3
  • Tommy07
    #3
    Sziasztok!

    AlbaComp-ot ezek szerint ki kell fogni. Nekem 2éve van Alba-laptopom, és nincs panaszom rá. Ellenben jó ismerősömnek [aki fél évvel előttem vásárolta] már 3x volt szervízben [DVD, videokártya 2x]. Mondjuk e-mailre nem válaszolnak, ez tény :) és nagy hátrány. A fejlődésben nem volt rá idő... vagy nemtom. De legalább jó teljesítmény/ár arányú gépeket forgalmaznak, nem annyira gagyiból, és ez viszont jó. Vegyük példának a Portocom-ot, akik hasonlóval próbálkoztak néhány éve. Hát ők nem jártak jól... Ja, nekem volt Portocom laptopom is :))) Na azzal voltak gondjaim.

    Reméljük a profilváltás jót tesz a cégnek morálisan és üzletileg is! Aztán akkor majd nem kell sírunk, ha tőlük vásárlunk.
  • gomb2
    #2
    Jogos! Egyetértek előttem szólóval! Eddig 3x írtam nekik emilt laptopvásárlás ügyben (nem egydarabos vásárlásra) és nem bírtak válaszolni egy konkrét ajánlatkérésre.

    Elég láma a costumer service...

    Ha nme így áltak volna hozzám, vásároltam volna tőlük. Ennyi! 2006ban ennyi pénzért igenis tegyenek valamit a cégek! Nem elég a "nesztek itt van" hozzáállás meg szép cégstratégia.

    Emellett egy 450 főt foglalkoztazó cég - ahogy verik a mellüket - igazán foglalkoztathatna 1, azaz egy embert, aki legalább annyit odaköhint, hogy köszi, majd válaszolunk.

  • roberttoth
    #1
    Fujj.
    Albacomp!
    Tőlük vettem a laptopom. Én mindenkit lebeszélek róla...A gagyi szó=Albacomp
    Már kétszer írtam nekik e-mailt a laptoppal kapcsolatban, egyre sem tudtak válaszolni.
    Ugyanabban az árkategóriában inkább Fudzsicu-szímenszt vegyetek.