Ha otthon túlórázom, hogy elkészüljön időre a cuccos, akkor senki se fogja tudni, hogy én túlóráztam. Ha viszont bent csinálom, akkor látják, és megjegyzik, hogy én jó munkaerő vagyok."

    Hát, ez is egy módszer...
  • BiroAndras
    #90
    "Chat, MSN"

    Sokszor oda kell menni a másik gépéhez, és megnézni a hibát. Mivel D3D-ről van szó, VNC se jöhet szóba. És vannak még emberek, akik jobban szeretnek személyesen beszélni (pl. én is).

    "verziókezelésre is van több elterjedt megoldás (pl. CVS), kb. 10mp a frissítés"

    Aha. Jó lenne. Még LAN-on is percekig tart a frissítés. Nyílván nálatok nem több gigás projekt volt.

    "Meg talán fontosabb a munka megfelelő elvégzése, mint hogy látszólag sokat dolgozik az ember."

    Persze, csakhogy azt nehéz lemérni. Az viszont jól látszik, hogy dolgozom, vagy nem.
    Vagy másképp fogalmazva : Ha otthon túlórázom, hogy elkészüljön időre a cuccos, akkor senki se fogja tudni, hogy én túlóráztam. Ha viszont bent csinálom, akkor látják, és megjegyzik, hogy én jó munkaerő vagyok.
  • dez
    #89
    Hát, végülis a főnököd dolga. De én pl. évekig dolgoztam itthonról is csapatmunkában. Chat, MSN, verziókezelésre is van több elterjedt megoldás (pl. CVS), kb. 10mp a frissítés. Meg talán fontosabb a munka megfelelő elvégzése, mint hogy látszólag sokat dolgozik az ember. Én speciel nem szeretem azokat a főnököket, akik ezt csekkolják folyamatosan, ahelyett hogy azt néznék (és látnák is), milyen a végeredmény, ill. a részeredmények. Na de mindegy.
  • BiroAndras
    #88
    "Hát csak úgy, hogy megkérdezte."

    Nem azt kérdezte, hogy hol dolgozom, hanem azt, hogy mit. De visszanézve látom, hogy a válaszom teljesen lemaradt.

    "Ezen azért kicsit csodálkozom, lévén én pl. leginkább itthon dolgozok."

    Nem értem mit csodálkozol.
    - Csapatmunkáról van szó, amihez folyamatos kommunikáció kell.
    - A cuccos elég nagy, nem egyszerű hurcibálni.
    - Interneten eléggé lassú a verzió frissítés.
    - 1 géppel fordítani nem éppen gyors.
    - Nem jó, ha exe vagy pláne forráskód illetéktelenek kezébe jut. Márpedig erre sokkal nagyobb az esélye ha szanaszét mindenhol van kód.
    - A fejlesztőeszközök a céges gépre vannak megvásárolva.
    - Nem árt, ha a főnök is látja, hogy mennyit dolgozom.
    - Túlóránál a cég fizeti a kaját

    "Sosem játszol otthon a cég egyéb játékaival sem?"

    Nem játszásról, hanem munkáról volt szó. Egyébként nem igazán jönnek be nekem a mostani RTS-ek. De amiket most csinálunk azok egész jók lettek.
  • dez
    #87
    "Nem látom, hogy ez miképpen kapcsolódik a témához."

    Hát csak úgy, hogy megkérdezte. És hát játék-játék.

    "1. Ha van munka, azt bent kell megcsinálni. Különféle technikai és jogi okok miatt hazavinni nem lehet."

    Ezen azért kicsit csodálkozom, lévén én pl. leginkább itthon dolgozok.
    Sosem játszol otthon a cég egyéb játékaival sem?
  • psishock
    #86
    értettem, tnx
  • BiroAndras
    #85
    "1600 ban is ugyanúgy aliased vektorok vannak, csak apróbbak a pixelek, de azért még ott is igen megláccik a különbség AA-val és nélküle."

    Igen. De nem annyira látszik, így kevésbbé zavar.

    "Hát shadows, bump, hdr, dinamic lights, adaptive antialiasing... és nem utolsó sorban a ugyebár, a shaderek. ;)"

    Ezek nem mindíg kikapcsolhatók. Egyébként meg az AA kivételével minden maxon van. Persze nem egy csúcs grafikája van a játéknak.

