174
Alien Shooter 2
-
#174 Egy bő éves beírásra válaszoltál :-)
Egyébként pont a napokban kezdtem újra (vagy tizedszerre) ezt a játékot. Most a vámpírizmust választottam az elején és csak a shotgunra gyúrok. -
#173 Próbáld ki h. a regenerációt választod, és azt nyomod fel nagyon. :D -
helgast5 #172 csövi alle...
Nem lenne kedve valakinek multizni az alien shooter vengeance-vel???
vagy az is megoldható lenne, ha hamachin tolnánk...
itt a hamachi hálózati név és jelszó...
név: Helgast5 kód: 3112124212025
Nah gyerünk egyre többen... -
SZU #171 Egyébként nem akar senki vele coopban multizni? =) -
SZU #170 Hello!
Én is most játszottam végig 2x impossible nehézségen.
A legutolsó pályán próbaképp megnéztem az összes fegyvert.
A pisztolyokból a legutolsó úgy lő, mint egy gépágyú, s elég nagyot is sebez. Ráadásul nagyon olcsó is. A sörétesekből a legutolsó minden fegyvert üt. Gyors, területre sebez, erős, olcsó (kb. a 6-8 pályától csak azzal a shocival mentem). Egy egész pályát végig lehet tolni 600 söréttel (+ amit találni lehet hozzá).
A géppuskák már nem annyira jók. A legutolsó 3 még használható, de gyakorlatilag az AK-ig a 4. sörétes übereli kicsi lények esetén, s lényegesen olcsóbb is, meg kevesebb pont is kell rá. A legutolsó kb olyan erős, mint ami a terepjárón van. A végéhez kevés viszont olyan drága, hogy addig nem is nagyon lehet elérni.
A gránátvetők felejtősek, a raksik között azért vannak jó fegyverek. Kár, hogy későn lehet találni ütőset, egyébként drágák. A legutolsó már atomot lő! (kb. tank sebzésének 1/3-a).
Az energia fegyverek között a fagyasztó az ász majdnem a játék legelején meg lehet kapni mellék küldetésért. Még a 3 királynő kicsinálásakor is hasznos, mert a sok pókot pillanatok alatt ki lehet nyúvasztani. A rakétavetős ellen is kiváló, kilövi a rakétákat is, közben a kicsiket lefagyassza és a nagyot is sebzi.
Szerintem a leghatékonyabb perk a vámpír. Gyakorlatilag nagy ellenfél kinyírása instant max. heal-t jelent. A tanulás sem rossz. Az Iq-t szerintem elég 35-40-ig felnyomni. A jobb implantok IQ-t is adnak! =)
-
#169 Kipróbáltam a magyarítást. Egész jó lett. Főleg a rádióüzenetek dobják a hangulatot, annak aki eddig ezeket nem értette, vagy nem volt ideje fordítgatni. -
#168 monster-madness/
off -
ricsa008 #167 és hol lehet megnézni Serpa? -
#166 kijött egy új shoot'em up.
Monster Madness: Battle For Suburbia
jónak nézz ki.
érdemes kiprobálni. -
#165 Így vagyunk ezzel jó páran. Én most tolom harmadjára.
Egyébként tényleg 15 pálya van benne, ami elég kevés. Reménykedjünk egy addonban.
A 10 órás játékidő elég hosszúnak tünik, még akkor is ha kényelmesen mentél mindent szépen átkutatva. Általában 5 órán belül tolták itt többen is végig.
Próbálkozz az elején mindig más alaptulajdonságot választani, majd pedig más-más fegyver osztály(ok)ra rágyúrni. -
Tiger1111 #164 Hello mindenkinek én csak tegnap kezdtem játszani a játékal ,és az lenne a kérdésem hogy csak 15 pálya van benne.Mert az elég kevés hardon kezdtem ,és kb 10 óra allat végignyomtam.Pedig bejön a stuff biztos végig nyomom még párszor. -
#163 Úgy látom elkészült hozzá egy magyarítás.
Letölthető a www.magyaritasok.hu -ról.
