15
  • herlius
    #15
    Nekem a MW nagy csalódás volt. Szinte semmi pozitívat nem találtam benne, a csúcsot pedig a benzinkút felrobbantása jelentette. Én nem háborús övezetet akartam a városból csinálni, hanem egyszerűen csak vezetni akartam egy szép kocsit. Miért nem raktak a játékba mindjárt egy tankot is, azzal kicsit eredményesebben lehetett volna rombolni:)) Az UG2 után nekem hatalmas volt a visszaesés, úgyhogy a Carbon sztem csak jobb lehet. Bár nekem speciell nagyon tetszett a NFS Porsche, ami sztem a mai napig a legegyedibb és legeredetibb darbja a sorozatnak. Kicsit talán azt is felmelegíthetnék. Ki ne ülne bele szívesen egy 60-as, 70-es évjáratú márkás kocsiba ami esetleg még fel is van spécizve?
  • Marlosh
    #14
    Az regen volt hogy az autogyarak nem engedtek a toresmodellt,azota fordult a vilag:)
    A porshe unleashedben volt tores es az is nfs jatek,az is arcade.......
    Az ug1-2 MW iszonyuuuan unalmas volt....mindig ugyanazt csinalni,ujra es ujra,iszonyatosan csalo gep ellen......xar
    Szepen hanyatlik a sorozat:(
  • shane81
    #13
    Minek kéne törésmodell???? De unom már ezt az okoskodást...
    1. az autógyártók nem engedik, hogy az autóik sz*rrá törjenek a játékban (hiszen épp a reklám a lényeg)
    2. ez arcade műfaj, tehát ne hasonlítsuk a valsósághoz

    Remélem az AI-vel kezdenek vmit, mert az MW-ben elég érdekes volt... (esetleg nehézségi szint választás...)
  • Csaba
    #12
    Hát, ha amortizálódna a kocsid, akkor sokkal jobban ügyelnél arra, hogy minél jobban vedd be a kanyarokat, mert pár ütközés után mondjuk nem kapcsolna a sebváltó 5-ösbe, a kocsi magától kanyarodna mondjuk balra, mert elromlik a kormány, esetleg a motor sérül, és ezáltal 5 percig gyorsulna fel 100-ra, nem beszélve, hogy a verseny végén egy rakás pénzbe kerülne a javítás. Sokkal élethűbb lenne. A Porsce-ban (meg a High Stakes-ben) ez tetszett a legjobban.
    Magyarán rá lennél kényszerítve, hogy ne úgy vezess, hogy 200-al nekimész a falnak, visszapattansz, és röhögve mész tovább, hanem igenis lassulj le 50-re egy derékszögű kanyarnál, mert felborulsz, a kocsid meg tropára megy...
    Na, talán ezért kéne törésmodell a játékba.:-))
  • edios
    #11
    Nekem nem fontos, csak arra próbáltam célozni, hogy EA mindig bejelenti, aztán nem lesz belőle semmi.
  • Zocsi
    #10
    Gaaaagyi... Mondjuk nekem a MW tetszett, de nem játszottam végig, csak a lista 5. helyéig gyúrtam fel magam. Aztán meguntam. Kicsit uncsi, hogy ugynaz a város, meg az egész játék jellege. Az UG2-t sem bírtem végig tolni, azt is nemsokkal a vége előtt befejeztem. Viszont az U1-et megcsináltam, az tetszett... Az még új volt!
  • Aradebil2
    #9
    edios: nem tom h egy arcade játéktól miért vártok törésmodellt
  • Norbi7
    #8
    Én örülök hogy ismét lesz éjszaka.
  • Sanyix
    #7
    Az első kép háttere rohadtul ismerős az ug2-ből, sőt az a kanyar is. Meg a 3. képen azok a házak is. Már megint csak éjszaka? Megint olyan szar lesz mint az MW? Vagy még rosszabb? Matchbox fizikáról áttérnek a legoautók fizikájára?
  • Dave9214
    #6
    csak 21 pálya?
  • edios
    #5
    Kíváncsi vok h a valósághű törésmodellt mikor fogják bejelenteni.. Már UG1nél is kellett volna lennie elvileg vagy csak a 2esnél?
  • ROKICA
    #4
    na ebbe mi is lesza az extra?
  • dtk1985
    #3
    Sztemis szar lesz vagyis inkabb nekem nem fog tetszeni megint csak hogy ne sertsek meg senkit.
  • bikajoni
    #2
    king
  • AdaKiller
    #1
    sztem ez is szar lesz:(