    "Mittellél xD?! Hogy lehet abból kinőni, és mitől korhoz kötött egyáltalán? Ha egy játék megtetszik akkor fuggetlenül attól, hogy már öregedsz, ugyanojan élvezettel fogod tolatni. én is dolgozom, lassan családalapítás stb, de egy jót játéktól, akár a haverokkal együtt mindíg felfrissülök és boldog leszek."

    Nem mondtam, hogy nem játszok. Csak már nem a játék körül forog az életem, és nem napi 10 órát nyomom. Vagyis nem vagyok HCgamer.

    "ha igaz amit dev odapöccintett, akkor érdekelne, hogy melyik is az a cég, és milyen tipusú munkahelyet töltessz be? (esetleg kérdezd meg a főnököt, hogy szükségük-e van egy 2d-3d grafikusra, modellezőre, animátorra ;)
    Ja igen és, hogy RTS-en kívül fejlesztetek valami mást is, vagy legalább van tervbevéve"

    Ilyenekről nem beszélhetek. Illetve annyit mondhatok, hogy programozó vagyok.
    Állásügyben keresd meg a nagyobb játékfejlesztőket. Elég nagy a mozgás, úgyhogy szinte folyamatosan vesznek fel embereket.
  • BiroAndras
    #84
    "Miért nem mondod el neki, amit már nekünk, hogy fejlesztő vagy az egyik legnagyobb hazai játékfejlesztő csapatnál?"

    Nem látom, hogy ez miképpen kapcsolódik a témához.

    "És vélhetően olyan szerencsés vagy, hogy sosem viszed haza a munkát? :)"

    1. Ha van munka, azt bent kell megcsinálni. Különféle technikai és jogi okok miatt hazavinni nem lehet.
    2. Van ezen kívül más munkám, amit otthon csinálok.
  • raingun
    #83
    Asszem ez elenyésző ahhot képest hogy ki kelljen dobni mindent a gépből mert új procit akar az ember...
    A felhasználók nagy része többször is bővíti a gépét mielött cserélné.

    Szóval ne igazán értetted meg, hogy mire gondoltam.
  • psishock
    #82
    érdekes, hogy pont a GTA:SA-t hallom hogy a legtöbben nyomatják, az az egyik legjobban rühelt játék a számomról xD, de azoktól is hallom akik amúgy nem is jáccanának csak ezt (pl itt vagy te) esetleg a maffiát (másik nemceretett cucc ;)

    1600 ban is ugyanúgy aliased vektorok vannak, csak apróbbak a pixelek, de azért még ott is igen megláccik a különbség AA-val és nélküle.

    "Milyen többi?"
    Hát shadows, bump, hdr, dinamic lights, adaptive antialiasing... és nem utolsó sorban a ugyebár, a shaderek. ;)

    "Nem igazán. Abból a korból már kinőttem."
    Mittellél xD?! Hogy lehet abból kinőni, és mitől korhoz kötött egyáltalán? Ha egy játék megtetszik akkor fuggetlenül attól, hogy már öregedsz, ugyanojan élvezettel fogod tolatni. én is dolgozom, lassan családalapítás stb, de egy jót játéktól, akár a haverokkal együtt mindíg felfrissülök és boldog leszek.

    "Átmenetileg. Várom a DX10-es generációt."
    értvevagyon, ditto

    "Mindenhez jól jön. Játék, filmnézés, munka."
    értvevagyon, ditto :)

    ha igaz amit dev odapöccintett, akkor érdekelne, hogy melyik is az a cég, és milyen tipusú munkahelyet töltessz be? (esetleg kérdezd meg a főnököt, hogy szükségük-e van egy 2d-3d grafikusra, modellezőre, animátorra ;)
    Ja igen és, hogy RTS-en kívül fejlesztetek valami mást is, vagy legalább van tervbevéve :)
  • dez
    #81
    Miért nem mondod el neki, amit már nekünk, hogy fejlesztő vagy az egyik legnagyobb hazai játékfejlesztő csapatnál? És vélhetően olyan szerencsés vagy, hogy sosem viszed haza a munkát? :)
  • BiroAndras
    #80
    "Hmm, nekem x800xt-m van de már 1440*900 is van, hogy témáim vannak mostanában. az x1600xt meg kb 40% lassabb kártya úgyhogy 1600*1200-on igen nagy megkötések mellett nyomathatod, vagy pár éves cuccokkal tolatsz."