-
#162 Kapott droidokat, illetve a szerzettt páncélokat sosem használtam, mindig eladtam őket. :D -
haxoror #161 Szerencsére a boltok mindent teljes áron vásárolnak vissza így nyugodtan végig lehet próbálni mindent, még az implantokat is szal bármikor át lehet állni az egyetlen fegyveroszály útjára és akkor elég lesz már a pénz.
Két kivétel van, a harci droid és a páncél, na itt tud eléggé elfolyni a pénz mert ha ezek leamortizálódnak akkor a rájuk költött pénz örökre elveszett. -
#160 Nálam pont az volt a gond, hogy több fegyverre is koncentráltam. Első végigtolásnál 3 fegyver osztályt is fejlesztettem (volna) folyamatosan, míg 2. nekifutásra már csak 2-t, de még így is folyton pénzzavarban vagyok. -
#159 Gondoltam, hogy az a probléma, hogy a 2. résszel kezdtem és így az 1. rész tényleg nem nagy szám. -
haxoror #158 Én csak az energiafegyvereket használtam és mindig meg tudtam venni a legújabbat plusz még marad pénz a szuper implantokra is, begyűjtöttem az összes ammot amit a szörnyek dobtak és azt adtam el. -
#157 Na ja, a 2 után az első rész gondolom gyík lehet, de ugye az volt az alapmű. :) A Theseus sem volt rossz, de hangulatilag nem fogott meg annyira, mint az AS1. -
#156 Ha mind a 88 titkos helyet meg akarod találni, akkor ahhoz szerintem nélkülözhetetlen legalább egyszer az Observer-rel végigtolni a gémet.
A legdrágább fegyvereket a pénzgyűjtő képesség nélkül is meg lehet venni, csak arra kell odafigyelni, hogy legyen elég hely a talált cuccoknak, amiket aztán pénzé tehetsz.
A pénzgyűjtő talán annyit dob a dolgon, hogy mégdurvább implantokat vehetsz, és nagyobbat sebeznek majd ugyanazon fegyverek.
Egyébként normál fokozaton a 120ezres sátgánnal simán végig lehet tolni. Élvezetes. :) -
#155 12. pályánál járok, de már nem tartom túl hasznosnak ezt az observer tulajdonságot. Bár jóval több titkos helyet megtaláltam mint az első végigjátszáskor, de nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket. Azt hittem, hogy jó kis cuccokat találok, na meg sok pénzt, vagy pénzé tehető tárgyakat. Ehelyett továbbra is csöpöghetek a legújabb fegyverek után, mivel egyelőre nincs pénzem megvenni azokat.
Ha harmadjára is újra kezdeném, akkor a dollár tulajdonságot választanám, úgy gondolom több pénzt gyűjthetnék.
Mindenesetre most a shotgunra és az 5-ös fegyverosztályra gyúrtam. Két féle típusú fegyver váltogatta egymást. A minigun típusú plazma/ion fegyver ami sorozatot lő és igen jól kaszál, a másik pedig az egyet lövök de nagyot robban típusú fegyver. Ez utóbbi területre hat és igen nagy a pusztítása, de ész nélkül hömpölygő szörnyáradat esetén nem túl hasznos, mert igen lassú.
3. végigjátszás esetén kipróbálnám a 4-es fegyver osztályt mert az eddig teljesen kimaradt. Azt esetleg párosítanám a 3-as gépfegyverekkel, mivel az igen nagy kedvencem volt. Bár az sem lehet rossz, ha egyetlen fegyver típusra gyúrunk, mivel akkor az egekig lehet emelni a sebzését. -
#154 50 bőven elég ha ezt választottad, ugyanis csak azt befolyásolja, h. milyen sűrűn villannak fel a titkos helyeket jelző nyilak. :) -
#153 Köszi az infót, akkor még pakolok rá egy adag pontot. -
haxoror #152 Ha elég magas az observer akkor jelölések kezdenek megjelenni a titkos részeknél pl egy piros nyíl felvillan amikor szétlőhető fal mellet mész el, nyilak jelennek meg a földön hogy megmutassanak egy levezető ösvényt az útról meg ilyesmi -
#151 Megnéztem az Alien Shooter 1-et. Arra jó volt, hogy lássam mennyit fejlődött ez a játék. Mintha egy trabantot és egy mercédeszt hasonlítanék össze. Fikázni nem szeretnék, ezért csak annyit mondok, hogy inkább végigtolom mégegyszer a 2. részt :-) -
#150 Közben beszereztem az Alien Shooter 1-et és a Theseus-t.
Hamarosan kipróbálom őket. -
#149 Újrakezdtem egy másik karakterrel. Most az Observer tulajdonságot választottam. Elkezdtek kinyílni az eddig lezárt szobák ajtajai. 30-ig megnöveltem az értékét, de nem tudom, hogy ez most mit is befolyásol. -
#148 Én már kb. 8-9-szer végigtoltam, kipróbáltam az összes képességet. A fegyverek közül a shotgunra, és a gépszóróra szoktam nyomatni a fejlesztést, ezekkel simán végig lehet vinni a játékot. Kispisztolyra, aknavetőre még nem gyúrtam, utóbbi nem is igazán izgat, de majd biztos kipróbálgatom azt is.
A titkos helyek felfedezésében nagyon sokat segít az "Observer" képesség, mert direkt erre van :), de néha még ezzel is sokat kell keresgélni, mire meglesz az összes. A minap egy játékot arra szántam, hogy mind meglegyen, sikerült is (nem könnyen) mind a 88 helyet felfedezni.
A sötétben látás képességét kicsit furcsállottam, elvégre ottvannak a lámpák, illetve a nightvision cucc, de kipróbálva rádöbbentem, hogy baromi jó az is. Vicces képesség továbbá a hipnotizőr is, azt is érdemes kipróbálni.
Szerintem nincs szükség segítségre, szépen ki lehet tapasztalni mindent. -
#147 Végigtoltam én is.
Nem játszottam még hasonló játékkal így nem fűztem hozzá nagy reményeket, aztán csak azt vettem észre, hogy abba sem bírom hagyni. Folyton belekezdtemn a következő pályába.
Végigolvastam az egész topikot, de nem láttam, hogy valaki a közönséges pisztolyra gyúrjon. Nos én azt tettem. A játék felétől már úgy lőtt a pisztoly mint egy gépfegyver és 300-400 körül sebzett. Eszméletlen mészárlást lehetett vele rendezni. Közben beépítettem néhány remek implantot, ami a shotgun képességet is felnyomta a handgun mellett. Na az is hihetetlenül brutál lett a végére. Igazi tömegpusztító fegyver lett, mivel szórt lövése miatt rengeteg szörnyet sebzett egyszerre. A teleportok elpusztításánál nélkülözhetetlen volt, mivel nemcsak az érkező szörnyeket lőtte, hanem a teleportot is. A rakétát észnélkül lövöldöző szörnyek ellen is remek a shotgun, mivel szétlövi az érkező rakétákat és közben a szörnyet is sebzi. Próbáloztam még közben a géppuska képesség fejlesztésével is és az is igen-igen hatásos lett. A negyedik és ötödik fegyver típusra nem raktam egyetlen képességpontot sem, így azokat nem is próbáltam. Újrajátszásnál viszont majd ezek következnek.
A képeket elnézve (különösen Lammer galériáját átböngészve észrevettem, hogy nem mindegy milyen karaktert választunk az elején. Lammer karakterénél láttam egy $ jelű képességet (ami gondolom a több pénzt hivatott elérni), míg az enyémnek egy kis kereszt jelű képessége volt, ami a gyógyulás sebességét hivatott növelni. Ha újrakezdem ezekre jobban figyelek.
Nincs esetleg egy magyar nyelvű oldal, ahol le lenne írva a titkos helyek megtalálása, melyik karakterrel melyik fegyverosztályra érdemes gyúrni, alternatív befejezések, tippek-trükkök, satöbbi. -
#146 Btw, az alternatív befejezést megnéztétek? Egyszer mindenképp próbáljátok ki. :O)
Spoilerbe írom, hogy mi a stájsz.