    Hát, nem a legújabb cuccokkal játszom, mert egyik se igazán fogott meg. Leginkább GTA:SA-t nyomok. Azt meg viszi szépen 1600-ban.

    "Gondolom az AA-AF párosítást eleve mellőzöd"

    Azzal is megy, csak valamiért kb. egy másodperc késéssel reagál olyankor, és az nem igazán jó. Viszont 1600-ban nem is igazán kell élsimítás.

    "a többi + ra már nem is gondolok"

    Milyen többi?

    "Kben te biztosan nem vagy HCgamer"

    Nem igazán. Abból a korból már kinőttem.

    "a karid gyengusabb"

    Átmenetileg. Várom a DX10-es generációt.

    "de nagyszerû monitorod van, biztos vagyon benne, hogy a munkádhoz kell."

    Mindenhez jól jön. Játék, filmnézés, munka.

    "Mivel foglalkozol, web-design vagy hasonló grafikai tervező vagy?"

    "Azonkívül mennyi a "Response Time"-ja a mon-odnak?"

    Samsung SyncMaster 214T
    +
    Samsung SyncMaster 910T
  • psishock
    #79
    Hmm, nekem x800xt-m van de már 1440*900 is van, hogy témáim vannak mostanában. az x1600xt meg kb 40% lassabb kártya úgyhogy 1600*1200-on igen nagy megkötések mellett nyomathatod, vagy pár éves cuccokkal tolatsz. Gondolom az AA-AF párosítást eleve mellőzöd, a többi + ra már nem is gondolok ;). Nállam csak 120k körüli monitor van, de ezzel is nagyon meg vagyok elégedve, amilyen felbontást elvisz, az pont optimális a számomra a legtöbb szempontból. Kben te biztosan nem vagy HCgamer, a karid gyengusabb, de nagyszerû monitorod van, biztos vagyon benne, hogy a munkádhoz kell. Mivel foglalkozol, web-design vagy hasonló grafikai tervező vagy? Azonkívül mennyi a "Response Time"-ja a mon-odnak?
  • dez
    #78
    Erről az élethűségről: pl. az én LCD-men a jó minőségű fényképek nagyon is élethűek. Viszont a rossz szinezetűek annál kevésbé. Azaz, azt adja vissza nagyon precízen, amit a fénykép tartalmaz.
  • BiroAndras
    #77
    "Szinben pont nem jobb a tft(crt-n elethubbek,jobbak a szinek)."

    Ez annyira nem így van, hogy lassan már a garfikusok is kezdenek megbarátkozni velük.

    "Ha nem 60 hertzen megy a crt-d,akkor az sem vibral"

    Amióta a szemem hozzászokott a TFT-kehz már nincs az a frekvencia, aminél ne látnám a villogást. Szerencsére már ritkán kell CRT-t néznem.
  • BiroAndras
    #76
    "Ha 1600*1200-ba akarnád tolni akkor 200k-n fölül kellene fizetnek, mert ilyen fölbontásra mondjuk a SLI-s karik képesek csak kultúrált sebesség mellett, + monitor."

    Nekem egy X1600XT van, és simán megy 1600x1200-on. Persze nem a legcsúcsabb játékokkal, de amivel játszok, azt viszi.
    Az viszont igaz, hogy a monitor nem volt épp olcsó (180K).
  • dez
    #75
    "Nem akkor volt ez így a színekkel amikor nem volt fejlett az lcd technika, hanem most is így van, és így lesz még egy ideig."

    1. Nagyon sokat javult a helyzet az első LCD monitorok óta.
    2. Ma is több különféle LCD technológia van a piacon egy időben, amik eltérnek képminőségben és árban.
  • torjoz
    #74
    2006 Augusztus :). Aki tud, az télen-nyáron tud :D
  • Sanyix
    #73
    "nem trippelek tapasztalatból mondom, éppen teszteltük is egyszer poénbol a haverokkal, szal te nem tudod jól :)" én az ellenkezőjét tapasztaltam, nem tippeltem, nem egyszer jártam úgy, hogy még mielőtt odaért lelőtték :) amúgy a festék kopás éppen a sérülést jelzi... nem csak úgy van :)

    "Próbáltár már közébbük robbantani :), igen meg tudja ijeszteni a biztos védekezőket (talib rulez :)" Nemtudja, mert semmivel nem tud elég közel menni hozzá, max légi egységgel :) Amúgy sneak attack 5 rocket buggy és 5 quad cannonal, scud storm után mindent visz :)
  • psishock
    #72
    "Hát ez nem így van, javaslom nézd meg hogx megy."
    nem trippelek tapasztalatból mondom, éppen teszteltük is egyszer poénbol a haverokkal, szal te nem tudod jól :)

    "ez sem igaz, mert akkor sem zuhannak le ha nincs lőszerük"
    dehogynem, próbáld ki, ha nincs tér ahova bombázás után visszarepülnének akkor lesiklanak a földre és kampó, az más tészta ha van másik üres tered, de ez nem mindíg adott :)

    "És meg lehet csinálni élő ellenfél ellen, mert nincs mivel támadnia :) ugyanis nagy hatótávolságú páncéltörő fegyverek+ légvédelem, ami gyalogság ellen is véd mindent lezúz :)"
    Próbáltár már közébbük robbantani :), igen meg tudja ijeszteni a biztos védekezőket (talib rulez :)

    "Szoktam ember ellen is, de az AI-val kapcsolatban nagyon el vagy tévelyedve, vagy csak sima generalst próbáltál :), merthogy bár nemnagyon taktikázik, de csal és folyamatosan ontja magából az egységeket, akár a legerősebbeket is."
    Zero Hour felpeccselve persze, és tudom hogy csal, de ez meg van engedve neki mert buta (csak AI) és nagyon túl lehet járni a scriptjein. Sokkal könnyebb megszivatni mint az embert. PL több brutál enemy-t is símán bevállalok neked (próbáltam maximumot is, hát volt hogy bejött, de daráltak is soxor rendesen) de 2-3 ember ellen egy magam már kegyetlen meggondonám, hogy mernék-e. Ha értik a dolgukat akkor biztosan nem.

    "Nem fogom érezni, mivel az emberi szemnek vannak bizonyos korlátai ;)"
    De ezek a határok nem 85 hrz-nél húzódnak, még az átlag ember is megérzi a 85-100ra válltást, nem hogy egy "vén gémer"

    "Amúgy nem zavarja a képminőséget, egy sötét üveg amúgyis csak sötét képet tudna eredményezni, de hát a fényerőt meg lehet szabályozni :)" ezt csak poénnak szántam :D , persze hogy nem zavarja, hogy is nézne az ki :)
  • psishock
    #71
    "Bocs,de a forrasom egy e-havi angol szamitogepes szaklap,amiben a computeres "urban legend" dolgoknak neztek utana:)
    Tesztalanyok:Sony SDM-S205K TFT es Mitsubishi Diamond Pro 920 CRT
    Az eredmeny szerint a TFT jobb,kiveve a szineket.Pontosabban,TFT-n nem olyan elethuek,de elenkebbek es teltebbek."

    Ne kért bocs-ot beszélgetünk :)
    Hát... alapjában véve nem vonom kétségbe a szakembereket,
    csak nekem a teltebb és élénkebb színek jobbnak jöttek le, mind az "életszerûek". Ez lehet különben, hogy emberfüggő dolog és nem mindenkinél van így, de én jobban szeretem ha egy szín minnél élénkebb. A rajzaimon is. Végsősoron akkor ezt leszámítva (már akinek ez negatív tulajdonság) a szakemberek szerint is mindenben veri a TFT a CRT-t.
  • Sanyix
    #70
    Nem fogom érezni, mivel az emberi szemnek vannak bizonyos korlátai ;)

    Amúgy nem zavarja a képminőséget, egy sötét üveg amúgyis csak sötét képet tudna eredményezni, de hát a fényerőt meg lehet szabályozni :)
  • Sanyix
    #69
    "Nemnem! xD lézer és gépágyú ellen is teljesen immunis amíg le nem dobja a cuccait XDDDD Próbáld meg egy kiló avanger-el, rakétával, quadcannon-al táplálni amíg közelít. Talán egy kicsit meg fog kopni a festék rajta. xDDD"
    Hát ez nem így van, javaslom nézd meg hogx megy.