SPOILER! Kattints ide a szöveg elolvasásához!Ugyebár a nagy írtás előtt Baker generális mondja, hogy add vissza neki a lemezt, miközben a robotgenny is követeli. Én azt hittem, hogy csak úgy mondja , de a játék lineárisan megy tovább azzal, hogy megyek tovább megmenteni Kate-et, a lemezzel a kezemben. De itt vissza lehet menni Baker bácsihoz, és odaadni neki a lemezt, miközben a főgenya fenyegetőzik, hogy Kate agonizálva fog meghalni. Szóval, ha visszamész, és odaadod a generálisnak, akkor itt ér véget a játék egy másik lezárással.
Nézzétek meg egyszer, jópofa. -
#145 Durvakemények lesznek a nagyobb ellenfelek. -
haxoror #144 A hard miben különbözik normaltól?
Többen jönnek? -
haxoror #143 Plasma-minigun FTW!!!
Kössz a 60 IQ tippet, csak azt fejlesztettem meg a Learninget, az utolsó pályán 20 másodpercenként léptem szintet :D
Kurva sokat érnek az implantok, alapból csak 36 healthem van, nem hordhatnék bőrpáncélnál nehezebbet és Powerhez annyira se értek hogy egy lézerpuskát a kezembe vehessek tényleg NAGYON sokat számítanak az implantok!
-
#142 Látom Te sem variáltál nagyon a végén, minigun, oszt kész. :O) Az első meccsben én próbálgattam mindenfélét. -.-
Vizsgához grat. -
#141 hehe most 3h55m vót
kepek galeriamban, miert is joag a mesingán
(ehh vizsgaidegesseglevezetonek tokeletes volt !!44 mekkvan az EÜ!4)
-
#140 It iz, nem is marad el, ne féjjé. -
#139 legyen 50es --->>> 60as! pocsi, felreirtam -
#138 Mezster!
tokos csavo akko' leszel, ha vegigtolod hardon, vagy minimum normalon-e!? -
#137 Így van, durva implantok vannak, csak győzd lóvéval. :)
A sok fegyver nekem bejött, gyakorlatilag ingyen ki lehet őket próbálgatni, mert ugyanannyiért "veszik vissza", mint amennyit fizetsz értük.
Ja, meg ugye a karaktereknek is más-más az alap erősségük, én a sátgánban jeleskedő figurát választottam elsőre. -
#136 Szombat este-vasárnap én is végignyomtam, nem bírtam leállni a végéig. :)
Nagyon tetszik, remek a hangulat, jók a szörnyek, ászos a 2 jármű, és az első részben is megjelenő beülős gépágyú (itt kicsit más), és a droidirányítós rész. Erős sátgánnal felszerelve nagyon élvezetes, ahogy elsöpri a lövés kis genyókat. Easyn toltam csak, így életveszteség nélkül átvihető, bár a nagy invázióknál azért lehet izzadni.
A rejtett dolgok kutatása izgalmas, valamelyik jövendőbeli játéknál az Observer (ha jól emlékszem) képességet választom, hogy meglegyen az összes titok.
Tényleg rövid. Kár is érte. 4:58:23 alatt végeztem vele elsőre, 2 (al)küldetést hagytam csak ki, és hatvanvalahány rejteket találtam meg a nyolcvanvalahányból.
Elsőre a erősségre mentem rá, a mostaninál az intelligenciára, szerintem kipróbálom az összes képességet, kíváncsi vagyok rá, hogy hogy lehet velük alakítani.
Remélem hamar jön hozzá új küldetéscsomag, mint az első résznél. -
#135 trainerrel :DDDDDDDDDd
en normalon jatszottam vegig nem 1X es sikerult csalas nelkul lenyomni a fobosst!! SOOOT ahogy latom neked 200as eleterod volt, nekem jo ha 70et elerte mind3X :D
(hint! nyomjal intelligenciara boven ne sajnald, legyen 50es es akkor ultrabrutal beulteteseket lehet nyomatni a hosbe, ilyen +70es fegyveres skillek(nem egy!) esigytovabb, es a sebzodese is emelkedik a fegyonak akkor!)