    "Az hogyha valakinek állnak a repülőjei a téren és nem dolgoznak" nem, persze majd a levegőből szíják ki a lőszert :)

    "Ha ki is lövöd a teret, addig nem zuhannak le amíg van töltényük, csak vigyázni kell rájuk addig amíg fel nem építessz egy újat, vagy átirányítani másikra ;)" ez sem igaz, mert akkor sem zuhannak le ha nincs lőszerük, csakhogy egy brutal ellenfél állandóan támad, és tuti lelövik mindet míg körözget. Elő ellenfélnél talán túl lehet élni.

    ""10 egységgel is oriási pusztítást tudok véghezvinni. Pl 20 veszteség, vs 460 kill, és 30 épület" Höhö :), megnézném azért, hogy vesztessz 10 egységgből 20-at ;)" Höhö félreértelmezés rulz, azt írtam 10 egységgel, és nem összesen 10 egységgel. És meg lehet csinálni élő ellenfél ellen, mert nincs mivel támadnia :) ugyanis nagy hatótávolságú páncéltörő fegyverek+ légvédelem, ami gyalogság ellen is véd mindent lezúz :)

    "Vagy nagyon, nagyon buta ellen, én ahogy érzem a dolgokból, csak botmatch-ekel szoktál nyomatni."
    Szoktam ember ellen is, de az AI-val kapcsolatban nagyon el vagy tévelyedve, vagy csak sima generalst próbáltál :), merthogy bár nemnagyon taktikázik, de csal és folyamatosan ontja magából az egységeket, akár a legerősebbeket is.
  • psishock
    #68
    ó. Az előbb még 60 volt ;) , látod még egy kicsit edzed a szemed, és érezni fogod a 85-100-ra váltásnál is a különbséget ;)

    "1 centi vastag többrétegű sötét ólmozott üveg a jobb crt monitorokon" ez nem zavarja egy kicsit a képminőséget?
  • Sanyix
    #67
    Hát akkor a haverod minőségi crt-je nem minőségi, hanem egy régi szétégget fos :) Nem akkor volt ez így a színekkel amikor nem volt fejlett az lcd technika, hanem most is így van, és így lesz még egy ideig.
    Sugárzás elől van kubúvás, nem véletlenül van az az 1 centi vastag többrétegű sötét ólmozott üveg a jobb crt monitorokon, az azért van hogy kiszűrje a sugárzást. Amúgy 85 hz ig látszik a vibrálás, utána is vibrál, de már nem látod ;)
  • Marlosh
    #66
    Bocs,de a forrasom egy e-havi angol szamitogepes szaklap,amiben a computeres "urban legend" dolgoknak neztek utana:)
    Tesztalanyok:Sony SDM-S205K TFT es Mitsubishi Diamond Pro 920 CRT
    Az eredmeny szerint a TFT jobb,kiveve a szineket.Pontosabban,TFT-n nem olyan elethuek,de elenkebbek es teltebbek.
    Forras: Custom PC,Issue 35/August 2006
  • psishock
    #65
    "az aurora bombázó ott csak a rakétákkal szemben sebezhetetlen amíg a célra repül, de az előtte levő gépágyús védelem ellen ugyanolyan sebezhető, erről ennyit..."
    Nemnem! xD lézer és gépágyú ellen is teljesen immunis amíg le nem dobja a cuccait XDDDD Próbáld meg egy kiló avanger-el, rakétával, quadcannon-al táplálni amíg közelít. Talán egy kicsit meg fog kopni a festék rajta. xDDD

    "ha éppen egy repülőteret zúz le? 4 db 2000 pénzes géppel rajta. Vagy mivan ha szétmegy pár erőmű? Nincs áram, nincs védelem, és éppen akkor támadnak? Én is így szoktam támadni úgyhogy tudom :D"

    Az hogyha valakinek állnak a repülőjei a téren és nem dolgoznak, azt csak sajnálni tudom. Nekem, ha nem is szórakoznak az ellennél akkor is köröznek a levegőben légteret vagy földet védeni. Ha ki is lövöd a teret, addig nem zuhannak le amíg van töltényük, csak vigyázni kell rájuk addig amíg fel nem építessz egy újat, vagy átirányítani másikra ;)
    Az árom nem gond, jóval több áromház van mint amit egy atom vagy csapat le tud gyakni. Ezt mindenki így csinálja, nállunk nem lehet áromszünetes támadásokat indítani, nem sok pénz az a + pár ház, így azon senki nem spórol.

    "10 egységgel is oriási pusztítást tudok véghezvinni. Pl 20 veszteség, vs 460 kill, és 30 épület" Höhö :), megnézném azért, hogy vesztessz 10 egységgből 20-at ;), de ha 20-al 460-at ledarálsz + 30 épületet... hát akkor te gép ellen játszol és nem ember ellen. Vagy nagyon, nagyon buta ellen, én ahogy érzem a dolgokból, csak botmatch-ekel szoktál nyomatni. Nincs az a normálisan gondolkodó ember aki így meg tudja szívni.
  • psishock
    #64
    "Ha nem 60 hertzen megy a crt-d,akkor az sem vibral....:)"
    Deeehogynem xD, Marlosh csak akkor nem 60 hertzen hanem 75, 85, 100, 120 on vagy +. én pl ránézek egy CRT-re és a villogásából meg tudom különböztetni hogy milyen frissítéssel megy a képernyő. (60-120 ig biztosan a többit nem teszteltem) De ugyanakkor sugároznak is rendesen. Egyszerûen ilyen a technikai megoldása nincs kibúvás előle. Monjuk 100hrz+ már elfogadható, de a 0 villogás azért biztosan kellemesebb mind akár a nagyon kicsit érezhető is.

    "Szinben pont nem jobb a tft(crt-n elethubbek,jobbak a szinek)."
    Hát régen amikor még nem volt fejlett a TFT technika lehet h így volt, a haverom friss minőségi CRT-n jén jóval gyengébbek a színek mint az én friss minőségi TFT-men :)
  • Marlosh
    #63
    "kivéve a jelenlegi alaplapoknál, hiszen itt meg kell elégednünk a jelenlegi változattal. Aki tehát teljes mértékben ki szeretné használni a K8L és a négymagos chipek nyújtotta előnyöket, az minden bizonnyal új alaplapot is vásárol majd."
  • Marlosh
    #62
    Szinben pont nem jobb a tft(crt-n elethubbek,jobbak a szinek).
    Ha nem 60 hertzen megy a crt-d,akkor az sem vibral....:)
  • Sanyix
    #61
    Hát ha már a generalsnál tartunk, akkor elmondom, hogy az aurora bombázó ott csak a rakétákkal szemben sebezhetetlen amíg a célra repül, de az előtte levő gépágyús védelem ellen ugyanolyan sebezhető, erről ennyit...
    Mégmindíg a generalsnál, kell félni az atomtól, szellősen épített bázisnál is, mert akkor is több épületre hatással van, mivan ha éppen egy repülőteret zúz le? 4 db 2000 pénzes géppel rajta. Vagy mivan ha szétmegy pár erőmű? Nincs áram, nincs védelem, és éppen akkor támadnak? Én is így szoktam támadni úgyhogy tudom :D így akár 10 egységgel is oriási pusztítást tudok véghezvinni. Pl 20 veszteség, vs 460 kill, és 30 épület :)

    Amúgy tft-t ami amúgy lcd, próbáltam és hát nem valami jók. A színeket meg nem érdemes megemlíteni, mert még egy lcd párti ember is tudja, hogy abban bizony nem szerepelnek olyan jól. Élesebb a képe, a nagy képpontok miatt, viszont ez egyáltalán nem jó. Láttam olcsót, láttam több mint 100e forintosat, de egy jó crt-t semmiben sem ver, csak a súlyában, és fogyasztásában. Mellesleg a suliban majdnem egész nap ilyeneket bámulok, szóval tudom miről beszélek.
    Az alacsonyabb felbontás tudása jó, annak aki nem akar évente kidobni többtízezret egy videokártyára, és aki szeret régebbi játékokkal is játszani (tudom neked ez elképzelhetetlen, hiszen azoknak idejétmult a grafikájuk).